heej Morwen... ja ze zijn 25 januari geboren... 2 schattige poezebeestjes,een tijgertje en een zwart-wittequote:Op zondag 5 februari 2006 04:11 schreef Morwen het volgende:
Hallo, Gladys![]()
Update over de kittens, pliesssssss![]()
Truste Arliator, en hou het bed nog een beetje in modelquote:Op zondag 5 februari 2006 04:04 schreef Arliator het volgende:
Ik ga de partypooper zijn, ik ga knorren, dromen van vrouwen in de keuken, dromen van die goede oude tijd![]()
![]()
![]()
Nou die oberquote:Op zondag 5 februari 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je genomen? En dan bedoel ik niet de ober :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou die ober![]()
vooraf garnalensalade en daarna lindos souflaki (verschillende soorten vlees aan spies ) met tzatziki![]()
quote:
Awwwwwwquote:Op zondag 5 februari 2006 04:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej Morwen... ja ze zijn 25 januari geboren... 2 schattige poezebeestjes,een tijgertje en een zwart-witte![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej Morwen... ja ze zijn 25 januari geboren... 2 schattige poezebeestjes,een tijgertje en een zwart-witte![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou die ober![]()
vooraf garnalensalade en daarna lindos souflaki (verschillende soorten vlees aan spies ) met tzatziki![]()
tijgertje is een vrouwtje en die andere een mannetje... en nee ik geef ze geen namenquote:Op zondag 5 februari 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Awwwwww![]()
![]()
![]()
Heb je al namen? Katertje, poesje? Wel een klein nestje overigens![]()
Ik zat te denken aan "Kom van dat dak af" maar ik ben niet zo creatief als jijquote:Op zondag 5 februari 2006 04:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en wie noemt er nog nog een nog een liedje?
jawel hequote:
yep primaquote:Op zondag 5 februari 2006 04:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alles goed gegaan met mams en de kittens?
A, mooi zo, dus ik hoef me niet in te houden om ze op te halenquote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
tijgertje is een vrouwtje en die andere een mannetje... en nee ik geef ze geen namenik hou ze niet he,ze gaan 17 maart samen naar een collega van me
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha had eigenlijk die zwart-witte overquote:Op zondag 5 februari 2006 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, mooi zo, dus ik hoef me niet in te houden om ze op te halen![]()
O je bent ze dus al kwijtquote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
tijgertje is een vrouwtje en die andere een mannetje... en nee ik geef ze geen namenik hou ze niet he,ze gaan 17 maart samen naar een collega van me
![]()
Doe nou een broek aan, waarschuw je niet meer, ne ne ne ne ne doe een broek aan ,das de laatste keer, kom doe een broek aan dit is de laatste keer.quote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan \"Kom van dat dak af\" maar ik ben niet zo creatief als jij![]()
kom van mijn string af, ik heb het nie meerquote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan \"Kom van dat dak af\" maar ik ben niet zo creatief als jij![]()
ja heb foto's maar weet echt niet hoe ik ze moet plaatsen :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 04:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Gladys.
Leuk om te horen dat ze er zijn. heb je al foto\'s van ze??
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jawel hetopper is het, verdient wel een bloemetje voor de moeite
![]()
yeps jonge katjes raak je zo snel kwijt... gelukkig maarquote:
Als je ze mailt kan ik ze wel plaatsen hoor. geen probleem.quote:Op zondag 5 februari 2006 04:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja heb foto\'s maar weet echt niet hoe ik ze moet plaatsen :\'(
Je meent het nietquote:Op zondag 5 februari 2006 04:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom ik een bloemetje brengen doet er niemand open. Sta mooi voor joker
kan je ze wel mailenquote:Op zondag 5 februari 2006 04:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Gladys.
Leuk om te horen dat ze er zijn. heb je al foto\'s van ze??
ah oke... doe ik dat... momentje dan (moet ze ff van gsm naar pc sturen eerst)quote:Op zondag 5 februari 2006 04:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je ze mailt kan ik ze wel plaatsen hoor. geen probleem.
even een account aanmaken bij http://photobucket.comquote:Op zondag 5 februari 2006 04:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja heb foto\'s maar weet echt niet hoe ik ze moet plaatsen :\'(
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doe nou een broek aan, waarschuw je niet meer, ne ne ne ne ne doe een broek aan ,das de laatste keer, kom doe een broek aan dit is de laatste keer.
John Johnes zat thuis en speelde met zijn klarinet en toen kwam Fiool, heeft de hele keuken op stelten gezet. John werd niet heet Fiool liet het koud en nou loopt ze bloot rond in de koud
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Altijd goed, heb nog wel een accountje overquote:Op zondag 5 februari 2006 04:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan je ze wel mailendan plaats jij ze maar
![]()
per spoor - guus meeuwisquote:Op zondag 5 februari 2006 04:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok next song?
als iemand nog belangstelling heeft
![]()
Kilovreters meter gaan onder haar door., ze gaat weg van jou ze is weg van jouwquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kilovreters meter gaan onder haar door., ze gaat weg van jou ze is weg van jouw
ehm weet ff de volgende zin niet![]()
Lekker ding lekker ding in je string is refrein
heb ze je gestuurd en alvast bedanktquote:Op zondag 5 februari 2006 04:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oeh, ben erg benieuwd, Leukquote:Op zondag 5 februari 2006 04:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb ze je gestuurd en alvast bedankt![]()
hahaha ze zijn echt liefquote:
Geen dank hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 04:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb ze je gestuurd en alvast bedankt![]()
dank uquote:Op zondag 5 februari 2006 04:35 schreef Snaptnix het volgende:
De kittens van Gladys![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:35 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Wat een lieffies...![]()
quote:
Daar smelt je toch gewoon vanquote:
slaap lekkerquote:
ze liggen nu naast me in hun mandjequote:
Is ook veel lekkerder natuurlijk he, zo'n warm bedquote:Op zondag 5 februari 2006 04:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
ze liggen nu naast me in hun mandjemoeders is ook lief voor hun,ik moet ze wel elke dag na het werken zoeken.dan heeft moeder ze ergens anders gelegd(meestal in mijn dekbed hahahaha)
![]()
zien er schattig uitquote:Op zondag 5 februari 2006 04:35 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Wat een lieffies...![]()
hahaha ja dat is waarquote:Op zondag 5 februari 2006 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is ook veel lekkerder natuurlijk he, zo\'n warm bed![]()
Wel oppassen geblazen inderdaad. Maar vertrouw er helemaal op dat dat goedkomtquote:Op zondag 5 februari 2006 04:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha ja dat is waarmaar ik zou er maar op gaan liggen of zo
![]()
en hoe krijg ik mijn avatar weer werkend???
en weet ik veel wat een cache isquote:Op zondag 5 februari 2006 04:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wel oppassen geblazen inderdaad. Maar vertrouw er helemaal op dat dat goedkomt
Hoe je je avatar werkend krijgt, geen idee. Alle geuploade avatars schijnen foetsie te zijn (via je cache terughalen misschien?)
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 04:51 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ik ga mijn bedje eens met een bezoekje vereren. Strakkies Feyenoord-Ajax met Miss.J kijken![]()
![]()
Nog veel plezier en voor straks slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 04:51 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ik ga mijn bedje eens met een bezoekje vereren. Strakkies Feyenoord-Ajax met Miss.J kijken![]()
![]()
Nog veel plezier en voor straks slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan in dit topic even kijken voor meer uitleg iig meer mensen met hetzelfde probleem.quote:Op zondag 5 februari 2006 04:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
en weet ik veel wat een cache issorry ik echte noob met mijn pc
![]()
zal eens ff daar kijken danquote:Op zondag 5 februari 2006 05:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan in dit topic even kijken voor meer uitleg iig meer mensen met hetzelfde probleem.
wat je wel even kan proberen:
ga naar c:\\documenten en settings\\<profielnaam>\\local settings\\temporary internet files
slaap lekker en sweet dreams en dank jequote:Op zondag 5 februari 2006 05:01 schreef Snaptnix het volgende:
Ik duik ook m\'n bedje in. Tot morgen![]()
Veel succes met je avatar Gladys
Welterusten en slaap z8quote:Op zondag 5 februari 2006 05:01 schreef Snaptnix het volgende:
Ik duik ook m\'n bedje in. Tot morgen![]()
Veel succes met je avatar Gladys
slijmjurk is al wegquote:Op zondag 5 februari 2006 05:02 schreef MissHobje het volgende:
Morwennnnnnnnnnnnnnn![]()
en de rest![]()
( eigenlijk euhm... kom ik mijn kwijltje opeisen![]()
)
houdt je wel van de straatquote:Op zondag 5 februari 2006 05:05 schreef Gladys het volgende:
wtf....Je profiel bevat verkeerde waarden. Controleer of de ingevulde URL\\\'s wel correct zijn.![]()
hahaha... het is veels te koud om de straat op te gaanquote:
Goedensmorgens deze morgen.quote:
MissJ.quote:Op zondag 5 februari 2006 08:26 schreef MissJ. het volgende:
Goedemorgen![]()
Na het teruglezen van de nachtploeg hun verslagen (dank daarvoor) is 1 ding wel duidelijk.
Iedereen weet wat ik ga doen vandaag, de poesjes zijn leuker dan de poes van Viool, en Viola slaapt de droom der onschuldigen.
Zo koffie en opdrogen.
quote:
Morguh.quote:
Vanacht dus weer wat gemist maar heb wel de foto gezien, ze doet het er toch ook gewoon om er zitten meer mensen in het huis en je weet dat er camera's hangen.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:44 schreef regenworm het volgende:
Was wel lachen vannacht Holt in de string.
Eerst kon het haar geen reet schelen en daarna werd ze boos op de regie.
Als je er zo bij loopt dan vraag je er om en dan is het erg triest om boos te worden.
snap het ook niet dat Viola boos werd misschien iets te veel gedronkenquote:Op zondag 5 februari 2006 09:54 schreef Inca het volgende:
[..]
Vanacht dus weer wat gemist maar heb wel de foto gezien, ze doet het er toch ook gewoon om er zitten meer mensen in het huis en je weet dat er camera\'s hangen.
Waar gaat ze heen?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:15 schreef frizti het volgende:
Viool has left the building.
[afbeelding]
Met Chiel en Ferry naar de Dutch Open Darts.quote:
Ik zie dat ze een reservevibrator heeft gekregenquote:Op zondag 5 februari 2006 09:34 schreef frizti het volgende:
De kliko is ook wakker en in bedrijf.
[afbeelding]
Waarom heeft ze een spijkerbroek aan?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:15 schreef frizti het volgende:
Viool has left the building.
[afbeelding]
Omdat de darters anders al hun pijlen kwijt raken.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom heeft ze een spijkerbroek aan?
quote:Op zondag 5 februari 2006 10:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Omdat de darters anders al hun pijlen kwijt raken.
quote:Op zondag 5 februari 2006 10:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Omdat de darters anders al hun pijlen kwijt raken.
kilo?quote:
quote:
Ik denk dat Flugeltje het te druk heeft met het lezen van die lappen tekst van jouw Timmermans kruistocht...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:20 schreef Manu82 het volgende:
Hey Flugel, is er iets mis met Fok? Ik kan nl in bepaalde topics niet meer posten?
correctie graag het is niet mijn kruistochtquote:Op zondag 5 februari 2006 11:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik denk dat Flugeltje het te druk heeft met het lezen van die lappen tekst van jouw Timmermans kruistocht...
Ik zie enorme lappen bij elkaar verzamelde teksten, geplaats onder de naam Manu, in een subforum geopend door Manu....met de naam "kruistocht".quote:Op zondag 5 februari 2006 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
correctie graag het is niet mijn kruistocht
alleen geluid maar geen beeld van het voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:27 schreef frizti het volgende:
Nog een uur, dan zullen de streams wel op slot gaan.
We mogen natuurlijk niks van het live voetbal meekrijgen.
Ik wilde net vragen wat er vandaag op de agenda staat.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:27 schreef frizti het volgende:
Ik heb thee en migraine, dus kom maar opquote:Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef cuall het volgende:
Zo, ik heb een bakkie koffie erbij, de pret kan beginnen![]()
zou het niet weten dan moeten er wel caps gemaakt worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat er vandaag op de agenda staat.
Vandaar dus die mooie outfits.
Is het niet vandaag dat MissJ met zoon naar HBB gaat ?
nee, het is de kruistocht van Francis C. en een of ander Houtbewerker en het interesseert me geen fuck, maar als ik niks te doen heb dan doe ik soms rare dingenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zie enorme lappen bij elkaar verzamelde teksten, geplaats onder de naam Manu, in een subforum geopend door Manu....met de naam \"kruistocht\".
Vreemd dat ik denk dat het jouw kruistocht is?
Maar zo niet: Correctie dan, niet Manu\'s kruistocht.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef cuall het volgende:
Zo, ik heb een bakkie koffie erbij, de pret kan beginnen![]()
dat weet ikquote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, het is de kruistocht van Francis C. en een of ander Houtbewerker en het interesseert me geen fuck, maar als ik niks te doen heb dan doe ik soms rare dingen
Zeker, alleen kan ik dat (nog) niet. Maar er is vast wel iemand anders die die taak op zich wil nemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou het niet weten dan moeten er wel caps gemaakt worden.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:27 schreef frizti het volgende:
doe ik wel geen probleem hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker, alleen kan ik dat (nog) niet. Maar er is vast wel iemand anders die die taak op zich wil nemen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat er vandaag op de agenda staat.
Vandaar dus die mooie outfits.
Is het niet vandaag dat MissJ met zoon naar HBB gaat ?
Ik hou van voetballen, ben ook fan van MissJ., maar niet van 010 of 020quote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetballen, maar ik ben Fan van MissJ.
![]()
![]()
Da's niet zo mooi, een hete douche verlicht bij mij meestal wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb thee en migraine, dus kom maar op![]()
klein beetje fan 20 en fan van MissJquote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetballen, maar ik ben Fan van MissJ.
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, het is de kruistocht van Francis C. en een of ander Houtbewerker en het interesseert me geen fuck, maar als ik niks te doen heb dan doe ik soms rare dingen
helpt dit?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb thee en migraine, dus kom maar op![]()
Ja dat blijkt....jezus wat een hoop tekst! Maar goed, niet gelezen want het interesseert mij ook geen fuck. Ik vind dat ze dit soort dingen lekker binnenskamers moeten uitzoeken. Het is bijna op het genante af...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geef niet Cuall. Leuk hè MissJ op de streamsquote:Op zondag 5 februari 2006 11:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
YESSSSSSSSS
![]()
![]()
![]()
Hai Talitha, vergat je gedag te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
laat maar idd, ben gewoon nogal cynisch in dat topic en dat draaft soms nogal een beetje door als ik me verveel. En het heeft idd niets met Gert te maken in HBB maar wel met Gert daar buiten. En er zijn blijkbaar 2 mensen die daar hun kruistocht van maken om hem af te branden.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
wat heeft dat met Gert te maken..........laat maar zitten wil het helemaal niet weten
![]()
Bij mij helpt alleen 'wachten tot het overgaat'quote:Op zondag 5 februari 2006 11:33 schreef frizti het volgende:
[..]
Da\'s niet zo mooi, een hete douche verlicht bij mij meestal wel.
Ik heb geen idee, maar ze komt samen met haar zoon van 14 jaar . Die heeft een Ajax shirt aan, dus ..........quote:Op zondag 5 februari 2006 11:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef niet Cuall. Leuk hè MissJ op de streams![]()
![]()
![]()
Hoe ziet ze er eigenlijk uit ?
Niet tegen migraine, maar m'n humeur is voor de rest van de dag weer primaquote:
En veel Ajax shirts zullen we wel niet zien... :')quote:Op zondag 5 februari 2006 11:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ze komt samen met haar zoon van 14 jaar . Die heeft een Ajax shirt aan, dus ..........![]()
Hoe oud is haar zoon?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef Manu82 het volgende:
Waar is Miss j???
Goedemorgenquote:
Had ik over heen gelezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ze komt samen met haar zoon van 14 jaar . Die heeft een Ajax shirt aan, dus ..........![]()
:\')quote:Op zondag 5 februari 2006 11:43 schreef cuall het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen ajax en feyenoord shirtjeshet is allebei rood en wit toch?
14 jaar en op de achterkant van zijn shirt heeft hij zijn achternaam staan, maar die mag durf ik niet posten.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hoe oud is haar zoon?
Ik zag 1 jonge knul.
Als 14-jarige blijf je meestal niet vlak bij je moeder staanquote:Op zondag 5 februari 2006 11:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, want we mogen de zaal niet meer zien.quote:
hoeft ook niet toch, als je op missJ's site kijkt zie je haar volgens mij bovenaan staanquote:Op zondag 5 februari 2006 11:45 schreef cuall het volgende:
[..]
14 jaar en op de achterkant van zijn shirt heeft hij zijn achternaam staan, maar die mag durf ik niet posten.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen idee, want we mogen de zaal niet meer zien.
Volgens mij wordt er iets vertelt wat wij niet mogen weten.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen idee, want we mogen de zaal niet meer zien.
Je hebt die migraine toch hopelijk niet van mij, he?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik zoen je meteen helemaal plat, zodat je het lef niet hebt te gaan zeiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hoeft ook niet toch, als je op missJ\'s site kijkt zie je haar volgens mij bovenaan staan
Zoals ik al eerder zei, we mogen die zaal niet zien ivm met de rechten van het live voetbal.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er iets vertelt wat wij niet mogen weten.
Dit gebeurt elke keer na xx minuten schakelen is in 1x over.
http://www.missjeanette.nl/quote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef cuall het volgende:
[..]
oh ja, ik heb dat adres alleen niet zo snel bij de hand.
Ik moet bekennen dat ik haar vrij snel al zat was. Zo'n beetje nadat ze 5 zinnen gezegd hadquote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef bunnyma het volgende:
Ik begin me toch steeds meer te ergeren aan zeurmiep Anita.![]()
MissJ.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef cuall het volgende:
[..]
oh ja, ik heb dat adres alleen niet zo snel bij de hand.
vreemd als je naar www.voetbalinbeeld gaat dan je de wedstrijd gewoon volgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, we mogen die zaal niet zien ivm met de rechten van het live voetbal.
ik hoef geen vage chinese p2p stream die maar half werkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
vreemd als je naar www.voetbalinbeeld gaat dan je de wedstrijd gewoon volgen.
Ja, die zeurderige manier waarop ze praat, werkt ook op mijn alergie.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef bunnyma het volgende:
Ik begin me toch steeds meer te ergeren aan zeurmiep Anita.![]()
Nu je het zegt: toen Brood op m'n scherm verscheen werd het opeens zwart voor m'n ogen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt die migraine toch hopelijk niet van mij, he?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen Mabelle, klaar voor de voetbal?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen..... ik heb me weer smakelijk vermaakt met het string verhaal in de SV
![]()
nog geen problemen ermee gehad alleen vreet het bandbreedte en dat is kut.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:52 schreef frizti het volgende:
[..]
ik hoef geen vage chinese p2p stream die maar half werkt.
Hoi Mabellequote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen..... ik heb me weer smakelijk vermaakt met het string verhaal in de SV
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef Mabelle het volgende:
![]()
die bandbreedte is nog niet het ergste probleem, de meeste van die p2p proggies voor tvstreams scannen je systeem op open poorten.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog geen problemen ermee gehad alleen vreet het bandbreedte en dat is kut.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is niet netjes van me, ik weet het![]()
OH ja graag.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, die zeurderige manier waarop ze praat, werkt ook op mijn alergie.
Overigens, bunnyma, ik zie dat je je avatar ook kwijt bent. Ik heb hem nog op mijn computer staan, moet ik hem voor je uploaden?
en die heb ik niet maar het verklaart wel waarom het internet traag wordtquote:Op zondag 5 februari 2006 11:56 schreef frizti het volgende:
[..]
die bandbreedte is nog niet het ergste probleem, de meeste van die p2p proggies voor tvstreams scannen je systeem op open poorten.
Ook een van die 40 idioten die naar de streams kijkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef Mabelle het volgende:
Wahaha ... wat is dat voor opoe... tegen Frank \"wat doe jij hier nu eigenlijk, ik zie je nooit wat doen\" Lekker zeg... van die fans die je even de waarheid komen zeggen![]()
Had het daar nog niet gelezenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
OH ja graag.
Ik had in FB al een oproep aan je geplaatst want ik had gelezen dat jij mijn kikkertje had gevangen.
Alvast reuze bedankt..... ik ben zo eenzaam zonder kikkertje.
Misschien was het wel MissJquote:Op zondag 5 februari 2006 11:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Ook een van die 40 idioten die naar de streams kijkt.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef Mabelle het volgende:
Wahaha ... wat is dat voor opoe... tegen Frank \"wat doe jij hier nu eigenlijk, ik zie je nooit wat doen\" Lekker zeg... van die fans die je even de waarheid komen zeggen![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef regenworm het volgende:
er komen nog meer gasten aan regie schakelt naar de deur
quote:
Ik heb het al eerder gezegd. Frank wordt ondergewaardeerdquote:Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef cuall het volgende:
[..]
arme Frank, hij is vaak wel druk bezig
![]()
Ja, hij treed alleen niet zo erg op de voorgrond, maar ik hoor hem vaak bellen en veel dingen regelenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Frank wordt ondergewaardeerd![]()
Er zijn er ook een paar die vooral druk zijn met druk doenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, hij treed alleen niet zo erg op de voorgrond, maar ik hoor hem vaak bellen en veel dingen regelen![]()
Viola doet het minst van allemaal het enige waar ze goed in is is vreten vreten zuipen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Frank wordt ondergewaardeerd![]()
Maar word wel het meest in beeld gebrachtquote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola doet het minst van allemaal het enige waar ze goed in is is vreten vreten zuipen.
Dat denkt Viola ik vind het de Anti Viola Show en dat is haar eigenschuld.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Inca het volgende:
Tis toch allemaal Viool show
Zo doet ze wel een beetje jaquote:Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Inca het volgende:
Tis toch allemaal Viool show
Maar vandaag is ze de hele dag weg toch ?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat denkt Viola ik vind het de Anti Viola Show en dat is haar eigenschuld.
maar haar gedrag is erg negatief en dat blijft lang hangen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar vandaag is ze de hele dag weg toch ?
In elk geval vanmiddag welquote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar vandaag is ze de hele dag weg toch ?
voor de sierquote:Op zondag 5 februari 2006 12:12 schreef Talitha het volgende:
Zijn die outfits voor de sier of gaan ze zelf ook een balletje trappen ?
zoals afgesprokenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef regenworm het volgende:
van Hooijdonk zit op de bank
Ik was door BOBO's in de Bush al helemaal klaar met la Holt ... en dat heeft ze hier alleen maar weer bevestigd.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:12 schreef regenworm het volgende:
maar haar gedrag is erg negatief en dat blijft lang hangen.
ja direcht telefoonverbinding met Koeman (hij moet toch aan PSV denken)quote:
Waarom krijg ik nu te horen dat hij te groot is?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Had het daar nog niet gelezen![]()
Komt ie........
[afbeelding]
Voetbalsupport is niet haar publiek dus zal ze wel blij dat ze weg is.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:16 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik was door BOBO\'s in de Bush al helemaal klaar met la Holt ... en dat heeft ze hier alleen maar weer bevestigd.![]()
Heerlijk dat ze een dagje is opgep....![]()
Hoi Rooiequote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag![]()
Zet net de streams aan ,maar valt weinig te zien.
Is miss J daar![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag![]()
Is miss J daar![]()
Hai rooie, ja is echt balen dat we de zaal niet zien, maar ik begreep net dat de hoteliers ook de wedstrijd willen gaan kijken, dus misschien dat we dan nog wat zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag![]()
Is miss J daar![]()
ik wil het voetballen wel zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgens mij wel en de streams blijven saai vanmiddag.
Het lijkt erop dat we niks mogen zien![]()
![]()
4x keukenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai rooie, ja is echt balen dat we de zaal niet zien, maar ik begreep net dat de hoteliers ook de wedstrijd willen gaan kijken, dus misschien dat we dan nog wat zien.![]()
Ja laten we het hopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai rooie, ja is echt balen dat we de zaal niet zien, maar ik begreep net dat de hoteliers ook de wedstrijd willen gaan kijken, dus misschien dat we dan nog wat zien.![]()
Ja, hij was groter dan was toegestaan, Ik heb hier jou origineel staan, Fok doet daar nu blijkbaar moeilijker om, moet ik hem wat kleiner maken voor je?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu te horen dat hij te groot is?
Hij is toch niet gegroeid?
je moet eerst software installeren maar dan moet je wel de streams uitzetten.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik wil het voetballen wel zien.
Zat al bij jouw link te kijken maar snap ik weer eens niks van.
Welke heb jij gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
je moet eerst software installeren maar dan moet je wel de streams uitzetten.
Anders komt het niet goed binnen
Ja, graag.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, hij was groter dan was toegestaan, Ik heb hier jou origineel staan, Fok doet daar nu blijkbaar moeilijker om, moet ik hem wat kleiner maken voor je?
pplivequote:Op zondag 5 februari 2006 12:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Welke heb jij gedaan.
Mijn zoontje en zijn vader zijn nu in de kuip.
Ik kom nergens op :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 12:35 schreef regenworm het volgende:
geen chineese voetbal programma staat nog steeds te bufferen
ECHT ???quote:Op zondag 5 februari 2006 12:36 schreef Mabelle het volgende:
De VIP\\\'s krijgen aparte blokjes kaas![]()
Ik heb teletekst maar opgezet.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou maar geen moeite meer doen waardeloze software.
quote:
of naar radio 1 luisteren.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb teletekst maar opgezet.
Kan ik beetje bijhouden wie er scoort.![]()
Met die roos/rode trui?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat niet MissJ, achter die jongen met grijze trui ?
Hallo allemaal.....quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb teletekst maar opgezet.
Kan ik beetje bijhouden wie er scoort.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat ben ik blij.
Ik had hem nergens opgeslagen, dus ik was al helemaal verdrietig.
Ik had al een hele tijd zitten googlelen maar niets gevonden.
Wat een geluk dat jij hem had.![]()
Lijkt wel een beetje op de foto bovenaan haar website. Of niet ?quote:
Hoi M-en-Aquote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo allemaal.....![]()
![]()
![]()
Geen beelden van de wedstrijd![]()
![]()
![]()
radioverslag is te horen op http://portal.omroep.nl/radio?nav=utzlCsHdDoBlFyG
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat niet MissJ, achter die jongen met grijze trui ?
Bedankt heb de radio nu aan staanquote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo allemaal.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou kunnen, weet het niet zeker.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de foto bovenaan haar website. Of niet ?
Hallo M-en-Aquote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo allemaal.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:44 schreef cuall het volgende:
[..]
géén idee, heeft hij een Ajax shirt aan?
Die jongen met grijze trui wel ja. Daar heeft Frizti eerder een foto van geplaatstquote:Op zondag 5 februari 2006 12:44 schreef cuall het volgende:
[..]
géén idee, heeft hij een Ajax shirt aan?
Talpa is zeker bang dat we dan vanavond niet meer kijken.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:47 schreef M-en-A het volgende:
Is weer typisch nederlandse regelgeving dat we geen voetbalflitsen kunnen zien. Maar ze kunnen toch ook beelden vanuit de zaal laten zien zonder het scherm steeds in beeld.![]()
(en dan stiekum wel de herhalingen van de doelpunten)![]()
Ik ook niet. Maar vanavond kan ze het ons zelf vertellen.quote:
Dacht ik ook meteen! En dan heb ik haar website nog niet eens gezien... Toch denk het echt!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de foto bovenaan haar website. Of niet ?
is hier ook hoor! op BBC zijn er wel reporters bij de wedstrijden maar mag het veld absoluut niet in beeld!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:47 schreef M-en-A het volgende:
Is weer typisch nederlandse regelgeving dat we geen voetbalflitsen kunnen zien. Maar ze kunnen toch ook beelden vanuit de zaal laten zien zonder het scherm steeds in beeld.![]()
(en dan stiekum wel de herhalingen van de doelpunten)![]()
Is ook zeer saai.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef regenworm het volgende:
Streams uit protest maar uitgezet ga daar niet naar kijken![]()
![]()
![]()
keuken 4x![]()
![]()
sorry hoor maar ik kijk niet naar Talpa waardeloos voetbal programma veel gelul en reclame.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Talpa is zeker bang dat we dan vanavond niet meer kijken.
Wat idioot is ,een echte fan kijkt alles.
Jammer dat Viool er niet is.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vanavond kan ze het ons zelf vertellen.
Ik ben benieuwd wat ze er allemaal van vind.
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo M-en-A![]()
![]()
![]()
ik laat het radioversag maar lopen, ik hou niet zo van voetbal
![]()
Zal Tele2 (was versatel) wel ge-eist hebben toen ze een verbinding gaven aan HBB.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja het is er niet echt beter op geworden.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik kijk niet naar Talpa waardeloos voetbal programma veel gelul en reclame.
Voor wie ben jij.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:52 schreef regenworm het volgende:
Shit bijna 1 -0 voor ajax
Kijk hier dan eens. kan je zelf vergelijken. Het gaat om de foto in het logo bovenaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef demins het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen! En dan heb ik haar website nog niet eens gezien... Toch denk het echt!
Probleem is volgens mij dat Talpa wel de rechten heeft van de samenvattingen van de eredivisie, maar dat ze de rechten voor de live-uitzendingen nog niet in bezit hebben. Anders hadden ze het gewoon via de streams kunnen laten zien zonder er voor te hoeven betalen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef regenworm het volgende:
Streams uit protest maar uitgezet ga daar niet naar kijken![]()
![]()
![]()
keuken 4x![]()
![]()
Denk echt wel dat ze het is.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk hier dan eens. kan je zelf vergelijken. Het gaat om de foto in het logo bovenaan.
Is die vrouw in die roze trui achter dat ventje dan niet miss J. ???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |