quote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen..... ik heb me weer smakelijk vermaakt met het string verhaal in de SV
![]()
die bandbreedte is nog niet het ergste probleem, de meeste van die p2p proggies voor tvstreams scannen je systeem op open poorten.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog geen problemen ermee gehad alleen vreet het bandbreedte en dat is kut.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is niet netjes van me, ik weet het![]()
OH ja graag.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, die zeurderige manier waarop ze praat, werkt ook op mijn alergie.
Overigens, bunnyma, ik zie dat je je avatar ook kwijt bent. Ik heb hem nog op mijn computer staan, moet ik hem voor je uploaden?
en die heb ik niet maar het verklaart wel waarom het internet traag wordtquote:Op zondag 5 februari 2006 11:56 schreef frizti het volgende:
[..]
die bandbreedte is nog niet het ergste probleem, de meeste van die p2p proggies voor tvstreams scannen je systeem op open poorten.
Ook een van die 40 idioten die naar de streams kijkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef Mabelle het volgende:
Wahaha ... wat is dat voor opoe... tegen Frank \"wat doe jij hier nu eigenlijk, ik zie je nooit wat doen\" Lekker zeg... van die fans die je even de waarheid komen zeggen![]()
Had het daar nog niet gelezenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
OH ja graag.
Ik had in FB al een oproep aan je geplaatst want ik had gelezen dat jij mijn kikkertje had gevangen.
Alvast reuze bedankt..... ik ben zo eenzaam zonder kikkertje.
Misschien was het wel MissJquote:Op zondag 5 februari 2006 11:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Ook een van die 40 idioten die naar de streams kijkt.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef Mabelle het volgende:
Wahaha ... wat is dat voor opoe... tegen Frank \"wat doe jij hier nu eigenlijk, ik zie je nooit wat doen\" Lekker zeg... van die fans die je even de waarheid komen zeggen![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef regenworm het volgende:
er komen nog meer gasten aan regie schakelt naar de deur
quote:
Ik heb het al eerder gezegd. Frank wordt ondergewaardeerdquote:Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef cuall het volgende:
[..]
arme Frank, hij is vaak wel druk bezig
![]()
Ja, hij treed alleen niet zo erg op de voorgrond, maar ik hoor hem vaak bellen en veel dingen regelenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Frank wordt ondergewaardeerd![]()
Er zijn er ook een paar die vooral druk zijn met druk doenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, hij treed alleen niet zo erg op de voorgrond, maar ik hoor hem vaak bellen en veel dingen regelen![]()
Viola doet het minst van allemaal het enige waar ze goed in is is vreten vreten zuipen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Frank wordt ondergewaardeerd![]()
Maar word wel het meest in beeld gebrachtquote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola doet het minst van allemaal het enige waar ze goed in is is vreten vreten zuipen.
Dat denkt Viola ik vind het de Anti Viola Show en dat is haar eigenschuld.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Inca het volgende:
Tis toch allemaal Viool show
Zo doet ze wel een beetje jaquote:Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Inca het volgende:
Tis toch allemaal Viool show
Maar vandaag is ze de hele dag weg toch ?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat denkt Viola ik vind het de Anti Viola Show en dat is haar eigenschuld.
maar haar gedrag is erg negatief en dat blijft lang hangen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar vandaag is ze de hele dag weg toch ?
In elk geval vanmiddag welquote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar vandaag is ze de hele dag weg toch ?
voor de sierquote:Op zondag 5 februari 2006 12:12 schreef Talitha het volgende:
Zijn die outfits voor de sier of gaan ze zelf ook een balletje trappen ?
zoals afgesprokenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef regenworm het volgende:
van Hooijdonk zit op de bank
Ik was door BOBO's in de Bush al helemaal klaar met la Holt ... en dat heeft ze hier alleen maar weer bevestigd.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:12 schreef regenworm het volgende:
maar haar gedrag is erg negatief en dat blijft lang hangen.
ja direcht telefoonverbinding met Koeman (hij moet toch aan PSV denken)quote:
Waarom krijg ik nu te horen dat hij te groot is?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Had het daar nog niet gelezen![]()
Komt ie........
[afbeelding]
Voetbalsupport is niet haar publiek dus zal ze wel blij dat ze weg is.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:16 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik was door BOBO\'s in de Bush al helemaal klaar met la Holt ... en dat heeft ze hier alleen maar weer bevestigd.![]()
Heerlijk dat ze een dagje is opgep....![]()
Hoi Rooiequote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag![]()
Zet net de streams aan ,maar valt weinig te zien.
Is miss J daar![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag![]()
Is miss J daar![]()
Hai rooie, ja is echt balen dat we de zaal niet zien, maar ik begreep net dat de hoteliers ook de wedstrijd willen gaan kijken, dus misschien dat we dan nog wat zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag![]()
Is miss J daar![]()
ik wil het voetballen wel zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgens mij wel en de streams blijven saai vanmiddag.
Het lijkt erop dat we niks mogen zien![]()
![]()
4x keukenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai rooie, ja is echt balen dat we de zaal niet zien, maar ik begreep net dat de hoteliers ook de wedstrijd willen gaan kijken, dus misschien dat we dan nog wat zien.![]()
Ja laten we het hopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai rooie, ja is echt balen dat we de zaal niet zien, maar ik begreep net dat de hoteliers ook de wedstrijd willen gaan kijken, dus misschien dat we dan nog wat zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |