Maar word wel het meest in beeld gebrachtquote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola doet het minst van allemaal het enige waar ze goed in is is vreten vreten zuipen.
Dat denkt Viola ik vind het de Anti Viola Show en dat is haar eigenschuld.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Inca het volgende:
Tis toch allemaal Viool show
Zo doet ze wel een beetje jaquote:Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Inca het volgende:
Tis toch allemaal Viool show
Maar vandaag is ze de hele dag weg toch ?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat denkt Viola ik vind het de Anti Viola Show en dat is haar eigenschuld.
maar haar gedrag is erg negatief en dat blijft lang hangen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar vandaag is ze de hele dag weg toch ?
In elk geval vanmiddag welquote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar vandaag is ze de hele dag weg toch ?
voor de sierquote:Op zondag 5 februari 2006 12:12 schreef Talitha het volgende:
Zijn die outfits voor de sier of gaan ze zelf ook een balletje trappen ?
zoals afgesprokenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef regenworm het volgende:
van Hooijdonk zit op de bank
Ik was door BOBO's in de Bush al helemaal klaar met la Holt ... en dat heeft ze hier alleen maar weer bevestigd.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:12 schreef regenworm het volgende:
maar haar gedrag is erg negatief en dat blijft lang hangen.
ja direcht telefoonverbinding met Koeman (hij moet toch aan PSV denken)quote:
Waarom krijg ik nu te horen dat hij te groot is?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Had het daar nog niet gelezen![]()
Komt ie........
[afbeelding]
Voetbalsupport is niet haar publiek dus zal ze wel blij dat ze weg is.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:16 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik was door BOBO\'s in de Bush al helemaal klaar met la Holt ... en dat heeft ze hier alleen maar weer bevestigd.![]()
Heerlijk dat ze een dagje is opgep....![]()
Hoi Rooiequote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag![]()
Zet net de streams aan ,maar valt weinig te zien.
Is miss J daar![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag![]()
Is miss J daar![]()
Hai rooie, ja is echt balen dat we de zaal niet zien, maar ik begreep net dat de hoteliers ook de wedstrijd willen gaan kijken, dus misschien dat we dan nog wat zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag![]()
Is miss J daar![]()
ik wil het voetballen wel zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgens mij wel en de streams blijven saai vanmiddag.
Het lijkt erop dat we niks mogen zien![]()
![]()
4x keukenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai rooie, ja is echt balen dat we de zaal niet zien, maar ik begreep net dat de hoteliers ook de wedstrijd willen gaan kijken, dus misschien dat we dan nog wat zien.![]()
Ja laten we het hopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai rooie, ja is echt balen dat we de zaal niet zien, maar ik begreep net dat de hoteliers ook de wedstrijd willen gaan kijken, dus misschien dat we dan nog wat zien.![]()
Ja, hij was groter dan was toegestaan, Ik heb hier jou origineel staan, Fok doet daar nu blijkbaar moeilijker om, moet ik hem wat kleiner maken voor je?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu te horen dat hij te groot is?
Hij is toch niet gegroeid?
je moet eerst software installeren maar dan moet je wel de streams uitzetten.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik wil het voetballen wel zien.
Zat al bij jouw link te kijken maar snap ik weer eens niks van.
Welke heb jij gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
je moet eerst software installeren maar dan moet je wel de streams uitzetten.
Anders komt het niet goed binnen
Ja, graag.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, hij was groter dan was toegestaan, Ik heb hier jou origineel staan, Fok doet daar nu blijkbaar moeilijker om, moet ik hem wat kleiner maken voor je?
pplivequote:Op zondag 5 februari 2006 12:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Welke heb jij gedaan.
Mijn zoontje en zijn vader zijn nu in de kuip.
Ik kom nergens op :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 12:35 schreef regenworm het volgende:
geen chineese voetbal programma staat nog steeds te bufferen
ECHT ???quote:Op zondag 5 februari 2006 12:36 schreef Mabelle het volgende:
De VIP\\\'s krijgen aparte blokjes kaas![]()
Ik heb teletekst maar opgezet.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou maar geen moeite meer doen waardeloze software.
quote:
of naar radio 1 luisteren.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb teletekst maar opgezet.
Kan ik beetje bijhouden wie er scoort.![]()
Met die roos/rode trui?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat niet MissJ, achter die jongen met grijze trui ?
Hallo allemaal.....quote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb teletekst maar opgezet.
Kan ik beetje bijhouden wie er scoort.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat ben ik blij.
Ik had hem nergens opgeslagen, dus ik was al helemaal verdrietig.
Ik had al een hele tijd zitten googlelen maar niets gevonden.
Wat een geluk dat jij hem had.![]()
Lijkt wel een beetje op de foto bovenaan haar website. Of niet ?quote:
Hoi M-en-Aquote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo allemaal.....![]()
![]()
![]()
Geen beelden van de wedstrijd![]()
![]()
![]()
radioverslag is te horen op http://portal.omroep.nl/radio?nav=utzlCsHdDoBlFyG
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat niet MissJ, achter die jongen met grijze trui ?
Bedankt heb de radio nu aan staanquote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo allemaal.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou kunnen, weet het niet zeker.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de foto bovenaan haar website. Of niet ?
Hallo M-en-Aquote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo allemaal.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:44 schreef cuall het volgende:
[..]
géén idee, heeft hij een Ajax shirt aan?
Die jongen met grijze trui wel ja. Daar heeft Frizti eerder een foto van geplaatstquote:Op zondag 5 februari 2006 12:44 schreef cuall het volgende:
[..]
géén idee, heeft hij een Ajax shirt aan?
Talpa is zeker bang dat we dan vanavond niet meer kijken.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:47 schreef M-en-A het volgende:
Is weer typisch nederlandse regelgeving dat we geen voetbalflitsen kunnen zien. Maar ze kunnen toch ook beelden vanuit de zaal laten zien zonder het scherm steeds in beeld.![]()
(en dan stiekum wel de herhalingen van de doelpunten)![]()
Ik ook niet. Maar vanavond kan ze het ons zelf vertellen.quote:
Dacht ik ook meteen! En dan heb ik haar website nog niet eens gezien... Toch denk het echt!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de foto bovenaan haar website. Of niet ?
is hier ook hoor! op BBC zijn er wel reporters bij de wedstrijden maar mag het veld absoluut niet in beeld!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:47 schreef M-en-A het volgende:
Is weer typisch nederlandse regelgeving dat we geen voetbalflitsen kunnen zien. Maar ze kunnen toch ook beelden vanuit de zaal laten zien zonder het scherm steeds in beeld.![]()
(en dan stiekum wel de herhalingen van de doelpunten)![]()
Is ook zeer saai.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef regenworm het volgende:
Streams uit protest maar uitgezet ga daar niet naar kijken![]()
![]()
![]()
keuken 4x![]()
![]()
sorry hoor maar ik kijk niet naar Talpa waardeloos voetbal programma veel gelul en reclame.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Talpa is zeker bang dat we dan vanavond niet meer kijken.
Wat idioot is ,een echte fan kijkt alles.
Jammer dat Viool er niet is.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vanavond kan ze het ons zelf vertellen.
Ik ben benieuwd wat ze er allemaal van vind.
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo M-en-A![]()
![]()
![]()
ik laat het radioversag maar lopen, ik hou niet zo van voetbal
![]()
Zal Tele2 (was versatel) wel ge-eist hebben toen ze een verbinding gaven aan HBB.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja het is er niet echt beter op geworden.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik kijk niet naar Talpa waardeloos voetbal programma veel gelul en reclame.
Voor wie ben jij.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:52 schreef regenworm het volgende:
Shit bijna 1 -0 voor ajax
Kijk hier dan eens. kan je zelf vergelijken. Het gaat om de foto in het logo bovenaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef demins het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen! En dan heb ik haar website nog niet eens gezien... Toch denk het echt!
Probleem is volgens mij dat Talpa wel de rechten heeft van de samenvattingen van de eredivisie, maar dat ze de rechten voor de live-uitzendingen nog niet in bezit hebben. Anders hadden ze het gewoon via de streams kunnen laten zien zonder er voor te hoeven betalen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef regenworm het volgende:
Streams uit protest maar uitgezet ga daar niet naar kijken![]()
![]()
![]()
keuken 4x![]()
![]()
Denk echt wel dat ze het is.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk hier dan eens. kan je zelf vergelijken. Het gaat om de foto in het logo bovenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |