helpt dit?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb thee en migraine, dus kom maar op![]()
Ja dat blijkt....jezus wat een hoop tekst! Maar goed, niet gelezen want het interesseert mij ook geen fuck. Ik vind dat ze dit soort dingen lekker binnenskamers moeten uitzoeken. Het is bijna op het genante af...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, het is de kruistocht van Francis C. en een of ander Houtbewerker en het interesseert me geen fuck, maar als ik niks te doen heb dan doe ik soms rare dingen
Geef niet Cuall. Leuk hè MissJ op de streamsquote:Op zondag 5 februari 2006 11:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
YESSSSSSSSS
![]()
![]()
![]()
Hai Talitha, vergat je gedag te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
laat maar idd, ben gewoon nogal cynisch in dat topic en dat draaft soms nogal een beetje door als ik me verveel. En het heeft idd niets met Gert te maken in HBB maar wel met Gert daar buiten. En er zijn blijkbaar 2 mensen die daar hun kruistocht van maken om hem af te branden.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
wat heeft dat met Gert te maken..........laat maar zitten wil het helemaal niet weten
![]()
Bij mij helpt alleen 'wachten tot het overgaat'quote:Op zondag 5 februari 2006 11:33 schreef frizti het volgende:
[..]
Da\'s niet zo mooi, een hete douche verlicht bij mij meestal wel.
Ik heb geen idee, maar ze komt samen met haar zoon van 14 jaar . Die heeft een Ajax shirt aan, dus ..........quote:Op zondag 5 februari 2006 11:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef niet Cuall. Leuk hè MissJ op de streams![]()
![]()
![]()
Hoe ziet ze er eigenlijk uit ?
Niet tegen migraine, maar m'n humeur is voor de rest van de dag weer primaquote:
En veel Ajax shirts zullen we wel niet zien... :')quote:Op zondag 5 februari 2006 11:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ze komt samen met haar zoon van 14 jaar . Die heeft een Ajax shirt aan, dus ..........![]()
Hoe oud is haar zoon?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef Manu82 het volgende:
Waar is Miss j???
Goedemorgenquote:
Had ik over heen gelezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ze komt samen met haar zoon van 14 jaar . Die heeft een Ajax shirt aan, dus ..........![]()
:\')quote:Op zondag 5 februari 2006 11:43 schreef cuall het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen ajax en feyenoord shirtjeshet is allebei rood en wit toch?
14 jaar en op de achterkant van zijn shirt heeft hij zijn achternaam staan, maar die mag durf ik niet posten.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hoe oud is haar zoon?
Ik zag 1 jonge knul.
Als 14-jarige blijf je meestal niet vlak bij je moeder staanquote:Op zondag 5 februari 2006 11:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, want we mogen de zaal niet meer zien.quote:
hoeft ook niet toch, als je op missJ's site kijkt zie je haar volgens mij bovenaan staanquote:Op zondag 5 februari 2006 11:45 schreef cuall het volgende:
[..]
14 jaar en op de achterkant van zijn shirt heeft hij zijn achternaam staan, maar die mag durf ik niet posten.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen idee, want we mogen de zaal niet meer zien.
Volgens mij wordt er iets vertelt wat wij niet mogen weten.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen idee, want we mogen de zaal niet meer zien.
Je hebt die migraine toch hopelijk niet van mij, he?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik zoen je meteen helemaal plat, zodat je het lef niet hebt te gaan zeiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hoeft ook niet toch, als je op missJ\'s site kijkt zie je haar volgens mij bovenaan staan
Zoals ik al eerder zei, we mogen die zaal niet zien ivm met de rechten van het live voetbal.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er iets vertelt wat wij niet mogen weten.
Dit gebeurt elke keer na xx minuten schakelen is in 1x over.
http://www.missjeanette.nl/quote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef cuall het volgende:
[..]
oh ja, ik heb dat adres alleen niet zo snel bij de hand.
Ik moet bekennen dat ik haar vrij snel al zat was. Zo'n beetje nadat ze 5 zinnen gezegd hadquote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef bunnyma het volgende:
Ik begin me toch steeds meer te ergeren aan zeurmiep Anita.![]()
MissJ.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef cuall het volgende:
[..]
oh ja, ik heb dat adres alleen niet zo snel bij de hand.
vreemd als je naar www.voetbalinbeeld gaat dan je de wedstrijd gewoon volgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, we mogen die zaal niet zien ivm met de rechten van het live voetbal.
ik hoef geen vage chinese p2p stream die maar half werkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
vreemd als je naar www.voetbalinbeeld gaat dan je de wedstrijd gewoon volgen.
Ja, die zeurderige manier waarop ze praat, werkt ook op mijn alergie.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef bunnyma het volgende:
Ik begin me toch steeds meer te ergeren aan zeurmiep Anita.![]()
Nu je het zegt: toen Brood op m'n scherm verscheen werd het opeens zwart voor m'n ogen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt die migraine toch hopelijk niet van mij, he?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen Mabelle, klaar voor de voetbal?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen..... ik heb me weer smakelijk vermaakt met het string verhaal in de SV
![]()
nog geen problemen ermee gehad alleen vreet het bandbreedte en dat is kut.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:52 schreef frizti het volgende:
[..]
ik hoef geen vage chinese p2p stream die maar half werkt.
Hoi Mabellequote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen..... ik heb me weer smakelijk vermaakt met het string verhaal in de SV
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef Mabelle het volgende:
![]()
die bandbreedte is nog niet het ergste probleem, de meeste van die p2p proggies voor tvstreams scannen je systeem op open poorten.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog geen problemen ermee gehad alleen vreet het bandbreedte en dat is kut.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is niet netjes van me, ik weet het![]()
OH ja graag.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, die zeurderige manier waarop ze praat, werkt ook op mijn alergie.
Overigens, bunnyma, ik zie dat je je avatar ook kwijt bent. Ik heb hem nog op mijn computer staan, moet ik hem voor je uploaden?
en die heb ik niet maar het verklaart wel waarom het internet traag wordtquote:Op zondag 5 februari 2006 11:56 schreef frizti het volgende:
[..]
die bandbreedte is nog niet het ergste probleem, de meeste van die p2p proggies voor tvstreams scannen je systeem op open poorten.
Ook een van die 40 idioten die naar de streams kijkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef Mabelle het volgende:
Wahaha ... wat is dat voor opoe... tegen Frank \"wat doe jij hier nu eigenlijk, ik zie je nooit wat doen\" Lekker zeg... van die fans die je even de waarheid komen zeggen![]()
Had het daar nog niet gelezenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
OH ja graag.
Ik had in FB al een oproep aan je geplaatst want ik had gelezen dat jij mijn kikkertje had gevangen.
Alvast reuze bedankt..... ik ben zo eenzaam zonder kikkertje.
Misschien was het wel MissJquote:Op zondag 5 februari 2006 11:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Ook een van die 40 idioten die naar de streams kijkt.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef Mabelle het volgende:
Wahaha ... wat is dat voor opoe... tegen Frank \"wat doe jij hier nu eigenlijk, ik zie je nooit wat doen\" Lekker zeg... van die fans die je even de waarheid komen zeggen![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef regenworm het volgende:
er komen nog meer gasten aan regie schakelt naar de deur
quote:
Ik heb het al eerder gezegd. Frank wordt ondergewaardeerdquote:Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef cuall het volgende:
[..]
arme Frank, hij is vaak wel druk bezig
![]()
Ja, hij treed alleen niet zo erg op de voorgrond, maar ik hoor hem vaak bellen en veel dingen regelenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Frank wordt ondergewaardeerd![]()
Er zijn er ook een paar die vooral druk zijn met druk doenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, hij treed alleen niet zo erg op de voorgrond, maar ik hoor hem vaak bellen en veel dingen regelen![]()
Viola doet het minst van allemaal het enige waar ze goed in is is vreten vreten zuipen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Frank wordt ondergewaardeerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |