snap het ook niet dat Viola boos werd misschien iets te veel gedronkenquote:Op zondag 5 februari 2006 09:54 schreef Inca het volgende:
[..]
Vanacht dus weer wat gemist maar heb wel de foto gezien, ze doet het er toch ook gewoon om er zitten meer mensen in het huis en je weet dat er camera\'s hangen.
Waar gaat ze heen?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:15 schreef frizti het volgende:
Viool has left the building.
[afbeelding]
Met Chiel en Ferry naar de Dutch Open Darts.quote:
Ik zie dat ze een reservevibrator heeft gekregenquote:Op zondag 5 februari 2006 09:34 schreef frizti het volgende:
De kliko is ook wakker en in bedrijf.
[afbeelding]
Waarom heeft ze een spijkerbroek aan?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:15 schreef frizti het volgende:
Viool has left the building.
[afbeelding]
Omdat de darters anders al hun pijlen kwijt raken.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom heeft ze een spijkerbroek aan?
quote:Op zondag 5 februari 2006 10:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Omdat de darters anders al hun pijlen kwijt raken.
quote:Op zondag 5 februari 2006 10:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Omdat de darters anders al hun pijlen kwijt raken.
kilo?quote:
quote:
Ik denk dat Flugeltje het te druk heeft met het lezen van die lappen tekst van jouw Timmermans kruistocht...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:20 schreef Manu82 het volgende:
Hey Flugel, is er iets mis met Fok? Ik kan nl in bepaalde topics niet meer posten?
correctie graag het is niet mijn kruistochtquote:Op zondag 5 februari 2006 11:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik denk dat Flugeltje het te druk heeft met het lezen van die lappen tekst van jouw Timmermans kruistocht...
Ik zie enorme lappen bij elkaar verzamelde teksten, geplaats onder de naam Manu, in een subforum geopend door Manu....met de naam "kruistocht".quote:Op zondag 5 februari 2006 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
correctie graag het is niet mijn kruistocht
alleen geluid maar geen beeld van het voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:27 schreef frizti het volgende:
Nog een uur, dan zullen de streams wel op slot gaan.
We mogen natuurlijk niks van het live voetbal meekrijgen.
Ik wilde net vragen wat er vandaag op de agenda staat.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:27 schreef frizti het volgende:
Ik heb thee en migraine, dus kom maar opquote:Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef cuall het volgende:
Zo, ik heb een bakkie koffie erbij, de pret kan beginnen![]()
zou het niet weten dan moeten er wel caps gemaakt worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat er vandaag op de agenda staat.
Vandaar dus die mooie outfits.
Is het niet vandaag dat MissJ met zoon naar HBB gaat ?
nee, het is de kruistocht van Francis C. en een of ander Houtbewerker en het interesseert me geen fuck, maar als ik niks te doen heb dan doe ik soms rare dingenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zie enorme lappen bij elkaar verzamelde teksten, geplaats onder de naam Manu, in een subforum geopend door Manu....met de naam \"kruistocht\".
Vreemd dat ik denk dat het jouw kruistocht is?
Maar zo niet: Correctie dan, niet Manu\'s kruistocht.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:28 schreef cuall het volgende:
Zo, ik heb een bakkie koffie erbij, de pret kan beginnen![]()
dat weet ikquote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, het is de kruistocht van Francis C. en een of ander Houtbewerker en het interesseert me geen fuck, maar als ik niks te doen heb dan doe ik soms rare dingen
Zeker, alleen kan ik dat (nog) niet. Maar er is vast wel iemand anders die die taak op zich wil nemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou het niet weten dan moeten er wel caps gemaakt worden.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:27 schreef frizti het volgende:
doe ik wel geen probleem hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker, alleen kan ik dat (nog) niet. Maar er is vast wel iemand anders die die taak op zich wil nemen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat er vandaag op de agenda staat.
Vandaar dus die mooie outfits.
Is het niet vandaag dat MissJ met zoon naar HBB gaat ?
Ik hou van voetballen, ben ook fan van MissJ., maar niet van 010 of 020quote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetballen, maar ik ben Fan van MissJ.
![]()
![]()
Da's niet zo mooi, een hete douche verlicht bij mij meestal wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb thee en migraine, dus kom maar op![]()
klein beetje fan 20 en fan van MissJquote:Op zondag 5 februari 2006 11:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetballen, maar ik ben Fan van MissJ.
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, het is de kruistocht van Francis C. en een of ander Houtbewerker en het interesseert me geen fuck, maar als ik niks te doen heb dan doe ik soms rare dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |