quote:Op zondag 5 februari 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry gaat mss toch een \\\"plonsje\\\" doen
Jeppie... altijd een gevecht met Bongquote:
Zijn andere staat nog steeds open 261 geloof ik. Niet belangerijk hoor, maar ik moet toch iets melden hierquote:Op zondag 5 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... altijd een gevecht met Bong![]()
Hahaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... altijd een gevecht met Bong![]()
We bedoelden Viola schatquote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kijk fo k mar volg t niet zo op dit moment :\'(
Woon je dan zo dicht naast het spoor?? Lijkt me niet lekker slapenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hahaja idd
Er kwam net hier een of andere vage treinwagen langs, enorme herrie dacht eerst dat mijn PC fan het had begeven maar bleek dus gelukkig loos alarm
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga om een \"Ferrygaatinjacuzzi verbod\" vragen, brengt veels te veel vrouwen van slag hier![]()
Ik zag TL net dus nu zit ie potdichtquote:Op zondag 5 februari 2006 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zijn andere staat nog steeds open 261 geloof ik. Niet belangerijk hoor, maar ik moet toch iets melden hier![]()
Gelukkig maar dan zeg. Dat had ik van de week. Hoop herrie uit de pc, net of er iets aan liep. Boel maar ff uitgestofzogen en toen deed alles het weer goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hahaja idd
Er kwam net hier een of andere vage treinwagen langs, enorme herrie dacht eerst dat mijn PC fan het had begeven maar bleek dus gelukkig loos alarm
Ben jij Violaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kijk fo k mar volg t niet zo op dit moment :\'(
Slaap lekker rosbief capperquote:
Mwa, toch wel een metertje of 20 ervandaan maar dit was meer een vrachtrein, allemaal compartimenten en veel vonkwerk, alsof ze aan het lassen waren heel vreemdquote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Woon je dan zo dicht naast het spoor?? Lijkt me niet lekker slapen
Die is foto's aan het zoekenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
Klootviool zit weer een computerspel te spelen...
[afbeelding]
Ja ik schrok al iddquote:Op zondag 5 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan zeg. Dat had ik van de week. Hoop herrie uit de pc, net of er iets aan liep. Boel maar ff uitgestofzogen en toen deed alles het weer goed.
Jullie hebben Viool, laat Ferry dan voor ons.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga om een \\\"Ferrygaatinjacuzzi verbod\\\" vragen, brengt veels te veel vrouwen van slag hier![]()
Slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:12 schreef Foreverblue het volgende:
Cuall... Ik zag dat je mijn caps gebruikt had in de SV![]()
20m??? Is wel heel dichtbij, of het moet in lotjelollum zijn, daar komen niet zoveel treinen langsquote:Op zondag 5 februari 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwa, toch wel een metertje of 20 ervandaan maar dit was meer een vrachtrein, allemaal compartimenten en veel vonkwerk, alsof ze aan het lassen waren heel vreemd
Ben niet zo goed met inschatten van afstanden, denk iets verder sorryquote:Op zondag 5 februari 2006 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
20m??? Is wel heel dichtbij, of het moet in lotjelollum zijn, daar komen niet zoveel treinen langs
Jij past volgens mij 2x in Viola, kwa postuurquote:
Mannen zijn egoïstisch, laat onsquote:Op zondag 5 februari 2006 02:16 schreef Yolande het volgende:
[..]
Jullie hebben Viool, laat Ferry dan voor ons.![]()
![]()
ws een rails-slijp-wagen om oneffenheden weg te slijpen.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwa, toch wel een metertje of 20 ervandaan maar dit was meer een vrachtrein, allemaal compartimenten en veel vonkwerk, alsof ze aan het lassen waren heel vreemd
ik weet niet lengete en gewincg mee gr3ekendquote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij past volgens mij 2x in Viola, kwa postuur
Nee zag ik... heel goed. Dat zouden alle SV'ers moeten doen. Bron van de capper erbij. Gelukkig doen de meesten dat ookquote:Op zondag 5 februari 2006 02:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik haal altijd alle caps uit de SC, maar zet er wel altijd bij wie hem gemaakt heeft hoor. Ik maak zelf geen caps namelijk
![]()
Maar dan nog, het is erg dichtbijquote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben niet zo goed met inschatten van afstanden, denk iets verder sorry100m moet het zijn
Mannen zijn zeer egoistisch inderdaad. Daarom wil m'n mannetje ook 365 dagen per jaar Ferry op de streamsquote:
Ah dat zou best kunnenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ws een rails-slijp-wagen om oneffenheden weg te slijpen.
Ik heb jaren langs het spoor gewoond, daar wen je aan hoor, maar soms komen er goederentreinen langs en dan dendert het hele huisquote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Woon je dan zo dicht naast het spoor?? Lijkt me niet lekker slapen
Ik doelde meer op het middenlichaam van Violaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik weet niet lengete en gewincg mee gr3ekend![]()
Of een veeg-de-bladeren-van-het-spoortreinquote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ws een rails-slijp-wagen om oneffenheden weg te slijpen.
Je went er wel aan, en als de wind anders staat hoor je het veel minder, dus is wisselend, echt last ervan heb ik gelukkig nietquote:
Valt wel mee hoor. Hier ook ongeveer die afstand. Heb er bijna nooit last van.quote:
aha maardat heeft toch met gewicht tde makenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het middenlichaam van Viola
Hahahahahah, dit is voor vele manieren uitlegbaar, ik zal er niet verder op in gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mannen zijn zeer egoistisch inderdaad. Daarom wil m\'n mannetje ook 365 dagen per jaar Ferry op de streams![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Bedenk me net een liedje. op hi ho van de 7 dwergen.
Frau Holt, Frau Holt, geen onderbroek zo groot,
de string gepakt door de knietjes gezakt, Frau Holt Frau Holt![]()
Het gaat alweer wat beter met jequote:Op zondag 5 februari 2006 02:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
aha maardat heeft toch met gewicht tde maken
nouja ok nee klopt ja
Geen id, alleen dat Holt dus idd iets als verassing daarmee wilde doen verder weet ik het ook nietquote:Op zondag 5 februari 2006 02:20 schreef M-en-A het volgende:
ff nog een ontopic vraagje.....
Monique had een kroontje in haar handen en toen werd viool enorm kwaad omdat daardoor een grap die ze voor morgen in gedachte had niet meer door kan gaan. Weet iemand daar de details van misschien
nog beszig laatste glas maar maart tpye wat langzamerquote:Op zondag 5 februari 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het gaat alweer wat beter met je![]()
De wijn raakt al een beetje uitgewerkt
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Bedenk me net een liedje. op hi ho van de 7 dwergen.
Frau Holt, Frau Holt, geen onderbroek zo groot,
de string gepakt door de knietjes gezakt, Frau Holt Frau Holt![]()
Alle glazen donderden van de tafel?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb jaren langs het spoor gewoond, daar wen je aan hoor, maar soms komen er goederentreinen langs en dan dendert het hele huis![]()
Maar dat gaat nu niet meer door... hè wat jammer nou zeg. Zat te branden van nieuwgierigheidquote:Op zondag 5 februari 2006 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen id, alleen dat Holt dus idd iets als verassing daarmee wilde doen verder weet ik het ook niet
Truste en slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 02:23 schreef cuall het volgende:
Lieve mensen ik ga ook naar mijn bed, ik heb me weer prima vermaakt vandaag![]()
![]()
Slaap lekker cuallquote:Op zondag 5 februari 2006 02:23 schreef cuall het volgende:
Lieve mensen ik ga ook naar mijn bed, ik heb me weer prima vermaakt vandaag![]()
![]()
Truste cuall en ja was een zeer vermakelijke dag vandaagquote:Op zondag 5 februari 2006 02:23 schreef cuall het volgende:
![]()
Slaap lekker Viola opnaaisterquote:Op zondag 5 februari 2006 02:23 schreef cuall het volgende:
![]()
slaapt ze niet naakt vanavond??? is Ferry van die kamer af of zo?quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 02:23 schreef cuall het volgende:
![]()
Die zit Fok bij te lezenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat niet mee naar de jacuzzi zegt ie net
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je went er wel aan, en als de wind anders staat hoor je het veel minder, dus is wisselend, echt last ervan heb ik gelukkig niet
Ik heb een nieuwe bevolkingsgroep ontdekt, naast de kampers heb je ook de treinersquote:Op zondag 5 februari 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Hier ook ongeveer die afstand. Heb er bijna nooit last van.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een nieuwe bevolkingsgroep ontdekt, naast de kampers heb je ook de treiners![]()
Truste beertje slaap lekker meid en tot morgenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Ik g ook mr slapen slaap elkkedr lievrds
![]()
Truste lieve beerquote:Op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar waar val ik nu onderquote:
slaap lekker beertjequote:Op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Treiner, of woon je op een kamp naast het spoor, dan ben je een kampertreiner, zoiets als een camper op de trein, maar dan andersquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet in hokjes denken, voel je gewoon een josti![]()
Slaap lekker lieve troetelbeerquote:Op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oke, onderwerp te moeilijk? Of te xxx?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:29 schreef Yolande het volgende:
[..]
over dit onderwerp.![]()
voor de rest blijft ik kwekken hoor.
![]()
![]()
trusten LB slaap lekker en niet te veel dromenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja iddquote:
Bart is te druk met, ja met wat?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd
Wel een beetje lullig dat Bart niet mee wilde gaan, t zijn toch hele goede maatjes iig
Die zit te zoeken, waar kan ik die pol vinden op het internet, van de bloemen voor Bonnie en de rozen voor ...............quote:
Nee je had het over dat mannen egoïstisch zijn en daar geef ik je groot gelijk in dus daar hoeven we het niet verder over te hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, onderwerp te moeilijk? Of te xxx?
Maakt niet uit, zolang je blijft kwekken vind ik het prima![]()
Zou zo maar kunnen. Hij leest heel aandachtig, af en toe een glimlach en je hoort scrollen van de muis. verder bijna geen toetsenbord.quote:
*Zingt* Wist niet dat je kwaad werd, wist niet je kwaad werd, had ik het maar gezien dan had ik het niet gedaan!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee je had het over dat mannen egoïstisch zijn en daar geef ik je groot gelijk in dus daar hoeven we het niet verder over te hebben![]()
![]()
Dat doet die altijd...quote:Op zondag 5 februari 2006 02:37 schreef BONG4002 het volgende:
Bart neemt een stevige hijs van zn shaggie
Ik vind je wel lief hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 02:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
*Zingt* Wist niet dat je kwaad werd, wist niet je kwaad werd, had ik het maar gezien dan had ik het niet gedaan!!!![]()
We kunnen even snel een poll maken, wie vind dat fiool een roos heeft verdiend? 99% nee, 1% ja, er is altijd iemand die op het verkeerde knopje drukt. Als Bart dit leest, zwaai even!!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Die zit te zoeken, waar kan ik die pol vinden op het internet, van de bloemen voor Bonnie en de rozen voor ...............
Ik gok in dit geval toch op 100% nee, maar het verbaasde me dat Bart het zich zo aan trok.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
We kunnen even snel een poll maken, wie vind dat fiool een roos heeft verdiend? 99% nee, 1% ja, er is altijd iemand die op het verkeerde knopje drukt. Als Bart dit leest, zwaai even!!
Ik denk dat mevrouw te druk is met andere dingenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kan Morwen van de Tonnekreek ff in beeld brengen waar Bart aan het surfen is??!!
Ik val gelijk helemaal stilquote:Op zondag 5 februari 2006 02:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toch wel?Ik jou al een hele tijd hoor
Pfoeh!!! gelukkig, anders moet ik gaan praten, maar daar krijg ik weer complexen vanquote:Op zondag 5 februari 2006 02:42 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik val gelijk helemaal stil........................ oke stilte is weer voorbij.
![]()
![]()
Ze loopt er niet al te charmant bijquote:Op zondag 5 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
Moet die Holt niet een keer gaan slapen?![]()
[afbeelding]
Moet dit??????quote:Op zondag 5 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
die is echt helemaal hyper van woedequote:Op zondag 5 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik nu voorlopig even niet meer iigquote:Op zondag 5 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Je ziet haar liever in een rood t-shirt?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze loopt er niet al te charmant bij
Let jij eigenlijk wel op??? ze loopt er juist heel charmant en gekleed bijquote:Op zondag 5 februari 2006 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe maar niet neequote:Op zondag 5 februari 2006 02:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je ziet haar liever in een rood t-shirt?![]()
Yep, een klein huilend meiske die vandaag voor het eerst een muis door de gang bij oma heeft zien lopenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat mevrouw te druk is met andere dingen
En terecht dat je daar spijt van hebtquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
Sorry allemaal voor het plaatsen van de cap![]()
Wat lief, een muisjequote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, een klein huilend meiske die vandaag voor het eerst een muis door de gang bij oma heeft zien lopen![]()
Beetje in paniek, doosje is het![]()
doet ze dat ooit danquote:Op zondag 5 februari 2006 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Luisterd muziek via zijn mp3 spelerquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ferri in slaap gevallen ?
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En terecht dat je daar spijt van hebt![]()
![]()
![]()
Ach ja een prinsesje hoort daar niet mee geconfronteerd te wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, een klein huilend meiske die vandaag voor het eerst een muis door de gang bij oma heeft zien lopen![]()
quote:
Ach gossie... muisjes mogen helemaal geen prinsessenmeisjes plagenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
ja daar ben je nu te laat mee.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
Sorry allemaal voor het plaatsen van de cap![]()
rustig maar.... alles komt goed....quote:Op zondag 5 februari 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik nu voorlopig even niet meer iig![]()
En zeker niet 1 met de fantasie van Hans Christiaan Andersonquote:Op zondag 5 februari 2006 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach ja een prinsesje hoort daar niet mee geconfronteerd te worden![]()
Echt lief jaquote:
reserve muis, altijd handigquote:Op zondag 5 februari 2006 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt lief ja![]()
![]()
Dat je die cap nog had, leuk hoor
De enige echte winaar van BB5quote:
Ja daar had ie het gisteren al over. de gasten moeten morgen om 4 uur buitenstaan en dan gaat Bart ook gelijk weg.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:57 schreef M-en-A het volgende:
Bart gaat morgen naar huis, naar zijn oma zegt hij. Rond een uurtje of 10.00 weer terug
Ik weet in ieder geval hoe ik in mijn volgende leven terug wil komen, als BBmuis, krijg je heel veel aandachtquote:
Hoe kon ik Leroy nou vergetenquote:
Zijn oma is jarig, van harte Jumparound ookquote:Op zondag 5 februari 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja daar had ie het gisteren al over. de gasten moeten morgen om 4 uur buitenstaan en dan gaat Bart ook gelijk weg.
Zoooooooooo jammer he, dat we muis nu nooit meer zienquote:
Ongedierte bestrijding is geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 03:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zoooooooooo jammer he, dat we muis nu nooit meer zien![]()
Durven ze wel tegen zo'n lief muisjequote:Op zondag 5 februari 2006 03:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ongedierte bestreiding is geweest![]()
![]()
![]()
Zijn ze toch iets vergetenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ongedierte bestrijding is geweest![]()
![]()
![]()
De meeste vrouwen zijn blij als de muis is opgeruimd, toch?quote:Op zondag 5 februari 2006 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Durven ze wel tegen zo\'n lief muisje![]()
ja dan durven ze welquote:Op zondag 5 februari 2006 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Durven ze wel tegen zo\'n lief muisje![]()
Welterustenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was lachen, gieren en brullen vanavond met Viola... maar ik ga naar mijn bedje toe. Slaap lekker allemaal![]()
Geef je geen ongelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was lachen, gieren en brullen vanavond met Viola... maar ik ga naar mijn bedje toe. Slaap lekker allemaal![]()
Doeidoeiquote:Op zondag 5 februari 2006 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welterustenen ik ga ook naar bed. Groeten.
Slaap lekker FBquote:Op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker tot morgen. En wel op tijd zijn hè want je moet miss.J cappenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Daar kunnen ze beter de broeders voor bellen inmiddels. Die gaat eerdaags volledig doorflippenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja dan durven ze wel, tegen een Frau Holt niet
![]()
Pareltjequote:Op zondag 5 februari 2006 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik was even met wat andere dingen bezig maar kom nog even gedag zeggen,
veel plezier nog allemaal, en voor straks welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
Waar? Moet je muziekje aan zettenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:08 schreef Arliator het volgende:
En toen werd het stil hier
slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pareltje ook lekker slapen. En morgen voorzichtig weer wat oefenen met je knietjequote:Op zondag 5 februari 2006 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik was even met wat andere dingen bezig maar kom nog even gedag zeggen,
veel plezier nog allemaal, en voor straks welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je Dizzy eindelijk gekneveldquote:Op zondag 5 februari 2006 03:08 schreef Arliator het volgende:
En toen werd het stil hier
Truste slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weltrustenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slaap wel, tot morgenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Hhahaah, in huize Arliator/Dizzy-lizzy is het niet stil hoor!! Maar op fok wordt het wel stil als iedereen gaat slapenquote:
Nou alquote:Op zondag 5 februari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
ik ga even wat anders doen, weltruste allemaal en tot morgen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar kunnen ze beter de broeders voor bellen inmiddels. Die gaat eerdaags volledig doorflippen![]()
Truste Yolande, en doe Henk ook nog even de groetjes onderwegquote:Op zondag 5 februari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen Yolandequote:Op zondag 5 februari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
op de melodie van Boer Harms weer een liedje:
ik ben Frau Holt en ik poets in string en je kijkt zo, ik weet het is niet te geleuven maar het is zo, als ik die string voel tussen me benen moet ik bukken, en hoop dat alle mannen door dat beeld gaan r*kk*n![]()
Tot morgenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
Henk gaat nog niet slapen geloof ik. btw ik ook niet hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 03:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste Yolande, en doe Henk ook nog even de groetjes onderweg![]()
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okequote:Op zondag 5 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk gaat nog niet slapen geloof ik. btw ik ook niet hoor.![]()
Wie is die Dizzy eigenlijk? Ik ken haar niet, ben ik blij om, want mensen die zulke teksten kunnen verzinnen wil ik niet eens kennenquote:
Toch nog iemandquote:Op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja even wat anders doen anders blijf ik tot de vroege morgen posten.![]()
![]()
Wat moet ik dan hier doen als jij er niet meer bent???quote:Op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
Dies geflipt omdat die haardos niet in model wilde zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is beter volgens mij
[afbeelding]
Het is al bijna vroege morgen, kan dat even er ook nog wel bijquote:Op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, vrouwen..........quote:Op zondag 5 februari 2006 03:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dies geflipt omdat die haardos niet in model wilde zeker![]()
Live op Stream Fivequote:Op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is beter volgens mij
[afbeelding]
Dat is dat beest bij jou in de buurt die probeert haar Gilles de la Tourette onder controle te houdenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wie is die Dizzy eigenlijk? Ik ken haar niet, ben ik blij om, want mensen die zulke teksten kunnen verzinnen wil ik niet eens kennen![]()
Oohoquote:Op zondag 5 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is dat beest bij jou in de buurt die probeert haar Gilles de la Tourette onder controle te houden![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is dat beest bij jou in de buurt die probeert haar Gilles de la Tourette onder controle te houden![]()
ik doe god god godver geen controlle houden, ik doe gewoon liedjes maken, geinspireerd door Frau Holtquote:Op zondag 5 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met ducktape gaat het heel goedquote:Op zondag 5 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Holt & the Beautifulquote:Op zondag 5 februari 2006 03:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wordt ineens een heel ander programma zo![]()
Typisch een vrouwenreactie, gelijk afzetten. Je man moet strenger voor je zijn, zal je ten goede komenquote:
Is teveel credit aan holt(geen eens een hoofdletter meer)quote:
Typisch een mannenreactie, gelijk ontkennen. Je vrouw zou je naar de Pearl moeten sturenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Typisch een vrouwenreactie, gelijk afzetten. Je man moet strenger voor je zijn, zal je ten goede komen![]()
Ik wil niet stelen hoor, maar het zou eigenlijk Bol & the moeten zijnquote:
Dat kroontje eerder was volgens mij gewoon voor haar bedoelt. Zodat iedereen daarna haar voeten zou MOGEN kussenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik doe god god godver geen controlle houden, ik doe gewoon liedjes maken, geinspireerd door Frau Holt
k*tzooi, schuttingtaal![]()
Typisch een vrouwen reactie er dwars tegenin gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Typisch een mannenreactie, gelijk ontkennen. Je vrouw zou je naar de Pearl moeten sturen![]()
Ik mag niet, geen opdracht toe gehad, dank Mohammedquote:Op zondag 5 februari 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat kroontje eerder was volgens mij gewoon voor haar bedoelt. Zodat iedereen daarna haar voeten zou MOGEN kussen![]()
Met mijn ogen is niks mis, ze zijn af en toe te goed, volgens mijn vrouwtjequote:Op zondag 5 februari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Typisch een mannenreactie, gelijk ontkennen. Je vrouw zou je naar de Pearl moeten sturen![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Doe maar: de Bom
stringetjes dragen, voordat de bom valt
bevestiging vragen, voordat de bom valt,
ren in me stringie, voordat de bom valt
Ferrie zien te verleiden, voordat de bom valt
En als Ferrie niet hapt,
dan ren ik in me string door de tuin, ik stof al en hoop op fortuin,
de hots krijgt hij zo wel voor mij, awoei,
slappe lach is het gevolg
En als Ferrie niet hapt,
Typisch een mannenreactie, er toch op doorgaan en niet toegeven dat ze fout zittenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Typisch een vrouwen reactie er dwars tegenin gaan![]()
![]()
![]()
![]()
En als Ferrie niet hapt,
Dizzy je moet die teksten bij een viool cap plaatsenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En als Ferrie niet hapt,
Waar is die goede oude tijd dat mannen altijd gelijk hadden, en vrouwen achter het foruis stonden?quote:Op zondag 5 februari 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Typisch een mannenreactie, er toch op doorgaan en niet toegeven dat ze fout zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Mohammed Roeleerdquote:Op zondag 5 februari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik mag niet, geen opdracht toe gehad, dank Mohammed![]()
Jij zit duidelijk in de kast.quote:Op zondag 5 februari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik mag niet, geen opdracht toe gehad, dank Mohammed![]()
Kunnen we van jou geen spotprentje makenquote:
Geen ideequote:Op zondag 5 februari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar is die goede oude tijd dat mannen altijd gelijk hadden, en vrouwen achter het foruis stonden?![]()
![]()
mannen hebben niet altijd gelijk, in dit vrouwtje heeft inductie, geen fornuisquote:Op zondag 5 februari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar is die goede oude tijd dat mannen altijd gelijk hadden, en vrouwen achter het foruis stonden?![]()
![]()
Meer dan 1quote:Op zondag 5 februari 2006 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kunnen we van jou geen spotprentje maken![]()
![]()
![]()
Leef je uit, zou ik zeggen. Een piraat met een Burka lijkt me wel een ideequote:Op zondag 5 februari 2006 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kunnen we van jou geen spotprentje maken![]()
![]()
![]()
Ik denk dat er genoeg vrijwilligers zijn om zijn rol over te nemen, ik niet hoor, ik doe dat geheel andersquote:Op zondag 5 februari 2006 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Zelfs Stereo komt niet meer langs om mij aan mijn schaamhaar zijn grot in te slepen![]()
slaap lekker Henkquote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jij dat doet ga ik even slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Kakkerquote:Op zondag 5 februari 2006 03:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
mannen hebben niet altijd gelijk, in dit vrouwtje heeft inductie, geen fornuis![]()
Hahahahah, het gaat niet om het woord van het apparaat, maar wel om de plek in het huisquote:Op zondag 5 februari 2006 03:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
mannen hebben niet altijd gelijk, in dit vrouwtje heeft inductie, geen fornuis![]()
Ben even te vroeg op gestaanquote:Op zondag 5 februari 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leef je uit, zou ik zeggen. Een piraat met een Burka lijkt me wel een idee![]()
Ja, vlucht maar, doen alle mannen als ze het niet kunnen winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn tekenkunsten zijn niet zo best, ik heb andere specialiteitenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar wel een combi-magnetronquote:Op zondag 5 februari 2006 03:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap lekker henk, en morgen komt MissJ bij het voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog moderner, ik heb een telefoonquote:Op zondag 5 februari 2006 03:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
En wie moet dat vuur maken?????? Juist, de mannenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kakker![]()
Ik zit nog buiten met een grote pot boven een vuur![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen
ik moet nog strippen in een bb tuin
zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen
ik moet me string laten zien aan het menselijk bestaan
ik moet nog stylen als een baviaan
ik moet nog zwemmen in de stille oceaan
zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen, ik moet voor Feyenoord Ajax hier vandaan,
ik moet nog een darter verslinden tot ik niet meer kan staan
truste Henkquote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je kon redelijk op tijd naar bed gister toch? We hebben je vroeg met rust gelaten...quote:
kook je daar opquote:Op zondag 5 februari 2006 03:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben nog moderner, ik heb een telefoon
Maar kan je erbij, mijn ketting is daar dus te kort voorquote:Op zondag 5 februari 2006 03:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben nog moderner, ik heb een telefoon
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen
ik moet nog strippen in een bb tuin
zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen
ik moet me string laten zien aan het menselijk bestaan
ik moet nog stylen als een baviaan
ik moet nog zwemmen in de stille oceaan
zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen, ik moet voor Feyenoord Ajax hier vandaan,
ik moet nog een darter verslinden tot ik niet meer kan staan
En waar zit jij dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zit een bron van inspiratie naast haar![]()
Moet je ook eens proberen, gaat grandioosquote:
mijn mannetje heeft het over de oven ikke niequote:Op zondag 5 februari 2006 03:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
microgolf ovens of gsm, wat is het verschil??
![]()
Kost moeite, maar kan hem net bereikenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar kan je erbij, mijn ketting is daar dus te kort voor![]()
pizza, chinees enzquote:Op zondag 5 februari 2006 03:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je ook eens proberen, gaat grandioos![]()
Oeh, 2 keer gequote, it must be lovequote:Op zondag 5 februari 2006 03:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jouw ketting moet duidelijk ingekort worden, ik had het wel geweten met zo iemand als jij![]()
De GSM moet tussendoor aan de oplader als ik een rollade braadquote:Op zondag 5 februari 2006 03:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
microgolf ovens of gsm, wat is het verschil??
![]()
...mexicaan, italiaan, broodjeszaakquote:
Sommige moet je 2 keer quoten, anders snappen ze het nietquote:Op zondag 5 februari 2006 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, 2 keer gequote, it must be love![]()
Shoarma Aliquote:Op zondag 5 februari 2006 03:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
...mexicaan, italiaan, broodjeszaak![]()
Shoarmaquote:Op zondag 5 februari 2006 03:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
...mexicaan, italiaan, broodjeszaak![]()
Huh?quote:Op zondag 5 februari 2006 03:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sommige moet je 2 keer quoten, anders snappen ze het niet![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
gister ging ik naar het bb hotel ohlee ohla
wat ik daar zag heeft me diep geraakt ohlee ohla
wat ze droeg was niet meer dan naakt ohleeeeeeeee ohla
wat ze droeg heeft me diep geraakt ohleee ohla
Ze droeg een string ja een string ze droeg een string ja een string ze droeg een string het was een afschuwelijk klein ding
oohh dizzy ik lig dubbel, zet ze ff op de site van Frank, volgens mij kan die er enorm om lachen.quote:Op zondag 5 februari 2006 03:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ze droeg een string ja een string ze droeg een string ja een string ze droeg een string het was een afschuwelijk klein ding
quote:
Ik ga nix nergens op zetten maar uiteraard mag er zwaar misbruikt gemaakt worden van mijn texten door ze elders te postenquote:Op zondag 5 februari 2006 04:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
oohh dizzy ik lig dubbel, zet ze ff op de site van Frank, volgens mij kan die er enorm om lachen.
Mag een gat erin schoppen welquote:Op zondag 5 februari 2006 04:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je maar niet de deuren te hard dichtgooit
Slaap lekker, kanjer, droom zachtquote:Op zondag 5 februari 2006 04:04 schreef Arliator het volgende:
Ik ga de partypooper zijn, ik ga knorren, dromen van vrouwen in de keuken, dromen van die goede oude tijd![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |