quote:Op zondag 5 februari 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry gaat mss toch een \\\"plonsje\\\" doen
Jeppie... altijd een gevecht met Bongquote:
Zijn andere staat nog steeds open 261 geloof ik. Niet belangerijk hoor, maar ik moet toch iets melden hierquote:Op zondag 5 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... altijd een gevecht met Bong![]()
Hahaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... altijd een gevecht met Bong![]()
We bedoelden Viola schatquote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kijk fo k mar volg t niet zo op dit moment :\'(
Woon je dan zo dicht naast het spoor?? Lijkt me niet lekker slapenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hahaja idd
Er kwam net hier een of andere vage treinwagen langs, enorme herrie dacht eerst dat mijn PC fan het had begeven maar bleek dus gelukkig loos alarm
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga om een \"Ferrygaatinjacuzzi verbod\" vragen, brengt veels te veel vrouwen van slag hier![]()
Ik zag TL net dus nu zit ie potdichtquote:Op zondag 5 februari 2006 02:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zijn andere staat nog steeds open 261 geloof ik. Niet belangerijk hoor, maar ik moet toch iets melden hier![]()
Gelukkig maar dan zeg. Dat had ik van de week. Hoop herrie uit de pc, net of er iets aan liep. Boel maar ff uitgestofzogen en toen deed alles het weer goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hahaja idd
Er kwam net hier een of andere vage treinwagen langs, enorme herrie dacht eerst dat mijn PC fan het had begeven maar bleek dus gelukkig loos alarm
Ben jij Violaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kijk fo k mar volg t niet zo op dit moment :\'(
Slaap lekker rosbief capperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |