zuma deluxequote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze was een spelletje aan het doen zag ik toen de camera in zoemde ........Zuma
Dit is een groot beertjequote:Op zondag 5 februari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is het nog geen bedtijd voor kleine beertjes? Ik kan er geen touw meer aan vast knopen![]()
Beertje heeft het, dus het zal welquote:Op zondag 5 februari 2006 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
De vrouwelijke, nog niet ontdekte, variant van ODOL?
![]()
Leuk spel, maar wel erg moeilijk, ik ken het van RealArcadequote:
Waar het hart van vol is.......quote:Op zondag 5 februari 2006 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat kan ze ineens wel goed typen![]()
3watter zo 1 lietergdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Beertje lieffie, ik zou overstappen op water meid
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, normaal gesproken heb je irl vrij snel door wie dat doet, dan kan je rekening mee houden. Ik heb er iig geen last van
Concentreer me vooral op de eerlijke en vrolijke mensen, de rest negeer ik zoveel mogelijk. Gaat tot op heden prima!![]()
Maar jequote:
En vreselijk verslavend.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk spel, maar wel erg moeilijk, ik ken het van RealArcade
Vertaling: ik een kleintje hoorquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat kan ze ineens wel goed typen![]()
Byebye, lieverd, lajeniegekmaku hehquote:Op zondag 5 februari 2006 01:57 schreef newsman het volgende:
Ik ga ,niks meer te zoeken hier vleeselijk zwakke mensen.
Is waar ja, ik heb heel veel games van RealArcade en echt het is ontzettend leukquote:
jij olk vertalquote:Op zondag 5 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vertaling: ik een kleintje hoor
Beertje is lief als ze dronken is![]()
![]()
![]()
Jij concentreert je ook op het huppelen op bepaalde personen, is ook positief, goed voor de lijnquote:Op zondag 5 februari 2006 01:59 schreef cuall het volgende:
[..]
dat is een prima insteek, doe ik ook
![]()
Ik lees ermaar overheen. Snap er de ballen meer van. Alcohol en beeriaans begrijpen gaat niet samenquote:
Nee hoor... nog nooit flauwgevallen zover ik weet. Was ff iets aan het knutselen op de pc.quote:
Dat is beriaansquote:Op zondag 5 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vertaling: ik een kleintje hoor
Beertje is lief als ze dronken is![]()
![]()
![]()
Nou the Building nogquote:Op zondag 5 februari 2006 02:01 schreef M-en-A het volgende:
Viola left the office
Nog nooitquote:Op zondag 5 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... nog nooit flauwgevallen zover ik weet. Was ff iets aan het knutselen op de pc.
Ik doe het ook regelmatigquote:Op zondag 5 februari 2006 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is waar ja, ik heb heel veel games van RealArcade en echt het is ontzettend leuk
Oke, ik vroeg het omdat je zei dat weer bij wasquote:Op zondag 5 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... nog nooit flauwgevallen zover ik weet. Was ff iets aan het knutselen op de pc.
Ik weet het... heb zelf die naam verzonnenquote:
yep en weer terug gedoken in het kantoortje achter de pcquote:Op zondag 5 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... Viool kwam ff boos voorbij zetten
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik vroeg het omdat je zei dat weer bij was![]()
Whahahahaha... ze willen volgens mij echt Viool weghebben daarquote:Op zondag 5 februari 2006 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wha ha ha ze hadden dat beeld in het bed van Frau Holt gelegd![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:03 schreef cuall het volgende:
Monique en ferri hadden de blote adonis in Viola haar bed gelegd![]()
![]()
Ik ben ook nog nooit in mijn leven flauwgevallen hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |