Ik heb genoeg complexen, maar daar dat is niet hier om dat te besprekenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef Yolande het volgende:
[..]
Maar jij heb toch geen minderwaardigheidscomplex.![]()
![]()
![]()
En terecht.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Maar wil er toch wel even aan toevoegen dat ik beslist geen minderwaardigheidskomplex heb richting vioolll![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef cuall het volgende:
John, moet iemand Viool niet in haar bed leggen zodat ze haar roes kan uitslapen, nou zegt Anita, ik zei net iets maar dat viel niet in goede aarde.![]()
![]()
Hoop niet dat een van die dart-fans in Veldhoven wat caps voor haar heeft geprint.quote:
Een rare pigelmeequote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
Kon John dat laatste slokje wijn nou niet meer op![]()
Wat een rare pigelmee is het toch ook![]()
Daar zijn het mensen voor, zolang mensen bestaan zullen ze liegenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef newsman het volgende:
Mensen, kunnen ook liegen dat het gedrukt staat.
ojaerquote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry wil deze keer toch maar de jacuzzi even overslaan
NEEEEEEEEE niet overslaanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry wil deze keer toch maar de jacuzzi even overslaan
Sterkte ermeequote:Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar zijn het mensen voor, zolang mensen bestaan zullen ze liegen
Hij boodt zijn laatste restje aan haar aanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een rare pigelmee![]()
![]()
Maar het was Anita dacht ik
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar zijn het mensen voor, zolang mensen bestaan zullen ze liegen
Nee anders word het zo zwaarquote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb genoeg complexen, maar daar dat is niet hier om dat te bespreken![]()
Frank - Ferry - Bartquote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef newsman het volgende:
Bart typt:\" Ik zie een driehoeks verhouding\"
Valt wel mee hoor, normaal gesproken heb je irl vrij snel door wie dat doet, dan kan je rekening mee houden. Ik heb er iig geen last vanquote:
Ben er nog mee bezig, dus ik denk dat het zometeen wel gelukt isquote:
Ja, en dan morgen natuurlijk klagen dat ze zo moe is.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
en ik hoorde ook nog zeggen dat ze dan maar niet zoveel had moeten drinken
![]()
odolaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben er nog mee bezig, dus ik denk dat het zometeen wel gelukt is
Viel mij bij Bart ook al opquote:Op zondag 5 februari 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik dacht dat er een rookverbod was maar zie Holt nu ook weer in kantoor roken?
Tuurlijk.... ze moet de hele dag met zichzelf optrekken, dat is gewoon dodelijk vermoeiendquote:Op zondag 5 februari 2006 01:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, en dan morgen natuurlijk klagen dat ze zo moe is.![]()
Ik wou dat ik kon inbreken op hun pc, even hun laten zien hoe er hier wordt geschrevenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef M-en-A het volgende:
ze zit nu op kantoor naar een schermpje te staren...... zou ze het lef hebben om nog een keer op internet te gaan kijken naar die 40 dwazen???
quote:
Is dat iets 's morgens bij vrouwen wat ik nog niet weet ofzoquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is dat iets \'s morgens bij vrouwen wat ik nog niet weet ofzo![]()
Ze was een spelletje aan het doen zag ik toen de camera in zoemde ........Zumaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef M-en-A het volgende:
ze zit nu op kantoor naar een schermpje te staren...... zou ze het lef hebben om nog een keer op internet te gaan kijken naar die 40 dwazen???
Dat hebben we aan Viool al gezien ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viel mij bij Bart ook al op![]()
Maar Henk is weg, dus de beesten zijn los![]()
uis lid f jij ookquote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Jij bent echt megalief als je wijn op hebt![]()
[..]
nolppequote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
odolquote:Op zondag 5 februari 2006 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
De vrouwelijke, nog niet ontdekte, variant van ODOL?
![]()
[..]
Is het nog geen bedtijd voor kleine beertjes? Ik kan er geen touw meer aan vast knopenquote:
En dat kan ze ineens wel goed typenquote:
ook liefquote:Op zondag 5 februari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is het nog geen bedtijd voor kleine beertjes? Ik kan er geen touw meer aan vast knopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |