Geloof ik niet want dan zou ze niet zo uit haar dak gaan, maar misschien is het een hersen spinsel van mij hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
eerder een meerderwaardigheidscomplex in viool d\'r geval vrees ik![]()
Ow haha ja is ook goed, alleen heb ik wat probs met MSN dus ik kijk wel of ik hem aankrijg dus mss zie je me zoquote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
zal hie maar gee n merlken roepen zeg wel msn![]()
Als je minimaal 3 merknamen noemt is reclame toegestaanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
zal hie maar gee n merlken roepen zeg wel msn![]()
s geoid scghatquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow haha ja is ook goed, alleen heb ik wat probs met MSN dus ik kijk wel of ik hem aankrijg dus mss zie je me zo![]()
dan wet je noig ni weklke ik roiokquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als je minimaal 3 merknamen noemt is reclame toegestaan![]()
Tis iig een light merk denk ikquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
dan wet je noig ni weklke ik roiok![]()
Bye byequote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ben der vandoor mensen tot nog eens![]()
dan zet je het merk dat je rookt als eerstequote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
dan wet je noig ni weklke ik roiok![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij doet het nog niet heh>>>>>>>>> :\') SnifIk vind hem juist zo\'n leuk koppie hebben
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
fritzi zoekt dartpijlen![]()
[afbeelding]
rtot later lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
truste Bartoliquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
ga mar geen drecalame doenhquote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan zet je het merk dat je rookt als eerste![]()
Nee, ze is gekrenk, het idee dat je haar uitlachtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Geloof ik niet want dan zou ze niet zo uit haar dak gaan, maar misschien is het een hersen spinsel van mij hoor.
Zit wel wat in op zich als ik erover nadenk. De mensen met een minderwaardigheidscomplex, zijn vaak diegenen die het hardst anderen omlaag proberen te trappen om zelf beter te lijkenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Geloof ik niet want dan zou ze niet zo uit haar dak gaan, maar misschien is het een hersen spinsel van mij hoor.
quote:
weltrustenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
frizti zoekt dartpijlen![]()
[afbeelding]
ja erruggg........ dat moeten ze vaker doenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ze is gekrenk, het idee dat je haar uitlacht![]()
Bartoliquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
frizti zoekt dartpijlen![]()
[afbeelding]
dus is ze onzeker over zichzelf, want anders zou ze er gewoon scheit aan hebben als mensen haar uitlachen.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ze is gekrenk, het idee dat je haar uitlacht![]()
dat was inderdaad ook mijn idee.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit wel wat in op zich als ik erover nadenk. De mensen met een minderwaardigheidscomplex, zijn vaak diegenen die het hardst anderen omlaag proberen te trappen om zelf beter te lijken![]()
Maar ik trap toch ook niemand naar beneden?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit wel wat in op zich als ik erover nadenk. De mensen met een minderwaardigheidscomplex, zijn vaak diegenen die het hardst anderen omlaag proberen te trappen om zelf beter te lijken![]()
Jups en ze gaf iedereen de schuld dat ze er zo bij liep en dat niemand iets had gezegdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
dus is ze onzeker over zichzelf, want anders zou ze er gewoon scheit aan hebben als mensen haar uitlachen.![]()
Whahahaha... en hoorde net ook nog iets over met deuren slaanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef cuall het volgende:
John, moet iemand Viool niet in haar bed leggen zodat ze haar roes kan uitslapen, nou zegt Anita, ik zei net iets maar dat viel niet in goede aarde.![]()
![]()
Maar jij heb toch geen minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik trap toch ook niemand naar beneden?
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die is goed boos jaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... en hoorde net ook nog iets over met deuren slaan
ohejaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... en hoorde net ook nog iets over met deuren slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |