Naar jou zwaai ik altijdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy zwaait nog ff naar alle ander band leden die zwaaiden![]()
![]()
![]()
![]()
Samson en gert roelerenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb jij teveel naar Gert en Samson gekeken ?![]()
Is wel kenmerkend voor het niveau in het huisquote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zoekt idd makkelijker ik zag daarnet op de caps alleen maar Feyenoord sjaals enzo![]()
ja maar dat valt natuurlijk wel op bij al die vrouwen in huis. Buiten Monique om zien ze er uhm ja beroerd uitquote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vergeet de vrouw met schoonheidsbehandeling niet
Nee hoor, ik ben allang aan de beurt geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was het laatst..................maar de laatste zullen de eerste zijn
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vergeet de vrouw met schoonheidsbehandeling niet
Oke.... jij wintquote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was het laatst..................maar de laatste zullen de eerste zijn
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is wel kenmerkend voor het niveau in het huis![]()
Misschien draagt ze wel een "lieve peter" shirtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:29 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nou zo te lezen kunnen we het niet missen .misschien ook makkelijk om te weten of MissJ blond, bruin,zwart of rood haar heeft
![]()
![]()
dan is ze helemaal makkelijk te spotten.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien draagt ze wel een \"lieve peter\" shirt![]()
![]()
![]()
moet ze wel bukken en har naad is de bullseyequote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en Frau Holt gaat met haar billen voor een dartbord staan![]()
Gelijk ff een dozijn wedstrijdpijltjes in gooien danquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Dizzy-lizzyquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Jammer dat Viool vandaag in de string liep, anders hadden we van die cap een t-shirt kunnen maken. Had de reactie wel willen zien als ze met zo'n shirt het huis in komt lopenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien draagt ze wel een \"lieve peter\" shirt![]()
![]()
![]()
Doe nou niet, ik had net een slokje genomenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ben vermomd he. sinds het bericht dat Frau Holt naar darts gaat wil ik er niets meer mee te maken hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dizzy-lizzy![]()
, ik had je nog niet gezien.
Die vindt je nooit meer terug.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gelijk ff een dozijn wedstrijdpijltjes in gooien dan![]()
![]()
![]()
Ach welja, doe er nog een schepje bovenopquote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
moet ze wel bukken en har naad is de bullseye![]()
Proostquote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik had net een slokje genomen![]()
*proest
Die is veel te bang nu dat ze nog iets mist voor het geval de anderen haar belachelijk makenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef frizti het volgende:
De boosheid van Viool is wel ergens goed voor.
Nu ruimt ze tenminste een keertje de boel op.
is ni missenmquote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
cheers lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach welja, doe er nog een schepje bovenop![]()
![]()
Das een veuls te makkelijke bullseyequote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Op jouw gezondheid en de jouwenquote:
de kans dat je hem raakt is idd groter dan op een normaal dartbordquote:
Narmaal dartbord raak ik al laat staan haarquote:Op zondag 5 februari 2006 01:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de kans dat je hem raakt is idd groter dan op een normaal dartbord![]()
ik krijg steeds meer de indruk dat ze een minderwaardigheids complex heeft van hier tot Tokyoquote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Die is veel te bang nu dat ze nog iets mist voor het geval de anderen haar belachelijk maken![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 pakt nog een glaasje fruitmelk en een Gauloise![]()
als je een normaal dartbord raakt is la holt geen probleem lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Narmaal dartbord raak ik al laat staan haar![]()
Geloof niet dat je nou ook nog maar iets raakt anders :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Narmaal dartbord raak ik al laat staan haar![]()
edenk t niet neequote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je een normaal dartbord raakt is la holt geen probleem lieverd![]()
eerder een meerderwaardigheidscomplex in viool d'r geval vrees ikquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat ze een minderwaardigheids complex heeft van hier tot Tokyo
Welk merk rook jij dan eigenlijk?quote:
Haar is makkie is grootquote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geloof niet dat je nou ook nog maar iets raakt anders :\')
Ze is de weg kwijt, maar dat is nie zo vreemd want kan me voorstellen dat de rest om haar heen die ook kwijt raakt als ze te lang met haar op trekkenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat ze een minderwaardigheids complex heeft van hier tot Tokyo
Na de aanblik van Fiool haar achterwerk ben ik toch echt toe aan iets sterkersquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
Zou daar een reden voor zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
Hij doet het nog niet heh>>>>>>>>> :') Snifquote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geloof niet dat je nou ook nog maar iets raakt anders :\')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |