Naar jou zwaai ik altijdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy zwaait nog ff naar alle ander band leden die zwaaiden![]()
![]()
![]()
![]()
Samson en gert roelerenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb jij teveel naar Gert en Samson gekeken ?![]()
Is wel kenmerkend voor het niveau in het huisquote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zoekt idd makkelijker ik zag daarnet op de caps alleen maar Feyenoord sjaals enzo![]()
ja maar dat valt natuurlijk wel op bij al die vrouwen in huis. Buiten Monique om zien ze er uhm ja beroerd uitquote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vergeet de vrouw met schoonheidsbehandeling niet
Nee hoor, ik ben allang aan de beurt geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was het laatst..................maar de laatste zullen de eerste zijn
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vergeet de vrouw met schoonheidsbehandeling niet
Oke.... jij wintquote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was het laatst..................maar de laatste zullen de eerste zijn
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is wel kenmerkend voor het niveau in het huis![]()
Misschien draagt ze wel een "lieve peter" shirtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:29 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nou zo te lezen kunnen we het niet missen .misschien ook makkelijk om te weten of MissJ blond, bruin,zwart of rood haar heeft
![]()
![]()
dan is ze helemaal makkelijk te spotten.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien draagt ze wel een \"lieve peter\" shirt![]()
![]()
![]()
moet ze wel bukken en har naad is de bullseyequote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en Frau Holt gaat met haar billen voor een dartbord staan![]()
Gelijk ff een dozijn wedstrijdpijltjes in gooien danquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Dizzy-lizzyquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Jammer dat Viool vandaag in de string liep, anders hadden we van die cap een t-shirt kunnen maken. Had de reactie wel willen zien als ze met zo'n shirt het huis in komt lopenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien draagt ze wel een \"lieve peter\" shirt![]()
![]()
![]()
Doe nou niet, ik had net een slokje genomenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ben vermomd he. sinds het bericht dat Frau Holt naar darts gaat wil ik er niets meer mee te maken hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dizzy-lizzy![]()
, ik had je nog niet gezien.
Die vindt je nooit meer terug.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gelijk ff een dozijn wedstrijdpijltjes in gooien dan![]()
![]()
![]()
Ach welja, doe er nog een schepje bovenopquote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
moet ze wel bukken en har naad is de bullseye![]()
Proostquote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik had net een slokje genomen![]()
*proest
Die is veel te bang nu dat ze nog iets mist voor het geval de anderen haar belachelijk makenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef frizti het volgende:
De boosheid van Viool is wel ergens goed voor.
Nu ruimt ze tenminste een keertje de boel op.
is ni missenmquote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
cheers lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach welja, doe er nog een schepje bovenop![]()
![]()
Das een veuls te makkelijke bullseyequote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Op jouw gezondheid en de jouwenquote:
de kans dat je hem raakt is idd groter dan op een normaal dartbordquote:
Narmaal dartbord raak ik al laat staan haarquote:Op zondag 5 februari 2006 01:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de kans dat je hem raakt is idd groter dan op een normaal dartbord![]()
ik krijg steeds meer de indruk dat ze een minderwaardigheids complex heeft van hier tot Tokyoquote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Die is veel te bang nu dat ze nog iets mist voor het geval de anderen haar belachelijk maken![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 pakt nog een glaasje fruitmelk en een Gauloise![]()
als je een normaal dartbord raakt is la holt geen probleem lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Narmaal dartbord raak ik al laat staan haar![]()
Geloof niet dat je nou ook nog maar iets raakt anders :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Narmaal dartbord raak ik al laat staan haar![]()
edenk t niet neequote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je een normaal dartbord raakt is la holt geen probleem lieverd![]()
eerder een meerderwaardigheidscomplex in viool d'r geval vrees ikquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat ze een minderwaardigheids complex heeft van hier tot Tokyo
Welk merk rook jij dan eigenlijk?quote:
Haar is makkie is grootquote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geloof niet dat je nou ook nog maar iets raakt anders :\')
Ze is de weg kwijt, maar dat is nie zo vreemd want kan me voorstellen dat de rest om haar heen die ook kwijt raakt als ze te lang met haar op trekkenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat ze een minderwaardigheids complex heeft van hier tot Tokyo
Na de aanblik van Fiool haar achterwerk ben ik toch echt toe aan iets sterkersquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
Zou daar een reden voor zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
Hij doet het nog niet heh>>>>>>>>> :') Snifquote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geloof niet dat je nou ook nog maar iets raakt anders :\')
Geloof ik niet want dan zou ze niet zo uit haar dak gaan, maar misschien is het een hersen spinsel van mij hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
eerder een meerderwaardigheidscomplex in viool d\'r geval vrees ik![]()
Ow haha ja is ook goed, alleen heb ik wat probs met MSN dus ik kijk wel of ik hem aankrijg dus mss zie je me zoquote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
zal hie maar gee n merlken roepen zeg wel msn![]()
Als je minimaal 3 merknamen noemt is reclame toegestaanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
zal hie maar gee n merlken roepen zeg wel msn![]()
s geoid scghatquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow haha ja is ook goed, alleen heb ik wat probs met MSN dus ik kijk wel of ik hem aankrijg dus mss zie je me zo![]()
dan wet je noig ni weklke ik roiokquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als je minimaal 3 merknamen noemt is reclame toegestaan![]()
Tis iig een light merk denk ikquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
dan wet je noig ni weklke ik roiok![]()
Bye byequote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ben der vandoor mensen tot nog eens![]()
dan zet je het merk dat je rookt als eerstequote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
dan wet je noig ni weklke ik roiok![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij doet het nog niet heh>>>>>>>>> :\') SnifIk vind hem juist zo\'n leuk koppie hebben
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
fritzi zoekt dartpijlen![]()
[afbeelding]
rtot later lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
truste Bartoliquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
ga mar geen drecalame doenhquote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan zet je het merk dat je rookt als eerste![]()
Nee, ze is gekrenk, het idee dat je haar uitlachtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Geloof ik niet want dan zou ze niet zo uit haar dak gaan, maar misschien is het een hersen spinsel van mij hoor.
Zit wel wat in op zich als ik erover nadenk. De mensen met een minderwaardigheidscomplex, zijn vaak diegenen die het hardst anderen omlaag proberen te trappen om zelf beter te lijkenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Geloof ik niet want dan zou ze niet zo uit haar dak gaan, maar misschien is het een hersen spinsel van mij hoor.
quote:
weltrustenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
frizti zoekt dartpijlen![]()
[afbeelding]
ja erruggg........ dat moeten ze vaker doenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ze is gekrenk, het idee dat je haar uitlacht![]()
Bartoliquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
frizti zoekt dartpijlen![]()
[afbeelding]
dus is ze onzeker over zichzelf, want anders zou ze er gewoon scheit aan hebben als mensen haar uitlachen.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ze is gekrenk, het idee dat je haar uitlacht![]()
dat was inderdaad ook mijn idee.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit wel wat in op zich als ik erover nadenk. De mensen met een minderwaardigheidscomplex, zijn vaak diegenen die het hardst anderen omlaag proberen te trappen om zelf beter te lijken![]()
Maar ik trap toch ook niemand naar beneden?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit wel wat in op zich als ik erover nadenk. De mensen met een minderwaardigheidscomplex, zijn vaak diegenen die het hardst anderen omlaag proberen te trappen om zelf beter te lijken![]()
Jups en ze gaf iedereen de schuld dat ze er zo bij liep en dat niemand iets had gezegdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
dus is ze onzeker over zichzelf, want anders zou ze er gewoon scheit aan hebben als mensen haar uitlachen.![]()
Whahahaha... en hoorde net ook nog iets over met deuren slaanquote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef cuall het volgende:
John, moet iemand Viool niet in haar bed leggen zodat ze haar roes kan uitslapen, nou zegt Anita, ik zei net iets maar dat viel niet in goede aarde.![]()
![]()
Maar jij heb toch geen minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik trap toch ook niemand naar beneden?
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die is goed boos jaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... en hoorde net ook nog iets over met deuren slaan
ohejaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... en hoorde net ook nog iets over met deuren slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |