Schrijf jij maar is een mail terug ofzo ettertjequote:
Bart beukt graag door jaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
En beukende Bart zit ook weer eens zijn toetsenbord te verkrachten :\')
ise r ook een ieuwn arm owesten bordquote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
Whahahaha nee, hier zitten alleen maar minimaal 40 idiotenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
D8 meer aan de josti band leden en de string liefhebbers![]()
neem morgen nog ff een stringetje voor haar mee,quote:Op zondag 5 februari 2006 01:12 schreef MissJ. het volgende:
Sorry Ilona ik was even iets aan het lezen. Mijn \"lieve Peter\"brieven zijn brieven van Viool aan haar man Peter. Ik heb ze gemaakt en ze staan in de Viola topic.
Ik lig nog steeds dubbel om Viool, wat is ze boos.
Ik ben niet saaiquote:
Etterbakken zijn saaiquote:Op zondag 5 februari 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben niet saaiHooguit een etterbak
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:17 schreef MissJ. het volgende:
Viola, Chiel en ferri zijn er morgen niet begrijp ik net.......ik weet niet of ik dan nog wel ga.....
Ik wil zo graag tegen Viola zeggen dat ze net de Nederlandse Oprah Winfrey is.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Schrijf jij maar is een mail terug ofzo ettertje, leuk bedoeld hoor, hoop je weer is te zien, het was echt een tragische kut week voor mij
![]()
quote:
Zeg, moet jij ongesteld worden ofzoquote:
Tuurlijk, jij bent er weer. ')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
en ik vind dat je dat gewoon moet doen als je de behoefte voelt om je rosbief als een rollade te vermommen. Heb respect voor Frau Holtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
Bart\" Viool zit te huilen op de plee omdat ze in een string liep erg he mensen\"
Veel plezier morgen in HBBquote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. zwaait af en gaat schoonheidsslaapje houden. Morgen om 8 uur op, dan de make-up in en om 11.00 aanwezig zijn.
Ik kom morgenochtend even gedag zeggen, jullie maken caps en dan zorg ik ervoor dat je mijn string niet ziet!![]()
![]()
![]()
![]()
Yolandequote:
dat is dan weer minderquote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
dan zorg ik ervoor dat je mijn string niet ziet!![]()
![]()
![]()
![]()
OHquote:Op zondag 5 februari 2006 01:17 schreef MissJ. het volgende:
Viola, Chiel en ferri zijn er morgen niet begrijp ik net.......ik weet niet of ik dan nog wel ga.....
Ik wil zo graag tegen Viola zeggen dat ze net de Nederlandse Oprah Winfrey is.![]()
Heb jij teveel naar Gert en Samson gekeken ?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Poppedopje toch, maar nu zijn wij er allemaal weer en Fok doet het weerHet leven is mooi
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. zwaait af en gaat schoonheidsslaapje houden. Morgen om 8 uur op, dan de make-up in en om 11.00 aanwezig zijn.
Ik kom morgenochtend even gedag zeggen, jullie maken caps en dan zorg ik ervoor dat je mijn string niet ziet!![]()
![]()
![]()
![]()
Maak zeker caps van je aanwezigheid in het huisquote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Miss J... en succes morgenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zoon van 14 bij zich die een Ajax-shirt draagt. En ze heeft een schoonheidsbehandeling gehadquote:Op zondag 5 februari 2006 01:24 schreef Bartoli het volgende:
hoe ziet miss J. eruit dat zoekt makkelijker morgen op de streams
Ik kan wel voor bloed zorgen hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 01:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik dat ooit ga worden verdubbel ik de opbrengst van de tientjesactie![]()
Zolang je dat alleen in gedachte blijft houden vind ik het primaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan wel voor bloed zorgen hoor![]()
*heeft iets met een gloeiende priem op een intieme plek in gedachten![]()
Zoontje is erbij, 14 jaar oud. En die heeft ajax shirt aan.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:24 schreef Bartoli het volgende:
dat zoekt idd makkelijker ik zag daarnet op de caps alleen maar Feyenoord sjaals enzoquote:Op zondag 5 februari 2006 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoon van 14 bij zich die een Ajax-shirt draagt. En ze heeft een schoonheidsbehandeling gehad![]()
Ze gaat met haar zoon van 14 die draagt een ajax-shirtquote:Op zondag 5 februari 2006 01:24 schreef Bartoli het volgende:
Ik was lekker eerderquote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoontje is erbij. 14 jaar oud. En die heeft ajax shirt aan.![]()
Vergeet de vrouw met schoonheidsbehandeling nietquote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoontje is erbij. 14 jaar oud. En die heeft ajax shirt aan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |