Ik moest aan Herman denkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef octopussy het volgende:
oh die gast met die grooooooooooooooote mond![]()
![]()
Dat zei ik ook al.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:08 schreef WithMe het volgende:
\"I am beautiful\" en ze schiet zelf al in de lach.![]()
Ik dacht: je bent er misschien niet meer toe in staat ofzoquote:
Raffa natuurlijkquote:
Op Ellen mag ik hopen?quote:
ik denk dat 'ie platjes heeft. Hij zat net zo op z'n hoofd te krabbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Zou dat schaamhaar van Aäron ook zo aanwezig zijn?
Dat joch heeft nog geen schaamhaar rondom zijn pikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Daar wil ik liever niet over nadenken maar toch bedankt dat ik dit nu in m'n hoofd heb zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
*proost*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
komt omdat we allemaal aan de zuip zijn
:\')
leuk tochquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Nee he, nu gaan ze het vast hebben over de baby.
misschien heeft ie eindelijk 't licht gezien...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef Dizer het volgende:
Dat je dat nog moet vragen :\')
Dat overweeg ik ook nog, aangezien ze m'n nummer 2 is en de stem beter gebruiken kan dan Rafquote:
hij is 17 dus schaamhaar zal ie wel hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat joch heeft nog geen schaamhaar rondom zijn pikMannen krijgen schaamhaar pas als ze 15 zijn of zo :\')
we zijn een gorte dorkne familie!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
:\\\\\\\')
Dan heb je én een geweldig optreden van Raffa én walgelijk commentaar van de jury gemistquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het gemist, heb alleen Angelique gezien.
Meer hoef je ook niet te zien. Hoewel Ellen en Raffiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het gemist, heb alleen Angelique gezien.
FOKquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef WithMe het volgende:
Forums? Welke forums heeft ze het over?
doe maar even, ze heeft het nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat overweeg ik ook nog, aangezien ze m\'n nummer 2 is en de stem beter gebruiken kan dan Raf.
We zijn beroemdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef -Hans- het volgende:
\" Op de forums \"
Dat moet FOK! Geweest zijN!!!
Ik zelf drink (helaas) niet meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef babette21 het volgende:
:\')
graag gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar wil ik liever niet over nadenken maar toch bedankt dat ik dit nu in m\'n hoofd heb zitten.
't meervoud van forum is FORA...... verdommequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef -Hans- het volgende:
\" Op de forums \"
Moet je voor de grap eens zeggen dat je Serge best okay vindt. :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zelf drink (helaas) niet meer.
Maar in het HBB forum word ik voor mongool uitgescholden, en hier zijn we gewoon één grote gezellige Idols familie
![]()
Forums is ook goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
\'t meervoud van forum is FORA...... verdomme
Nou sorry hoor!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Forums mag ook, net als datumsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
HBB??quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Maar in het HBB forum word ik voor mongool uitgescholden, en hier zijn we gewoon één grote gezellige Idols familie
![]()
Je vindt haar eigen uitleg: 'foutje van de natuur' beter, begrijp ik?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef Marble het volgende:
Raffaëla is gelijk voor het leven getekend. Echt een leuke herinnering aan je zwangerschapsperiode. Toffe anekdote ook om later aan je kind te vertellen. \"Mama, hoe reageerde men toen jij zwanger was van mij?\" \"Nou schat, er was een manier die vond dat ik maar beter een breinaald door je heen kon steken, leuk verhaal he?\"
Hotel Big brothjer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
HBB??
hier schelden we de kandidaten liever voor mongolen uit :\')
Gewoon roepen dat ze stil moeten zijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb trouwens nix van heel Idols gehoord, want 10 mensen zaten er doorheen te lullen
Hotel Big Brotherquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
HBB??
hier schelden we de kandidaten liever voor mongolen uit :\\\')
oohh okay.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had \'t tegen Raf.... [het was toch haar quote, niet de jouwe]
Geen idee wat SHO isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hotel Big brothjer..
Jij komt echt niet buiten SHO he? :\').
SHO/TV/IDO/VA [en voorheen BB]quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
Hotel Big brothjer..
Jij komt echt niet buiten SHO he? :\').
Toen ze na BB5 het forum wilden sluiten brak de pleuris uit omdat HBB nog zou volgen... Om de archieven op orde te houden is besloten er dan maar een nieuw forum voor te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
SHO/TV/IDO/VA [en voorheen BB]
ik heb HBB nog nooit gezien, kan me niet voorstellen dat zo\'n pauperprogram een eigen forum verdient
Voor wie heb je gestemd??quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:20 schreef Insomaniac het volgende:
Toch maar ff een smsje eruit gegooid.
Ah joh, verspreking. Daarna gaf ze ook meteen aan dat dr kindje meer dan welkom is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je vindt haar eigen uitleg: \'foutje van de natuur\' beter, begrijp ik?
Raffa natuurlijk. Heb ik de afgelopen weken niet gedaan omdat ze matig presteerde, maar vanavond deed ze het gewoon top. (En dan laat ik al dat zwangerschapsgedoe buiten beschouwing)quote:
aha... ja BB kende wel enkele fanatiekelingen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:20 schreef flugeltje het volgende:
Toen ze na BB5 het forum wilden sluiten brak de pleuris uit omdat HBB nog zou volgen... Om de archieven op orde te houden is besloten er dan maar een nieuw forum voor te maken.
Klasse! Raffa was erg goed vanavond. Ik vond de kritiek van de jury dan ook niet helemaal terecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Raffa natuurlijk. Heb ik de afgelopen weken niet gedaan omdat ze matig presteerde, maar vanavond deed ze het gewoon top. (En dan laat ik al dat zwangerschapsgedoe buiten beschouwing)
Weet ik, maar daarom moet je het HJ ook niet te zwaar aanrekenen, misschien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ah joh, verspreking. Daarna gaf ze ook meteen aan dat dr kindje meer dan welkom is.
Mijn zusje was ook een foutje en mijn ouders hebben haar dat ook uitgelegd, met als toevoeging dat ze haar al snel als een cadeautje betitelden.
En ik kan het hem niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
Harm vraagt zich af wat ie daar doet, zo te zien
Zei ik ook al eerder inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
ze zitten er alleen wel bij alsof ze er geen zin in hebben
En terecht!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef Lynx666 het volgende:
De microfonen van de kandidaten staan gewoon uit
jah floortje moet gewoon de nieuwe sugababe worden of Ellen....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
Floortje is leuk zo, die straalt tenminste een beetje
Heidiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
die blonde Sugababe [ik ken die namen niet] lijkt op Claire uit Gooische Vrouwen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
Martijn is aroused..
Iets te veel info.
Misschien heb je gelijk, maar ik vind het gewoon een klerestreek dat Charissa interessant was ivm haar zwangerschap ("we zijn benieuwd hoe je stem zich verder gaat ontwikkelen, blablabla"). En kwaad omdat er amper over haar optreden werd gepraat, als ze het slecht doet krijgt zij de hardste kritieken, doet ze het eindelijk weer goed, wordt ze neergesabeld over haar zwangerschap. Wat willen ze dan dat dat kind doet? Nu alsnog een abortus zodat zij haar een wurgcontract kunnen laten tekenen en 500 keer per jaar laten optreden? Daarnaast waren de insinuaties dat haar zwangerschap een zoveelste publiciteitstunt was ronduit walgelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom moet je het HJ ook niet te zwaar aanrekenen, misschien.
Heidiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
die blonde Sugababe [ik ken die namen niet] lijkt op Claire uit Gooische Vrouwen
Volgens mij is het tijd om die fles nu weg te zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
Als ik zo dicht bij Heidi sta, zou ik ook aroused zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
Martijn is aroused..
Iets te veel info.
eensch is...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar ik vind het gewoon een klerestreek dat Charissa interessant was ivm haar zwangerschap (\"we zijn benieuwd hoe je stem zich verder gaat ontwikkelen, blablabla\"). En kwaad omdat er amper over haar optreden werd gepraat, als ze het slecht doet krijgt zij de hardste kritieken, doet ze het eindelijk weer goed, wordt ze neergesabeld over haar zwangerschap. Wat willen ze dan dat dat kind doet? Nu alsnog een abortus zodat zij haar een wurgcontract kunnen laten tekenen en 500 keer per jaar laten optreden? Daarnaast waren de insinuaties dat haar zwangerschap een zoveelste publiciteitstunt was ronduit walgelijk.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik zo dicht bij Heidi sta, zou ik ook aroused zijn..
ik zat niet te kijken, dus zag maar één shot: misschien was 't net toevalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij is het tijd om die fles nu weg te zetten.
.
Bel CDP zou ik zeggen :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
zijn er 4 krukken?
Die opmerking van Henkjan bedoel je?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:30 schreef jessie het volgende:
Pffff dat steeds maar doelen op het vermeende homo zijn van Serge word ook vervelend. Waar bemoeien ze zich mee
Ik begreep de vergelijking hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zat niet te kijken, dus zag maar één shot: misschien was \'t net toeval
associatie kwam met name door het kapsel
Dat zei ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Yeahinho het volgende:
Harm deed wel fantastisch mee net :\\\').
Maakte trouwens niet veel uit, want volgens mij stonden de achtergrondmicrofoons toch uit.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoelang hij lult als je hem belt
ik dacht dat ik iets heel doms had gezegdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
Ik begreep de vergelijking hoor..
Ook en net weer of de meisjes nog wel een kans maken. Vraag gesteld door Martijn, zogenaamd via de kijkers binnen gekregen.quote:
whaha echt hoor.... dan stem ik niet omdat het veel geld is.... maar dan bel ik CDP en dan heb ik nog een hoge rekeningquote:
Ah, ik keek net niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:32 schreef jessie het volgende:
[..]
Ook en net weer of de meisjes nog wel een kans maken. Vraag gesteld door Martijn, zogenaamd via de kijkers binnen gekregen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat ik iets heel doms had gezegd![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
ik vrees voor Angelique :\'(
ik heb dat niet echt gevolgd toen geloof ik....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, ik keek net niet.
Maar die opmerking van HJ vond ik ook wel opvallend ja.
Nog niet, maar dat kan nog komen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
hebben we al \'n afscheidslied voor Aäron?!
eerst knijps...quote:
ik niet.... ik denk echt aaron nog steedsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
ik vrees voor Angelique :\'(
Congratz !!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Gefeliciteerd Jan Siger.
/Svensational.
zo hoeveel kaas eet je wel niet op zo'n idols avondjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Zo... ff snel wat kaas met mosterd halen.
Toch tijd zat!
Die hebben deze SC in hun bookmarksquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Heeft de jury tussendoor op internet zitten kijken?
10 stuks ongeveer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo hoeveel kaas eet je wel niet op zo\'n idols avondje
Helemaal niks. Zegt ie alleen om jou te laten happen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo hoeveel kaas eet je wel niet op zo\\\'n idols avondje
HJ zegt: zo is het, punt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Welke nuance werd er nu gemaakt
Erik zei toch precies hetzelfde als Henk Jan in de live zei????
Neuh, dat denk ik niet. Deze week zal ze wel een stapel sympathiestemmen krijgen maar over 2 weken zijn ze de "zielige" verhalen wel weer vergeten en dan volgt er een Charissa-effect denk ik...quote:
In het begin nam \'ie het nog op voor Raf, daarna voor HJ.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Welke nuance werd er nu gemaakt
Erik zei toch precies hetzelfde als Henk Jan in de live zei????
Eerst Aaron.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Insomaniac het volgende:
Opzoutuh met Serge.
34quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Yeahinho het volgende:
Meisje :\\\'). Angelique is gvd 35 ofzo!
die andere dus een jongen ---> Aaronquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef J-net het volgende:
1 kruk voor meisje
Preciesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
Ellen en Aaron, Aaron eruit
Eens isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Ellen op de kruk dus en AARON
Aaron wegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
Ellen en Aaron, Aaron eruit
weet je? Ik ook opeens nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ik durf echt niet te zeggen wie van de vrouwen op de kruk komt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef jessie het volgende:
Ik hoop dat die tuinkabouter eruit gaat. Aaron dus!
Niet echt een bijzonder optreden imo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen? Ze was niet zo slecht vandaag.
Aäron eruit? ja op zich welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Jup, maar had van mij al eerder mogen gebeuren.
Nou nee dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop op Serge, ik hoop op Serge, ik hoop op Serge...
Jup.quote:
Vond ik van de dames het minste.quote:Ellen op de kruk vind ik onterecht
Ik doe met je mee, maar ik denk dat het Aäron is...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Meehoopt......quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet het zeker, AARON LIGT ERUIT !quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, maar ik denk dat het Aäron is...
Ze was niet de slechtste van de avond, dus hoort ook niet op de kruk.quote:
DUIDELIJK DE BESTEquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Angelique flikt het ook weer.
Als serge er nu uit gaat, dan hebben jullie niemand meer om aan te ergerenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
Serge gaat er dus noway uit, hoe slecht ik em ook vind.
Mee eens. Een idol vind ik r weer niet. Nooit gevonden, dus wat dat betreft mag ze er van mij volgende week nog uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze was niet de slechtste van de avond, dus hoort ook niet op de kruk.
Oh dat komt wel goed hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als serge er nu uit gaat, dan hebben jullie niemand meer om aan te ergeren
Volledig mee eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
ik vind Serge echt een kwal maar ik hoop dat ie niet op de kruk zit: hij zal het winnen van Ellen!
Aäron dus, en anders Harm........
go Ellen, je was mijn nr. 2 vandaag!!
Aaronquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar kom ik heel snel overheen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
CDP is immers ook nog altijd in ons midden.
Nee, de week daar op pas, want dan ben ik in de studio. :') .quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mee eens. Een idol vind ik r weer niet. Nooit gevonden, dus wat dat betreft mag ze er van mij volgende week nog uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |