Ik had genoeg gezienquote:
hahahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:27 schreef octopussy het volgende:
topicreeksnummers..wat doe je? :\'(
1. Angeliquequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
1. Angelique
2. Ellen
3. Rafaëlla
4. Floortje
5. Aäron
6. Serge
7. Harm
Hey... ik maakte een geintjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik krijg nu allemaal rare beelden van Christon en CDP/c_a in m\'n hoofd.
euh, nee dankjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey... ik maakte een geintje![]()
CDP en Serge..... dat moet je maar voor je zien
bij hetzelfde voor mij!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
1. Angelique
2. Ellen
3. Rafaëlla
4. Floortje
5. Aäron
6. Serge
7. Harm
Bij Aaron zeker, en bij Serge ook welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:28 schreef octopussy het volgende:
whehhee ze hadden het geluid wel ff wat langer uit mogen laten![]()
Op gefixt. Nu jijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Tong als jij de OP fixt doe ik de TT wel ff...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
1. Angelique
2. Floortje
3. Ellen
4. Rafaëlla
5. Aäron
6. Harm
7. Serge
![]()
Eens....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij hetzelfde voor mij!!
alleen 3 en 4 andersom [R zóng idd beter, maar optreden deed me niks]
Tong heeft altijd een geheel eigen stijl... De boel is weer gefixt en ook weer als SC herkenbaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Oh was dit het SC-topic ofzo.
ZEG DAT DAN GEWOON, NU OPEN IK WEER EEN TOPIC VOOR NIKS
Bizar...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef Lynx666 het volgende:
1. Floortje
2. Raffaela (tot mn spijt)
3. Angelique
4. Harm
5. Serge
6. Ellen
7. Aaron
Ik heb de OP verder gefixtquote:
geen last vanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef J-net het volgende:
UPC sucks.... elke keer sneeuw en slechte beeld kwaliteit zeg maar wel alle optredens kunnen zien
Niet eens. Serge is echt te erg... alhoewel... Harm... Nee toch echt Serge... of... :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
en nr\'s 5, 6 en 7 is éigenlijk willekeurig: lood om oud ijzer, zeg maar :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
en nu is het even tijd voor RUST voor de ogen...
en vooral voor WIJN
tot straks allen
Oeh! Goed idee.quote:
Bier!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
en nu is het even tijd voor RUST voor de ogen...
en vooral voor WIJN
tot straks allen
Alleen Serge heeft hem overtroffen qua slechtheid. :') .quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:30 schreef Mike het volgende:
Ik weet niet WAT Harm aan het doen was, maar het was mega-slecht.
Mijn laatste 3 ook ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
en nr\'s 5, 6 en 7 is éigenlijk willekeurig: lood om oud ijzer, zeg maar :\')
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:33 schreef octopussy het volgende:
zeg was Siobhan niet uit de groep gepest?
Ik zou wel willen maar je kent Tong nog nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb de OP verder gefixt
Plak dat ding er een volgende keer nou gewoon in beebje...
Ik snapte er ook niks van dat Serge zulke goeie kritieken kreeg...het was idd ook niet veel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alleen Serge heeft hem overtroffen qua slechtheid. :\') .
Dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:35 schreef octopussy het volgende:
poeh he... wat zou HJ hiervan zeggen? Klinkt voor geen meter!
oohh okay, maar dan is bier ook goed hoor!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ziek zijn, dus ik veel water drinken![]()
Ik heb zeker 3 idols beter horen zingen vanavond, en die gaan het geen van allen maken als de sugababes... niks geen respect...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Gaat de jury hier ook commentaar op geven... ik vind het niet heel zuiver af en toe... maar respect dat ze het live doen
Top inderdaad. Er zijn genoeg dames groepen die niet live zingen, dus ik vind dit wel top.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Remzz het volgende:
Ze zingen gewoon live, had ik niet verwacht eigenlijk
Vandaar dat het ook niet klonk :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Remzz het volgende:
Playback had minder zeer aan mijn oren gedaan...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Remzz het volgende:
Ja denk het wel! komt wel goed met haar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
no way! Fuck ze zong slecht! Ik hoop voor der dat het de zenuwen zijn![]()
Ja maar tochquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaar dat het ook niet klonk :\')
vond het wel goed hoor.... behalve die nieuwequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaar dat het ook niet klonk :\')
Volgens mij mag je ook water gaan drinken.... (voor de slimmeren/betere lezers onder ons)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Finale Floortje - Serge, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk
[afbeelding]
Klopt. Maar ze blijven leuk. En Heidiquote:
Deze snap ik dus nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook water gaan drinken.... (voor de slimmeren/betere lezers onder ons)
Jij hebt gewoon geen enkel benul van goede zang c.q. muziek.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vond het wel goed hoor.... behalve die nieuwe![]()
Whehe...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Finale Floortje - Serge, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk
[afbeelding]
:').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook water gaan drinken.... (voor de slimmeren/betere lezers onder ons)
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Metallica is gaan coveren alleen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:40 schreef octopussy het volgende:
Ohhhhh Lucie Silvas volgende week! Die kan WEL zingen EN piano spelen.
Het was een verwijzing naar je post, het sloeg niet op jou hoor (al had dat ook gerust gekunnenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
ik weet dat het op mij slaat, maar moest er toch wel om lachen![]()
ik snap niet dat iedereen daar zo over valtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:41 schreef djenneke het volgende:
Beetje jammer dat Metallica is gaan coveren alleen...
Dat durf ik niet.quote:
As Metallica liefhebber had ik mijn problemen er mee in het begin, maar ze doet het wel goed!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Metallica is gaan coveren alleen...
We zijn het oneensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap niet dat iedereen daar zo over valt
ik snap jequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar je post, het sloeg niet op jou hoor (al had dat ook gerust gekunnen)
Oehquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap niet dat iedereen daar zo over valt
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Snap het nog steeds niet![]()
Proost, moge het je wel bekomen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
dat laat ik aan Insomaniac overquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
Of is het gekund? :\\\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
Of is het gekund? :\')
Maar als je nou ff wegdenkt dat het een cover van Metallica isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
OehWe moeten het niet over Lucie Silvas hebben jij en ik
![]()
Ik leef met je mee! Ik pak nog even een lekker koud biertje met wat chips en kaas met mosterd!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga weer een nieuwe fles water halen
Ik hoop dat het helpt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga weer een nieuwe fles water halen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
OehWe moeten het niet over Lucie Silvas hebben jij en ik
![]()
quote:
Ik vond juist Heidi (blonde) heel erg slecht oO<quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vond het wel goed hoor.... behalve die nieuwe![]()
Ja, en vervolgens moet je naar een aparte pagina om de condooms aan te vragen. Nou lekker, juist toen kreeg ik een 404 melding (page not found) te zien, grrrrrrr.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
100 gratis condooms van een zorgverzekeraar
*Inseau ontnegeer*quote:
Hahaha, jij ook al?!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
lekker....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik leef met je mee! Ik pak nog even een lekker koud biertje met wat chips en kaas met mosterd!![]()
zou je geld kunnen claimen als je CZ condoom geknapt is en daardoor zwanger bent?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Alsof dat genoeg isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
IK zag het, het spijt me echt ontzettend. Maar ik heb niet zo een leuke week achter de rug... Ik heb zelfs gisteravond bij Bupa lopen uithuilen op msn terwijl ik bezopen was. Echt, ik was ver heenquote:
uuhhm dat is minder.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker....
Ik zit aan de droge crackers en spa blauw![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit aan de droge crackers en spa blauw![]()
Hiya kid.quote:
Ligt eraan voor hoe lang he... als het om 'n paar dagen gaat; ben jij wel n vreselijk sexbeest als je het daarmee niet redtquote:
flikker op, ik kijk morgen pasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PEER HEEFT HET GEDAAN!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
Raffaëla is overgestapt naar CZ, zo heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen.
Beperk je alsjeblieft tot het vuurzee forumquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PEER HEEFT HET GEDAAN!!
ook ziek? Het heerst weer eens..... keelontsteking, voorholteontstekingquote:
Dan zijn de condooms niet van al te beste kwaliteit, of is ze nu pas overgestapt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
Kijk je liever naar Idols!!!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Chips, kaas, condooms, glazen water, waar al niet over gesproken wordt in een IDO slowchat topic.
Idd, een karikatuur van zichzelf. Hij heeft niet door dat hij zichzelf belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
ik vind HJ wel een beetje erg door de mand vallen hoor
als hij echt eerlijk was zou hij gewoon meoten zeggen dat ie op zoek is naar een niet recyclebaar wanstalig eeendagsproduct dat niet zwanger word waaraan hij geld kan verdienen.
echt serieus, die vent is een karikatuur van zichzelf...
Volgensmij was het per jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ligt eraan voor hoe lang he... als het om \'n paar dagen gaat; ben jij wel n vreselijk sexbeest als je het daarmee niet redt
*sop*quote:
jah ze zou mooi reclame kunnen gaan maken voor CZ met uitgebreide kraamzorg....als de condooms niet meer voldoenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
ik vind HJ wel een beetje erg door de mand vallen hoor
als hij echt eerlijk was zou hij gewoon meoten zeggen dat ie op zoek is naar een niet recyclebaar wanstalig eeendagsproduct dat niet zwanger word waaraan hij geld kan verdienen.
echt serieus, die vent is een karikatuur van zichzelf...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*sop*
Hoe issie beeb?
Wanneer gaan we onze SatC-marathon houden?
Het is gewoon 1 X... Ik denk niet dat ze ze over 'n jaar weer weg gaan geven hoor.quote:
5454 toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:52 schreef TheVulture het volgende:
11 keer gestemd op Ellen, ze moet gewoon blijven![]()
ik mag niet meer stemmenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Oeh! Die hebben we nog staan he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*sop*
Hoe issie beeb?
Wanneer gaan we onze SatC-marathon houden?
niet liever, maar het overlapt elkaar...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kijk je liever naar Idols!!!
Dan vraag je er om![]()
Heb je CDP al gemaild?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ja, al twee jaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Die hebben we nog staan he?.
Niet mauwen jij hebt Pussycat Dolls en Londen.quote:
oooooowquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb het beavje twee jaar geleden al beloofd..
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, al twee jaar.. Maar ik wil het echt!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oooooow
toen was ik nog niet eens heaumeau :\\\\\\\').
waarvoor?quote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Marescha zoveel op Marianne Weber lijken
floortje is echt net een billboard uit een of andere rooskleurige heidi-musical!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik erger me aan die sociaal correcte antwoordjes
Floortje hoort juist blij te zijn dat Rafaëlla zwanger is, het is een concurrent minder
Wat ik heel mooi vind, is als dat sociaal correcte laagje (meestal onbewust) wordt doorbroken.
Ik herinner me nog Boris, die zorgelijk keek naar een spetterend optreden van Maud, in de finaleweek van Idols 2. Je zag hem denken \" daar gaat mijn winst \"
Kan hij ubberhaubt wel wat? Die zie ik nog wel de finale halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan die Serge wel eens gitaar spelen?
5656quote:
Alicequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Zulke aanvallen op Raf kunnen wel voor een leuk Alice-effect zorgen.
hmmn mwah nauwja oke :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet liever, maar het overlapt elkaar...
en Idols is leuker om live te kijken...
de avonden dat ik niet thuis ben, neem ik vuurzee op en idols niet....
anyway: niet spoileren please
veel mooie musea, mooie architectuur, de bouwplaats van wembley (mochten we op!!!), architectenbureausquote:
een verlaat Alice-effect...... dus dat betekend dat ze in de finale komtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Zulke aanvallen op Raf kunnen wel voor een leuk Alice-effect zorgen.
Like big fat duh!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Janatuurlijkwatdachtjijdan?!
En jij toch ook?.
neeheeeequote:
Please, don\'t remind us.quote:
Hell yuh!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Like big fat duh!.
Dit jaar weerOscars kijken
. ?
Ik kan 4 maart nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check: De grote IDO-meet op 4 maart!
Oh ja! Dat hadden we ook nog!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hell yuh!
EN nog 3 maanden tot het ESF in Athene!!
ja, op mijn idols kritieken reageert toch niemand :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef Yeahinho het volgende:
Inso, beav, Jerruh... leuk dat jullie hier zijn, maar het gaat oorspronkelijk wel over Idols enzo he.
Iedereen wordt boos als ik een Idols opmerking maak.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, op mijn idols kritieken reageert toch niemand :\').
AH joh, dit topic komt altijd op een zijspoor, maar we komen altijd wel weer terug op Idols.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef Yeahinho het volgende:
Inso, beav, Jerruh... leuk dat jullie hier zijn, maar het gaat oorspronkelijk wel over Idols enzo he.
Gek he, als je gaat beweren datquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iedereen wordt boos als ik een Idols opmerking maak..
Chantal ziet er echtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik negeer Chantal altijd, \'t valt me nu pas op dat ze \'n leuk jurkje aanheeft
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iedereen wordt boos als ik een Idols opmerking maak..
Mag ik ook een minpuntje hebben?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gek he, als je gaat beweren datSerge
okay is.
Dat is een goed teken! Dan ben je weer bijna beter.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kaas![]()
gek he, dan ben je ziek... en dan heb je trek ik kaas![]()
ik slobber vanavond wijn alsof 't water is....quote:
nou ik hoop het.... ben het al een weekquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een goed teken! Dan ben je weer bijna beter.![]()
Ik kan dus misbruik van je maken? Damn... waarom ben ik weer zo eerlijk en zo...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik slobber vanavond wijn alsof \'t water is....
neem me niet kwalijk als ik wat eh..... vreemd overkom......![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Shit......... pffffffff ik hoor nu al gasten die 10x beter zijn dan die f*cking Serge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |