Maar als je nou ff wegdenkt dat het een cover van Metallica isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
OehWe moeten het niet over Lucie Silvas hebben jij en ik
![]()
Ik leef met je mee! Ik pak nog even een lekker koud biertje met wat chips en kaas met mosterd!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga weer een nieuwe fles water halen
Ik hoop dat het helpt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga weer een nieuwe fles water halen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
OehWe moeten het niet over Lucie Silvas hebben jij en ik
![]()
quote:
Ik vond juist Heidi (blonde) heel erg slecht oO<quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vond het wel goed hoor.... behalve die nieuwe![]()
Ja, en vervolgens moet je naar een aparte pagina om de condooms aan te vragen. Nou lekker, juist toen kreeg ik een 404 melding (page not found) te zien, grrrrrrr.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
100 gratis condooms van een zorgverzekeraar
*Inseau ontnegeer*quote:
Hahaha, jij ook al?!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
lekker....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik leef met je mee! Ik pak nog even een lekker koud biertje met wat chips en kaas met mosterd!![]()
zou je geld kunnen claimen als je CZ condoom geknapt is en daardoor zwanger bent?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Alsof dat genoeg isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
IK zag het, het spijt me echt ontzettend. Maar ik heb niet zo een leuke week achter de rug... Ik heb zelfs gisteravond bij Bupa lopen uithuilen op msn terwijl ik bezopen was. Echt, ik was ver heenquote:
uuhhm dat is minder.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker....
Ik zit aan de droge crackers en spa blauw![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit aan de droge crackers en spa blauw![]()
Hiya kid.quote:
Ligt eraan voor hoe lang he... als het om 'n paar dagen gaat; ben jij wel n vreselijk sexbeest als je het daarmee niet redtquote:
flikker op, ik kijk morgen pasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PEER HEEFT HET GEDAAN!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
Raffaëla is overgestapt naar CZ, zo heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen.
Beperk je alsjeblieft tot het vuurzee forumquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PEER HEEFT HET GEDAAN!!
ook ziek? Het heerst weer eens..... keelontsteking, voorholteontstekingquote:
Dan zijn de condooms niet van al te beste kwaliteit, of is ze nu pas overgestapt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
Kijk je liever naar Idols!!!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Chips, kaas, condooms, glazen water, waar al niet over gesproken wordt in een IDO slowchat topic.
Idd, een karikatuur van zichzelf. Hij heeft niet door dat hij zichzelf belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
ik vind HJ wel een beetje erg door de mand vallen hoor
als hij echt eerlijk was zou hij gewoon meoten zeggen dat ie op zoek is naar een niet recyclebaar wanstalig eeendagsproduct dat niet zwanger word waaraan hij geld kan verdienen.
echt serieus, die vent is een karikatuur van zichzelf...
Volgensmij was het per jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ligt eraan voor hoe lang he... als het om \'n paar dagen gaat; ben jij wel n vreselijk sexbeest als je het daarmee niet redt
*sop*quote:
jah ze zou mooi reclame kunnen gaan maken voor CZ met uitgebreide kraamzorg....als de condooms niet meer voldoenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
ik vind HJ wel een beetje erg door de mand vallen hoor
als hij echt eerlijk was zou hij gewoon meoten zeggen dat ie op zoek is naar een niet recyclebaar wanstalig eeendagsproduct dat niet zwanger word waaraan hij geld kan verdienen.
echt serieus, die vent is een karikatuur van zichzelf...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*sop*
Hoe issie beeb?
Wanneer gaan we onze SatC-marathon houden?
Het is gewoon 1 X... Ik denk niet dat ze ze over 'n jaar weer weg gaan geven hoor.quote:
5454 toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:52 schreef TheVulture het volgende:
11 keer gestemd op Ellen, ze moet gewoon blijven![]()
ik mag niet meer stemmenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:52 schreef TheVulture het volgende:
11 keer gestemd op Ellen, ze moet gewoon blijven![]()
Oeh! Die hebben we nog staan he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*sop*
Hoe issie beeb?
Wanneer gaan we onze SatC-marathon houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |