Jij hebt gewoon geen enkel benul van goede zang c.q. muziek.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vond het wel goed hoor.... behalve die nieuwe![]()
Whehe...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Finale Floortje - Serge, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk
[afbeelding]
:').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook water gaan drinken.... (voor de slimmeren/betere lezers onder ons)
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook water gaan drinken.... (voor de slimmeren/betere lezers onder ons)
Beetje jammer dat Metallica is gaan coveren alleen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:40 schreef octopussy het volgende:
Ohhhhh Lucie Silvas volgende week! Die kan WEL zingen EN piano spelen.
Het was een verwijzing naar je post, het sloeg niet op jou hoor (al had dat ook gerust gekunnenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
ik weet dat het op mij slaat, maar moest er toch wel om lachen![]()
ik snap niet dat iedereen daar zo over valtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:41 schreef djenneke het volgende:
Beetje jammer dat Metallica is gaan coveren alleen...
Dat durf ik niet.quote:
As Metallica liefhebber had ik mijn problemen er mee in het begin, maar ze doet het wel goed!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Metallica is gaan coveren alleen...
We zijn het oneensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap niet dat iedereen daar zo over valt
ik snap jequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar je post, het sloeg niet op jou hoor (al had dat ook gerust gekunnen)
Oehquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap niet dat iedereen daar zo over valt
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Snap het nog steeds niet![]()
Proost, moge het je wel bekomen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
dat laat ik aan Insomaniac overquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
Of is het gekund? :\\\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
Of is het gekund? :\')
Maar als je nou ff wegdenkt dat het een cover van Metallica isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
OehWe moeten het niet over Lucie Silvas hebben jij en ik
![]()
Ik leef met je mee! Ik pak nog even een lekker koud biertje met wat chips en kaas met mosterd!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga weer een nieuwe fles water halen
Ik hoop dat het helpt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga weer een nieuwe fles water halen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
OehWe moeten het niet over Lucie Silvas hebben jij en ik
![]()
quote:
Ik vond juist Heidi (blonde) heel erg slecht oO<quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vond het wel goed hoor.... behalve die nieuwe![]()
Ja, en vervolgens moet je naar een aparte pagina om de condooms aan te vragen. Nou lekker, juist toen kreeg ik een 404 melding (page not found) te zien, grrrrrrr.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
100 gratis condooms van een zorgverzekeraar
*Inseau ontnegeer*quote:
Hahaha, jij ook al?!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
lekker....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik leef met je mee! Ik pak nog even een lekker koud biertje met wat chips en kaas met mosterd!![]()
zou je geld kunnen claimen als je CZ condoom geknapt is en daardoor zwanger bent?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Alsof dat genoeg isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
IK zag het, het spijt me echt ontzettend. Maar ik heb niet zo een leuke week achter de rug... Ik heb zelfs gisteravond bij Bupa lopen uithuilen op msn terwijl ik bezopen was. Echt, ik was ver heenquote:
uuhhm dat is minder.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker....
Ik zit aan de droge crackers en spa blauw![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit aan de droge crackers en spa blauw![]()
Hiya kid.quote:
Ligt eraan voor hoe lang he... als het om 'n paar dagen gaat; ben jij wel n vreselijk sexbeest als je het daarmee niet redtquote:
flikker op, ik kijk morgen pasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PEER HEEFT HET GEDAAN!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
Raffaëla is overgestapt naar CZ, zo heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |