Zei ik ook al eerder inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
ze zitten er alleen wel bij alsof ze er geen zin in hebben
En terecht!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef Lynx666 het volgende:
De microfonen van de kandidaten staan gewoon uit
jah floortje moet gewoon de nieuwe sugababe worden of Ellen....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
Floortje is leuk zo, die straalt tenminste een beetje
Heidiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
die blonde Sugababe [ik ken die namen niet] lijkt op Claire uit Gooische Vrouwen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
Martijn is aroused..
Iets te veel info.
Misschien heb je gelijk, maar ik vind het gewoon een klerestreek dat Charissa interessant was ivm haar zwangerschap ("we zijn benieuwd hoe je stem zich verder gaat ontwikkelen, blablabla"). En kwaad omdat er amper over haar optreden werd gepraat, als ze het slecht doet krijgt zij de hardste kritieken, doet ze het eindelijk weer goed, wordt ze neergesabeld over haar zwangerschap. Wat willen ze dan dat dat kind doet? Nu alsnog een abortus zodat zij haar een wurgcontract kunnen laten tekenen en 500 keer per jaar laten optreden? Daarnaast waren de insinuaties dat haar zwangerschap een zoveelste publiciteitstunt was ronduit walgelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom moet je het HJ ook niet te zwaar aanrekenen, misschien.
Heidiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
die blonde Sugababe [ik ken die namen niet] lijkt op Claire uit Gooische Vrouwen
Volgens mij is het tijd om die fles nu weg te zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
Als ik zo dicht bij Heidi sta, zou ik ook aroused zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
Martijn is aroused..
Iets te veel info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |