Ik zelf drink (helaas) niet meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef babette21 het volgende:
komt omdat we allemaal aan de zuip zijn
:\')
graag gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar wil ik liever niet over nadenken maar toch bedankt dat ik dit nu in m\'n hoofd heb zitten.
't meervoud van forum is FORA...... verdommequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef -Hans- het volgende:
\" Op de forums \"
Moet je voor de grap eens zeggen dat je Serge best okay vindt. :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zelf drink (helaas) niet meer.
Maar in het HBB forum word ik voor mongool uitgescholden, en hier zijn we gewoon één grote gezellige Idols familie
![]()
Forums is ook goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
\'t meervoud van forum is FORA...... verdomme
Nou sorry hoor!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Forums mag ook, net als datumsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
HBB??quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Maar in het HBB forum word ik voor mongool uitgescholden, en hier zijn we gewoon één grote gezellige Idols familie
![]()
Je vindt haar eigen uitleg: 'foutje van de natuur' beter, begrijp ik?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef Marble het volgende:
Raffaëla is gelijk voor het leven getekend. Echt een leuke herinnering aan je zwangerschapsperiode. Toffe anekdote ook om later aan je kind te vertellen. \"Mama, hoe reageerde men toen jij zwanger was van mij?\" \"Nou schat, er was een manier die vond dat ik maar beter een breinaald door je heen kon steken, leuk verhaal he?\"
Hotel Big brothjer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
HBB??
hier schelden we de kandidaten liever voor mongolen uit :\')
Gewoon roepen dat ze stil moeten zijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb trouwens nix van heel Idols gehoord, want 10 mensen zaten er doorheen te lullen
Hotel Big Brotherquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
HBB??
hier schelden we de kandidaten liever voor mongolen uit :\\\')
oohh okay.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had \'t tegen Raf.... [het was toch haar quote, niet de jouwe]
Geen idee wat SHO isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hotel Big brothjer..
Jij komt echt niet buiten SHO he? :\').
SHO/TV/IDO/VA [en voorheen BB]quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
Hotel Big brothjer..
Jij komt echt niet buiten SHO he? :\').
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |