Ik moest aan Herman denkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef octopussy het volgende:
oh die gast met die grooooooooooooooote mond![]()
![]()
Dat zei ik ook al.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:08 schreef WithMe het volgende:
\"I am beautiful\" en ze schiet zelf al in de lach.![]()
Ik dacht: je bent er misschien niet meer toe in staat ofzoquote:
Raffa natuurlijkquote:
Op Ellen mag ik hopen?quote:
ik denk dat 'ie platjes heeft. Hij zat net zo op z'n hoofd te krabbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Zou dat schaamhaar van Aäron ook zo aanwezig zijn?
Dat joch heeft nog geen schaamhaar rondom zijn pikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Daar wil ik liever niet over nadenken maar toch bedankt dat ik dit nu in m'n hoofd heb zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
*proost*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
komt omdat we allemaal aan de zuip zijn
:\')
leuk tochquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Nee he, nu gaan ze het vast hebben over de baby.
misschien heeft ie eindelijk 't licht gezien...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef Dizer het volgende:
Dat je dat nog moet vragen :\')
Dat overweeg ik ook nog, aangezien ze m'n nummer 2 is en de stem beter gebruiken kan dan Rafquote:
hij is 17 dus schaamhaar zal ie wel hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat joch heeft nog geen schaamhaar rondom zijn pikMannen krijgen schaamhaar pas als ze 15 zijn of zo :\')
we zijn een gorte dorkne familie!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
komt omdat we allemaal aan de zuip zijn
:\\\\\\\')
Dan heb je én een geweldig optreden van Raffa én walgelijk commentaar van de jury gemistquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het gemist, heb alleen Angelique gezien.
Meer hoef je ook niet te zien. Hoewel Ellen en Raffiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het gemist, heb alleen Angelique gezien.
FOKquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef WithMe het volgende:
Forums? Welke forums heeft ze het over?
doe maar even, ze heeft het nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat overweeg ik ook nog, aangezien ze m\'n nummer 2 is en de stem beter gebruiken kan dan Raf.
We zijn beroemdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef -Hans- het volgende:
\" Op de forums \"
Dat moet FOK! Geweest zijN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |