eensch is...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar ik vind het gewoon een klerestreek dat Charissa interessant was ivm haar zwangerschap (\"we zijn benieuwd hoe je stem zich verder gaat ontwikkelen, blablabla\"). En kwaad omdat er amper over haar optreden werd gepraat, als ze het slecht doet krijgt zij de hardste kritieken, doet ze het eindelijk weer goed, wordt ze neergesabeld over haar zwangerschap. Wat willen ze dan dat dat kind doet? Nu alsnog een abortus zodat zij haar een wurgcontract kunnen laten tekenen en 500 keer per jaar laten optreden? Daarnaast waren de insinuaties dat haar zwangerschap een zoveelste publiciteitstunt was ronduit walgelijk.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik zo dicht bij Heidi sta, zou ik ook aroused zijn..
ik zat niet te kijken, dus zag maar één shot: misschien was 't net toevalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij is het tijd om die fles nu weg te zetten.
.
Bel CDP zou ik zeggen :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
zijn er 4 krukken?
Die opmerking van Henkjan bedoel je?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:30 schreef jessie het volgende:
Pffff dat steeds maar doelen op het vermeende homo zijn van Serge word ook vervelend. Waar bemoeien ze zich mee
Ik begreep de vergelijking hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zat niet te kijken, dus zag maar één shot: misschien was \'t net toeval
associatie kwam met name door het kapsel
Dat zei ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef Yeahinho het volgende:
Harm deed wel fantastisch mee net :\\\').
Maakte trouwens niet veel uit, want volgens mij stonden de achtergrondmicrofoons toch uit.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoelang hij lult als je hem belt
ik dacht dat ik iets heel doms had gezegdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
Ik begreep de vergelijking hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |