Niet echt een bijzonder optreden imo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen? Ze was niet zo slecht vandaag.
Aäron eruit? ja op zich welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Jup, maar had van mij al eerder mogen gebeuren.
Nou nee dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop op Serge, ik hoop op Serge, ik hoop op Serge...
Jup.quote:
Vond ik van de dames het minste.quote:Ellen op de kruk vind ik onterecht
Ik doe met je mee, maar ik denk dat het Aäron is...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Meehoopt......quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet het zeker, AARON LIGT ERUIT !quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, maar ik denk dat het Aäron is...
Ze was niet de slechtste van de avond, dus hoort ook niet op de kruk.quote:
DUIDELIJK DE BESTEquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Angelique flikt het ook weer.
Als serge er nu uit gaat, dan hebben jullie niemand meer om aan te ergerenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
Serge gaat er dus noway uit, hoe slecht ik em ook vind.
Mee eens. Een idol vind ik r weer niet. Nooit gevonden, dus wat dat betreft mag ze er van mij volgende week nog uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze was niet de slechtste van de avond, dus hoort ook niet op de kruk.
Oh dat komt wel goed hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als serge er nu uit gaat, dan hebben jullie niemand meer om aan te ergeren
Volledig mee eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
ik vind Serge echt een kwal maar ik hoop dat ie niet op de kruk zit: hij zal het winnen van Ellen!
Aäron dus, en anders Harm........
go Ellen, je was mijn nr. 2 vandaag!!
Aaronquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar kom ik heel snel overheen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
CDP is immers ook nog altijd in ons midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |