Dat heb ik de jury niet horen doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
zelfs de zwangerschap te verklaren door haar mediageilheid
Luister straks het commentaar van HJ nog maar eens na dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat heb ik de jury niet horen doen.
Zwangerschap door mediageilheid?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Luister straks het commentaar van HJ nog maar eens na dan.
Pffftquote:
Helemaal met je eens.... echt triestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:06 schreef MaLo het volgende:
Raffaella is zeker mediageil, maar dat is volgens mij iedereen die meedoet aan Idols. Ik vond het commentaar van de jury onterecht en niet passend.
AAn de ene kant ben ik met je eens.. maar aan de andere kant moet ze ook bewijzen dat de jury haar niet zomaar druit kan krijgen... dus gewoon door moet blijven vechtenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:13 schreef matthijst het volgende:
Niveau van dat hele idols is sowieso![]()
Als ze slim is stapt ze er na vanavond zelf uit, levert meer publiciteit op dan erin blijven.
Ja de rest wil niet beroemd worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:06 schreef itsme het volgende:
Volgens mij ging het niet om die zwangerschap. Als ik het goed begrijp is deze Rafaella, nogal gek op de media?
Handig is het niet nee. Maar ook niet onoverkomelijk. In principe hoef je maar 4 maanden uit de running te zijn (eventuele ziekten / kwalen niet meegenomen). En als je echt artiest wil worden, ga je er voor en na die 4 maanden voor de volle 100% voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef djenneke het volgende:
Niet in het begin van een carriere, nee. Nogal logisch dat dat niet handig is...
Ja, die waren allemaal niet zwanger toen ze hun carrière begonnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:59 schreef Cee het volgende:
Anouk Britney Madonna Celine Angelina Reese Catherine Zeta Cher Lisa Marie Whitney Trijntje
Een abortus wel hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef Ludwig het volgende:
Ohja, zwanger worden kan je altijd zo prachtig plannen. Echt weer een slimme opmerking!
Het waren/zijn Idols, en ze werden zwanger, en hebben twee carrières. Als voordeel hebben ze wel dat ze al redelijk binnen waren voordat ze gingen fokken, ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, die waren allemaal niet zwanger toen ze hun carrière begonnen.
Henk-Jan denkt zelf allemaal dat het heel stoer is wat ie uitkraamt en dat het bij het concept hoort, maar een Simon Cowell had het nooit in zijn hoofd gehaald zoiets walgelijks over zijn lippen te laten komen. Die heeft tenminste nog een greintje gevoel voor klasse en fatsoen. Voor wat Henk-Jan doet is simpelweg maar één woord: goedkoop.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:17 schreef oYo het volgende:
HJ moet gewoon een emmer varkensstront over z'n kop krijgen. Wat een gevoelloze mediageile eikel is dat toch. Het is moeilijk om een zwanger idool te verkopen, maar daarom hoefde hij dat niet op die manier te brengen.
HJ, je bent een eikel! En ze zong hartstikke goed!
maar deze excuseerden zich niet tijdens hun zwangerschap dat hun prestaties minder waren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:59 schreef Cee het volgende:
Anouk Britney Madonna Celine Angelina Reese Catherine Zeta Cher Lisa Marie Whitney Trijntje
Mwah, die van Britney waren al niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:28 schreef boeh het volgende:
[..]
maar deze excuseerden zich niet tijdens hun zwangerschap dat hun prestaties minder waren.![]()
Die Mutya is dan ook uit de band gestapt en was er vanavond dus nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:04 schreef queenme het volgende:
de sugababes die vanavond zingen he... dat meisje Mutya is ook een tijd geleden bevallen dus ikgbegrijp al die bullshit niet
Wheheh.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die Mutya is dan ook uit de band gestapt en was er vanavond dus niet
Serieus? Dus als ik het goed begrijp liep de jury te zeiken over haar zwangerschap? En net zolang doorgaan tot ze overstuur was?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef djenneke het volgende:
Niet in het begin van een carriere, nee. Nogal logisch dat dat niet handig is...
Met beiden eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Handig is het niet nee. Maar ook niet onoverkomelijk. In principe hoef je maar 4 maanden uit de running te zijn (eventuele ziekten / kwalen niet meegenomen). En als je echt artiest wil worden, ga je er voor en na die 4 maanden voor de volle 100% voor.
aug al? uuhhm okay, ff snel aanpassen dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:59 schreef AnnaStesia het volgende:
22 augustus zei ze...
Jury heeft gewoon 100% gelijk. De platenmaatschappij waar ze een contract krijgt wil het geld er zo snel mogelijk uit hebben, dus dat betekent gelijk na idols als de hype nog leeft wat nummers eruit persen. Als dat niet lukt door een zwangerschap en de hype is al wat afgezwakt krijgen ze de investering er gewoon niet meer uit. Zo werkt het gewoon... of heb je nog veel hits van Jamai en "Bo-Rush" voorbij zien komen 4 maanden na Idols?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Handig is het niet nee. Maar ook niet onoverkomelijk. In principe hoef je maar 4 maanden uit de running te zijn (eventuele ziekten / kwalen niet meegenomen). En als je echt artiest wil worden, ga je er voor en na die 4 maanden voor de volle 100% voor.
Jij bent dan ook een stom viswijf dat alles tof vindt waarbij een ander geschoffeerd wordt.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef milagro het volgende:
Ik vond het wel een rake opmerking eigenlijk
Ik was het er trouwens wel mee eens dat hij zei: "zelf vind ik dat je helemaal niet moet drinken als je zwanger bent en niet alleen veel minder." (zoiets)quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef milagro het volgende:
Ik vond het wel een rake opmerking eigenlijk
Ach, Fuifje, ik kijk helemaal geen Idols, ik ken die hele Rafaella niet :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik was het er trouwens wel mee eens dat hij zei: \"zelf vind ik dat je helemaal niet moet drinken als je zwanger bent en niet alleen veel minder.\" (zoiets)
Hij zei ook: \"zij is mijn dochter niet, dus het zal mij weinig uitmaken.\" Dat was dan wel weer een nare sneer.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een stom viswijf dat alles tof vindt waarbij een ander geschoffeerd wordt.
Fi uiteraard.![]()
Jij rellerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach, Fuifje, ik kijk helemaal geen Idols, ik ken die hele Rafaella niet :\')
Ik wilde eens een tegendraadse reactie posten tussen deze akelige eensgezindheid
Raffaëla's optreden was wel een hoogtepunt ja. Het jurycommentaar naderhand was hét dieptepunt van 3 edities Idols.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef superhero87 het volgende:
Het was eigenlijk wel HET hoogtepunt van de avond, positief of negatief
Heerlijk televisie![]()
Nou ja, eerlijk is eerlijk... net een week een nieuwe vriend en nu al zwanger.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat heel NL inclusief de jury haar nu als een domme muts ziet, als een buik en niet meer als het meisje wat ze ervoor was en nog steeds is. Zo oneerlijk.
Nou ja, in het kader van volkseducatie (zeker gezien de leeftijdsgroep van het grootste deel van het publiek) wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Aventura het volgende:
Dus als je op die manier zwanger wordt, dan geeft dat (Henk) Jan en alleman het recht om je te schofferen?
nou ja eigenlijk allemaalquote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef amornl87 het volgende:
ik vind Erik van de jury de grootste loser, jullie
Zulks een drama!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat heel NL inclusief de jury haar nu als een domme muts ziet, als een buik en niet meer als het meisje wat ze ervoor was en nog steeds is. Zo oneerlijk.
Weetje wat; bij de volgende voorrondes van Idols zouden ze de deelnemers uit voorzorg even moeten steriliseren. Weet je zeker dat je dit soort 'lastige ongelukjes'voorkomt.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou ja, in het kader van volkseducatie (zeker gezien de leeftijdsgroep van het grootste deel van het publiek) wel.
Waar slaat dit nu weer op? Of ze wel of niet zwanger wil worden is haar eigen keuze. Daar gaat de jury niet over. Het is daarentegen wel een feit dat ze de consequenties zal moeten aanvaarden, wanneer ze echt voor het Idols-schap wil blijven gaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weetje wat; bij de volgende voorrondes van Idols zouden ze de deelnemers uit voorzorg even moeten steriliseren. Weet je zeker dat je dit soort \'lastige ongelukjes\'voorkomt.
Met 'Met andere woorden' bedoel je 'Om even iets heel anders te zeggen', neem ik aan?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook erg: nadat duidelijk werd dat de zwangerschap ongepland was, zei Eric nog dat \\\\\\\"deze beslissing niet de verstandigste is als je aan het begin staat van je carriere\\\\\\\".
Pardon? Met andere woorden zegt hij dus dat als je echt beroemd wilt worden het het verstandigst is om de stofzuiger erop te laten zetten.
Ja goed, haar zwangerschap zal wel wat dingen in de war schoppen, dit geeft iemand anders nog niet het recht haar de les te lezen en te beledigen voor heel tv-kijkend Nederland.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op? Of ze wel of niet zwanger wil worden is haar eigen keuze. Daar gaat de jury niet over. Het is daarentegen wel een feit dat ze de consequenties zal moeten aanvaarden, wanneer ze echt voor het Idols-schap wil blijven gaan.
Nee, want een ongeplande zwangerschap is geen beslissing.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Met \'Met andere woorden\\´´\' bedoel je \'om even iets heel anders te zeggen\', neem ik aan?
Lijkt me sterk dat 'Eric' daar op doelde. Maar goed, ik heb dan ook niet zo een diepgaand inzicht in de menselijke geest als jij.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee, want een ongeplande zwangerschap is geen beslissing.
Het wel of niet houden, wel.
Met de manier waarop HJ zijn mening/advies bracht kon het inderdaad ook niet eens zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja goed, haar zwangerschap zal wel wat dingen in de war schoppen, dit geeft iemand anders nog niet het recht haar de les te lezen en te beledigen voor heel tv-kijkend Nederland.
Dat vond ik ook een lage opmerking. Hij zal d'r misschien backstage wat hebben zien drinken, maar dan nog is een lage vuile streek om dat nog even op te merken.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik was het er trouwens wel mee eens dat hij zei: \"zelf vind ik dat je helemaal niet moet drinken als je zwanger bent en niet alleen veel minder.\" (zoiets)
Tsja, dat was wel de enige conclusie die je daaruit kon trekken inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook erg: nadat duidelijk werd dat de zwangerschap ongepland was, zei Eric nog dat \"deze [b]Pardon? Met andere woorden zegt hij dus dat als je echt beroemd wilt worden het het verstandigst is om de stofzuiger erop te laten zetten.
Ze zei het zelf in d'r filmpje; dat ze nu minder moest gaan drinken...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat vond ik ook een lage opmerking. Hij zal d\'r misschien backstage wat hebben zien drinken, maar dan nog is een lage vuile streek om dat nog even op te merken.
Nee, ze zei zelf ook zoiets in het filmpje. Ze zei iets als: "maar nu moet ik wat minder drinken dan eerst." Zoiets was het. Als je zwanger bent moet je helemaal niet drinken... dus ook niet een beetje.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een lage opmerking. Hij zal d\'r misschien backstage wat hebben zien drinken, maar dan nog is een lage vuile streek om dat nog even op te merken.
Nee hoor, ik vind het wel goed. Het is direct ook een duidelijk signaal naar de naïeve tienersletjes die voor de buis zaten. Zo heeft Idols toch ook nog een opvoedende taak gekregen :') .quote:Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze zei het zelf in d\'r filmpje; dat ze nu minder moest gaan drinken...
Beetje lullig om er daarop te pakken...
Nee, Charissa (die is er inmiddels uit), werd eruit gestemd door het publiek, terwijl de jury haar juist in wilde houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:00 schreef MaJo het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er nu twee meiden zwanger bij Idols? (sorry, ik kijk het niet) En ze gebruikte het zelf als excuus omdat ze minder presteerde? Dat is dan wel weer dom... Maar belachelijk dat ze haar alleen maar daarop pakte, vind de jury sowieso wel eens te ver gaan.
4 maanden noem ik echt geen goede basis, zeker niet in een drukke idols periodequote:Op zondag 5 februari 2006 02:10 schreef Ole het volgende:
Ach.. als ze echt goed is zal het ooit wel komen voor haar..
Naar ik heb begrepen heeft ze haar vriendje toch al zeker 4 maanden. Goede basis hoe dan ook.
www.idols.nlquote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand misschien een geluidsfragment?.
Als ik in Idols zat en ik kon op een of andere manier aandacht krijgen van de media, zou ik het ook hebben gedaanquote:Op zondag 5 februari 2006 02:17 schreef SpaRood het volgende:
Waarom moet heel Nederland weten dat ze zwanger is? Who cares?
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
4 maanden noem ik echt geen goede basis, zeker niet in een drukke idols periode![]()
En als ze daarop wordt aangepakt, dan is het geheel haar eigen schuld.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Als ik in Idols zat en ik kon op een of andere manier aandacht krijgen van de media, zou ik het ook hebben gedaan
Idd.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, ja.. Op zich zit er toch een kern van waarheid in wat die jury zegt..
Maar dan alleen ALS ze wint. En zelfs als ze wint hoor je na 2 singles niets meer van de winnaar. En ze hadden het best wat tactvoller mogen brengen.quote:
Ten eerste kan ik me dat niet voorstellen omdat Raffaela me nu echt zo iemand lijkt die de komende weken helemaal gaat knallen om te bewijzen dat ze wél goed is en ze niet op gaat geven omdat HJ stom is.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef WithMe het volgende:
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als Raffaëla het allemaal niet meer aan kan, de eer aan zichzelf houdt en eruit stapt.
Ik denk ook niet dat het gebeurt hoor. En het zou tof zijn als Merle terugkomt, zij is echt een veel prettiger persoon dan Raffaëla. Maar ik denk wel dat ze dan meteen genadeloos wordt weggestemd...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ten eerste kan ik me dat niet voorstellen omdat Raffaela me nu echt zo iemand lijkt die de komende weken helemaal gaat knallen om te bewijzen dat ze wél goed is en ze niet op gaat geven omdat HJ stom is.
En ten tweede, bij de Duitse Idols zijn al 2x mensen uit de finales gestapt (in seizoen 1 en 3) en die werden vervangen door de kandidaat die tweede is geworden bij de wildcardronde. In ons geval dus: Hallo Merle!
"Knallen" :') .quote:Op zondag 5 februari 2006 11:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ten eerste kan ik me dat niet voorstellen omdat Raffaela me nu echt zo iemand lijkt die de komende weken helemaal gaat knallen om te bewijzen dat ze wél goed is en ze niet op gaat geven omdat HJ stom is.
quote:Henkjan, ik ben diep teleurgesteld. Je reactie gisteren op Raffaela leek alsof je hem thuis had ingestudeerd. Het maakte geen donder uit of zij het goed of slecht had gedaan, je zou haar toch wel de wind van voren geven. Als ze het dan ook slecht had gedaan, was het nog enigszins onderbouwd geweest. Maar Raffaela gaf gisteren een ijzersterke performance weg. Je kunt hem dan betitelen als \'minder warm dan in de workshop\' en je kunt ook roepen dat je twijfelt aan de \'echtheid van Raffaela\', maar weet je dan eigenlijk zelf waar je het over hebt na zo\'n goed optreden?!
Eindelijk straalde de zangeres weer, en daar heb je niets over gezegd. Ik had wel verwacht dat de jury iets zou zeggen over haar zwangerschap, natuurlijk, de planning is niet ideaal. Maar je bracht het totaal verkeerd, ongenuanceerd en bruut. Jerney daarentegen was heel wat wijzer met haar woorden. Het valt me zwaar van je tegen, want ik vond je tot voorheen een kritisch maar rechtvaardig jurylid. Nu heb ik daarover een andere mening, en je moet heel wat recht zetten om die mening te veranderen. Ik vind het een lage streek.
En dat is de eer aan zichzelf houden? Als ze zich laat wegpesten door die persoon die zich een jurylid noemt?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:45 schreef dolle_hond het volgende:
raf moet gewoon de eer aan zichzelf houden en de volgende keer alleen ff melden dat ze stopt met idols
Ja, hij heeft gelijk, maar de manier waarop hij ditmaal zijn mening wereldkundig heeft kan wat meer to the point en gericht op het optreden dat Raf gisteren gaf.quote:
ze had gewoon geen idee dat ze zwanger kon worden van neuken natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:35 schreef PM-girl het volgende:
Ze heeft toch ook niet zwanger willen worden, ze noemde het zelf een foutje van de natuur. Waar ik uit op maak dat er iets mis is gegaan met de anticonceptie. DUS heeft ze er niet voor gekozen. Maar nu het eenmaal zo is, heeft zij waarschijnlijk geen keus gevoeld dan het kindje te houden, met alle gevolgen van dien.
Henk Jan geeft dus aan de ze abortus had moeten laten doen?? Dan had je waarschijnlijk ook geen super idol overgehouden, wel?
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze had gewoon geen idee dat ze zwanger kon worden van neuken natuurlijk.
Fijn voor dat kind om later te horen. Het is toch vooral een foutje van haarzelf.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:35 schreef PM-girl het volgende:
Ze heeft toch ook niet zwanger willen worden, ze noemde het zelf een foutje van de natuur.
Dat zeer zeker niet.quote:Henk Jan geeft dus aan de ze abortus had moeten laten doen??
Daar heb ik het niet over. Abortus is een vrije keus en ik sta er helemaal achter als iemand er duidelijk niet voor kiest. (nieuw leven gaat wat mij betreft voor carriere)quote:Op zondag 5 februari 2006 13:35 schreef PM-girl het volgende:
Ze heeft toch ook niet zwanger willen worden, ze noemde het zelf een foutje van de natuur. Waar ik uit op maak dat er iets mis is gegaan met de anticonceptie. DUS heeft ze er niet voor gekozen. Maar nu het eenmaal zo is, heeft zij waarschijnlijk geen keus gevoeld dan het kindje te houden, met alle gevolgen van dien.
Henk Jan geeft dus aan de ze abortus had moeten laten doen?? Dan had je waarschijnlijk ook geen super idol overgehouden, wel?
Dat ben ik met je eens, zwanger zijn/jonge moeder zijn is lastig te combineren met idol zijn. MAAR de de jury gaf aan dat ze het een verkeerde beslissing vonden, de beslissing om geen abortus te plegen dus! En dat vind ik niet kloppen, want dat doet ieder voor zich!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Abortus is een vrije keus en ik sta er helemaal achter als iemand er duidelijk niet voor kiest. (nieuw leven gaat wat mij betreft voor carriere)
Wel kan ik mij voorstellen dat een platenmaatschappij geen zin heeft in een kersversidool dat niet uitgemolken kan worden omdat ze hoog zwanger is of net bevallen. Zo werkt het nu eenmaal in de commercie. Meedoen aan Idols = er mee instemmen dat men commercieel uitgebuit gaat wordnde.
Ik denk dat de jury eerder bedoelt dat het onverstandig was om überhaupt zwanger te worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, zwanger zijn/jonge moeder zijn is lastig te combineren met idol zijn. MAAR de de jury gaf aan dat ze het een verkeerde beslissing vonden, de beslissing om geen abortus te plegen dus! En dat vind ik niet kloppen, want dat doet ieder voor zich!
Of misschien wel zwanger worden en niet uit de show stappen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat de jury eerder bedoelt dat het onverstandig was om überhaupt zwanger te worden.
als je tijdens je eerste wip zwanger wordt en dan laat blijken dat t ongepland was, tja, lijkt t er toch echt opquote:
Wat een kolder Henkjan. Als er iets nep is op deze aardbol, dan is het de wereld van de showbusiness wel. Als er al sprake is van authenticiteit dan is het hooguit in de vorm van schijnbare echtheid. Een popster is niets meer dan een product van de muziekindustrie, waarbij uiteindelijk alleen de omzet- en winstcijfers tellen. En voor de populariteit van een product is alleen de beleving van de consument van belang, niet de mate waarin de weergave van het product door de fabrikant voldoet aan de realiteit. Een popster is in die zin net zo echt als het versgeperste sinasappelsap uit de koeling van de winkel, dat in werkelijkheid maanden tevoren al is geperst en gevriesdroogd, en waar uiteindelijk alleen water aan toe wordt gevoegd.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:31 schreef apestaartje het volgende:
Een popster moet namelijk authentiek en echt zijn.
Nee, inderdaad Henk-Jan, het is veel geloofwaardiger dat ze zich zwanger heeft laten neuken zodat ze lekker met haar zwangere pens in de krant kon komen. En welk meisje wil er nou niet op nationale TV tot tranen toe door een jurylid vernederd wordenquote:En we leven anno 2006, de tijd dat een zwangerschap je overkomt ligt ver achter ons. We weten allemaal dat er middelen zijn om een zwangerschap tegen te gaan. Zwangerschap wordt tegenwoordig veel meer gepland dan in onze grootouders tijd.
quote:Het begon dat ze met haar vriend was en verkondigde verliefd te zijn op ondergetekende, hetgeen ze later weer afdeed als een uit de hand gelopen grap.
Nou, dit klinkt toch allesbehalve onredelijk, lijkt mequote:Op zondag 5 februari 2006 12:31 schreef apestaartje het volgende:
http://henkjansmits.web-log.nl/log/4865908
verhaal
Heb jij ooit wel op school gezetenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:57 schreef ikgeluk het volgende:
En zwangerschap kan je wel bepalen als je de pil niet slikt en geen plasticje gebruikt kunnen zulke dingen gebeuren...
Misschien heeft ze alles wel safe gedaan en behoort ze tot die 1% ?quote:Dus doe alles lekker safe...
KIJK! JIJ zou geen kind willen na 4 maanden. IK ook niet. Maar er zijn mensen die dat wel willen. Ze zegt toch dat het onverwachts is gekomen, als je een maand zwanger bent (in december dus) weet je dat nog niet hoorquote:ik zou ook geen kind willen na 4 maanden relatie, ze moet al sinds december zwanger zijn als ie op 22 augustus er uit komt poepen... Toen wist ze al dat ze naar de finale ging...
Dat kan, maar goed jij heb geen school gehad geloof ik.quote:en geef toe de condoom en de pil die werken niet op de zelfde dag niet...
Als die op zijn weblog stond censureert Henk-Jan kennelijk want die is niet meer vindbaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef BVO het volgende:
Gezien de reacties op HJ\\\'s weblog vinden de meesten hetwat \\\'ie zei
.
Vooral bij deze reactie sluit ik me helemaal aan:
[..]
moet je toch echt beter kijken, hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 19:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als die op zijn weblog stond censureert Henk-Jan kennelijk want die is niet meer vindbaar.
Zo'n reactie kan natuurlijk iedereen plaatsen, maar ik zou er niet van opkijken als daar een kern van waarheid in blijkt te zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef itsme het volgende:
Ik vond daar ook deze reactie
\"Uit het verleden van Rafaëlla :: 05 februari 2006 14:29
--------------------------------------------------------------------------------
Wie R een beetje kent, weet dat er meer aan de hand is.
Zo zijn er ook wat rare dingen in haar verleden gebeurd, o.m. in haar schooltijd, waarover ik niet te veel in het openbaar zal zeggen. Ik zeg alleen erbij dat deze dame niet zo fraai is als dat ze lijkt.
Wat ze nu heeft gedaan, past precies in het gedragspatroon. Ze heeft een psychiatrisch verleden en is bekend bij de politie. \"
hmm maakt me toch nieuwsgierig.![]()
dat lijkt me niet neequote:Op zondag 5 februari 2006 22:39 schreef PM-girl het volgende:
Het is toch wrs geen bewuste keus geweest??
Binnen 6 weken zwanger worden van je nieuwe vriendje? Nee, dat lijkt me niet bewust idd.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:39 schreef PM-girl het volgende:
Het is toch wrs geen bewuste keus geweest??
Ineens zou mijn interesse voor het wanproduct idols waarvan ik sowieso niet snap dat mensen zich er over op kunnen winden, gewekt zijn...en zou ik gretig het stofzuiger moment in een mpegje op herhaling als windowsachtergrond zetten.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef dolfg het volgende:
Snap nog niet waarom hier geen grote BigBrother meets Idols variant op verzonnen is.
Omwille van de carriere van Raf zijn we live getuige van de abortus van de kleine spruit.
\"Alles voor je zangcarriere, schatje!\" schreeuwt Henkjan haar toe terwijl hij de heggeschaar en stofzuigerslang enigszins onvakkundig inbrengt.
Oeps! Daar gaat een stukje baarmoederwand mee.... Boeien!
Die eerste cd kan ook zo volgeblaft worden.
-Where are you now?
-Since you\'ve been gone
-There\'s no business like showbusiness
-My baby was cut into thousand pieces
Het is toch allemaal niet zo moeilijk mensen!![]()
Ken je haar dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:57 schreef Natalie het volgende:
Tuurlijk mag een idol wel zwanger worden, maar laat \'r wel goed beseffen waar ze mee bezig is. Moeder zijn én een carrière willen is moelijk te combineren. Dus in \'t ideale geval: nee, ik denk niet dat het verstandig is om aan het begin van je carrière zwanger te worden.
Ja precies, dat doe jij altijd. En dan komen we er altijd 5 pagina's later achter dat jij het eigenlijk met de rest eens bent.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach, Fuifje, ik kijk helemaal geen Idols, ik ken die hele Rafaella niet :\')
Ik wilde eens een tegendraadse reactie posten tussen deze akelige eensgezindheid
boehoe, wat is je probleem, schatquote:Op maandag 6 februari 2006 09:55 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja precies, dat doe jij altijd. En dan komen we er altijd 5 pagina's later achter dat jij het eigenlijk met de rest eens bent.
Ja, dat doe ik doorgaans niet over iemands privéleven.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Weet jij wat 'je mening geven' betekent?
Sorry, er moest eigenlijk een positievere PI bij.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:57 schreef milagro het volgende:
[..]
boehoe, wat is je probleem, schat
get over it, honey bunch
Zolang je je mening daarover niet op mij reflecteert, voorzie ik geen problemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:02 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik doorgaans niet over iemands privéleven.
Ik kijk sowieso geen Idols, maar als dat programma zelfs al beslist wanneer iemand zwanger mag worden, dan kijk ik er al helemaal niet meer naar.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zolang je je mening daarover niet op mij reflecteert, voorzie ik geen problemen.
ze beslissen niet wanneer iemand zwanger mag worden, ze beslissen enkel of ze wel in zee willen gaan met een dame die bij de lancering van een carriere net bevallen is.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:13 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso geen Idols, maar als dat programma zelfs al beslist wanneer iemand zwanger mag worden, dan kijk ik er al helemaal niet meer naar.
Wat een kneuterigheid zeg.
Oh, je hebt 't allemaal niet eens meegekregen? Dat verandert de zaak.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:13 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso geen Idols, maar als dat programma zelfs al beslist wanneer iemand zwanger mag worden, dan kijk ik er al helemaal niet meer naar.
Wat een kneuterigheid zeg.
Dat zijn technische zaken. Die ga je toch niet bespreken in zo'n programma als jurylid.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ze beslissen niet wanneer iemand zwanger mag worden, ze beslissen enkel of ze wel in zee willen gaan met een dame die bij de lancering van een carriere net bevallen is.
Lijkt me een vrij logisch bezwaar.
waarom niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat zijn technische zaken. Die ga je toch niet bespreken in zo'n programma als jurylid.
Henk-Jan Smits zei: "Het is zwangerschap of carriére."quote:Op maandag 6 februari 2006 10:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh, je hebt 't allemaal niet eens meegekregen? Dat verandert de zaak.
Zo'n programma (en de jury) zegt niet dat ze niet zwanger mag worden. Ze waarschuwen haar voor wat het voor effect kan hebben op haar carrière als ze die wil vervolgen op dit moment.
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
Henk-Jan Smits zei: "Het is zwangerschap of carriére."
M.a.w. rot maar op, of pleeg abortus.
Meer kan ik er niet van maken, sorry. En al zou hij het anders bedoelen, dan vind ik het een erg domme uitspraak. En vind ik sowieso dat je dit soort dingen achter de schermen moet bespreken net als alle andere technische dingen. (zoals ik hierboven al zei)
Wat een klinkklare nonsensquote:Op maandag 6 februari 2006 10:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
Meer kan ik er niet van maken, sorry. En al zou hij het anders bedoelen, dan vind ik het een erg domme uitspraak. En vind ik sowieso dat je dit soort dingen achter de schermen moet bespreken net als alle andere technische dingen. (zoals ik hierboven al zei)
Dat wordt wel gezegd, ze hebben het immers over een verkeerde beslissing (dus die van geen abortus!).quote:Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat een klinkklare nonsens
Ze bespreken altijd al voor de camera wat nadelig voor een eventuele carriere kan zijn.
Als ze had gezegd dat ze binnenkort naar Lange Tabbetje zou gaan verhuizen, hadden ze ook bezwaar gemaakt, in de zin van een waarschuwing.
Er wordt nergens bedoeld dat ze het dan maar weg moet halen, er wordt gezegd dat een BEGINNENDE carriere lastig zo niet onmogelijk is, als je 9 maanden zwanger bent of net bevallen.Dat een Anouk kids heeft en een carriere, en dat uitstekend gaat, is omdat ze al naam gemaakt heeft voordat er kids waren en ze zichzelf rustpauzes kan permiteren rond de bevalling.
Een beginnend artiest kan dat laatste dus niet, die moet zich met 200 % inzetten.
Als hij dit gezegd had, dan was het goed geweest. Maar dat heeft hij niet gedaan ...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat een klinkklare nonsens
Ze bespreken altijd al voor de camera wat nadelig voor een eventuele carriere kan zijn.
Als ze had gezegd dat ze binnenkort naar Lange Tabbetje zou gaan verhuizen, hadden ze ook bezwaar gemaakt, in de zin van een waarschuwing.
Er wordt nergens bedoeld dat ze het dan maar weg moet halen, er wordt gezegd dat een BEGINNENDE carriere lastig zo niet onmogelijk is, als je 9 maanden zwanger bent of net bevallen.
Dat een Anouk kids heeft en een carriere, en dat uitstekend gaat, is omdat ze al naam gemaakt heeft voordat er kids waren en ze zichzelf rustpauzes kan permiteren rond de bevalling.
Een beginnend artiest kan dat laatste dus niet, die moet zich met 200 % inzetten.
Dat moet je niet letterlijk nemen. Er staat nergens dat hij zegt dat ze haar kind moet laten weghalen. Wat ik al eerder zei: Op dit moment in tijd kan het best eens heel zwaar gaan worden voor Raffa. Het één gaan ongetwijfeld effect hebben op het ander. Ook Raffa kan er 't beste dus even stil bij blijven staan wat op het moment het beste voor haar is en het kindje wat in haar groeit.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ach een goed verstaander haalt dat er wel uit, hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als hij dit gezegd had, dan was het goed geweest. Maar dat heeft hij niet gedaan ...
Mensen horen altijd wat ze willen horen idd.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach een goed verstaander haalt dat er wel uit, hoor.
Maar ja, een boze fan die het allemaal veel te serieus neemt ws niet
Ik ben geen Idols-fan.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach een goed verstaander haalt dat er wel uit, hoor.
Maar ja, een boze fan die het allemaal veel te serieus neemt ws niet
Heeft hij gezegd "Je had maar beter abortus kunnen doen?"quote:Op maandag 6 februari 2006 10:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat wordt wel gezegd, ze hebben het immers over een verkeerde beslissing (dus die van geen abortus!).
Ik ben het met ze eens dat het een lastige combinatie zal worden.
eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef djenneke het volgende:
Hij zei 1, maar hij bedoelde 2.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd "Je had maar beter abortus kunnen doen?"
Of heeft hij gezegd " Je had beter kunnen zorgen niet zwanger te raken"
Idols is juist een kijkje achter de schermen van de showbizz, zoals HJ ook al zegt. Logisch dus dat dat wel verteld wordt.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat zijn technische zaken. Die ga je toch niet bespreken in zo'n programma als jurylid.
Heeft hij letterlijk gezegd dat ze abortus had moeten plegen?quote:
Als je zegt "Zwangerschap of carriere" tegen iemand die al zwanger is, dan lijkt me het duidelijk wat dat betekent. Dat als ze carriere wil maken, op moet houden met zwanger zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Heeft hij letterlijk gezegd dat ze abortus had moeten plegen?
Het woord abortus is gevallen?
Of heeft jij gezegd dat er middelen zijn om een zwangerschap te voorkomen?
"zoals HJ ook al zegt" ... "zoals HJ ook al zegt" ...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols is juist een kijkje achter de schermen van de showbizz, zoals HJ ook al zegt.
Mijn God, wat een absurde interpretatie van wat hij gezegd heeft, zegquote:Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als je zegt "Zwangerschap of carriere" tegen iemand die al zwanger is, dan lijkt me het duidelijk wat dat betekent. Dat als ze carriere wil maken, op moet houden met zwanger zijn.
Nee, maar het gaat toch over HJquote:Op maandag 6 februari 2006 10:49 schreef MrBean het volgende:
[..]
"zoals HJ ook al zegt" ... "zoals HJ ook al zegt" ...
Is Henk-Jan Smits God geworden of zo?
Wat maak je je druk om een programma wat je geen reet aan vindtquote:Op maandag 6 februari 2006 10:49 schreef MrBean het volgende:
[..]
"zoals HJ ook al zegt" ... "zoals HJ ook al zegt" ...
Is Henk-Jan Smits God geworden of zo?
Als je zegt "Zwangerschap of carriere" bedoel je er mee dat je ook nog voor de carriere kan kiezen. Als hij echt bedoelt wat jij zegt, dan had dat Raffa-dinges-kind allang gediskwalificeerd moeten worden. En niet haar voor een keuze stellen, zaterdagavond live.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu is het een gedane zaak en zegt hij dat een zwangerschap en een kraamtijd in de nabije toekomst dat samenvalt met de voorbereiding en de start van een carriere zeer lastig te combineren is en ms wel helemaal NIET.
Ik weet het natuurlijk niet want ik ben Raffaela niet, maar het KAN toch zijn dat ze ondanks juist gebruik van anticonceptie zwanger is geworden? Er zijn er weinig die namelijk 100 procent bescherming bieden, misschien is zij een van die uitzonderingen!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Mijn God, wat een absurde interpretatie van wat hij gezegd heeft, zeg
Hij bedoelt dat zij niet zwanger was toen ze aan Idols begon, aan de audities begon, sterker nog, ze had deze vriend nog niet eens, maar een ander.
Ze had dus, met het zicht op een mogelijke carriere waarvoor 200% inzet nodig is, iets zorgvuldiger moeten omgaan met VOORBEHOEDSMIDDELEN.
Dat ze dat niet gedaan heeft vindt hij dom en dubieus.
Nu is het een gedane zaak en zegt hij dat een zwangerschap en een kraamtijd in de nabije toekomst dat samenvalt met de voorbereiding en de start van een carriere zeer lastig te combineren is en ms wel helemaal NIET.
Goede verstaanders en zo :\')
Het kan zijn, ja, maar als je iemand net kent en je bent met Idols bezig en je wil coute que coute niet zwanger raken, dan slik je de pil en gebruik je een condoom.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk niet want ik ben Raffaela niet, maar het KAN toch zijn dat ze ondanks juist gebruik van anticonceptie zwanger is geworden? Er zijn er weinig die namelijk 100 procent bescherming bieden, misschien is zij een van die uitzonderingen!
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef Laton het volgende:
volgende keer gewoon direct al die idols kandidaten steriliseren !!
lijkt me sowieso een uitstekend idee dat die malloten zich niet voort planten
... En niet eens naar kijkt.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat maak je je druk om een programma wat je geen reet aan vindt
Heb je de uitzending zaterdagavond gezien? Wat je zei eerder dat je er niet naar kijkt.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als je zegt "Zwangerschap of carriere" bedoel je er mee dat je ook nog voor de carriere kan kiezen. Als hij echt bedoelt wat jij zegt, dan had dat Raffa-dinges-kind allang gediskwalificeerd moeten worden. En niet haar voor een keuze stellen, zaterdagavond live.
En condooms zijn altijd onfeilbaar?? Ik zeg niet dat ze niet opgelet heeft, maar het zou kunnen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Het kan zijn, ja, maar als je iemand net kent en je bent met Idols bezig en je wil coute que coute niet zwanger raken, dan slik je de pil en gebruik je een condoom.
Beetje bekrompen, het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, alleen zij kunnen zingen en wij niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef Laton het volgende:
[..]
ja dat is nu mijn reactie op de liefhebbers van deze platte rommel.![]()
ze kunnen zeker zingen..maar het is zielloos, glamour en uiterlijk..niet iets waar ik muziekale schoonheid in zie.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje bekrompen, het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, alleen zij kunnen zingen en wij niet.
nou de kans dat je zwanger raakt als je en condooms gebruikt en de pil slikt, lijkt me miniem, hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
En condooms zijn altijd onfeilbaar?? Ik zeg niet dat ze niet opgelet heeft, maar het zou kunnen.
Nee, ik heb het in de krant gelezen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb je de uitzending zaterdagavond gezien? Wat je zei eerder dat je er niet naar kijkt.
Vind ik niet. Als hij echt vond dat zwangerschap en carriere niet samen gaan, waarom legt hij haar dan die keuze voor? Dan zou hij de stekker uit het contract moeten trekken, op het moment dat hij wist dat ze zwanger was. Maar nee hoor, gewoon live op TV onder druk zetten over privédingen!quote:Denk overigens dat we hier te maken hebben met een andere opvatting. Jij neemt het heel letterlijk, zonder verder te denken. Gewoon hup, dit is wat ie zegt. Nevermind wat ie nog meer zei. Hij zegt dit, dus klaar. Terwijl je uit zijn gehele kritiek prima kunt begrijpen wat ie met die uitspraak bedoelde.
Pff als je bij zoiets als idols mee wil doen dan weet je wat je te wachten staat...beetje geval wie zich brand moet op de blaren zitten hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee, ik heb het in de krant gelezen.
[..]
Vind ik niet. Als hij echt vond dat zwangerschap en carriere niet samen gaan, waarom legt hij haar dan die keuze voor? Dan zou hij de stekker uit het contract moeten trekken, op het moment dat hij wist dat ze zwanger was. Maar nee hoor, gewoon live op TV onder druk zetten over privédingen!
En dan je een beetje gaan zitten verbazen dat ze moet huilen.En dan lees je later weer in de krant: "Ja, je moet tegen een stootje kunnen bij Idols, daarom mag ik alles zeggen wat ik wil."
![]()
Er is ook nog zoiets als verantwoordelijkheid en mededogen. Als iemand mij vraagt of ik op z'n gezicht wil zitten met mijn volle gewicht doe ik dat ook niet omdat ik dat zielig vindt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Laton het volgende:
[..]
Pff als je bij zoiets als idols mee wil doen dan weet je wat je te wachten staat...beetje geval wie zich brand moet op de blaren zitten hoor![]()
Mee eens!!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef milagro het volgende:
[..]
het blijft echter een feit dat een zwangerschap/ jong moederschap niet echt te combineren valt met een net beginnende carriere.
waarom mag je niet vermoeden dat het per ongeluk expres is, maar wel dat het een ongelukje is?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Mee eens!!
Maar het lijkt wel alsof iederee lijkt te weten waarom en dat ze bewust zwanger is geraakt. Waarschijnlijk is er sprake van slordigheid, maar ik vind dat niemand daarover kan oordelen en al zeker niet de jury. Daarbij vind ik het slim dat ze het nu naar buiten brengt ipv over enkele weken. Dan krijg je namelijk weer andere verwijten. Alleen komt het niet handig uit, na al haar andere 'trucs'.
Oké, dus je hebt gelezen dat Henk Jan 'Zwangerschap of Carrière' heeft gezegd, maar wat hij er verder omheen zei, dat is je dus niet bekend. Je bent alleen bekend met wat de journalist in de krant schreef.quote:
Hij heeft dat prima genuanceerd nog tijdens zijn commentaar. Uitgelegd wat hij ermee bedoelde. Als je het gezien had -en als die journalist dat had vermeld- dan had je dat geweten.quote:Vind ik niet. Als hij echt vond dat zwangerschap en carriere niet samen gaan, waarom legt hij haar dan die keuze voor? Dan zou hij de stekker uit het contract moeten trekken, op het moment dat hij wist dat ze zwanger was. Maar nee hoor, gewoon live op TV onder druk zetten over privédingen!
Als je dat op die manier leest, dan kan ik begrijpen dat je iets zou denken als: 'Wat een lul, die HJ. Zet dat arme meisje onder druk. Dwingt haar te kiezen tussen haar kind en een carrière. Wat belachelijk. Het is háár keus. Niet ze zijne. Als zij wil zingen, dan moet ze dat gewoon doen, en als ze daar toevallig een kind bij wil, dan is dat prima. En nu maakt ie haar me zijn harde opmerkingen ook nog aan het huilen! Gatverdamme, wat een kutprogramma. En waarom nemen die lui hiet hier voor hem op?' Of iets in die strekking.quote:En dan je een beetje gaan zitten verbazen dat ze moet huilen.En dan lees je later weer in de krant: "Ja, je moet tegen een stootje kunnen bij Idols, daarom mag ik alles zeggen wat ik wil."
![]()
Iemand waarschuwen en uitleggen dat zwangerschap en een carriére beginnen niet goed samengaan kun je echt wel op een lieve manier doen hoor ...quote:En dat komt niet altijd lief over.
quote:Idols-kijkers woest op Henkjan
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM, maandag
Idols-kijkers hebben woedend gereageerd op het harde oordeel van de jury over de zwangere Raffaëla.
De 22-jarige deelneemster barstte in huilen uit toen jurylid Henkjan Smits serieuze vraagtekens zette bij de timing van haar zwangerschap. Hij zei twijfels te hebben of een zwangerschap en het begin van een carrière wel samengaan. Zijn woorden waren te veel voor Raffaëla. Ook Jerney Kaagman was niet enthousiast.
De weblogs over Idols waren oververhit. „Henkjan is te ver gegaan”, vonden veel bezoekers. Ook op de website van Henkjan Smits regende het klachten. Een klager tekende op: „Henkjan ging veel te ver. Je moet iemand beoordelen op zijn zangkwaliteiten en niet op andere dingen. Hij wil haar er heel duidelijk uitwerken”, luidde de reactie.
Henkjan liet gisteravond weten dat er een verzoening op komst is tussen Raffaëla en hem. „Ik heb haar geen pijn willen doen. Later deze week hebben we het er nog over.”
quote:Henkjan heeft spijt
Henkjan Smits trekt het boetekleed aan na alle ophef rond zijn genadeloze commentaar op het optreden van Idols-kandidaat Raffaëla. Afgelopen zater dag barstte de zangeres in huilen uit nadat Henkjan Smits had gezegd dat ze moest kiezen tussen haar carrière en haar zwangerschap. „En wat mij betreft kies je voor je zwangerschap.”
Gisteravond liet de juryvoorzitter weten: „Waar ik spijt van heb, is dat ik haar pijn heb gedaan. Maar ze moet weten dat ze aan een talentenjacht meedoet waar het soms hard aan toe gaat. Het is geen Raffaële kapotmaakactie. Helemaal niet. Maar mijn woorden trek ik niet terug. Ik sta 100% achter wat ik heb gezegd. Toch ben ik na afloop van de show naar haar toe gelopen. We hebben afgesproken er het deze week nog over te hebben.”
Verbaasd
Henkjan Smits is wel verbaasd over de hoeveelheid commotie die zijn kanttekeningen hebben uitgelokt. „Het gekke is dat ik commentaar krijg dat ik iets over haar privéleven heb gezegd, terwijl het volgens die mensen een zoektocht is naar de beste zanger of zangeres. Nou dat is het niet. Bij Idols zoeken we niet de beste zangeres, maar juist het grootste idool. Daarbij lopen privé en zakelijk door elkaar heen.”
Maar hij kan er niet over uit. „In het begin van Idols, enkele maanden geleden, deed ze nog de uitspraak: Als ik moet kiezen voor de muziek en mijn vriend, dan kies ik voor de muziek. Ik dacht toen: wat mooi dat we iemand hebben die er helemaal voor gaat. Ik zei zelfs : Met jou wil ik een plaat maken. Maar nu twijfel ik aan haar.”
Killer
Henkjan kan verliefd op talent worden. „Ik vond haar optreden killer dan bij de uitzendingen van december. Toen was ze echt heel goed. De enige die er helemaal voor ging en de boel wilde entertainen. Nu werd haar zwangerschap als excuus gebruikt dat ze de laatste weken slecht zingt.”
Terwijl Henkjan het moederschap toejuicht: „Het is niet zo dat het moederschap niet te combineren valt met een zangcarrière”, zegt het jurylid. „Kijk naar Laura Fygi of Anouk. Maar de start van een carrière laten samenvallen met de geboorte van een kind is gewoon niet handig.”
--------------------------------------------------------------------------------
Volgende kolom
• HENK JAN SMITS:
Het is niet zo dat het moederschap niet te combineren valt met een zangcarrière.
FOTO: RTL
• Raffaëla barstte in huilen uit na het oordeel van de Idols-jury.
FOTO: RTL
Als uitsmijter grapt Henkjan: „Ik snap bovendien niet waar ze de tijd vandaan haalt om seks te hebben”, lacht hij. „Ik hoor kandidaten altijd zeggen dat Idols je hele tijd opslokt, maar in het geval van Rafaella heeft ze in elk geval nog wel 5 minuten gevonden om seks te hebben.”
Raffaëla was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.
Zeker wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:23 schreef MrBean het volgende:
Ja je hebt gelijk, Natalie. Ik heb alleen die quote uit de Telegraaf gelezen.
Alhoewel ik het hier niet mee eens ben:
Iemand waarschuwen en uitleggen dat zwangerschap en een carriére beginnen niet goed samengaan kun je echt wel op een lieve manier doen hoor ...
Er kwam nog een stukje, maar dat staat niet op de site.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik heb het filmpje net even bekeken op de site en ik zie nou niet echt wereldschokkende dingen die hij zegt hoor...
Attention whore inderdaad, maar dat was ze voor haar zwangerschap ook al.quote:En die twijfels over oprechtheid van HJ kan ik me ook wel voorstellen. Ik vond haar heel leuk in het begin, lekker overdreven maar ik kan de gedachte 'attention whore' ook niet helemaal onderdrukken.
Ah ok. Dan woensdag maar even de herhaling kijken.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:27 schreef WithMe het volgende:
Er kwam nog een stukje, maar dat staat niet op de site.
Ja precies, dus dat dat nu uitgesproken word bij haar eigen 'grand finale' van issues is ook niet zo gek toch?quote:Attention whore inderdaad, maar dat was ze voor haar zwangerschap ook al.
In de backstage uitzending kwam er ook nog een heel dramatisch verhaal van haar tegenover Martijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok. Dan woensdag maar even de herhaling kijken.
Ach... ik zie hier mensen die Rafaella bijna met het mes op tafel verdedigen. Kan me zo voorstellen dat die mss ook wel gek genoeg zijn om dat hele gesprekje even uit te tikken onder het mom van 'Zie je wel!'.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef milagro het volgende:
een transcript van een aflevering van Idols
je kan tever gaan , BE![]()
Bronquote:Commentaar Henkjan
Er is flinke commotie ontstaan over het commentaar dat Henkjan op Raffaëla had.
Henkjan zei zaterdag na haar optreden te twijfelen aan de ‘echtheid’ van Raffaëla, die drie maanden zwanger is. “Je haalt steeds kunstjes uit om in de publiciteit te komen”, aldus het jurylid. “Hoewel ik je zwangerschap geen kunstje wil noemen, is het niet te combineren met wat een show als Idols je kan bieden. Ik mis de warmte en de bezieling van de Raffaëla tijdens de Workshops.” Raffaëla barstte hierop in tranen uit.
Diverse forums en weblogs stonden na de uitzending vol met commentaar op het jurylid. Veel mensen vinden dat Henkjan te ver is gegaan. Eén van de bezoekers van Idols.nl laat op het forum weten het commentaar schandalig te vinden en schrijft: “Hoe kwetsend om als jonge vrouw die voor 't eerst moeder wordt ervan beschuldigd te worden (niet direct, maar het was overduidelijk hoe hij hier tegenaan keek) dat je zwanger bent geraakt als publiciteitsstunt! Ik zou zeggen: Stop met dit programma, jij staat hierboven.”
“Ik voel me als vrouw en als muzikant persoonlijk in de zeik gezet door dit vrouwonvriendelijke, 19de-eeuwse commentaar”, reageert een andere bezoekster. “Blijkbaar is het voor de juryvoorzitter te veel gevraagd om een optreden te beoordelen voor wat het is. In plaats daarvan wordt iemands privé-leven gehekeld op een manier die alle menselijke omgangsvormen met voeten treedt. Wat er ook waar of niet waar is van wat er werd gezegd, doet er niet toe. Het gaat te ver! Dit soort commentaar hoort niet bij een zangwedstrijd.”
Niet iedereen is het oneens met het jurylid. Zo schrijft een moeder: “Toen ik het commentaar van Henkjan op Raffaëla hoorde, schrok ik in eerste instantie net als iedereen denk ik. Maar toen ik er over nadacht snapte ik het wel. Het gaat om je zang en je hele voorkomen. Daarbij kijkt de jury ook of je een idool kan worden. Hun taak is om je daarbij te helpen. Moeder worden hoeft geen probleem te zijn als je een idool BENT. Maar na Idols sta je nog maar onderaan het trapje van succes. Om op die trap te blijven staan is veel tijd en in spanning nodig. Die tijd en inspanning heb je in het begin dus hard nodig. En als moeder zijnde weet ik dat je die tijd erg hard nodig hebt voor je pasgeboren kindje.”
Henkjan zegt in De Telegraaf spijt te hebben de 22-jarige kandidate pijn te hebben gedaan. "Maar ze moet weten dat ze aan een talentenjacht meedoet waar het soms hard aan toe gaat", voegt hij daar aan toe. "Het is geen Rafaëlla-kapotmaakactie. Helemaal niet. Maar mijn woorden trek ik niet terug." De juryvoorzitter zegt later deze week een gesprek te hebben met Rafaëlla om het er 'nog even over te hebben'.
Verbaasd is Henkjan wel over de hoeveelheid commotie die zijn kanttekeningen hebben uitgelokt. "Het gekke is dat ik commentaar krijg dat ik iets over haar privé-leven heb gezegd, terwijl het volgens die mensen een zoektocht is naar de beste zanger of zangeres. Nou dat is het niet. Bij Idols zoeken we niet de beste zangeres, maar juist het grootste idool. Daarbij lopen privé en zakelijk door elkaar heen."
Inmiddels heeft Raffaëla zich neergelegd bij het commentaar, zo meldt zij in het Algemeen Dagblad. “Ik begrijp de jury wel”, zegt zij. “Zij bekijken het vanuit zakelijk oogpunt. Ik reken ze er zeker niet op af. Ik vind Henkjan nog steeds een supergozer.”
Raffaëla ziet wel mogelijkheden om een zangcarrière en het moederschap te combineren. “Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar ik hoop dat het lukt. Ik wil dit al sinds ik een klein meisje ben. En mijn moeder stond als zangeres in Suriname op het podium tot ze zes, zeven maanden zwanger was. Het kan best, zegt zij.’’
Het gaat er gewoon om wie de meeste fans heeftquote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef MrBean het volgende:
Henkjan heeft gelijk. Idols is geen serieuze zangwedstrijd, maar een SMS-circus voor kinderen van 14.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef matthijst het volgende:
edit: doe maar niet
Ik geef Henkjan Smits niet veel kans in de 19e eeuw met z'n grote waffel.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef Flumina het volgende:
Ik vond zijn boodschap zeker niet verkeerd. Helaas heb je dan meteen een '19-de eeuwse mentaliteit' en moet je uitkijken dat je niet door feministen voor de rechter wordt gedaagd.
Huh? Henkjan is zelf dol op SMS-en en als je de frontpage de laatste tijd leest lijkt iedereen geil te worden van vrijheid van meningsuiting en al helemaal van spottende opmerkingen die humoristisch bedoeld zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef matthijst het volgende:
edit: doe maar niet
Een spottende opmerking is wat anders dan een doodsverwensing.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Huh? Henkjan is zelf dol op SMS-en en als je de frontpage de laatste tijd leest lijkt iedereen geil te worden van vrijheid van meningsuiting en al helemaal van spottende opmerkingen die humoristisch bedoeld zijn![]()
![]()
In welke fantasiewereld leef jij in want die moet wel heel rooskleurig zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 18:12 schreef dolfg het volgende:
Artiesten gaan over lijken, en Raf lijkt me wat dat betreft een rasartiest.
Of Michael Jackson.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:12 schreef dolfg het volgende:
Ik denk dat ze Raffaela een grote zak met geld verschuldigd zijn.
Dankzij haar en alleen dankzij haar staat Idols weer volop in de schijnwerpers.
Het begon net het FBT (Fucking Boring Television) niveau te bereiken, maar daar hebben de eieren van Raf een spreekwoordelijke stok voor gestoken!
Jammer wel is al dat obligate geneuzel van Henkjan dat ie het niet erg vindt dat ze wil opvallen, maar dat het wat hem betreft eerlijk moet zijn.
Al belazert een artiest de hele kluit, als ze ermee wegkomt zal het iedereen worst wezen hoor.
Tuurlijk is Raffaela een onbetrouwbaar manipulatief tiep, het staat op haar voorhoofd geschreven zo ongeveer.
Maar zolang ze met haar uitstraling show en stem iedereen verplettert boeit dat helemaal niemand wat.
Madonna is ook een onbetrouwbare bitch.
Ooit van iemand gehoord dat ie geen platen van Madonna koopt omdat haar karakter hem tegenstaat??
Ja best wel. Om zwanger te worden kan je niet altijd plannen maar om NIET zwanger te worden wél!!! Wat men schijnt te vergeten, is dat er gezocht wordt naar een IDOL, een idool, een voorbeeld dus! En iemand die haar vriendje dumpt voor een zogenaamde verliefdheid op een jurylid die ze verder niet kent, vervolgens verklaart dat het een grapje was (waar niemand intrapt) om dan de kroegEIGENAAR aan de haak te slaan, om dan na 2 mnd zwanger te raken "een ongelukje van de natuur" ... die verdiend het niet om als voorbeeld te dienen voor de jongerengroep waar dit programma voor gemaakt wordt. HJ was hard, maar Idols is altijd hard geweest, dat weet je als je er aan begint en dat weet je als kijker. En wie van jullie heeft smakelijk gelachen om de voorrondes waar soms vrij zielige mensen proberen een poging te wagen? Ik wed jullie allemaal. En dat vond je niet hard? Of mag een dik, minder mooi, vreemd, anders dan anders... mens WEL een keiharde kritiek krijgen en gehoond worden? Hypocriet vind ik dit!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef Ludwig het volgende:
Ohja, zwanger worden kan je altijd zo prachtig plannen. Echt weer een slimme opmerking!
Nee hoor daar heb ik ook niet om gelachen. Niet als ze mensen laten huilen en opmerkingen maken die ook wel op een andere manier geuit kunnen worden.quote:En wie van jullie heeft smakelijk gelachen om de voorrondes waar soms vrij zielige mensen proberen een poging te wagen? Ik wed jullie allemaal. En dat vond je niet hard? Of mag een dik, minder mooi, vreemd, anders dan anders... mens WEL een keiharde kritiek krijgen en gehoond worden? Hypocriet vind ik dit!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:38 schreef tess_heksje het volgende:
Oh ja, volgende PUBLICITEITSSTUNT, trouwen en laten verslaan door het blad Privé met alle smakelijke details over het "natuurrampje".....
Je kan het iig makkelijk vermijden... plannen wanneer je wél zwanger wordt, ja, dat gaat inderdaad niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef Ludwig het volgende:
niet vervelend bedoeld hoor, maar die is dus uit de sugar babes gestapt, omdat ze het niet meer kon combineren met haar kind, wat je wellicht gezien hebt in de uitzending is dat er een nieuwe 'Mutya' is, ik weet even niet meer hoe ze heet: Amanda?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:04 schreef queenme het volgende:
de sugababes die vanavond zingen he... dat meisje Mutya is ook een tijd geleden bevallen dus ikgbegrijp al die bullshit niet
als ze het echt wilt... komt het wel goed... of ze nou zwanger is of niet
Een doodverwensing komt doorgaans niet metquote:Op maandag 6 februari 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
Een spottende opmerking is wat anders dan een doodsverwensing.
Ik vind dat HJ in zijn webblog uitstekend jury commentaar leverde, als je beseft dat het hier om een pop idol, iemand tegen wie je opkijkt gaat, meer nog dan alleen "maar een zangeres". Ik vond Raffaëlla altijd al onecht! Daarbij, ze kan wel zeggen dat haar moeder met 6 á 7 mnd ook nog op het podium stond. Maar wat kortzichtig is dat!!! Of kan ze niet verder tellen dan 9??? Ik ben zelf moeder van 3 kinderen. En er kan van alles gebeuren rondom een bevalling, én erna met jezelf en het kind. Of moet ze na slapeloze nachten, met wallen naar een fotoshoot gaan?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dit klinkt toch allesbehalve onredelijk, lijkt me
Een ouwe zak met een gekleurde zonnebril in z'n haar vind ik ook fake.quote:HJ heeft gelijk, Raffaëlla is ondanks talent, gewoonweg fake.
ben benieuwd hoe jij er uit zal zien als jij midden 40 bent....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
Een ouwe zak met een gekleurde zonnebril in z'n haar vind ik ook fake.
Behalve dat HJ niet degene is die in de race is om Idols te winnen. Raffa daarintegen wél.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
Een ouwe zak met een gekleurde zonnebril in z'n haar vind ik ook fake.
Dat zou niks voor Henkjan zijn, lijkt me.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:47 schreef Natalie het volgende:
Ben benieuwd of HJ zich volgende week gaan nuanceren tijdens zijn commentaar als Raffa klaar is met haar optreden, of dat hij gewoon zegt wat hij denkt.
Ik ben het op zich wel eens met de strekking van je verhaal maar weet jij zeker dat je niet stiekem familie bent van het eerder gedumpte vriendje van Raffaella?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:24 schreef tess_heksje het volgende:
[een heel relaas]
Je komt nogal gefrustreerd over...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:24 schreef tess_heksje het volgende:
Hoop blabla
....Ik ben zelf moeder van 3 kinderen. ...
Wat wil je, 't is een vrouw.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben het op zich wel eens met de strekking van je verhaal maar weet jij zeker dat je niet stiekem familie bent van het eerder gedumpte vriendje van Raffaella?
Je komt een beetje heel fanatiek over in je post en je post tot 2 keer toe het gereutel over het dumpen van dat vriendje, de verliefdheid op HJ en de kroegbaas nu. Een paar dingen die er toch echt niet toe doen in dit verhaal zeg maar...
Hehe, speciaal registreren op Fok om Henkjan te verdedigen of Raffaele af te zeiken riekt inderdaad wel naar zoiets....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
maar weet jij zeker dat je niet stiekem familie bent van het eerder gedumpte vriendje van Raffaella?
Dat slaat enkel op dat het niet gepland was. Dat heeft helemaal niets te maken met hoe blij ze is met dat wezentje dat in haar buik groeit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:33 schreef tess_heksje het volgende:
[..]
Raffaëlla heeft voor mij definitief afgedaan toen ze haar eigen baby een "ongelukje van de natuur" noemde ook al herstelde ze dat snel.
Ja , maar toch je baby "een ongelukje"noemen vindt ik ook wel een beetje cru hoor. M'n 2e zwangerschap was ook "onverwacht", maar ik heb het nooit in m'n hoofd gehaald om m'n baby/zwangerschap "een ongelukje" te noemen . Ik zei altijd dat ze een verrassing was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat slaat enkel op dat het niet gepland was. Dat heeft helemaal niets te maken met hoe blij ze is met dat wezentje dat in haar buik groeit.
Waarschijnlijk was je toen niet net beticht van onechtheid, ik geloof je niet, je verzint trucjes etc. etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef leichje het volgende:
[..]
Ja , maar toch je baby "een ongelukje"noemen vindt ik ook wel een beetje cru hoor. M'n 2e zwangerschap was ook "onverwacht", maar ik heb het nooit in m'n hoofd gehaald om m'n baby/zwangerschap "een ongelukje" te noemen . Ik zei altijd dat ze een verrassing was.
Sowieso grappig als we praten over showbiz maar dit slaat echt allesquote:Een popster moet namelijk authentiek en echt zijn. Bij Rafaëlla kreeg ik steeds meer de indruk dat ze fake is.
Jamai? Ja "na NL idols finale out of the closet ik ben eigenlijk een dikke homo dus sorry breezah chicks" mai? Mr authentic himself indeed :/quote:Wij willen juist een winnaar dit jaar die minstens zo ver gaat komen als Boris en Jamai. Deze twee heren zijn volgens sommigen minder ver gekomen dan ze hadden verwacht, maar zijn met hun ambitie en muzikaliteit daar gekomen waar ze wilden.
quote:Charissa was ook zwanger en minder hard aangepakt. Toch had ik daar, toen ik het hoorde, dezelfde reactie op, maar die heb ik iets herzien, daar ze al zwanger was tijdens de auditieronde en zij was net zo verrast dat ze zo ver was gekomen als wij.
Zo bekend was het dus ook weer niet.quote:AMSTERDAM - Charissa, één van de dertien Idols-finalisten, is zwanger. Het is voor het eerst in de geschiedenis van het programma dat er een finaliste zwanger is. De 26-jarige kleuterleidster is vijf maanden in verwachting.
Datum plaatsing: 30-12-2005
Klinkt dit bijzonder triest en hypocriet of ben ik de enige die hier van moet walgen?quote:Volgens juryvoorzitter Henkjan Smits hoeft het geen grote problemen te geven: " Het doet wel iets met je stem, omdat je ademhaling anders gaat. Maar ik hoor regelmatig hoogzwangere vrouwen de sterren van de hemel zingen. Dus het kan wel."
Mij ook niet. Maar het grote publiek wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef dolfg het volgende:
[..]
En of ze dan de hele boel bij elkaar manipuleert of niet, dat interesseert mij niet.
Met toilletjuffrouwen die opeens opera gaan zingen enzoquote:
Is ook de aanloop, denk ik. Charissa komt wat "eerlijker" over...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef vintrax het volgende:
Eigenlijk vind ik Henk Jan sowieso maar een vreemde kerel. Want hij geeft eerst als commentaar dat ze Charissa verkiezen boven degene die naast haar op de kruk zat (ik weet al niet meer wie) omdat ze wel wilden zien wat er zou gaan gebeuren als ze zwanger was en het hem wel leuk leek, een Idols baby. Tenminste, zo heb ik het opgevat hoor..
En dat hij nou zo heftig reageert tegen Rafaella over het feit dat ze zwanger is, vind ik wel heel vreemd ten opzichte van dat wat ik net heb gezegd en opgevat.. Maar goed..
Inderdaad, bovendien was Charissa al zwanger toen Idols begon. Raffaëla had het nog kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is ook de aanloop, denk ik. Charissa komt wat "eerlijker" over...
Charissa vond ik echt heel nep overkomen. Ze had heel d'r uiterlijk veranderd voor deze Idols editie opeens een hele andere stijl (tenminste, ik dacht zoiets ooit gehoord te hebben, dat HJ dat zei bij haar auditie)quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denk dat je met het huismoeder imago niet ver komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Charissa vond ik echt heel nep overkomen. Ze had heel d'r uiterlijk veranderd voor deze Idols editie opeens een hele andere stijl (tenminste, ik dacht zoiets ooit gehoord te hebben, dat HJ dat zei bij haar auditie)
Ze was een soort huismoedertje en *floep* toen opeens een "hippe Idol".
Ze heeft dat zelf ook gezegd dat ze de vorige keer was afgewezen op "de huismoedertjes-look".quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Charissa vond ik echt heel nep overkomen. Ze had heel d'r uiterlijk veranderd voor deze Idols editie opeens een hele andere stijl (tenminste, ik dacht zoiets ooit gehoord te hebben, dat HJ dat zei bij haar auditie)
Ze was een soort huismoedertje en *floep* toen opeens een "hippe Idol".
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Juist en het meest stomme is Charisssa is rond 13 maart uitgerekend en de finale is 10 maart.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:41 schreef MrBean het volgende:
[..]
![]()
Voor haar geldt toch gewoon precies het zelfde? Zwangerschap of carriere?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |