abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 14:18:32 #126
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34759468
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over. Abortus is een vrije keus en ik sta er helemaal achter als iemand er duidelijk niet voor kiest. (nieuw leven gaat wat mij betreft voor carriere)
Wel kan ik mij voorstellen dat een platenmaatschappij geen zin heeft in een kersversidool dat niet uitgemolken kan worden omdat ze hoog zwanger is of net bevallen. Zo werkt het nu eenmaal in de commercie. Meedoen aan Idols = er mee instemmen dat men commercieel uitgebuit gaat wordnde.
Dat ben ik met je eens, zwanger zijn/jonge moeder zijn is lastig te combineren met idol zijn. MAAR de de jury gaf aan dat ze het een verkeerde beslissing vonden, de beslissing om geen abortus te plegen dus! En dat vind ik niet kloppen, want dat doet ieder voor zich!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_34759608
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:18 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, zwanger zijn/jonge moeder zijn is lastig te combineren met idol zijn. MAAR de de jury gaf aan dat ze het een verkeerde beslissing vonden, de beslissing om geen abortus te plegen dus! En dat vind ik niet kloppen, want dat doet ieder voor zich!
Ik denk dat de jury eerder bedoelt dat het onverstandig was om überhaupt zwanger te worden.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:24:21 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_34759811
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef WithMe het volgende:

[..]

Ik denk dat de jury eerder bedoelt dat het onverstandig was om überhaupt zwanger te worden.
Of misschien wel zwanger worden en niet uit de show stappen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:29:57 #129
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_34760068
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef PM-girl het volgende:

[..]

als je tijdens je eerste wip zwanger wordt en dan laat blijken dat t ongepland was, tja, lijkt t er toch echt op
  zondag 5 februari 2006 @ 14:46:21 #130
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_34760710
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:31 schreef apestaartje het volgende:
Een popster moet namelijk authentiek en echt zijn.
Wat een kolder Henkjan. Als er iets nep is op deze aardbol, dan is het de wereld van de showbusiness wel. Als er al sprake is van authenticiteit dan is het hooguit in de vorm van schijnbare echtheid. Een popster is niets meer dan een product van de muziekindustrie, waarbij uiteindelijk alleen de omzet- en winstcijfers tellen. En voor de populariteit van een product is alleen de beleving van de consument van belang, niet de mate waarin de weergave van het product door de fabrikant voldoet aan de realiteit. Een popster is in die zin net zo echt als het versgeperste sinasappelsap uit de koeling van de winkel, dat in werkelijkheid maanden tevoren al is geperst en gevriesdroogd, en waar uiteindelijk alleen water aan toe wordt gevoegd.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:58:37 #131
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_34761178
Wat maakt het nou. Het is nederlandse keus wie hun idol word. IK bedoel als ze nu veel aan haar kunnen verdienen waarom straks in oktober niet
  zondag 5 februari 2006 @ 15:23:57 #132
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34762129
quote:
En we leven anno 2006, de tijd dat een zwangerschap je overkomt ligt ver achter ons. We weten allemaal dat er middelen zijn om een zwangerschap tegen te gaan. Zwangerschap wordt tegenwoordig veel meer gepland dan in onze grootouders tijd.
Nee, inderdaad Henk-Jan, het is veel geloofwaardiger dat ze zich zwanger heeft laten neuken zodat ze lekker met haar zwangere pens in de krant kon komen. En welk meisje wil er nou niet op nationale TV tot tranen toe door een jurylid vernederd worden

Henk Jan dacht een jong chickie op de kop te hebben getikt en is nu schijnbaar een beetje op zijn moddervette penis, die hij zelf al in geen jaren meer heeft gezien, getrapt:
quote:
Het begon dat ze met haar vriend was en verkondigde verliefd te zijn op ondergetekende, hetgeen ze later weer afdeed als een uit de hand gelopen grap.

En sinds wanneer is de vette pad een talentscout dan? Wie heeft hij in godsnaam ontdekt?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_34762861
quote:
Nou, dit klinkt toch allesbehalve onredelijk, lijkt me
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34767226
ze is gewoon dom; als je in elk andere land bijvoorbeeld de usa aan zo iets mee had gedaan was je er 100% voor gegaan en alle andere dingen die je winst in gevaar kunnen brengen gemeden.

En zwangerschap kan je wel bepalen als je de pil niet slikt en geen plasticje gebruikt kunnen zulke dingen gebeuren...

Dus doe alles lekker safe...
ik zou ook geen kind willen na 4 maanden relatie, ze moet al sinds december zwanger zijn als ie op 22 augustus er uit komt poepen... Toen wist ze al dat ze naar de finale ging...

en was haar relatie pas een maand of 2 aan wel heel kort om dan al risico te nemen dat er kind uit komt vallen...

en geef toe de condoom en de pil die werken niet op de zelfde dag niet...
life is short, eat dessert first
pi_34767782
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:57 schreef ikgeluk het volgende:
En zwangerschap kan je wel bepalen als je de pil niet slikt en geen plasticje gebruikt kunnen zulke dingen gebeuren...
Heb jij ooit wel op school gezeten Dat zijn voorbehoedsmiddelen die 99% werken. Dus 1% kans op zwangerschap. Dus zwangerschappen kan je niet ZELF bepalen
quote:
Dus doe alles lekker safe...
Misschien heeft ze alles wel safe gedaan en behoort ze tot die 1% ?
quote:
ik zou ook geen kind willen na 4 maanden relatie, ze moet al sinds december zwanger zijn als ie op 22 augustus er uit komt poepen... Toen wist ze al dat ze naar de finale ging...
KIJK! JIJ zou geen kind willen na 4 maanden. IK ook niet. Maar er zijn mensen die dat wel willen. Ze zegt toch dat het onverwachts is gekomen, als je een maand zwanger bent (in december dus) weet je dat nog niet hoor
quote:
en geef toe de condoom en de pil die werken niet op de zelfde dag niet...
Dat kan, maar goed jij heb geen school gehad geloof ik.

Damn! Soms denk ik dat hier alleen maar Breezerbakvisjes komen die het allemaal beter weten

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2006 18:16:36 ]
  zondag 5 februari 2006 @ 19:33:59 #136
798 voyeur
bemoeit zich
pi_34770302
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef BVO het volgende:
Gezien de reacties op HJ\\\'s weblog vinden de meesten het wat \\\'ie zei .

Vooral bij deze reactie sluit ik me helemaal aan:
[..]
Als die op zijn weblog stond censureert Henk-Jan kennelijk want die is niet meer vindbaar.
Here we are now, entertain us.
pi_34772077
Ik vond daar ook deze reactie

\"Uit het verleden van Rafaëlla :: 05 februari 2006 14:29
--------------------------------------------------------------------------------
Wie R een beetje kent, weet dat er meer aan de hand is.

Zo zijn er ook wat rare dingen in haar verleden gebeurd, o.m. in haar schooltijd, waarover ik niet te veel in het openbaar zal zeggen. Ik zeg alleen erbij dat deze dame niet zo fraai is als dat ze lijkt.

Wat ze nu heeft gedaan, past precies in het gedragspatroon. Ze heeft een psychiatrisch verleden en is bekend bij de politie. \"

hmm maakt me toch nieuwsgierig.

Raar a.d ene kant dat HJ er zo diep on ingaat. Hij zegt altijd dat het hem niets kan schelen wat NL van hem denkt maar nu lijkt het een soort wedstrijdje te worden tussen hem en rafaela
Harde woorden, ook nu weer.

quote "Niet omdat Raffaëla zwanger is, maar omdat ik twijfel aan de echtheid van dit Emmense talent. Een popster moet namelijk authentiek en echt zijn. Bij Raffaëla kreeg ik steeds meer de indruk dat ze fake is.
En heel oprecht blijkt ze niet te zijn"
pi_34772225
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:33 schreef voyeur het volgende:

[..]

Als die op zijn weblog stond censureert Henk-Jan kennelijk want die is niet meer vindbaar.
moet je toch echt beter kijken, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34772312
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef itsme het volgende:
Ik vond daar ook deze reactie

\"Uit het verleden van Rafaëlla :: 05 februari 2006 14:29
--------------------------------------------------------------------------------
Wie R een beetje kent, weet dat er meer aan de hand is.

Zo zijn er ook wat rare dingen in haar verleden gebeurd, o.m. in haar schooltijd, waarover ik niet te veel in het openbaar zal zeggen. Ik zeg alleen erbij dat deze dame niet zo fraai is als dat ze lijkt.

Wat ze nu heeft gedaan, past precies in het gedragspatroon. Ze heeft een psychiatrisch verleden en is bekend bij de politie. \"

hmm maakt me toch nieuwsgierig.
Zo'n reactie kan natuurlijk iedereen plaatsen, maar ik zou er niet van opkijken als daar een kern van waarheid in blijkt te zitten.
pi_34772557
Nee Ik dus ook niet, WithMe.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:51:27 #141
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_34775461
HJ verdraait weer wat woorden in zijn epistel.

Het ging er niet om of hij wel of niet gelijk had, maar over 'hoe' hij dit zei. Dat was dus respctloos HJ! Commercieel gezien heb je gelijk en zal een bedrijf niet investeren in een aspirant bakvis moeder.
Doch ze zong ijzersterk en je diende haar performance te beoordelen. Je weet zelf dondersgoed dat ze toch niet zou gaan winnen, dus wat wilde je bereiken met die kritiek? Ego ff oppoetsen?
  zondag 5 februari 2006 @ 21:57:46 #142
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34775686
Tuurlijk mag een idol wel zwanger worden, maar laat 'r wel goed beseffen waar ze mee bezig is. Moeder zijn én een carrière willen is moelijk te combineren. Dus in 't ideale geval: nee, ik denk niet dat het verstandig is om aan het begin van je carrière zwanger te worden.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 5 februari 2006 @ 22:39:00 #143
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34777356
Het is toch wrs geen bewuste keus geweest??
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_34779543
Snap nog niet waarom hier geen grote BigBrother meets Idols variant op verzonnen is.

Omwille van de carriere van Raf zijn we live getuige van de abortus van de kleine spruit.

"Alles voor je zangcarriere, schatje!" schreeuwt Henkjan haar toe terwijl hij de heggeschaar en stofzuigerslang enigszins onvakkundig inbrengt.
Oeps! Daar gaat een stukje baarmoederwand mee.... Boeien!

Die eerste cd kan ook zo volgeblaft worden.
-Where are you now?
-Since you've been gone
-There's no business like showbusiness
-My baby was cut into thousand pieces

Het is toch allemaal niet zo moeilijk mensen!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_34779575
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:39 schreef PM-girl het volgende:
dat lijkt me niet nee
  maandag 6 februari 2006 @ 09:12:35 #146
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34785888
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:39 schreef PM-girl het volgende:
Binnen 6 weken zwanger worden van je nieuwe vriendje? Nee, dat lijkt me niet bewust idd.
(Un)masking for the greater good.
pi_34786012
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef dolfg het volgende:
Snap nog niet waarom hier geen grote BigBrother meets Idols variant op verzonnen is.

Omwille van de carriere van Raf zijn we live getuige van de abortus van de kleine spruit.

\"Alles voor je zangcarriere, schatje!\" schreeuwt Henkjan haar toe terwijl hij de heggeschaar en stofzuigerslang enigszins onvakkundig inbrengt.
Oeps! Daar gaat een stukje baarmoederwand mee.... Boeien!

Die eerste cd kan ook zo volgeblaft worden.
-Where are you now?
-Since you\'ve been gone
-There\'s no business like showbusiness
-My baby was cut into thousand pieces

Het is toch allemaal niet zo moeilijk mensen!
Ineens zou mijn interesse voor het wanproduct idols waarvan ik sowieso niet snap dat mensen zich er over op kunnen winden, gewekt zijn...en zou ik gretig het stofzuiger moment in een mpegje op herhaling als windowsachtergrond zetten.
underground forever baby
pi_34786504
Ik vind dat Henk-Jan Smits gelijk heeft. Maar van mij mag hij nog veel verder gaan. Gewoon een van die Idols-mensen in hun carriere laten doodschieten door een of andere gek, net als bij John Lennon. Dan krijg je pas echt een idool. Al die waxinelichtjes voor de Idols-studio met grote foto's van de betreffende kandidaat. En denk eens aan al dat geld wat je binnen krijgt Henk-Jan!
pi_34786532
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:57 schreef Natalie het volgende:
Tuurlijk mag een idol wel zwanger worden, maar laat \'r wel goed beseffen waar ze mee bezig is. Moeder zijn én een carrière willen is moelijk te combineren. Dus in \'t ideale geval: nee, ik denk niet dat het verstandig is om aan het begin van je carrière zwanger te worden.
Ken je haar dan?
pi_34786581
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach, Fuifje, ik kijk helemaal geen Idols, ik ken die hele Rafaella niet :\')

Ik wilde eens een tegendraadse reactie posten tussen deze akelige eensgezindheid
Ja precies, dat doe jij altijd. En dan komen we er altijd 5 pagina's later achter dat jij het eigenlijk met de rest eens bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')