Jij bent dan ook een stom viswijf dat alles tof vindt waarbij een ander geschoffeerd wordt.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef milagro het volgende:
Ik vond het wel een rake opmerking eigenlijk
Ik was het er trouwens wel mee eens dat hij zei: "zelf vind ik dat je helemaal niet moet drinken als je zwanger bent en niet alleen veel minder." (zoiets)quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef milagro het volgende:
Ik vond het wel een rake opmerking eigenlijk
Ach, Fuifje, ik kijk helemaal geen Idols, ik ken die hele Rafaella niet :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik was het er trouwens wel mee eens dat hij zei: \"zelf vind ik dat je helemaal niet moet drinken als je zwanger bent en niet alleen veel minder.\" (zoiets)
Hij zei ook: \"zij is mijn dochter niet, dus het zal mij weinig uitmaken.\" Dat was dan wel weer een nare sneer.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een stom viswijf dat alles tof vindt waarbij een ander geschoffeerd wordt.
Fi uiteraard.![]()
Jij rellerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach, Fuifje, ik kijk helemaal geen Idols, ik ken die hele Rafaella niet :\')
Ik wilde eens een tegendraadse reactie posten tussen deze akelige eensgezindheid
Raffaëla's optreden was wel een hoogtepunt ja. Het jurycommentaar naderhand was hét dieptepunt van 3 edities Idols.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef superhero87 het volgende:
Het was eigenlijk wel HET hoogtepunt van de avond, positief of negatief
Heerlijk televisie![]()
Nou ja, eerlijk is eerlijk... net een week een nieuwe vriend en nu al zwanger.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat heel NL inclusief de jury haar nu als een domme muts ziet, als een buik en niet meer als het meisje wat ze ervoor was en nog steeds is. Zo oneerlijk.
Nou ja, in het kader van volkseducatie (zeker gezien de leeftijdsgroep van het grootste deel van het publiek) wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Aventura het volgende:
Dus als je op die manier zwanger wordt, dan geeft dat (Henk) Jan en alleman het recht om je te schofferen?
nou ja eigenlijk allemaalquote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef amornl87 het volgende:
ik vind Erik van de jury de grootste loser, jullie
Zulks een drama!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Aventura het volgende:
Jammer dat heel NL inclusief de jury haar nu als een domme muts ziet, als een buik en niet meer als het meisje wat ze ervoor was en nog steeds is. Zo oneerlijk.
Weetje wat; bij de volgende voorrondes van Idols zouden ze de deelnemers uit voorzorg even moeten steriliseren. Weet je zeker dat je dit soort 'lastige ongelukjes'voorkomt.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou ja, in het kader van volkseducatie (zeker gezien de leeftijdsgroep van het grootste deel van het publiek) wel.
Waar slaat dit nu weer op? Of ze wel of niet zwanger wil worden is haar eigen keuze. Daar gaat de jury niet over. Het is daarentegen wel een feit dat ze de consequenties zal moeten aanvaarden, wanneer ze echt voor het Idols-schap wil blijven gaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weetje wat; bij de volgende voorrondes van Idols zouden ze de deelnemers uit voorzorg even moeten steriliseren. Weet je zeker dat je dit soort \'lastige ongelukjes\'voorkomt.
Met 'Met andere woorden' bedoel je 'Om even iets heel anders te zeggen', neem ik aan?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook erg: nadat duidelijk werd dat de zwangerschap ongepland was, zei Eric nog dat \\\\\\\"deze beslissing niet de verstandigste is als je aan het begin staat van je carriere\\\\\\\".
Pardon? Met andere woorden zegt hij dus dat als je echt beroemd wilt worden het het verstandigst is om de stofzuiger erop te laten zetten.
Ja goed, haar zwangerschap zal wel wat dingen in de war schoppen, dit geeft iemand anders nog niet het recht haar de les te lezen en te beledigen voor heel tv-kijkend Nederland.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op? Of ze wel of niet zwanger wil worden is haar eigen keuze. Daar gaat de jury niet over. Het is daarentegen wel een feit dat ze de consequenties zal moeten aanvaarden, wanneer ze echt voor het Idols-schap wil blijven gaan.
Nee, want een ongeplande zwangerschap is geen beslissing.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Met \'Met andere woorden\\´´\' bedoel je \'om even iets heel anders te zeggen\', neem ik aan?
Lijkt me sterk dat 'Eric' daar op doelde. Maar goed, ik heb dan ook niet zo een diepgaand inzicht in de menselijke geest als jij.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee, want een ongeplande zwangerschap is geen beslissing.
Het wel of niet houden, wel.
Met de manier waarop HJ zijn mening/advies bracht kon het inderdaad ook niet eens zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja goed, haar zwangerschap zal wel wat dingen in de war schoppen, dit geeft iemand anders nog niet het recht haar de les te lezen en te beledigen voor heel tv-kijkend Nederland.
Dat vond ik ook een lage opmerking. Hij zal d'r misschien backstage wat hebben zien drinken, maar dan nog is een lage vuile streek om dat nog even op te merken.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik was het er trouwens wel mee eens dat hij zei: \"zelf vind ik dat je helemaal niet moet drinken als je zwanger bent en niet alleen veel minder.\" (zoiets)
Tsja, dat was wel de enige conclusie die je daaruit kon trekken inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook erg: nadat duidelijk werd dat de zwangerschap ongepland was, zei Eric nog dat \"deze [b]Pardon? Met andere woorden zegt hij dus dat als je echt beroemd wilt worden het het verstandigst is om de stofzuiger erop te laten zetten.
Ze zei het zelf in d'r filmpje; dat ze nu minder moest gaan drinken...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat vond ik ook een lage opmerking. Hij zal d\'r misschien backstage wat hebben zien drinken, maar dan nog is een lage vuile streek om dat nog even op te merken.
Nee, ze zei zelf ook zoiets in het filmpje. Ze zei iets als: "maar nu moet ik wat minder drinken dan eerst." Zoiets was het. Als je zwanger bent moet je helemaal niet drinken... dus ook niet een beetje.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een lage opmerking. Hij zal d\'r misschien backstage wat hebben zien drinken, maar dan nog is een lage vuile streek om dat nog even op te merken.
Nee hoor, ik vind het wel goed. Het is direct ook een duidelijk signaal naar de naïeve tienersletjes die voor de buis zaten. Zo heeft Idols toch ook nog een opvoedende taak gekregen :') .quote:Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze zei het zelf in d\'r filmpje; dat ze nu minder moest gaan drinken...
Beetje lullig om er daarop te pakken...
Nee, Charissa (die is er inmiddels uit), werd eruit gestemd door het publiek, terwijl de jury haar juist in wilde houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:00 schreef MaJo het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er nu twee meiden zwanger bij Idols? (sorry, ik kijk het niet) En ze gebruikte het zelf als excuus omdat ze minder presteerde? Dat is dan wel weer dom... Maar belachelijk dat ze haar alleen maar daarop pakte, vind de jury sowieso wel eens te ver gaan.
4 maanden noem ik echt geen goede basis, zeker niet in een drukke idols periodequote:Op zondag 5 februari 2006 02:10 schreef Ole het volgende:
Ach.. als ze echt goed is zal het ooit wel komen voor haar..
Naar ik heb begrepen heeft ze haar vriendje toch al zeker 4 maanden. Goede basis hoe dan ook.
www.idols.nlquote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand misschien een geluidsfragment?.
Als ik in Idols zat en ik kon op een of andere manier aandacht krijgen van de media, zou ik het ook hebben gedaanquote:Op zondag 5 februari 2006 02:17 schreef SpaRood het volgende:
Waarom moet heel Nederland weten dat ze zwanger is? Who cares?
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
4 maanden noem ik echt geen goede basis, zeker niet in een drukke idols periode![]()
En als ze daarop wordt aangepakt, dan is het geheel haar eigen schuld.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Als ik in Idols zat en ik kon op een of andere manier aandacht krijgen van de media, zou ik het ook hebben gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |