abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34786618
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:55 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ja precies, dat doe jij altijd. En dan komen we er altijd 5 pagina's later achter dat jij het eigenlijk met de rest eens bent.
boehoe, wat is je probleem, schat
get over it, honey bunch
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 6 februari 2006 @ 09:58:40 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34786640
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:53 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ken je haar dan?
Weet jij wat 'je mening geven' betekent?
(Un)masking for the greater good.
pi_34786718
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:58 schreef Natalie het volgende:

[..]

Weet jij wat 'je mening geven' betekent?
Ja, dat doe ik doorgaans niet over iemands privéleven.
pi_34786734
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:57 schreef milagro het volgende:

[..]

boehoe, wat is je probleem, schat
get over it, honey bunch
Sorry, er moest eigenlijk een positievere PI bij.
  maandag 6 februari 2006 @ 10:05:11 #155
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34786768
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:02 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik doorgaans niet over iemands privéleven.
Zolang je je mening daarover niet op mij reflecteert, voorzie ik geen problemen.
pi_34786901
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:05 schreef Natalie het volgende:

[..]

Zolang je je mening daarover niet op mij reflecteert, voorzie ik geen problemen.
Ik kijk sowieso geen Idols, maar als dat programma zelfs al beslist wanneer iemand zwanger mag worden, dan kijk ik er al helemaal niet meer naar.

Wat een kneuterigheid zeg.
pi_34786936
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:13 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ik kijk sowieso geen Idols, maar als dat programma zelfs al beslist wanneer iemand zwanger mag worden, dan kijk ik er al helemaal niet meer naar.

ze beslissen niet wanneer iemand zwanger mag worden, ze beslissen enkel of ze wel in zee willen gaan met een dame die bij de lancering van een carriere net bevallen is.

Lijkt me een vrij logisch bezwaar.
  maandag 6 februari 2006 @ 10:15:35 #158
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34786958
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:13 schreef MrBean het volgende:

[..]

Oh, je hebt 't allemaal niet eens meegekregen? Dat verandert de zaak.
Zo'n programma (en de jury) zegt niet dat ze niet zwanger mag worden. Ze waarschuwen haar voor wat het voor effect kan hebben op haar carrière als ze die wil vervolgen op dit moment.
Persoonlijk vind ik het goed dat ze dit doen. Een baby en een zangcarrière samen, dan kan niet anders dan heel druk worden.
Maar 't is geheel haar beslissing. Wat de jury vindt en wat wij vinden, dat doet er niet toe. Maar daarom mogen we nog wel onze mening geven over de gebeurtenissen.
pi_34786966
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:14 schreef milagro het volgende:

[..]

ze beslissen niet wanneer iemand zwanger mag worden, ze beslissen enkel of ze wel in zee willen gaan met een dame die bij de lancering van een carriere net bevallen is.

Lijkt me een vrij logisch bezwaar.
Dat zijn technische zaken. Die ga je toch niet bespreken in zo'n programma als jurylid.
pi_34787023
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef MrBean het volgende:

[..]

Dat zijn technische zaken. Die ga je toch niet bespreken in zo'n programma als jurylid.
waarom niet?

ze moeten toch laten weten waarop ze hun keuzes baseren?

je mag wel een opmerking maken als jurylid over kleding, presentatie, inzet, maar niet over een inzet die geheid minder zal zijn als je op het laatst loopt of net bevallen bent?

ze gaan veel geld steken in de winnaar, dus lijkt me logisch dat ze de eventuele kanshebbers waarschuwen voor een en ander.
pi_34787062
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:15 schreef Natalie het volgende:

[..]

Oh, je hebt 't allemaal niet eens meegekregen? Dat verandert de zaak.
Zo'n programma (en de jury) zegt niet dat ze niet zwanger mag worden. Ze waarschuwen haar voor wat het voor effect kan hebben op haar carrière als ze die wil vervolgen op dit moment.
Henk-Jan Smits zei: "Het is zwangerschap of carriére."

M.a.w. rot maar op, of pleeg abortus.

Meer kan ik er niet van maken, sorry. En al zou hij het anders bedoelen, dan vind ik het een erg domme uitspraak. En vind ik sowieso dat je dit soort dingen achter de schermen moet bespreken net als alle andere technische dingen. (zoals ik hierboven al zei)
  maandag 6 februari 2006 @ 10:25:21 #162
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34787168
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:20 schreef MrBean het volgende:

[..]

Meer kan ik er niet van maken, sorry. En al zou hij het anders bedoelen, dan vind ik het een erg domme uitspraak. En vind ik sowieso dat je dit soort dingen achter de schermen moet bespreken net als alle andere technische dingen. (zoals ik hierboven al zei)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_34787177
quote:

[..]

Wat een klinkklare nonsens

Ze bespreken altijd al voor de camera wat nadelig voor een eventuele carriere kan zijn.
Als ze had gezegd dat ze binnenkort naar Lange Tabbetje zou gaan verhuizen, hadden ze ook bezwaar gemaakt, in de zin van een waarschuwing.

Er wordt nergens bedoeld dat ze het dan maar weg moet halen, er wordt gezegd dat een BEGINNENDE carriere lastig zo niet onmogelijk is, als je 9 maanden zwanger bent of net bevallen.

Dat een Anouk kids heeft en een carriere, en dat uitstekend gaat, is omdat ze al naam gemaakt heeft voordat er kids waren en ze zichzelf rustpauzes kan permiteren rond de bevalling.

Een beginnend artiest kan dat laatste dus niet, die moet zich met 200 % inzetten.
  maandag 6 februari 2006 @ 10:27:45 #164
94046 PM-girl
pi_34787221
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Ze bespreken altijd al voor de camera wat nadelig voor een eventuele carriere kan zijn.
Als ze had gezegd dat ze binnenkort naar Lange Tabbetje zou gaan verhuizen, hadden ze ook bezwaar gemaakt, in de zin van een waarschuwing.

Er wordt nergens bedoeld dat ze het dan maar weg moet halen, er wordt gezegd dat een BEGINNENDE carriere lastig zo niet onmogelijk is, als je 9 maanden zwanger bent of net bevallen.Dat een Anouk kids heeft en een carriere, en dat uitstekend gaat, is omdat ze al naam gemaakt heeft voordat er kids waren en ze zichzelf rustpauzes kan permiteren rond de bevalling.

Een beginnend artiest kan dat laatste dus niet, die moet zich met 200 % inzetten.
Dat wordt wel gezegd, ze hebben het immers over een verkeerde beslissing (dus die van geen abortus!).
Ik ben het met ze eens dat het een lastige combinatie zal worden.
*
pi_34787242
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Er wordt nergens bedoeld dat ze het dan maar weg moet halen, er wordt gezegd dat een BEGINNENDE carriere lastig zo niet onmogelijk is, als je 9 maanden zwanger bent of net bevallen.

Dat een Anouk kids heeft en een carriere, en dat uitstekend gaat, is omdat ze al naam gemaakt heeft voordat er kids waren en ze zichzelf rustpauzes kan permiteren rond de bevalling.

Als hij dit gezegd had, dan was het goed geweest. Maar dat heeft hij niet gedaan ...
  maandag 6 februari 2006 @ 10:29:52 #166
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34787277
quote:

[..]

Dat moet je niet letterlijk nemen. Er staat nergens dat hij zegt dat ze haar kind moet laten weghalen. Wat ik al eerder zei: Op dit moment in tijd kan het best eens heel zwaar gaan worden voor Raffa. Het één gaan ongetwijfeld effect hebben op het ander. Ook Raffa kan er 't beste dus even stil bij blijven staan wat op het moment het beste voor haar is en het kindje wat in haar groeit.
Daarnaast zijn er natuurlijk genoeg moeders die een prachtige carrière hebben opgebouwd nadat ze kind hadden gekregen.

Daarnaast de jury beslist niet. De kijkers bepalen of ze Idols wint of niet. Dus als zij haar laten winnen, dan krijgt ze dat platencontract. Of de jury het daar nu mee eens is of niet.
pi_34787292
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:28 schreef MrBean het volgende:

[..]

Als hij dit gezegd had, dan was het goed geweest. Maar dat heeft hij niet gedaan ...
Ach een goed verstaander haalt dat er wel uit, hoor.
Maar ja, een boze fan die het allemaal veel te serieus neemt ws niet
  maandag 6 februari 2006 @ 10:31:44 #168
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34787332
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef milagro het volgende:

[..]

Mensen horen altijd wat ze willen horen idd.
pi_34787487
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik ben geen Idols-fan.

Vond het van het begin af aan al een stom programma.

Die Henk-Jan dacht gewoon even makkelijk te scoren met een lekkere harde opmerking. Toen stond het publiek opeens op haar achterste poten en dan denkt hij van: "Oh, even een paar kranten bellen, sorry zeggen en een beetje genuanceerder blaten." Volgende week gaat het weer net zo hard.
  maandag 6 februari 2006 @ 10:39:44 #170
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34787515
Henkjan is zelf misschien wel de verwekker van dat kind; heeft er tijdens de audities misbruik van gemaakt dat die Raffaela verliefd op m was. Toen beloofd dat hij een plaat met haar zou maken als ie d'r een keer overheen mocht met z'n plofkop. 4 maand later is ze zwanger en wil hij haar zsm uit de publiciteit hebben
Haters everywhere but I don't really care.
pi_34787524
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:27 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Dat wordt wel gezegd, ze hebben het immers over een verkeerde beslissing (dus die van geen abortus!).
Ik ben het met ze eens dat het een lastige combinatie zal worden.
Heeft hij gezegd "Je had maar beter abortus kunnen doen?"
Of heeft hij gezegd " Je had beter kunnen zorgen niet zwanger te raken"

Waar haal je nu vandaan dat hij zegt dat ze het weg had moeten laten halen
  maandag 6 februari 2006 @ 10:41:02 #172
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_34787534
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef djenneke het volgende:
Niet in het begin van een carriere, nee. Nogal logisch dat dat niet handig is...
eens
pi_34787592
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:40 schreef milagro het volgende:

[..]

Heeft hij gezegd "Je had maar beter abortus kunnen doen?"
Of heeft hij gezegd " Je had beter kunnen zorgen niet zwanger te raken"
Hij zei 1, maar hij bedoelde 2.
pi_34787619
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef MrBean het volgende:

[..]

Idols is juist een kijkje achter de schermen van de showbizz, zoals HJ ook al zegt. Logisch dus dat dat wel verteld wordt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_34787634
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:43 schreef MrBean het volgende:

[..]

Hij zei 1, maar hij bedoelde 2.
Heeft hij letterlijk gezegd dat ze abortus had moeten plegen?
Het woord abortus is gevallen?

Of heeft hij gezegd dat er middelen zijn om een zwangerschap te voorkomen?
pi_34787672
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef milagro het volgende:

[..]

Heeft hij letterlijk gezegd dat ze abortus had moeten plegen?
Het woord abortus is gevallen?

Of heeft jij gezegd dat er middelen zijn om een zwangerschap te voorkomen?
Als je zegt "Zwangerschap of carriere" tegen iemand die al zwanger is, dan lijkt me het duidelijk wat dat betekent. Dat als ze carriere wil maken, op moet houden met zwanger zijn.
pi_34787706
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef Svensational het volgende:

[..]

Idols is juist een kijkje achter de schermen van de showbizz, zoals HJ ook al zegt.
"zoals HJ ook al zegt" ... "zoals HJ ook al zegt" ...

Is Henk-Jan Smits God geworden of zo?
pi_34787760
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef MrBean het volgende:

[..]

Als je zegt "Zwangerschap of carriere" tegen iemand die al zwanger is, dan lijkt me het duidelijk wat dat betekent. Dat als ze carriere wil maken, op moet houden met zwanger zijn.
Mijn God, wat een absurde interpretatie van wat hij gezegd heeft, zeg

Hij bedoelt dat zij niet zwanger was toen ze aan Idols begon, aan de audities begon, sterker nog, ze had deze vriend nog niet eens, maar een ander.
Ze had dus, met het zicht op een mogelijke carriere waarvoor 200% inzet nodig is, iets zorgvuldiger moeten omgaan met VOORBEHOEDSMIDDELEN.
Dat ze dat niet gedaan heeft vindt hij dom en dubieus.
Nu is het een gedane zaak en zegt hij dat een zwangerschap en een kraamtijd in de nabije toekomst dat samenvalt met de voorbereiding en de start van een carriere zeer lastig te combineren is en ms wel helemaal NIET.

Goede verstaanders en zo :')
pi_34787769
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:49 schreef MrBean het volgende:

[..]

Nee, maar het gaat toch over HJ
pi_34787825
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:49 schreef MrBean het volgende:

[..]

Wat maak je je druk om een programma wat je geen reet aan vindt
pi_34787871
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef milagro het volgende:

[..]

Nu is het een gedane zaak en zegt hij dat een zwangerschap en een kraamtijd in de nabije toekomst dat samenvalt met de voorbereiding en de start van een carriere zeer lastig te combineren is en ms wel helemaal NIET.
Als je zegt "Zwangerschap of carriere" bedoel je er mee dat je ook nog voor de carriere kan kiezen. Als hij echt bedoelt wat jij zegt, dan had dat Raffa-dinges-kind allang gediskwalificeerd moeten worden. En niet haar voor een keuze stellen, zaterdagavond live.
  maandag 6 februari 2006 @ 10:57:49 #182
94046 PM-girl
pi_34787924
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef milagro het volgende:

[..]

Mijn God, wat een absurde interpretatie van wat hij gezegd heeft, zeg

Hij bedoelt dat zij niet zwanger was toen ze aan Idols begon, aan de audities begon, sterker nog, ze had deze vriend nog niet eens, maar een ander.
Ze had dus, met het zicht op een mogelijke carriere waarvoor 200% inzet nodig is, iets zorgvuldiger moeten omgaan met VOORBEHOEDSMIDDELEN.
Dat ze dat niet gedaan heeft vindt hij dom en dubieus.

Goede verstaanders en zo :\')
Ik weet het natuurlijk niet want ik ben Raffaela niet, maar het KAN toch zijn dat ze ondanks juist gebruik van anticonceptie zwanger is geworden? Er zijn er weinig die namelijk 100 procent bescherming bieden, misschien is zij een van die uitzonderingen!
*
pi_34788123
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:57 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik weet het natuurlijk niet want ik ben Raffaela niet, maar het KAN toch zijn dat ze ondanks juist gebruik van anticonceptie zwanger is geworden? Er zijn er weinig die namelijk 100 procent bescherming bieden, misschien is zij een van die uitzonderingen!
Het kan zijn, ja, maar als je iemand net kent en je bent met Idols bezig en je wil coute que coute niet zwanger raken, dan slik je de pil en gebruik je een condoom.

Doet niets af aan het feit dat zwanger raken op dit moment gewoon niet handig is, omdat haar carriere begint in dezelfde tijd als dat ze op het laatst loopt of net bevallen is.

En of ze zich dat goed wil realiseren nu, want zij gaat een hoop geld kosten, waar het sowieso al de vraag is of het terugverdiend gaat worden, een zwangerschap gaat niet echt meehelpen in deze.
Bovendien moet ze zich afvragen of ze die 200 % inzet wel ten koste van haar pasgeboren kindje wil laten gaan, want dat gáát het.

Gevestigde artiesten nemen rond die tijd een pauze, om die eerste weken bij hun kindje te zijn.
Zij zal dat níet kunnen, omdat juist dán er hard gewerkt dient te worden.
pi_34788839
volgende keer gewoon direct al die idols kandidaten steriliseren !!

lijkt me sowieso een uitstekend idee dat die malloten zich niet voort planten
underground forever baby
pi_34789038
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef Laton het volgende:
volgende keer gewoon direct al die idols kandidaten steriliseren !!

lijkt me sowieso een uitstekend idee dat die malloten zich niet voort planten
.
pi_34789078
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef Svensational het volgende:

[..]

.
ja dat is nu mijn reactie op de liefhebbers van deze platte rommel.
underground forever baby
  maandag 6 februari 2006 @ 11:38:54 #187
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34789114
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef milagro het volgende:

[..]

Wat maak je je druk om een programma wat je geen reet aan vindt
... En niet eens naar kijkt.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:41:30 #188
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34789189
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef MrBean het volgende:

[..]

Als je zegt "Zwangerschap of carriere" bedoel je er mee dat je ook nog voor de carriere kan kiezen. Als hij echt bedoelt wat jij zegt, dan had dat Raffa-dinges-kind allang gediskwalificeerd moeten worden. En niet haar voor een keuze stellen, zaterdagavond live.
Heb je de uitzending zaterdagavond gezien? Wat je zei eerder dat je er niet naar kijkt.

Denk overigens dat we hier te maken hebben met een andere opvatting. Jij neemt het heel letterlijk, zonder verder te denken. Gewoon hup, dit is wat ie zegt. Nevermind wat ie nog meer zei. Hij zegt dit, dus klaar. Terwijl je uit zijn gehele kritiek prima kunt begrijpen wat ie met die uitspraak bedoelde.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:41:35 #189
94046 PM-girl
pi_34789194
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef milagro het volgende:

[..]

Het kan zijn, ja, maar als je iemand net kent en je bent met Idols bezig en je wil coute que coute niet zwanger raken, dan slik je de pil en gebruik je een condoom.
En condooms zijn altijd onfeilbaar?? Ik zeg niet dat ze niet opgelet heeft, maar het zou kunnen.
*
pi_34789202
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef Laton het volgende:

[..]

ja dat is nu mijn reactie op de liefhebbers van deze platte rommel.
Beetje bekrompen, het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, alleen zij kunnen zingen en wij niet.
pi_34789274
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Svensational het volgende:

[..]

Beetje bekrompen, het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, alleen zij kunnen zingen en wij niet.
ze kunnen zeker zingen..maar het is zielloos, glamour en uiterlijk..niet iets waar ik muziekale schoonheid in zie.
underground forever baby
pi_34789392
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef PM-girl het volgende:

[..]

En condooms zijn altijd onfeilbaar?? Ik zeg niet dat ze niet opgelet heeft, maar het zou kunnen.
nou de kans dat je zwanger raakt als je en condooms gebruikt en de pil slikt, lijkt me miniem, hoor

maar ja, het zou kunnen ja, net zo goed dat het zou kunnen dat ze per ongeluk expres zwanger geraakt is.

het blijft echter een feit dat een zwangerschap/ jong moederschap niet echt te combineren valt met een net beginnende carriere.
pi_34789400
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Natalie het volgende:

[..]

Heb je de uitzending zaterdagavond gezien? Wat je zei eerder dat je er niet naar kijkt.
Nee, ik heb het in de krant gelezen.
quote:
Denk overigens dat we hier te maken hebben met een andere opvatting. Jij neemt het heel letterlijk, zonder verder te denken. Gewoon hup, dit is wat ie zegt. Nevermind wat ie nog meer zei. Hij zegt dit, dus klaar. Terwijl je uit zijn gehele kritiek prima kunt begrijpen wat ie met die uitspraak bedoelde.
Vind ik niet. Als hij echt vond dat zwangerschap en carriere niet samen gaan, waarom legt hij haar dan die keuze voor? Dan zou hij de stekker uit het contract moeten trekken, op het moment dat hij wist dat ze zwanger was. Maar nee hoor, gewoon live op TV onder druk zetten over privédingen!

En dan je een beetje gaan zitten verbazen dat ze moet huilen. En dan lees je later weer in de krant: "Ja, je moet tegen een stootje kunnen bij Idols, daarom mag ik alles zeggen wat ik wil."
pi_34789474
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef MrBean het volgende:

[..]

[..]

Vind ik niet. Als hij echt vond dat zwangerschap en carriere niet samen gaan, waarom legt hij haar dan die keuze voor? Dan zou hij de stekker uit het contract moeten trekken, op het moment dat hij wist dat ze zwanger was. Maar nee hoor, gewoon live op TV onder druk zetten over privédingen!

En dan je een beetje gaan zitten verbazen dat ze moet huilen. En dan lees je later weer in de krant: "Ja, je moet tegen een stootje kunnen bij Idols, daarom mag ik alles zeggen wat ik wil."
Pff als je bij zoiets als idols mee wil doen dan weet je wat je te wachten staat...beetje geval wie zich brand moet op de blaren zitten hoor
underground forever baby
pi_34789569
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Laton het volgende:

[..]

Pff als je bij zoiets als idols mee wil doen dan weet je wat je te wachten staat...beetje geval wie zich brand moet op de blaren zitten hoor
Er is ook nog zoiets als verantwoordelijkheid en mededogen. Als iemand mij vraagt of ik op z'n gezicht wil zitten met mijn volle gewicht doe ik dat ook niet omdat ik dat zielig vindt.
  maandag 6 februari 2006 @ 11:54:53 #196
94046 PM-girl
pi_34789578
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef milagro het volgende:

[..]

het blijft echter een feit dat een zwangerschap/ jong moederschap niet echt te combineren valt met een net beginnende carriere.
Mee eens!!

Maar het lijkt wel alsof iederee lijkt te weten waarom en dat ze bewust zwanger is geraakt. Waarschijnlijk is er sprake van slordigheid, maar ik vind dat niemand daarover kan oordelen en al zeker niet de jury. Daarbij vind ik het slim dat ze het nu naar buiten brengt ipv over enkele weken. Dan krijg je namelijk weer andere verwijten. Alleen komt het niet handig uit, na al haar andere 'trucs'.
*
pi_34790146
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Mee eens!!

Maar het lijkt wel alsof iederee lijkt te weten waarom en dat ze bewust zwanger is geraakt. Waarschijnlijk is er sprake van slordigheid, maar ik vind dat niemand daarover kan oordelen en al zeker niet de jury. Daarbij vind ik het slim dat ze het nu naar buiten brengt ipv over enkele weken. Dan krijg je namelijk weer andere verwijten. Alleen komt het niet handig uit, na al haar andere 'trucs'.
waarom mag je niet vermoeden dat het per ongeluk expres is, maar wel dat het een ongelukje is?

beiden weten we niet, ik ga voor het per ongeluk expres, omdat het zo heeeeeeeeerlijk stereotype is voor een sistah

nu moet alleen de vadervanhetkindje nog de benen nemen vóór de bevalling , dan voldoet ze helemaal aan het plaatje
pi_34790166
de kritiek op haar vind ik wel terecht... zwanger worden is wel meer dan een slordigheidje.. dat is tegenwoordig toch niet meer nodig.. je hebt voorbehoedsmiddelen, morning after pillen ide je zo bij de drogist kunt halen.. vooral als je nog maar net bij elkaar bent en je druk bezig bent met een carierre (idols of niet).. dan zou ik extra zorgvuldig zijn om maar niet zwanger te worden..
als het dan toch gebeurt, dan begin ik toch te twijfelen aan de mentaliteit van zo iemand...
dus dat ze hier op aangesproken wordt is niet meer dan terecht!

Maar, de manier waarop het gedaan werd midden in de live uitzending.. iemand zo keihard neerhalen.. nee dat vind ik dan toch weer niet kunnen.. en dan achteraf op internet en kranten het verhaal wat ie eigenlijk bedoelde nuanceren.. da's bull shit.. want het is toch maar mooi gezegd voor heel idols-kijkend-nederland..

kritiek is terecht.. de manier waarop het gebeurde niet dus doe het dan achter de schermen en ook bij het commentaar op het optreden kan er best wat over gezegd worden.. maar dit ging wel over het randje
pi_34790210
ik vind dat de baby moet kunne zinge anders is het geen echte Idol
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  maandag 6 februari 2006 @ 12:17:34 #200
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34790313
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef MrBean het volgende:

Oké, dus je hebt gelezen dat Henk Jan 'Zwangerschap of Carrière' heeft gezegd, maar wat hij er verder omheen zei, dat is je dus niet bekend. Je bent alleen bekend met wat de journalist in de krant schreef.
quote:
Hij heeft dat prima genuanceerd nog tijdens zijn commentaar. Uitgelegd wat hij ermee bedoelde. Als je het gezien had -en als die journalist dat had vermeld- dan had je dat geweten.
Ik zeg nu niet dat je mening niet telt omdat je de uitzending niet hebt gezien, maar ik zeg wél dat ik denk dat je oordeel over wat er nu echt gebeurd is, mogelijk vervormd is omdat je het niet gezien hebt.

Ieder weldenkend mens die weet dat je een aanstaande moeder nooit voor zo'n keus mag en kunt stellen. Henk Jan is notabene zelf vader. Ooit gedacht dat hij misschien zei wat hij zei voor haar bestwil omdat hij weet hoe moeilijk een carrière is in combinatie met een gezin? Soms is het nodig om mensen me de neus op de feiten te drukken. En dat komt niet altijd lief over.

Hoewel ik het met je eens ben dat hij het in den beginne beter anders had kunnen verwoorden, wat genuanceerder had moeten zijn, kwam het op mij (en zo te lezen veel anderen hier) niet over alsof hij zou zeggen dat ze haar kind maar weg moet laten halen of haar bewust onder druk zou zetten.
quote:
Als je dat op die manier leest, dan kan ik begrijpen dat je iets zou denken als: 'Wat een lul, die HJ. Zet dat arme meisje onder druk. Dwingt haar te kiezen tussen haar kind en een carrière. Wat belachelijk. Het is háár keus. Niet ze zijne. Als zij wil zingen, dan moet ze dat gewoon doen, en als ze daar toevallig een kind bij wil, dan is dat prima. En nu maakt ie haar me zijn harde opmerkingen ook nog aan het huilen! Gatverdamme, wat een kutprogramma. En waarom nemen die lui hiet hier voor hem op?' Of iets in die strekking.

Kijk woensdag naar de herhaling. Kijk wat ie precies zei en hoe.
Vond het ook heel sneu te zien dat ze ging tranen. 't Is ook niet makkelijk.. zwanger (hormonen), de stress en drukte van Idols, de media-aandacht. En als een jurylid je dan ook nog een hard commentaar geeft, dan gebeurt het wel eens dat je 't gewoon niet trekt. Ik vind het ook zielig voor haar. Maar de waarheid is zws dat hij wel een punt raakt met zijn kritiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')