abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34847816
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef leichje het volgende:

[..]

Ja , maar toch je baby "een ongelukje"noemen vindt ik ook wel een beetje cru hoor. M'n 2e zwangerschap was ook "onverwacht", maar ik heb het nooit in m'n hoofd gehaald om m'n baby/zwangerschap "een ongelukje" te noemen . Ik zei altijd dat ze een verrassing was.
Waarschijnlijk was je toen niet net beticht van onechtheid, ik geloof je niet, je verzint trucjes etc. etc.
Henkjan is in die jurering met allerlei kritiek gekomen die een gemiddelde kijker geen worst interesseert.
Of HIJ een plaat met haar wil maken zal neem ik aan niemand in Nederland een biet interesseren.
Het gaat erom of zij een ster is.
Dat is ze. Helaas met een wat magere stem.
Maar ze is feitelijk de enige ster van Idols dit jaar.
En of ze dan de hele boel bij elkaar manipuleert of niet, dat interesseert mij niet.
Als ze me met haar stem kan inpakken, mag ze alles en iedereen belazeren.

Dat Henjan haar integriteit tot issue bombardeert is nou net zo godvergeten vals.
Alsof in de wereld van het amusement integriteit een onderwerp is.
Dat is wel het allerlaatste waar het om draait.

Maar om heel eerlijk te zijn kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dit een geregisseerde actie is.
Na weken van falen heeft Rafaella eindelijk weer goed gepresteerd met haar stem.
De show die ze gaf was gewoon goed.
Dat Henkjan daar niets over heeft gezegd is wel tekenend.
Hij was waarschijnlijk zelf zo bedwelmd door zijn "Ik moet tekeer gaan, want morgen staat het in de Telegraaf op zondag-actie" dat ie helaas vergeten is om haar een compliment te maken.
En dat is zo doorzichtig dat het lachwekkend wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door dolfg op 08-02-2006 12:12:46 ]
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:53:45 #252
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_34850532
Inderdaad, Rafaella mag blij zijn met Nederland, in de USA had ze zeer waarschijnlijk nu al te maken gehad met een gevalletje "contractbreuk". Nu is het niet mijn voorkeur om zoiets in een contract op te nemen, al komt het in NL ook bij hoge functies best vaak voor.
Maar met de diverse dingen waar zij nu al mee te maken heeft gehad heeft ze al zo'n mega-slechte of op z'n minst mega-vreemde carrierestart gemaakt dat ik vrees dat deze nooit van de grond gaat komen.
Meeste artiesten waarmee 'iets' gebeurd wat hun carriere in de stront gooit (Michael Jackson, geen carriere meer door zedenzaak, George Michael, carriere in een neerwaartse spiraal na uit de kast gekomen te zijn) overkomt zoiets pas na een lange succesvolle carriere, niet als deze nog niet eens gestart is! Met haar vriendje dumpen-nieuw vriendje-direct zwanger actie denk ik dat menig platenbaas zich wel 2x achter z'n oren zal krabben voordat er een contract op tafel gaat komen!
Qua performance vond ik d'r zaterdag overigens best goed, al had deze keer wat mij betreft ook Serge eruit gemogen, maar Aaron was ook een prima exit ! Vrees volgende keer met grote vrezen voor Ellen, vond haar behoorlijk goed, maar zelfs dan komt ze niet van de bank af !
Same shit, different day
SC hopper present
pi_34853180
quote:
Een popster moet namelijk authentiek en echt zijn. Bij Rafaëlla kreeg ik steeds meer de indruk dat ze fake is.
Sowieso grappig als we praten over showbiz maar dit slaat echt alles
quote:
Wij willen juist een winnaar dit jaar die minstens zo ver gaat komen als Boris en Jamai. Deze twee heren zijn volgens sommigen minder ver gekomen dan ze hadden verwacht, maar zijn met hun ambitie en muzikaliteit daar gekomen waar ze wilden.
Jamai? Ja "na NL idols finale out of the closet ik ben eigenlijk een dikke homo dus sorry breezah chicks" mai? Mr authentic himself indeed :/
quote:
Charissa was ook zwanger en minder hard aangepakt. Toch had ik daar, toen ik het hoorde, dezelfde reactie op, maar die heb ik iets herzien, daar ze al zwanger was tijdens de auditieronde en zij was net zo verrast dat ze zo ver was gekomen als wij.
quote:
AMSTERDAM - Charissa, één van de dertien Idols-finalisten, is zwanger. Het is voor het eerst in de geschiedenis van het programma dat er een finaliste zwanger is. De 26-jarige kleuterleidster is vijf maanden in verwachting.
Datum plaatsing: 30-12-2005
Zo bekend was het dus ook weer niet.
quote:
Volgens juryvoorzitter Henkjan Smits hoeft het geen grote problemen te geven: " Het doet wel iets met je stem, omdat je ademhaling anders gaat. Maar ik hoor regelmatig hoogzwangere vrouwen de sterren van de hemel zingen. Dus het kan wel."
Klinkt dit bijzonder triest en hypocriet of ben ik de enige die hier van moet walgen?
pi_34856469
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef dolfg het volgende:

[..]
En of ze dan de hele boel bij elkaar manipuleert of niet, dat interesseert mij niet.
Mij ook niet. Maar het grote publiek wel.

Ik denk dat ik dat opera/musical-Idols programma op Ned 1 maar ga volgen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:35:09 #255
134538 chansadres
Black & White
pi_34858351
ach dat Particulare programma
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_34873310
Eigenlijk vind ik Henk Jan sowieso maar een vreemde kerel. Want hij geeft eerst als commentaar dat ze Charissa verkiezen boven degene die naast haar op de kruk zat (ik weet al niet meer wie) omdat ze wel wilden zien wat er zou gaan gebeuren als ze zwanger was en het hem wel leuk leek, een Idols baby. Tenminste, zo heb ik het opgevat hoor..

En dat hij nou zo heftig reageert tegen Rafaella over het feit dat ze zwanger is, vind ik wel heel vreemd ten opzichte van dat wat ik net heb gezegd en opgevat.. Maar goed..
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:02:38 #257
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34873413
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef chansadres het volgende:
ach dat Particulare programma
Met toilletjuffrouwen die opeens opera gaan zingen enzo .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:09:38 #258
134538 chansadres
Black & White
pi_34873702
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef vintrax het volgende:
Eigenlijk vind ik Henk Jan sowieso maar een vreemde kerel. Want hij geeft eerst als commentaar dat ze Charissa verkiezen boven degene die naast haar op de kruk zat (ik weet al niet meer wie) omdat ze wel wilden zien wat er zou gaan gebeuren als ze zwanger was en het hem wel leuk leek, een Idols baby. Tenminste, zo heb ik het opgevat hoor..

En dat hij nou zo heftig reageert tegen Rafaella over het feit dat ze zwanger is, vind ik wel heel vreemd ten opzichte van dat wat ik net heb gezegd en opgevat.. Maar goed..
Is ook de aanloop, denk ik. Charissa komt wat "eerlijker" over...
Steppin out tonight
pi_34873796
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef chansadres het volgende:

[..]

Inderdaad, bovendien was Charissa al zwanger toen Idols begon. Raffaëla had het nog kunnen voorkomen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:12:26 #260
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34873822
quote:

[..]

Charissa vond ik echt heel nep overkomen. Ze had heel d'r uiterlijk veranderd voor deze Idols editie opeens een hele andere stijl (tenminste, ik dacht zoiets ooit gehoord te hebben, dat HJ dat zei bij haar auditie)

Ze was een soort huismoedertje en *floep* toen opeens een "hippe Idol".
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:16:39 #261
134538 chansadres
Black & White
pi_34874015
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Charissa vond ik echt heel nep overkomen. Ze had heel d'r uiterlijk veranderd voor deze Idols editie opeens een hele andere stijl (tenminste, ik dacht zoiets ooit gehoord te hebben, dat HJ dat zei bij haar auditie)

Denk dat je met het huismoeder imago niet ver komt
Steppin out tonight
pi_34875028
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ze heeft dat zelf ook gezegd dat ze de vorige keer was afgewezen op "de huismoedertjes-look".
En toen had ze een vriendin gevraagt om haar styling totaal te veranderen om aan Idols mee te doen.Dus ook zo stom alles eraan doen om mee te mogen doen en dan toch zwanger worden terwijl je inschrijft voor Idols.
pi_34886020
quote:

[..]

Voor haar geldt toch gewoon precies het zelfde? Zwangerschap of carriere?
pi_34892112
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:41 schreef MrBean het volgende:

[..]

Voor haar geldt toch gewoon precies het zelfde? Zwangerschap of carriere?
Juist en het meest stomme is Charisssa is rond 13 maart uitgerekend en de finale is 10 maart.
Als je zo ver ben mag je geeneens meer werken van de verzekeringen want als er dan complicaties ontstaan word er niets vergoed dan zeggen ze" eigen schuld".
pi_34894221
1188 reacties inmiddels op het onderwerp op Henk-Jan's weblog.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:32:10 #266
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_34900227
Ja hoor. Aan het begin staan van je carrière en dan zwanger worden. Lekker slim.

Met je kinderwagen de toerbus in, afkolven tijdens interviews... gaat allemaal best.

Niks ervan. Tis kiezen of delen. Je gaat er 100% voor... of niet.

(die lelijke dikke domme papzak had dus voor 1x gelijk)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_34991549
Ik sluit me bij Ringo aan...
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zondag 12 februari 2006 @ 11:27:12 #268
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34992268
Of hij gelijk had of niet was eigenlijk nog niet het hele punt waar Raffaela over viel, volgens mij. Het was meer de manier waarop. HJ suggereerde dat ze de hele tijd publiciteitsstunten uithaalde en dat dit er weer een van was. Dat kwetste Raffaela, en ik kan toch zeggen dat ik het ook kwetsend vond klinken.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 12 februari 2006 @ 14:51:40 #269
134538 chansadres
Black & White
pi_34999223
Ik vind het een domme reactie van Henk Jan zelf. Toen ze zwanger was wist ze pas net dat ze door was volgensmij. Het was voor de Liveshow 1 iig. Ik snap best dat ze dan die baby houdt. Wat is de kans dat je Idol wordt. ALs ze zwanger was geraakt tijdens de liveshows ben ik het met HJ eens maar nu...
Steppin out tonight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')