Waarschijnlijk was je toen niet net beticht van onechtheid, ik geloof je niet, je verzint trucjes etc. etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef leichje het volgende:
[..]
Ja , maar toch je baby "een ongelukje"noemen vindt ik ook wel een beetje cru hoor. M'n 2e zwangerschap was ook "onverwacht", maar ik heb het nooit in m'n hoofd gehaald om m'n baby/zwangerschap "een ongelukje" te noemen . Ik zei altijd dat ze een verrassing was.
Sowieso grappig als we praten over showbiz maar dit slaat echt allesquote:Een popster moet namelijk authentiek en echt zijn. Bij Rafaëlla kreeg ik steeds meer de indruk dat ze fake is.
Jamai? Ja "na NL idols finale out of the closet ik ben eigenlijk een dikke homo dus sorry breezah chicks" mai? Mr authentic himself indeed :/quote:Wij willen juist een winnaar dit jaar die minstens zo ver gaat komen als Boris en Jamai. Deze twee heren zijn volgens sommigen minder ver gekomen dan ze hadden verwacht, maar zijn met hun ambitie en muzikaliteit daar gekomen waar ze wilden.
quote:Charissa was ook zwanger en minder hard aangepakt. Toch had ik daar, toen ik het hoorde, dezelfde reactie op, maar die heb ik iets herzien, daar ze al zwanger was tijdens de auditieronde en zij was net zo verrast dat ze zo ver was gekomen als wij.
Zo bekend was het dus ook weer niet.quote:AMSTERDAM - Charissa, één van de dertien Idols-finalisten, is zwanger. Het is voor het eerst in de geschiedenis van het programma dat er een finaliste zwanger is. De 26-jarige kleuterleidster is vijf maanden in verwachting.
Datum plaatsing: 30-12-2005
Klinkt dit bijzonder triest en hypocriet of ben ik de enige die hier van moet walgen?quote:Volgens juryvoorzitter Henkjan Smits hoeft het geen grote problemen te geven: " Het doet wel iets met je stem, omdat je ademhaling anders gaat. Maar ik hoor regelmatig hoogzwangere vrouwen de sterren van de hemel zingen. Dus het kan wel."
Mij ook niet. Maar het grote publiek wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef dolfg het volgende:
[..]
En of ze dan de hele boel bij elkaar manipuleert of niet, dat interesseert mij niet.
Met toilletjuffrouwen die opeens opera gaan zingen enzoquote:
Is ook de aanloop, denk ik. Charissa komt wat "eerlijker" over...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef vintrax het volgende:
Eigenlijk vind ik Henk Jan sowieso maar een vreemde kerel. Want hij geeft eerst als commentaar dat ze Charissa verkiezen boven degene die naast haar op de kruk zat (ik weet al niet meer wie) omdat ze wel wilden zien wat er zou gaan gebeuren als ze zwanger was en het hem wel leuk leek, een Idols baby. Tenminste, zo heb ik het opgevat hoor..
En dat hij nou zo heftig reageert tegen Rafaella over het feit dat ze zwanger is, vind ik wel heel vreemd ten opzichte van dat wat ik net heb gezegd en opgevat.. Maar goed..
Inderdaad, bovendien was Charissa al zwanger toen Idols begon. Raffaëla had het nog kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is ook de aanloop, denk ik. Charissa komt wat "eerlijker" over...
Charissa vond ik echt heel nep overkomen. Ze had heel d'r uiterlijk veranderd voor deze Idols editie opeens een hele andere stijl (tenminste, ik dacht zoiets ooit gehoord te hebben, dat HJ dat zei bij haar auditie)quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denk dat je met het huismoeder imago niet ver komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Charissa vond ik echt heel nep overkomen. Ze had heel d'r uiterlijk veranderd voor deze Idols editie opeens een hele andere stijl (tenminste, ik dacht zoiets ooit gehoord te hebben, dat HJ dat zei bij haar auditie)
Ze was een soort huismoedertje en *floep* toen opeens een "hippe Idol".
Ze heeft dat zelf ook gezegd dat ze de vorige keer was afgewezen op "de huismoedertjes-look".quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Charissa vond ik echt heel nep overkomen. Ze had heel d'r uiterlijk veranderd voor deze Idols editie opeens een hele andere stijl (tenminste, ik dacht zoiets ooit gehoord te hebben, dat HJ dat zei bij haar auditie)
Ze was een soort huismoedertje en *floep* toen opeens een "hippe Idol".
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Juist en het meest stomme is Charisssa is rond 13 maart uitgerekend en de finale is 10 maart.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:41 schreef MrBean het volgende:
[..]
![]()
Voor haar geldt toch gewoon precies het zelfde? Zwangerschap of carriere?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |