Erg goed inderdaad. Qua zang en performance viel het mij zeker niet tegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
heb trouwens de tv van me slaapkamer naar me computerkamer gesleept. En nu ben ik moe.... maar kan nu wel op fok en tv kijken te gelijk
KUTPC
Maar vond Raffaela wel goed hoor!
Maar dan nog is het geen 'foutje van de natuur'. Beetje ongelukkig gekozen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve schat, al gebruik jij 5 condooms tegelijk, en 16 pillen dan nog heb je een kans op zwangerschap
dan is de kans júist heel groot :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Lieve schat, al gebruik jij 5 condooms tegelijk, en 16 pillen dan nog heb je een kans op zwangerschap
Pciesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
HJ is hard, maar hij heeft wel gelijk:
ze komt fake over [ik zeg maar niet dat ze het is], beetje mediageil
dat wordt hier ook regelmatig gezegd [de zwangerschap is alleen maar het zoveelste voorbeeld]
feitjes van de dagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
KC is trouwens op 43jarige leeftijd overleden aan een dranklever. En dit is bagger.
Inderdaad het was schandalig. Kotsvlekkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een hondse commentaren van de jury..
.
Charissa was interessant omdat ze zwanger was, ze waren erg benieuwd hoe ze zich zou ontwikkelen, maar de platenmaatschappij wil niet met Raffa samenwerken.. Honden.
. En ze gaf godverdomme een teringgoede performance vanavond en dáár hoor je ze niet over!
.
Mjah wat Jerney zei oke.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:35 schreef BVO het volgende:
Zeg dat het een goed optreden was, d\\\'r beste in de liveshows, maar ga niet zulke huichelachtelijke opmerkingen maken over d\\\'r zwangerschap.
dat is het al weken..................quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik begin Harm echt zat te worden. Zijn stem is opeens zoooo zeikerig
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef WithMe het volgende:
Hij heeft het wel eens slechter gedaan.
Ja ik ben het wel met je eens, er werd niets gezegd over het goede optreden en ze werd alleen maar afgezeken om het foutje van de natuur.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een hondse commentaren van de jury..
.
Charissa was interessant omdat ze zwanger was, ze waren erg benieuwd hoe ze zich zou ontwikkelen, maar de platenmaatschappij wil niet met Raffa samenwerken.. Honden.
. En ze gaf godverdomme een teringgoede performance vanavond en dáár hoor je ze niet over!
.
volgens mij is het juist iedere week precies hetzelfde slaapverwekkende, belabberde niveau...quote:
maar wel zijn eigen stijl, en dat is toch wel een pluspunt. Echt goed zingen kan hij natuurlijk niet, en dit was ook niet best.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al twee uitzendingen geleden van Harm afgestapt hij heeft het niet.
Omdat ze bang zijn, die kinderjuf met carnaval in d'r haar zou toch niet gaan winnen. Raffaela maakt wat meer kans.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Waarom vonden ze het bij Charissa leuk om haar zwangerschap te volgen en is het bij Raf in een keer een doodzonde
Het lijkt wel of ie denkt dat ie al Idol is, terwijl ie nog de finale moet halen zeg maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Harm was in \'t begin wat geheimzinnig ofzo, en daarom was ie zo leuk; denk/vind/vond ik dan... En da\'s nu \'n beetje over, hij is nu gewoon gewoon.... People who agree with me?
true truequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef WithMe het volgende:
Je kunt van alles van Harm zeggen, maar hij is echt zóveel geloofwaardiger dan Raffaëla.
terecht toch, van de deelnemers word ik tot nu toe ook niet erg warmquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
wat is de jury kut vandaag
ik denk dat je gelijk hebt.... een hondenstreek blijft hetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn, die kinderjuf met carnaval in d\'r haar zou toch niet gaan winnen. Raffaela maakt wat meer kans.
Jazeker, met al zijn verhalen over vrouwen :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef WithMe het volgende:
Je kunt van alles van Harm zeggen, maar hij is echt zóveel geloofwaardiger dan Raffaëla.
Precies, geef eerst commentaar op het optreden en ga daarna maar jengelen over dat ze een domme doos is om zwanger te worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja ik ben het wel met je eens, er werd niets gezegd over het goede optreden en ze werd alleen maar afgezeken om het foutje van de natuur.
Ja dat ze er meteen een heel mediacircus van maakte, maar dat is niet iets om direct in het jurycommentaar te zeggen n.a.v. het lied dat ze heeft gezongen. En daar zit de jury wel fout in mijn ogen, bovendien hadden ze het wel eerst ook tegen Raffaëla persoonlijk mogen zeggen en niet op tv waar meteen een paar miljoen mensen meekijken.
Nou ik hoop toch niet al te verquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Harm blijft nog wel even hoor
Hij gaat op z\'n anti-idol uitstraling erg ver komen...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
terecht toch, van de deelnemers word ik tot nu toe ook niet erg warm
Dat ben ik niet met je eens hoor... Hij is juist heel erg down to earth.. Is iedere week weer oprecht verbaasd als hij door is. Hij weet donders goed dat hij niet de 'standaard-idol' is...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef J-net het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ie denkt dat ie al Idol is, terwijl ie nog de finale moet halen zeg maar.
Ja geef haar doos maar de schuldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precies, geef eerst commentaar op het optreden en ga daarna maar jengelen over dat ze een domme doos is om zwanger te worden.
Vind jij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef WithMe het volgende:
waarom ben ik het nou altijd met je eens? Ben je een kloon van me?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
terecht toch, van de deelnemers word ik tot nu toe ook niet erg warm
= lekker wijfquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
WOW ELLEN! Ziet er goed uit!
Alleen dat hoofdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ellen ziet er btw weer erg yummie uit![]()
Ja, hoor, met zijn verhalen over vrouwen en seks...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens hoor... Hij is juist heel erg down to earth.. Is iedere week weer oprecht verbaasd als hij door is. Hij weet donders goed dat hij niet de \'standaard-idol\' is...
Hufteren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn, die kinderjuf met carnaval in d\'r haar zou toch niet gaan winnen. Raffaela maakt wat meer kans.
ik ben het ook eng vaak eens met derquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
waarom ben ik het nou altijd met je eens? Ben je een kloon van me?
Maar hij blijft stom, vraag me ook af wat jij er zo leuk aan vindt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens hoor... Hij is juist heel erg down to earth.. Is iedere week weer oprecht verbaasd als hij door is. Hij weet donders goed dat hij niet de \'standaard-idol\' is...
Kunnen ze geen reclame doen, tijdens Serges optreden?quote:
hahaha, zou geweldig zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kunnen ze geen reclame doen, tijdens Serges optreden?
Nou, ik ook, ik hoor liever Raffaela nog een weekjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
auw! Dan hoop ik echt dat Serge vanavond eruit vliegt!
Dat is iets heel anders dan z'n zangprestaties en z'n vertrouwen om vér te komen hoor... Je kunt bijvoorbeeld heel erg zeker zijn over je leuke kop, maar absoluut down to earth zijn wat je werk betreft.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, hoor, met zijn verhalen over vrouwen en seks...![]()
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
En sergequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter toch? kijken wie er dan door de mand valt
Harm dus![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nietes!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahaha, zou geweldig zijn inderdaad.
Precies, ze zal inderdaad wel doorgaan vanwege de sympathiestemmen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik ook, ik hoor liever Raffaela nog een weekjedie trouwens vast door gaat op sympathiestemmen, denk ik
oh je wilt rebels zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kan ik nou tegen de stroom in gaan als iedereen met me meezwemt?!
ofzo :\')
Ik vind Harm vanaf het eerste moment leuk... Ik zeg niet dat hij de allerbeste zanger is, dat is gewoon niet zo, maar ik vind hem wel verfrissend in deze club. God moge verhoeden dat er alleen maar Spears en Timberlake wannabe's over blijvenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar hij blijft stom, vraag me ook af wat jij er zo leuk aan vindt.
Hij is echt niet zo down to earth leuk als Ralph hoor![]()
Hehe ik was even bang dat je vond dat ik me ongenuanceerd uitliet over het kapsel van Charissaquote:
Ja, blijft alleen het feit dat hij dus en niet kan zingen, en een lelijke rotkop heeft, met dito lijf, en alleen geveinsd zelfvertrouwen heeft, en dat ook nog schijnt te putten uit zijn fantasie-escapades.... echt down to earth die Harmquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan z\'n zangprestaties en z\'n vertrouwen om vér te komen hoor... Je kunt bijvoorbeeld heel erg zeker zijn over je leuke kop, maar absoluut down to earth zijn wat je werk betreft.....
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef octopussy het volgende:
pff sowieso de enigen die er problemen mee hebben dat ze zwanger is, zijn de juryleden. En haar performance was toch best aardig.
Hoe weet je dat zo zeker? Ken jij heel Nl ofzo, wat hun mening betreft ^o)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef octopussy het volgende:
pff sowieso de enigen die er problemen mee hebben dat ze zwanger is, zijn de juryleden. En haar performance was toch best aardig.
Aan de reacties te zien was verder ook niet iedereen even enthousiast hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef octopussy het volgende:
dat mag, gooi eerst die gasten er maar uit....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Precies, ze zal inderdaad wel doorgaan vanwege de sympathiestemmen.
Dat kan ik anders ook tegen jou zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kan ik nou tegen de stroom in gaan als iedereen met me meezwemt?!
ofzo :\')
Het maakt mij verder niet uit hoor. Ik vind er alleen zo weinig aanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind Harm vanaf het eerste moment leuk... Ik zeg niet dat hij de allerbeste zanger is, dat is gewoon niet zo, maar ik vind hem wel verfrissend in deze club. God moge verhoeden dat er alleen maar Spears en Timberlake wannabe\'s over blijven![]()
Harm maakt het leuk omdat hij zo totaal anders is dan de rest
Anders ook nog wel hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, ze zal inderdaad wel doorgaan vanwege de sympathiestemmen.
Mijn favo volgorde: Serge eruit, dan AAron en vervolgens Raff.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat mag, gooi eerst die gasten er maar uit....
kan Raf nog 3 weken mee... dan praat niemand meer over die zw.schap en zwaaien we haar uit
Dat is jouw mening erover... Ik zie het anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, blijft alleen het feit dat hij dus en niet kan zingen, en een lelijke rotkop heeft, met dito lijf, en alleen geveinsd zelfvertrouwen heeft, en dat ook nog schijnt te putten uit zijn fantasie-escapades.... echt down to earth die Harm
Maar het is geen Pop idolquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind Harm vanaf het eerste moment leuk... Ik zeg niet dat hij de allerbeste zanger is, dat is gewoon niet zo, maar ik vind hem wel verfrissend in deze club. God moge verhoeden dat er alleen maar Spears en Timberlake wannabe\'s over blijven![]()
Harm maakt het leuk omdat hij zo totaal anders is dan de rest
Ik vond je nog tam.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hehe ik was even bang dat je vond dat ik me ongenuanceerd uitliet over het kapsel van Charissa![]()
Mwa, misschien wel jah! Was met die andere zwangere doos volgens mij ook het geval.quote:
Eerst Serge, dan Harm, en dan zien we wel weer verder...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn favo volgorde: Serge eruit, dan AAron en vervolgens Raff.
Floortje is altijd leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom heeft nog niemand de leuke krulletjes van Floortjeopgemerkt?
ook goed!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eerst Serge, dan Harm, en dan zien we wel weer verder...
denk meer dat het een aversie is tegen het gelul over zwangeren enzo. Maar Boris heeft toch ook een kindje en die was er ook niet minder populair om.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan de reacties te zien was verder ook niet iedereen even enthousiast hoor![]()
Nope is Aaron, dan Harm, en dan Angeliquequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eerst Serge, dan Harm, en dan zien we wel weer verder...
Het was vanaf dag 1 bekend dat Harm geen idol is... Dat ze hem dan doorlaten is natuurlijk niet zijn schuld.... Ik vind hem de ultieme anti-idol...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar het is geen Pop idol
Dan moeten ze een gezellige rock idol gaan zoeken.
Die had een vrouw die thuis bleef.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
denk meer dat het een aversie is tegen het gelul over zwangeren enzo. Maar Boris heeft toch ook een kindje en die was er ook niet minder populair om.
Dewi en Angelique ook. Maar zij waren niet zwanger tijdens het programma.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
denk meer dat het een aversie is tegen het gelul over zwangeren enzo. Maar Boris heeft toch ook een kindje en die was er ook niet minder populair om.
Ik snap ook niet waarom hij door isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was vanaf dag 1 bekend dat Harm geen idol is... Dat ze hem dan doorlaten is natuurlijk niet zijn schuld.... Ik vind hem de ultieme anti-idol...
Joh Soms denk ik dat hij het er om doet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef LeBeau het volgende:
Aäron vond ik saai, Raffaëla vond ik goed, Harm vond ik erg slecht.
Dat commentaar van de jury sloeg wel ergens op (dat van Eric dan), maar Henkjan klonk echt net alsof hij de hele zwangerschap maar nep vond, net als Raffaëla. Vond ik niet kunnen. En trouwens, een act op het podium neerzetten vind ik nou niet echt iets negatiefs. Daar ben je popster voor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Floortje blijf ik een duffe doos vinden... zingen kan ze maar het glazuur springt van mijn tanden bij zoveel zoetsappigheid. Nu gaat ze weer zo\'n mierzoet nummer zingen...
En haar moeder is verschrikkelijk... bouwpakket van Mattel
ze valt me trouwens vies tegen nu qua zang
jah idd.... beetje teveel trilling in der stemquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
ze valt me trouwens vies tegen nu qua zang
Al is ze wel een beetje schreeuwerig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef LeBeau het volgende:
Floortje is weer eens een keer erg goed. Weinig verassend.
Floortje blijf ik een duffe doos vinden... zingen kan ze maar het glazuur springt van mijn tanden bij zoveel zoetsappigheid. Nu gaat ze weer zo\'n mierzoet nummer zingen...
En haar moeder is verschrikkelijk... bouwpakket van Mattel
Maar ik vind 'm wel coolquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij door is
Ik ben het met je eens dat hij de finale al niet had moeten halen.
En nog is ze beter dan de meeste optredens van alle andere kandidaten deze serie. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Floortje is nog nooit zo slecht geweest in de liveshow
Precies.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:51 schreef MissX het volgende:
ze heeft een goede stem, maar toch doet ze me helemaal niets
da's dan wel weer zo...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En nog is ze beter dan de meeste optredens van alle andere kandidaten deze serie. :\')
Ja dat lijkt mij ook wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze lijkt me wat verstandiger dan Raffie
Maar die profileerde zich niet echt als vader, had het nooit zelf over z'n kind. Voor een zwanger meisje is dat toch wat anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Van de sex pistols misschien ken je de cover van Eddy Wally ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
Ik ken het nummer niet eens :\')!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Precies.
Ze doet iedere week hetzelfde, d\'r moeder is freaky en ze lijkt op Mariah Carey![]()
Eens is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb haar wel eens beter gehoord ja.
Heel hogo enzo, beetje tenenkrommend af en toe.
Ze heeft net zulke dikke bovenarmen als Mariah.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Precies.
Ze doet iedere week hetzelfde, d\'r moeder is freaky en ze lijkt op Mariah Carey![]()
Kom je uit een ei?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik ken de nummers niet zo.... dus vind dit een beetje suffe uitzending
Hoezo ken je deze nummers niet?!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, ik heb precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ken eindelijk alle nummers en zit te swingen op m'n bureaustoel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben niet de enige hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoezo ken je deze nummers niet?!
Ik ken ze wel, maar het zijn niet echt geweldig bekende nummers die je regelmatig hoort ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoezo ken je deze nummers niet?!
welnee.... totaal niet!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:53 schreef MissX het volgende:
ze lijkt idd op Mariah Carey nu je het zegt
Een objectieve jury zal niet gebeuren vrees ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
ik ben \'t niet met Eric eens.... hij kruipt elke week meer in haar reet... :\')
ik vind Floor ook oké, maar een beetje objectiviteit als jury mag ook wel:
vandaag was ze gewoon níet op d\'r best....
je moet eens op de rechtervoortand van Serge letten, die is irritantquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met haar tand? Het valt me een beetje op vandaag
En die begint ook steeds meer op een Barbie te lijken, nog even en het is Floortjes moeder.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:53 schreef MissX het volgende:
[..]
ze lijkt idd op Mariah Carey nu je het zegt
Nou, je hoeft echt niet oud te zijn om die liedjes te kennen hoor. Ik ben 18 en ken ze tot nu toe allemaal nog.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:56 schreef djenneke het volgende:
ik proef hier een generatiekloof.... een grote zelfs.... hoe kun je deze nummers nou niet kennen??
die houden een kwartetjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
Waar is svensational? en Zhenar? En Tom? en BVO?
ik zeg toch niet dat ik ze helemaal niet ken ik zei:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef MissX het volgende:
hoe kan je deze nr\'s nou niet kennen
Het is ook van voor mijn tijd, maar dit zijn toch allemaal overbekende nr\'s.
En bedankt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou, je hoeft echt niet oud te zijn om die liedjes te kennen hoor. Ik ben 18 en ken ze tot nu toe allemaal nog.
Precies. Ik denk dat hij niet meer objectief kan luisterenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
ik ben \'t niet met Eric eens.... hij kruipt elke week meer in haar reet... :\')
ik vind Floor ook oké, maar een beetje objectiviteit als jury mag ook wel:
vandaag was ze gewoon níet op d\'r best....
me too... en nuance sucksquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:56 schreef djenneke het volgende:
Ik ben het eigenlijk 9 van de 10 keer eens met HJ...
Je kent een nr toch of niet. Hoe kan je een nr nou "niet zo" kennenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik ze helemaal niet ken ik zei:
k ken de nummers niet zo
Er komt nog een keer dat ik letterlijk over mijn nek ga van dat wijf...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
me too... en nuance sucks
[het is al erg genoeg dat Chantal steeds bij die kandidaten zit te slijmen]
'quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
dit is pas goed!
Mijn auto kan nog wel een wasbeurt gebruikenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:58 schreef tong80 het volgende:
Die gebaartjes, ik kan er niet tegen.
Ga auto\'s wassen mens.
melodietje wel.... tekst niet bijvoorbeeld.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:59 schreef MissX het volgende:
[..]
Je kent een nr toch of niet. Hoe kan je een nr nou \"niet zo\" kennen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |