ook goed!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eerst Serge, dan Harm, en dan zien we wel weer verder...
denk meer dat het een aversie is tegen het gelul over zwangeren enzo. Maar Boris heeft toch ook een kindje en die was er ook niet minder populair om.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan de reacties te zien was verder ook niet iedereen even enthousiast hoor![]()
Nope is Aaron, dan Harm, en dan Angeliquequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eerst Serge, dan Harm, en dan zien we wel weer verder...
Het was vanaf dag 1 bekend dat Harm geen idol is... Dat ze hem dan doorlaten is natuurlijk niet zijn schuld.... Ik vind hem de ultieme anti-idol...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar het is geen Pop idol
Dan moeten ze een gezellige rock idol gaan zoeken.
Die had een vrouw die thuis bleef.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
denk meer dat het een aversie is tegen het gelul over zwangeren enzo. Maar Boris heeft toch ook een kindje en die was er ook niet minder populair om.
Dewi en Angelique ook. Maar zij waren niet zwanger tijdens het programma.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
denk meer dat het een aversie is tegen het gelul over zwangeren enzo. Maar Boris heeft toch ook een kindje en die was er ook niet minder populair om.
Ik snap ook niet waarom hij door isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was vanaf dag 1 bekend dat Harm geen idol is... Dat ze hem dan doorlaten is natuurlijk niet zijn schuld.... Ik vind hem de ultieme anti-idol...
Joh Soms denk ik dat hij het er om doet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef LeBeau het volgende:
Aäron vond ik saai, Raffaëla vond ik goed, Harm vond ik erg slecht.
Dat commentaar van de jury sloeg wel ergens op (dat van Eric dan), maar Henkjan klonk echt net alsof hij de hele zwangerschap maar nep vond, net als Raffaëla. Vond ik niet kunnen. En trouwens, een act op het podium neerzetten vind ik nou niet echt iets negatiefs. Daar ben je popster voor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Floortje blijf ik een duffe doos vinden... zingen kan ze maar het glazuur springt van mijn tanden bij zoveel zoetsappigheid. Nu gaat ze weer zo\'n mierzoet nummer zingen...
En haar moeder is verschrikkelijk... bouwpakket van Mattel
ze valt me trouwens vies tegen nu qua zang
jah idd.... beetje teveel trilling in der stemquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
ze valt me trouwens vies tegen nu qua zang
Al is ze wel een beetje schreeuwerig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef LeBeau het volgende:
Floortje is weer eens een keer erg goed. Weinig verassend.
Floortje blijf ik een duffe doos vinden... zingen kan ze maar het glazuur springt van mijn tanden bij zoveel zoetsappigheid. Nu gaat ze weer zo\'n mierzoet nummer zingen...
En haar moeder is verschrikkelijk... bouwpakket van Mattel
Maar ik vind 'm wel coolquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij door is
Ik ben het met je eens dat hij de finale al niet had moeten halen.
En nog is ze beter dan de meeste optredens van alle andere kandidaten deze serie. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Floortje is nog nooit zo slecht geweest in de liveshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |