Alleen dat hoofdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ellen ziet er btw weer erg yummie uit![]()
Ja, hoor, met zijn verhalen over vrouwen en seks...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens hoor... Hij is juist heel erg down to earth.. Is iedere week weer oprecht verbaasd als hij door is. Hij weet donders goed dat hij niet de \'standaard-idol\' is...
Hufteren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn, die kinderjuf met carnaval in d\'r haar zou toch niet gaan winnen. Raffaela maakt wat meer kans.
ik ben het ook eng vaak eens met derquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
waarom ben ik het nou altijd met je eens? Ben je een kloon van me?
Maar hij blijft stom, vraag me ook af wat jij er zo leuk aan vindt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens hoor... Hij is juist heel erg down to earth.. Is iedere week weer oprecht verbaasd als hij door is. Hij weet donders goed dat hij niet de \'standaard-idol\' is...
Kunnen ze geen reclame doen, tijdens Serges optreden?quote:
hahaha, zou geweldig zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kunnen ze geen reclame doen, tijdens Serges optreden?
Nou, ik ook, ik hoor liever Raffaela nog een weekjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
auw! Dan hoop ik echt dat Serge vanavond eruit vliegt!
Dat is iets heel anders dan z'n zangprestaties en z'n vertrouwen om vér te komen hoor... Je kunt bijvoorbeeld heel erg zeker zijn over je leuke kop, maar absoluut down to earth zijn wat je werk betreft.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, hoor, met zijn verhalen over vrouwen en seks...![]()
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
En sergequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter toch? kijken wie er dan door de mand valt
Harm dus![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nietes!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahaha, zou geweldig zijn inderdaad.
Precies, ze zal inderdaad wel doorgaan vanwege de sympathiestemmen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik ook, ik hoor liever Raffaela nog een weekjedie trouwens vast door gaat op sympathiestemmen, denk ik
oh je wilt rebels zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kan ik nou tegen de stroom in gaan als iedereen met me meezwemt?!
ofzo :\')
Ik vind Harm vanaf het eerste moment leuk... Ik zeg niet dat hij de allerbeste zanger is, dat is gewoon niet zo, maar ik vind hem wel verfrissend in deze club. God moge verhoeden dat er alleen maar Spears en Timberlake wannabe's over blijvenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar hij blijft stom, vraag me ook af wat jij er zo leuk aan vindt.
Hij is echt niet zo down to earth leuk als Ralph hoor![]()
Hehe ik was even bang dat je vond dat ik me ongenuanceerd uitliet over het kapsel van Charissaquote:
Ja, blijft alleen het feit dat hij dus en niet kan zingen, en een lelijke rotkop heeft, met dito lijf, en alleen geveinsd zelfvertrouwen heeft, en dat ook nog schijnt te putten uit zijn fantasie-escapades.... echt down to earth die Harmquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan z\'n zangprestaties en z\'n vertrouwen om vér te komen hoor... Je kunt bijvoorbeeld heel erg zeker zijn over je leuke kop, maar absoluut down to earth zijn wat je werk betreft.....
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef octopussy het volgende:
pff sowieso de enigen die er problemen mee hebben dat ze zwanger is, zijn de juryleden. En haar performance was toch best aardig.
Hoe weet je dat zo zeker? Ken jij heel Nl ofzo, wat hun mening betreft ^o)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef octopussy het volgende:
pff sowieso de enigen die er problemen mee hebben dat ze zwanger is, zijn de juryleden. En haar performance was toch best aardig.
Aan de reacties te zien was verder ook niet iedereen even enthousiast hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef octopussy het volgende:
dat mag, gooi eerst die gasten er maar uit....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Precies, ze zal inderdaad wel doorgaan vanwege de sympathiestemmen.
Dat kan ik anders ook tegen jou zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kan ik nou tegen de stroom in gaan als iedereen met me meezwemt?!
ofzo :\')
Het maakt mij verder niet uit hoor. Ik vind er alleen zo weinig aanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind Harm vanaf het eerste moment leuk... Ik zeg niet dat hij de allerbeste zanger is, dat is gewoon niet zo, maar ik vind hem wel verfrissend in deze club. God moge verhoeden dat er alleen maar Spears en Timberlake wannabe\'s over blijven![]()
Harm maakt het leuk omdat hij zo totaal anders is dan de rest
Anders ook nog wel hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, ze zal inderdaad wel doorgaan vanwege de sympathiestemmen.
Mijn favo volgorde: Serge eruit, dan AAron en vervolgens Raff.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat mag, gooi eerst die gasten er maar uit....
kan Raf nog 3 weken mee... dan praat niemand meer over die zw.schap en zwaaien we haar uit
Dat is jouw mening erover... Ik zie het anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, blijft alleen het feit dat hij dus en niet kan zingen, en een lelijke rotkop heeft, met dito lijf, en alleen geveinsd zelfvertrouwen heeft, en dat ook nog schijnt te putten uit zijn fantasie-escapades.... echt down to earth die Harm
Maar het is geen Pop idolquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind Harm vanaf het eerste moment leuk... Ik zeg niet dat hij de allerbeste zanger is, dat is gewoon niet zo, maar ik vind hem wel verfrissend in deze club. God moge verhoeden dat er alleen maar Spears en Timberlake wannabe\'s over blijven![]()
Harm maakt het leuk omdat hij zo totaal anders is dan de rest
Ik vond je nog tam.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hehe ik was even bang dat je vond dat ik me ongenuanceerd uitliet over het kapsel van Charissa![]()
Mwa, misschien wel jah! Was met die andere zwangere doos volgens mij ook het geval.quote:
Eerst Serge, dan Harm, en dan zien we wel weer verder...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn favo volgorde: Serge eruit, dan AAron en vervolgens Raff.
Floortje is altijd leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom heeft nog niemand de leuke krulletjes van Floortjeopgemerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |