quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef WithMe het volgende:
Hij heeft het wel eens slechter gedaan.
Ja ik ben het wel met je eens, er werd niets gezegd over het goede optreden en ze werd alleen maar afgezeken om het foutje van de natuur.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een hondse commentaren van de jury..
.
Charissa was interessant omdat ze zwanger was, ze waren erg benieuwd hoe ze zich zou ontwikkelen, maar de platenmaatschappij wil niet met Raffa samenwerken.. Honden.
. En ze gaf godverdomme een teringgoede performance vanavond en dáár hoor je ze niet over!
.
volgens mij is het juist iedere week precies hetzelfde slaapverwekkende, belabberde niveau...quote:
maar wel zijn eigen stijl, en dat is toch wel een pluspunt. Echt goed zingen kan hij natuurlijk niet, en dit was ook niet best.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al twee uitzendingen geleden van Harm afgestapt hij heeft het niet.
Omdat ze bang zijn, die kinderjuf met carnaval in d'r haar zou toch niet gaan winnen. Raffaela maakt wat meer kans.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Waarom vonden ze het bij Charissa leuk om haar zwangerschap te volgen en is het bij Raf in een keer een doodzonde
Het lijkt wel of ie denkt dat ie al Idol is, terwijl ie nog de finale moet halen zeg maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Harm was in \'t begin wat geheimzinnig ofzo, en daarom was ie zo leuk; denk/vind/vond ik dan... En da\'s nu \'n beetje over, hij is nu gewoon gewoon.... People who agree with me?
true truequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef WithMe het volgende:
Je kunt van alles van Harm zeggen, maar hij is echt zóveel geloofwaardiger dan Raffaëla.
terecht toch, van de deelnemers word ik tot nu toe ook niet erg warmquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
wat is de jury kut vandaag
ik denk dat je gelijk hebt.... een hondenstreek blijft hetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn, die kinderjuf met carnaval in d\'r haar zou toch niet gaan winnen. Raffaela maakt wat meer kans.
Jazeker, met al zijn verhalen over vrouwen :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef WithMe het volgende:
Je kunt van alles van Harm zeggen, maar hij is echt zóveel geloofwaardiger dan Raffaëla.
Precies, geef eerst commentaar op het optreden en ga daarna maar jengelen over dat ze een domme doos is om zwanger te worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja ik ben het wel met je eens, er werd niets gezegd over het goede optreden en ze werd alleen maar afgezeken om het foutje van de natuur.
Ja dat ze er meteen een heel mediacircus van maakte, maar dat is niet iets om direct in het jurycommentaar te zeggen n.a.v. het lied dat ze heeft gezongen. En daar zit de jury wel fout in mijn ogen, bovendien hadden ze het wel eerst ook tegen Raffaëla persoonlijk mogen zeggen en niet op tv waar meteen een paar miljoen mensen meekijken.
Nou ik hoop toch niet al te verquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Harm blijft nog wel even hoor
Hij gaat op z\'n anti-idol uitstraling erg ver komen...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
terecht toch, van de deelnemers word ik tot nu toe ook niet erg warm
Dat ben ik niet met je eens hoor... Hij is juist heel erg down to earth.. Is iedere week weer oprecht verbaasd als hij door is. Hij weet donders goed dat hij niet de 'standaard-idol' is...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef J-net het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ie denkt dat ie al Idol is, terwijl ie nog de finale moet halen zeg maar.
Ja geef haar doos maar de schuldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precies, geef eerst commentaar op het optreden en ga daarna maar jengelen over dat ze een domme doos is om zwanger te worden.
Vind jij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef WithMe het volgende:
waarom ben ik het nou altijd met je eens? Ben je een kloon van me?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
terecht toch, van de deelnemers word ik tot nu toe ook niet erg warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |