Erg goed inderdaad. Qua zang en performance viel het mij zeker niet tegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
heb trouwens de tv van me slaapkamer naar me computerkamer gesleept. En nu ben ik moe.... maar kan nu wel op fok en tv kijken te gelijk
KUTPC
Maar vond Raffaela wel goed hoor!
Maar dan nog is het geen 'foutje van de natuur'. Beetje ongelukkig gekozen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve schat, al gebruik jij 5 condooms tegelijk, en 16 pillen dan nog heb je een kans op zwangerschap
dan is de kans júist heel groot :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Lieve schat, al gebruik jij 5 condooms tegelijk, en 16 pillen dan nog heb je een kans op zwangerschap
Pciesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
HJ is hard, maar hij heeft wel gelijk:
ze komt fake over [ik zeg maar niet dat ze het is], beetje mediageil
dat wordt hier ook regelmatig gezegd [de zwangerschap is alleen maar het zoveelste voorbeeld]
feitjes van de dagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
KC is trouwens op 43jarige leeftijd overleden aan een dranklever. En dit is bagger.
Inderdaad het was schandalig. Kotsvlekkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een hondse commentaren van de jury..
.
Charissa was interessant omdat ze zwanger was, ze waren erg benieuwd hoe ze zich zou ontwikkelen, maar de platenmaatschappij wil niet met Raffa samenwerken.. Honden.
. En ze gaf godverdomme een teringgoede performance vanavond en dáár hoor je ze niet over!
.
Mjah wat Jerney zei oke.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:35 schreef BVO het volgende:
Zeg dat het een goed optreden was, d\\\'r beste in de liveshows, maar ga niet zulke huichelachtelijke opmerkingen maken over d\\\'r zwangerschap.
dat is het al weken..................quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik begin Harm echt zat te worden. Zijn stem is opeens zoooo zeikerig
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef WithMe het volgende:
Hij heeft het wel eens slechter gedaan.
Ja ik ben het wel met je eens, er werd niets gezegd over het goede optreden en ze werd alleen maar afgezeken om het foutje van de natuur.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een hondse commentaren van de jury..
.
Charissa was interessant omdat ze zwanger was, ze waren erg benieuwd hoe ze zich zou ontwikkelen, maar de platenmaatschappij wil niet met Raffa samenwerken.. Honden.
. En ze gaf godverdomme een teringgoede performance vanavond en dáár hoor je ze niet over!
.
volgens mij is het juist iedere week precies hetzelfde slaapverwekkende, belabberde niveau...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |