1 |
Ik heb em geopend.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bush-basher? Wat heeft Bush hiermee te maken?
1 |
Ik heb verder nog geen plannen vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens deze logica zou ik nu als een idioot de straat op mogen rennen, om vervolgens verschillende Arabische consulaten in brand te zetten.
Geen idee, gewoon een gok gezien het feit dat besluitvorming wel vaker zo gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie / wat / waar / en wat was diens oordeel?![]()
meer: http://news.yahoo.com/s/nm/20060126/lf_nm/life_sprawl_dcquote:Suburban sprawl an irresistible force in US
By Alan Elsner Thu Jan 26, 8:19 AM ET
WASHINGTON (Reuters) - Across the United States, an unprecedented acceleration in suburban sprawl is prompting concerns about the environment, traffic, health and damage to rural communities, but opponents appear powerless to stop the process because of the economic development and profits it generates.
Da's toch echt te veel eer, R WN.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Coen is in da house!1!111
's ochtends als ik opsta en m'n huis weer heb gevonden,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
O, en van EW weet ik niets, Harry.
Niets dan wat ik hoor en zie, niets
dan wat ik lees.
En bedankt! Kan ik dat weer uit mijn hoofd proberen te krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
O, en van EW weet ik niets, Harry.
Niets dan wat ik hoor en zie, niets
dan wat ik lees.
(ain't nuttin' but a G thang)quote:
Gek genoeg voel ik me niet schuldig dat ik iemand een Blofgevoel heb bezorgd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
En bedankt! Kan ik dat weer uit mijn hoofd proberen te krijgen!
Niet meer. [14.gif]quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:04 schreef Yildiz het volgende:
Hey, nóg n neger als avatart. [14.gif]
Oh jasses, nog zo\\\'n spotprentgedoe.quote:
De gelaatsuitdrukking van jouw neger is anders ook knap karikaturaal.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh jasses, nog zo\'n spotprentgedoe.
Mijn hoofd pikt het moeiteloos op, maar welke band het is zou ik dan weer niet weten. Blof dus. Ik ken de naam. Volgens mij hebben die meer zeikerigs gemaakt. Nee, dat hoeft niet te worden opgenoemd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gek genoeg voel ik me niet schuldig dat ik iemand een Blofgevoel heb bezorgd.
#POL.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de bovenbazen er eindelijk uit zijn, wáár wordt het dan als eerste gemeld? MED? POL?
Het is dan ook een topfilm.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De gelaatsuitdrukking van jouw neger is anders ook knap karikaturaal.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Utrecht:
[afbeelding]
Grappig, het verschil tussen de PvdA en SP.
Hotpants zien er van achter toffer uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Zegguh mevrouw... waarom heeft u een luier om??
Hotpants zijn een goede vervanger van de string.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hotpants zien er van achter toffer uit.
'n spot avatar. Wie stenigt deze vrouw even voor ons?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:28 schreef sigme het volgende:
test
Webzilla.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk te weten van welke website deze afkomstig is. Maar wat er is weggelaten, geen idee.
pure webzillaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk te weten van welke website deze afkomstig is. Maar wat er is weggelaten, geen idee.
Oh, daarom lukte het me niet....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef sigme het volgende:
Traag ben ik, traag. Je kan dus geen berichten posten met daarin een directe fok!-topic. Je moet er url-tags omheen zetten.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Utrecht:
[afbeelding]
Grappig, het verschil tussen de PvdA en SP.
quote:Het schip van de Domkerk moet herbouwd worden.
Met een goede Talisker kan de tijd niet traag genoeg zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef sigme het volgende:
Traag ben ik, traag. Je kan dus geen berichten posten met daarin een directe fok!-topic. Je moet er url-tags omheen zetten.
Hmpf, het kostte mij 10 pogingen voordat het kwartje viel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, daarom lukte het me niet....
Voor wie het nog niet snapt: je kan dus dit niet in je tekst opnemen:quote:Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: \'live_forum@elessar\' for table \'topics\'
1 |
Ik ben van plan hem een stuk sneller soldaat te maken dan dat hij heeft gerijptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Met een goede Talisker kan de tijd niet traag genoeg zijn![]()
Eerder allemaal hetzelfde formaat papier / karton / stift.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar ze vandaan komen...Hebben die demonstranten allemaal hetzelfde handschrift?
quote:172 tt-EEN 172 za 04 feb 19:23:18
buitenland
CARTOONS DOEN EMOTIES HOOG OPLAAIEN
De Iraanse president Mahmoud Ahmadine-
jad heeft economische sancties van zijn
land aangekondigd tegen de landen waar
de cartoons in de pers zijn verschenen.
Het Vaticaan toont begrip voor de mos-
lims die zich gekwetst voelen door de
spotprenten. De vrije meningsuiting
houdt niet het recht in om religieuze
gevoelens te kwetsen.
In Polen heeft de eerste minister kri-
tiek geuit op een krant die de cartoons
had afgedrukt.
Javier Solana, de hoge afgevaardigde
voor Buitenlandse Zaken van de Europe-
se Unie, probeert de gemoederen te be-
daren en roept op tot respect.
Bas!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:58 schreef George-Butters het volgende:
http://nonentry.com/Danish_flag.gif
Polskiquote:
quote:De vrije meningsuiting
houdt niet het recht in om religieuze
gevoelens te kwetsen.
Het is inderdaad te idioot voor woorden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Je houdt het toch niet voor mogelijk? \\\'\\\'Deze piano is niet voor gebruik\\\'\\\'.
Dat ligt eraan, in Nederland is de vrijheid van meningsuiting ook niet onvoorwaardelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Je houdt het toch niet voor mogelijk? \\\\\\\'\\\\\\\'Deze piano is niet voor gebruik\\\\\\\'\\\\\\\'.
Pak jij de molotov cocktails alvast?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nog even mijn afbeelding-spam kannonade in dit topic botvieren:
Wie heeft dat getypt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Je houdt het toch niet voor mogelijk? \\\'\\\'Deze piano is niet voor gebruik\\\'\\\'.
Ik heb hier nog een Palestijnse vlag, pak jij de lucifers even?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Pak jij de molotov cocktails alvast?
Als ze nou eens een goede zouden gebruiken, dan doet het wat minder zeer aan het oog.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef RichardQuest het volgende:
Al die vlaggen maken het er niet bepaald overzichtelijker op...
En overigens ben ik van mening dat artikel 137 wetb van strafrecht moet worden afgeschaft.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, in Nederland is de vrijheid van meningsuiting ook niet onvoorwaardelijk![]()
Dat is waar. Zoek ik even een noorse vlagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef RichardQuest het volgende:
147?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
En overigens ben ik van mening dat artikel 137 wetb van strafrecht moet worden afgeschaft.
Dit leert je om verder te kijken dan het plaatje.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef RichardQuest het volgende:
Dat is juist. Maar het Vaticaan is er niet vies van anderen met religieuze redeneringen te beledigen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, In nederland is de vrijheid van meningsuiting ook niet onvoorwaardelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |