| 1 |
Ik heb em geopend.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bush-basher? Wat heeft Bush hiermee te maken?
| 1 |
Ik heb verder nog geen plannen vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens deze logica zou ik nu als een idioot de straat op mogen rennen, om vervolgens verschillende Arabische consulaten in brand te zetten.
Geen idee, gewoon een gok gezien het feit dat besluitvorming wel vaker zo gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie / wat / waar / en wat was diens oordeel?![]()
meer: http://news.yahoo.com/s/nm/20060126/lf_nm/life_sprawl_dcquote:Suburban sprawl an irresistible force in US
By Alan Elsner Thu Jan 26, 8:19 AM ET
WASHINGTON (Reuters) - Across the United States, an unprecedented acceleration in suburban sprawl is prompting concerns about the environment, traffic, health and damage to rural communities, but opponents appear powerless to stop the process because of the economic development and profits it generates.
Da's toch echt te veel eer, R WN.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Coen is in da house!1!111
's ochtends als ik opsta en m'n huis weer heb gevonden,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
O, en van EW weet ik niets, Harry.
Niets dan wat ik hoor en zie, niets
dan wat ik lees.
En bedankt! Kan ik dat weer uit mijn hoofd proberen te krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
O, en van EW weet ik niets, Harry.
Niets dan wat ik hoor en zie, niets
dan wat ik lees.
(ain't nuttin' but a G thang)quote:
Gek genoeg voel ik me niet schuldig dat ik iemand een Blofgevoel heb bezorgd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
En bedankt! Kan ik dat weer uit mijn hoofd proberen te krijgen!
Niet meer. [14.gif]quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:04 schreef Yildiz het volgende:
Hey, nóg n neger als avatart. [14.gif]
Oh jasses, nog zo\\\'n spotprentgedoe.quote:
De gelaatsuitdrukking van jouw neger is anders ook knap karikaturaal.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh jasses, nog zo\'n spotprentgedoe.
Mijn hoofd pikt het moeiteloos op, maar welke band het is zou ik dan weer niet weten. Blof dus. Ik ken de naam. Volgens mij hebben die meer zeikerigs gemaakt. Nee, dat hoeft niet te worden opgenoemd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gek genoeg voel ik me niet schuldig dat ik iemand een Blofgevoel heb bezorgd.
#POL.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de bovenbazen er eindelijk uit zijn, wáár wordt het dan als eerste gemeld? MED? POL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |