Ik ben van plan hem een stuk sneller soldaat te maken dan dat hij heeft gerijptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Met een goede Talisker kan de tijd niet traag genoeg zijn![]()
Eerder allemaal hetzelfde formaat papier / karton / stift.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar ze vandaan komen...Hebben die demonstranten allemaal hetzelfde handschrift?
quote:172 tt-EEN 172 za 04 feb 19:23:18
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
CARTOONS DOEN EMOTIES HOOG OPLAAIEN
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De Iraanse president Mahmoud Ahmadine-
jad heeft economische sancties van zijn
land aangekondigd tegen de landen waar
de cartoons in de pers zijn verschenen.
Het Vaticaan toont begrip voor de mos-
lims die zich gekwetst voelen door de
spotprenten. De vrije meningsuiting
houdt niet het recht in om religieuze
gevoelens te kwetsen.
In Polen heeft de eerste minister kri-
tiek geuit op een krant die de cartoons
had afgedrukt.
Javier Solana, de hoge afgevaardigde
voor Buitenlandse Zaken van de Europe-
se Unie, probeert de gemoederen te be-
daren en roept op tot respect.
Bas!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:58 schreef George-Butters het volgende:
http://nonentry.com/Danish_flag.gif
Polskiquote:
quote:De vrije meningsuiting
houdt niet het recht in om religieuze
gevoelens te kwetsen.
Het is inderdaad te idioot voor woorden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Je houdt het toch niet voor mogelijk? \\\'\\\'Deze piano is niet voor gebruik\\\'\\\'.
Dat ligt eraan, in Nederland is de vrijheid van meningsuiting ook niet onvoorwaardelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Je houdt het toch niet voor mogelijk? \\\\\\\'\\\\\\\'Deze piano is niet voor gebruik\\\\\\\'\\\\\\\'.
Pak jij de molotov cocktails alvast?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nog even mijn afbeelding-spam kannonade in dit topic botvieren:
Wie heeft dat getypt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Je houdt het toch niet voor mogelijk? \\\'\\\'Deze piano is niet voor gebruik\\\'\\\'.
Ik heb hier nog een Palestijnse vlag, pak jij de lucifers even?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Pak jij de molotov cocktails alvast?
Als ze nou eens een goede zouden gebruiken, dan doet het wat minder zeer aan het oog.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef RichardQuest het volgende:
Al die vlaggen maken het er niet bepaald overzichtelijker op...
En overigens ben ik van mening dat artikel 137 wetb van strafrecht moet worden afgeschaft.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, in Nederland is de vrijheid van meningsuiting ook niet onvoorwaardelijk![]()
Dat is waar. Zoek ik even een noorse vlagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef RichardQuest het volgende:
147?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
En overigens ben ik van mening dat artikel 137 wetb van strafrecht moet worden afgeschaft.
Dit leert je om verder te kijken dan het plaatje.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef RichardQuest het volgende:
Dat is juist. Maar het Vaticaan is er niet vies van anderen met religieuze redeneringen te beledigen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, In nederland is de vrijheid van meningsuiting ook niet onvoorwaardelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |