Het is dan ook een topfilm.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De gelaatsuitdrukking van jouw neger is anders ook knap karikaturaal.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Utrecht:
[afbeelding]
Grappig, het verschil tussen de PvdA en SP.
Hotpants zien er van achter toffer uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Zegguh mevrouw... waarom heeft u een luier om??
Hotpants zijn een goede vervanger van de string.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hotpants zien er van achter toffer uit.
'n spot avatar. Wie stenigt deze vrouw even voor ons?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:28 schreef sigme het volgende:
test
Webzilla.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk te weten van welke website deze afkomstig is. Maar wat er is weggelaten, geen idee.
pure webzillaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk te weten van welke website deze afkomstig is. Maar wat er is weggelaten, geen idee.
Oh, daarom lukte het me niet....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef sigme het volgende:
Traag ben ik, traag. Je kan dus geen berichten posten met daarin een directe fok!-topic. Je moet er url-tags omheen zetten.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Utrecht:
[afbeelding]
Grappig, het verschil tussen de PvdA en SP.
quote:Het schip van de Domkerk moet herbouwd worden.
Met een goede Talisker kan de tijd niet traag genoeg zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef sigme het volgende:
Traag ben ik, traag. Je kan dus geen berichten posten met daarin een directe fok!-topic. Je moet er url-tags omheen zetten.
Hmpf, het kostte mij 10 pogingen voordat het kwartje viel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, daarom lukte het me niet....
Voor wie het nog niet snapt: je kan dus dit niet in je tekst opnemen:quote:Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: \'live_forum@elessar\' for table \'topics\'
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |