Staat erbijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:08 schreef WithMe het volgende:
Ik ga ook, weet nog niet wie ik meeneem.![]()
Zo lijk jij extra-tofquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aandringen?
Hij kwam er zelf mee na afloop v/d liveshow hoor
Staat er ook bijquote:
Ben ik dat anders niet dan?quote:
Tuuk welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben ik dat anders niet dan?![]()
Dat is dus niet de bedoeling hequote:Lijstje heb k in mn 1e post erin gezet
Ja, maar ik ben geen mod..dus ik zet m daarin zodat jij m over kon nemen, svennie!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuuk wel.
[..]
Dat is dus niet de bedoeling he. Dat moet allemaal in de OP
!
Nee, dan kom ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind wel dat er een FOK!spandoek mee moet.
quote:FOK!, waar is Marescha nou??
Ik ook niet :')quote:
Dat zijn dus weer 2 vrije plaatsenquote:
Dan zeg ik bij dezen af.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb zo\'n vaag vermoeden dat Mark daar wel voor zorgt
Mietjequote:
Gewoon Fok! heel groot in het decorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
welkom bij FOKKING Idols .. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gewoon Fok! heel groot in het decor
Dat hoeft voor mij niet zo nodig hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Liever niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Kan mark niet 30 plaatsen reserveren met FOK erop, beetje vooraan? Dan zitten we toch allemaal bij elkaar
Voor mij dus ook niet :') Ik hoef niet echt herkenbaar in beeld ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij niet zo nodig hoor. [afbeelding]
Het thema was toch disco? Dan doe je een Aaronpruik op, zonnebril erbij, niemand die je herkentquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Voor mij dus ook niet :\') Ik hoef niet echt herkenbaar in beeld ofzo![]()
Het is 4 maart pas hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het thema was toch disco? Dan doe je een Aaronpruik op, zonnebril erbij, niemand die je herkent.
Ohja, mijn foutquote:
Dan vál je juist opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, mijn fout.
Maar op zich kan je dan nog steeds die vermomming gebruiken.
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Voor mij dus ook niet :\\\') Ik hoef niet echt herkenbaar in beeld ofzo![]()
Bij elkaar zitten wel, maar ik hoef niet vooraan, kom liever niet op TV.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo niet? Dat is toch gezelliger?
Ligt maar net aan de anderen he.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo niet? Dat is toch gezelliger?
ik zit toch al naast CDPquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de anderen he.
Je zou maar naast CDP gezet worden.
geloof me... ik ben nu al 2 keer geweest en 2 keer vooraan gezeten, zelf 2keer naast de familie gezeten.... en ik ben al 2 keer NIET in beeld geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij elkaar zitten wel, maar ik hoef niet vooraan, kom liever niet op TV.
Zo erg is dat nu ook weer niet toch? Moet je wel tijdens de backstage wegwezen denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij elkaar zitten wel, maar ik hoef niet vooraan, kom liever niet op TV.
je moet gewoon achter de jury gaan zitten, en dan tijdens de show op de bank van de kandidaten duikenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik val toch niet op, moet lukken om op het podium te komen en even een krabbeltje te scoren.
jah daar waar alle bakvisjes zitten :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:58 schreef Timmai het volgende:
[..]
je moet gewoon achter de jury gaan zitten, en dan tijdens de show op de bank van de kandidaten duiken
als je geluk hebquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef bergkampf het volgende:
Ik kom ook dansamen met mn broertje.
ligt aan je posts..... sta je in de top 15??quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef bergkampf het volgende:
Ok bij deze in de lijst: Bergkampf + broertje memmi
Whoej, plaats 44 voor mijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
je staat nog geen eens in de top 50 lijst...... ik denk dat andere voor gaan
Maar dat laten we aan CDP en Mark over
jah idd.... ik plan nooit wat op zaterdagavond.... halloquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef --Globe-- het volgende:
En die datum is nog zo ver weg..
er worden veel plannen gemaakt dan
Mn vrienden willen ook altijd wat doen enzo, maar ik zit vaak liever idols te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd.... ik plan nooit wat op zaterdagavond.... halloIDOLSAVOND!!
![]()
Dus ik zit of achter de tv of in de studio![]()
nou mijn vrienden weten dat ik Idolsgek ben... die vragen me tot 11 maart gewoon niet mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:36 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Mn vrienden willen ook altijd wat doen enzo, maar ik zit vaak liever idols te kijken![]()
Soms kom ik er niet onderuit![]()
Ik dus ook :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit alleen met verjaardagen denk ik.... 3 verjaardagen komen er aan... kijken hoe ik daar onderuit kom
hmmmzz ik haat het als mensen hun verjaardagen verplaatsen naar een ZATERDAG! Dus ik ga meestal op de dag zelf langs..... en 15-02 / 07-08 / 08-08 vallen niet op een zaterdag dus ze hebben pech... en anders doe ik net alsof ik een kaartje hebquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit alleen met verjaardagen denk ik.... 3 verjaardagen komen er aan... kijken hoe ik daar onderuit kom
nee, dat zijn van die dingen, daar hoor je gewoon bij te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo\\\'n Idols-diehard als jullie.
M\'n zaterdagavonden houd ik dan ook echt niet vrij voor Idols. Een keer naar zo\'n show kijken had me wel leuk geleken, maar uitgerekend de 4e kan ik echt niet. Ouders vieren dan hun 25-jarige bruiloft... is ook zoiets om dan zelf niet te komen :\').
ik hou me aanbevolenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Met wat geluk is er nog wel een kaartje voor je over Californian_dreamer.
Eens, heb ik ook! Ik begin zelfs DSDS en AI extreem te volgen. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
nee, dat zijn van die dingen, daar hoor je gewoon bij te zijn.
en ik ben idd een Idols-diehad. ieder jaar neem ik mezelf voor om het niet meer zo heel erg te volgen, en dan komt de eerst auditie...and I\'m hooked again...and loving it anyway![]()
Sta ik volgens mij ook niet bij, en ik stond ook op de lijst voordat ik aangaf niet te kunnen. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt aan je posts..... sta je in de top 15??
bakvisjes.. why?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah daar waar alle bakvisjes zitten :\')
nou daar zitten alle bakvisjes, die de kandidaten half bespringen, daar zit het schreeuwvolk, de Breezerbakvisjesquote:
o,quote:Op zondag 5 februari 2006 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou daar zitten alle bakvisjes, die de kandidaten half bespringen, daar zit het schreeuwvolk, de BreezerbakvisjesElke liveshow weer
Wanneer ben je geweest dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
o,
ik zat daar namelijk ook vorige keer![]()
Meen je dat.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:05 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga trouwens wel een spandoek maken![]()
interestingquote:Op zondag 5 februari 2006 14:08 schreef WithMe het volgende:
Ik ken weinig Idols-fans in mijn directe omgeving, dus de kans bestaat dat ook mijn tweede kaartje beschikbaar komt.
dam ben je dus een bakvisquote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
o,
ik zat daar namelijk ook vorige keer![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:47 schreef sbientje het volgende:
jerruh, als mijn vriendin niet meewil dan mag je wel met mij![]()
ja hey! had dan eerder wat gezegdquote:
okee vooruit vooruitquote:
ik ken lynx een klein beetjequote:
ikke ikke ikkequote:Op zondag 5 februari 2006 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb een mailtje gehad van CDP!!
Geweldig leuk idee, al mag iemand anders mijn kaartjes hebben. Ik ga over twee weken al naar de liveshow en een keertje vind ik genoeg.
Jullie iig veel plezier!
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
De beste manier om toch mee te kunnen als je niet hoog in de lijstjes staat is gewoon slijmen bij personen die tot nu toe nog geen introducées hebben.
Maar hebben die zich hier al gemeld dan? Hier zijn er in ieder geval wel een paar die erg graag willen.quote:Er is al een reservelijstje hoor...maar dat zijn idd wel de posters die iets meer richting de top staan
De reserves worden pas gemaild als de vorige niet kanquote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Maar hebben die zich hier al gemeld dan? Hier zijn er in ieder geval wel een paar die erg graag willen.
Ik weet het nog niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
charmed_angel ]---> Neemt wie mee?
CrazyDutchPunk ---> Neemt wie mee?
WithMe ---> Neemt wie mee?
Dizer ---> Neemt wie mee?
Ik heb nog werkelijk geen idee.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
WithMe ---> Neemt wie mee?
jullie hebben alleen geen kaartje gehad van CDP en markquote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef Natalie het volgende:
Steenz en ik zijn hier ook wel voor te porren
(steenz zit nu in de trein, maar ik gok dat ie geen bezwaar zal maken)
pssst...er is dan een crewmeet hequote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef Natalie het volgende:
Steenz en ik zijn hier ook wel voor te porren
(steenz zit nu in de trein, maar ik gok dat ie geen bezwaar zal maken)
Ja, damn :')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
jullie hebben alleen geen kaartje gehad van CDP en mark
dus kom naar de crewmeet!!
Hm, dan moeten er nog een hoop mensen niet kunnen voordat ik aan de beurt benquote:
*roffelt de trom*quote:Op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef Lynx666 het volgende:
[me=Lynx666] hoopt nog op een toch-niet-zo\\\'n-zin bericht van sbientjes kanshebbende vriendin[/me]
En er worden geen namen genoemdquote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
*roffelt de trom*
Sbien zegt:
haha, ik heb een jongen van FOK beloofd dat ie meemag naar idols als jij niet wil
Marjolijn - nieuwe pc is onderweg zegt:
oh, ja nouja, neem hem maar mee hoor
ik heb er toch niet zo veel zin in
Sbien zegt:
okee
ik zat gisteren te kijken naar idols en toen dacht ik
![]()
Sbien zegt:
okee
Sbien zegt:
dan ga ik m blij maken
Ja maar ik ben blijer dan jij.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En er worden geen namen genoemd. Ik ben een jongen
.
.
Oh. Werd ik dan niet bedoeld?quote:
whehehequote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]!!!
Die blijmaakmissie is geslaagd !!
!
!! sbientje for president!
Zeker een schrale tong aan over gehoudenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef Yeahinho het volgende:
Ik sta 25e op de lijst en was de 2e reserve geloof ik.
Inlikken is oké![]()
.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:24 schreef sbientje het volgende:
zo komen we aan een heel aantal fokkers. Misschien kunnen we een eindje van tevoren afsprken, zodat we bij elkaar zitten
Ik was er ook gisterquote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef dolfg het volgende:
Toffe actie hoor, van Idols!![]()
Ik heb gisteren erg genoten in de studio en zal er 4 maart ook weer zijn met mijn kids.
Die vonden het echt fantastisch gisteren.![]()
Ik zag je staan! Maar ik dacht: een handtekening vragen gaat wel erg ver.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:16 schreef Yeahinho het volgende:
Met CDP op de foto. Het is toch tegenwoordig een bekende Nederlander hè
.
en wie was dat dan wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Berucht zelfs..een bekende vrouwelijke artiest stond zelfs op t punt me in elkaar te rammen hoorde ik vandaag
Do tell!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Berucht zelfs..een bekende vrouwelijke artiest stond zelfs op t punt me in elkaar te rammen hoorde ik vandaag
Geloof t welquote:Op maandag 6 februari 2006 15:52 schreef Insomaniac het volgende:
Jezus CDP, moeten we het hele verhaal uit je trekken ofzo?
IK heb CDP al gemailt dat ik niet kanquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
Woelli, wanneer weet je of je komt of niet?
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK heb CDP al gemailt dat ik niet kan![]()
Hoe minder Ellenfans erbij hoe beterquote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK heb CDP al gemailt dat ik niet kan![]()
Had alles geprobeerd voor school.. dat lukte welquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe minder Ellenfans erbij hoe beter
Grapje Woelli![]()
[..]
Grapje Woelli![]()
[..]
Grapje Woelli![]()
Ik moet toch echt even kwijt dat je avatar erg mooi isquote:
Hij is was niet voor niks designerquote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet toch echt even kwijt dat je avatar erg mooi is, Lynx666.
Dank jequote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet toch echt even kwijt dat je avatar erg mooi is, Lynx666.
Ik ben het nog steeds hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is was is niet voor niks designer.
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis dat ik geen filmpje kon vinden van Floortje in dezelfde pose
De OS-site ziet er puik uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds hoor. Alleen niet meer voor FOK! voorlopig
quote:
Thnx! (al komt ie niet helemaal overeen met mijn versiequote:
Ik kijk mee van over je schouder.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
Dude, hoe vaak check jij de OP? Ik had 'm net aangepast
Das Tarja Turunen, de finse ex-zangeres van de band Nightwish. Geript uit hun video "Nemo"quote:Op maandag 6 februari 2006 18:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
wie is dat dan nu in je ava, lynx?
Lijkt alsof ze gaat kotsenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das Tarja Turunen, de finse ex-zangeres van de band Nightwish. Geript uit hun video "Nemo"
Mooie clip
Ik heb verder een wel lichte persoonlijkheid hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb het niet zo met al dat donkere...
Goed nieuws (en voor sommigen slecht). Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook. Na lang zoeken eindelijk wat mede-Idols fans gevonden, en 1tje kan en wil op 4 maart. Dus dat ga ik uiterlijk morgen definitief regelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wacht nog op mail, bevestigingen en adressen van:
alwaysthebest
12..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je nou al bijna 15 adressen
quote:
Op t moment moeten er me nog 2 terugmailen en 1 bevestigen..dus neequote:
Ach. Ik heb geduld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op t moment moeten er me nog 2 terugmailen en 1 bevestigen..dus nee
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wacht nog op mail, bevestigingen en adressen van:
Tha_Erik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:45 schreef Andiyan het volgende:
IDO-meet
![]()
Erik, je maakt toch wel een Raf-spandoek hè(anders maak ik er een voor je
)
Ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er ook nog mensen die richting Eindhoven moeten?
in de stijl vanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Mee naar Hilversum Noord en daar gooien ze je overboord
Optimistisch hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga wel extra uit mijn dak bij Raff..
Hoezo, het is toch vanzelfsprekend dat ze er dan in zit?quote:
Floortje, Angelique en Raffa zou geweldig zijn (Floortje iets minder, maar nog wel net iets beter dan de overige).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
vertrouwen hebben in Floortje.
ik zie haar er nog wel inziiten 4 maartt, liefst samen met Raffa en Angelique, maar ik denk dat ze samen met Harm en Serge zal zijn...(yeah, that's scary)
Ik heb m dubbelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
ze moet wel, anders ga ik echt geloven dat er iets niet klopt (en ik wil toch een fllortje ster zien te krijgen als ik er dan toch ben)
Als Harm en Serge er nog bij zitten ben zelfs jij voor Floortje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Harm en Serge. Die mogen er snel uitvliegen van mij.
Ja, als die drie overblijven wel ja. Het si niet zo dat ik Floortje slecht vind, maar saai. Ze heeft echt een goede stem, maar moet ze wel oppassen dat ze niet te ongenuanceerd wordt in haar zingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als Harm en Serge er nog bij zitten ben zelfs jij voor Floortje.![]()
met schoonheidfoutjes als 2equote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ongenuanceerd nomineren voor Idols-woord-van-het-jaar.
Jerney is gewoon een schoonheidsfoutjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
met schoonheidfoutjes als 2e
je moet wel vroeg zijn voor de Floortje sterren, want die zijn het eerste opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
ze moet wel, anders ga ik echt geloven dat er iets niet klopt (en ik wil toch een fllortje ster zien te krijgen als ik er dan toch ben)
Jahquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef Timmai het volgende:
[..]
je moet wel vroeg zijn voor de Floortje sterren, want die zijn het eerste op![]()
Naja die keer dat ik er was waren ze op in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jahniks van gemerkt.... Serge die gaan pas snel
![]()
ik las iets heel andersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ik hoef toch geen Floortje of Serge ster.
Enlighten me!quote:
ALs je dit leest zonder de andere krijg je wel een heel fout beeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik las iets heel anders![]()
maar ik hoop mijn Floortje ster nog eens op te halen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
ALs je dit leest zonder de andere krijg je wel een heel fout beeld![]()
Ojaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik verlaag me maar niet op dat niveauquote:
Daar begon ik dus net met lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Tranen sprongen in mn ogenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef chansadres het volgende:
SChrik je toch wel even van he
Dacht al Lucky Bastard
Dat hoop ik voor hem nietquote:
Hoe kan je ze eigenlijk bemachtigen? Worden ze uitgedeeld?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jahniks van gemerkt.... Serge die gaan pas snel
![]()
Nee tijdelijk gratis bij 5 pakjes boter, dus als een gek naar de AH en hamsterenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Hoe kan je ze eigenlijk bemachtigen? Worden ze uitgedeeld?![]()
19.30 hoor..19.45 is de vloer al leeg enzo en dan kun je niet meer bij ons zitten enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef Ayaxola het volgende:
Het begint natuurlijk om 20 uur
En volgens CDP moest je er uiterlijk om 19:45 zijn.
FOK!kers schijnen mee te vallen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik wel schrik heb voor mensen die ik nog nooit gezien heb en waar ik dan mee om moet gaan.
Je moet nix he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik wel schrik heb voor mensen die ik nog nooit gezien heb en waar ik dan mee om moet gaan.
Moeten niet, maar het is ook zoiets om er niet mee om te gaan, ik bedoel, het blijft wel een IDO-meet. En meet is toch echt ontmoetenquote:
Ik snap het wel, bij m'n eerste 2 meets kende ik ook helemaal niemand. Zit je toch niet zo heel lekker in (in mijn geval) de trein. Daarbij wel gezegd dat als je eenmaal de groep gevonden hebt en de eerste woorden gewisseld hebt het allemaal enorm meevaltquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten niet, maar het is ook zoiets om er niet mee om te gaan, ik bedoel, het blijft wel een IDO-meet. En meet is toch echt ontmoeten.
Ach, ik moet gewoon over mijn angstjes heenstappen. En zorgen dat ik iemand meeneem die ik goed ken.
Dat doe ik dus niet, dan voel ik me helemaal niet op m'n gemakquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
En zorgen dat ik iemand meeneem die ik goed ken.
Bij sommige FOK!kers kan ik me dat voorstellen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga jij nou ook?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij sommige FOK!kers kan ik me dat voorstellen.
Ik denk dat je beter kunt overstappen in Amersfoort.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:59 schreef superhero87 het volgende:
Trein : Assen->Amsterdam - Amsterdam->Hilversum![]()
Mn vriendje zou eerst meegaan, maar hij dan niet meer thuiskomen --> Tilburg (en hij moet zondag werken dus kon ie niet met mij mee naar huis).quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:25 schreef sbientje het volgende:
weinig mensen uit brabant
Oh waarom wist ik dit gewoon? Je kan wel maar je schijt baggerquote:
Je komt maarquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, na lang wikken en wegen.... ik ga mee!
Gegevens mail ik zo!
Whe? Ik heb je al lang mijn adres gestuurd en ik ging mee hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Dan wachten we nog op Dizer (toch?) en Ayaxola..
Jij lul jijquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Whehe, even de boel op scherp zetten he!
Oh ik dacht dat je had gepost: Misschien kan k niet en dan stuur k de kaartjes wel doorquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whe? Ik heb je al lang mijn adres gestuurd en ik ging mee hoor
Ghij vlegel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
KUT HE, DAT IK WEL KOMquote:
Ik doe je nog 's wat. :}|.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Ja dat was eerst, toen kwam een heel ruzie met PeRi dat ik wel moest komen en zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je had gepost: Misschien kan k niet en dan stuur k de kaartjes wel door
Maar dan is het grote wachten op Ayaxola (incl lekker wijf)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |