Liever niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Kan mark niet 30 plaatsen reserveren met FOK erop, beetje vooraan? Dan zitten we toch allemaal bij elkaar
Voor mij dus ook niet :') Ik hoef niet echt herkenbaar in beeld ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij niet zo nodig hoor. [afbeelding]
Het thema was toch disco? Dan doe je een Aaronpruik op, zonnebril erbij, niemand die je herkentquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Voor mij dus ook niet :\') Ik hoef niet echt herkenbaar in beeld ofzo![]()
Het is 4 maart pas hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het thema was toch disco? Dan doe je een Aaronpruik op, zonnebril erbij, niemand die je herkent.
Ohja, mijn foutquote:
Dan vál je juist opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, mijn fout.
Maar op zich kan je dan nog steeds die vermomming gebruiken.
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Voor mij dus ook niet :\\\') Ik hoef niet echt herkenbaar in beeld ofzo![]()
Bij elkaar zitten wel, maar ik hoef niet vooraan, kom liever niet op TV.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo niet? Dat is toch gezelliger?
Ligt maar net aan de anderen he.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo niet? Dat is toch gezelliger?
ik zit toch al naast CDPquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de anderen he.
Je zou maar naast CDP gezet worden.
geloof me... ik ben nu al 2 keer geweest en 2 keer vooraan gezeten, zelf 2keer naast de familie gezeten.... en ik ben al 2 keer NIET in beeld geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij elkaar zitten wel, maar ik hoef niet vooraan, kom liever niet op TV.
Zo erg is dat nu ook weer niet toch? Moet je wel tijdens de backstage wegwezen denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij elkaar zitten wel, maar ik hoef niet vooraan, kom liever niet op TV.
je moet gewoon achter de jury gaan zitten, en dan tijdens de show op de bank van de kandidaten duikenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik val toch niet op, moet lukken om op het podium te komen en even een krabbeltje te scoren.
jah daar waar alle bakvisjes zitten :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:58 schreef Timmai het volgende:
[..]
je moet gewoon achter de jury gaan zitten, en dan tijdens de show op de bank van de kandidaten duiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |