als je geluk hebquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef bergkampf het volgende:
Ik kom ook dansamen met mn broertje.
ligt aan je posts..... sta je in de top 15??quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef bergkampf het volgende:
Ok bij deze in de lijst: Bergkampf + broertje memmi
Whoej, plaats 44 voor mijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
je staat nog geen eens in de top 50 lijst...... ik denk dat andere voor gaan
Maar dat laten we aan CDP en Mark over
jah idd.... ik plan nooit wat op zaterdagavond.... halloquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef --Globe-- het volgende:
En die datum is nog zo ver weg..
er worden veel plannen gemaakt dan
Mn vrienden willen ook altijd wat doen enzo, maar ik zit vaak liever idols te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd.... ik plan nooit wat op zaterdagavond.... halloIDOLSAVOND!!
![]()
Dus ik zit of achter de tv of in de studio![]()
nou mijn vrienden weten dat ik Idolsgek ben... die vragen me tot 11 maart gewoon niet mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:36 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Mn vrienden willen ook altijd wat doen enzo, maar ik zit vaak liever idols te kijken![]()
Soms kom ik er niet onderuit![]()
Ik dus ook :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit alleen met verjaardagen denk ik.... 3 verjaardagen komen er aan... kijken hoe ik daar onderuit kom
hmmmzz ik haat het als mensen hun verjaardagen verplaatsen naar een ZATERDAG! Dus ik ga meestal op de dag zelf langs..... en 15-02 / 07-08 / 08-08 vallen niet op een zaterdag dus ze hebben pech... en anders doe ik net alsof ik een kaartje hebquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit alleen met verjaardagen denk ik.... 3 verjaardagen komen er aan... kijken hoe ik daar onderuit kom
nee, dat zijn van die dingen, daar hoor je gewoon bij te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo\\\'n Idols-diehard als jullie.
M\'n zaterdagavonden houd ik dan ook echt niet vrij voor Idols. Een keer naar zo\'n show kijken had me wel leuk geleken, maar uitgerekend de 4e kan ik echt niet. Ouders vieren dan hun 25-jarige bruiloft... is ook zoiets om dan zelf niet te komen :\').
ik hou me aanbevolenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Met wat geluk is er nog wel een kaartje voor je over Californian_dreamer.
Eens, heb ik ook! Ik begin zelfs DSDS en AI extreem te volgen. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
nee, dat zijn van die dingen, daar hoor je gewoon bij te zijn.
en ik ben idd een Idols-diehad. ieder jaar neem ik mezelf voor om het niet meer zo heel erg te volgen, en dan komt de eerst auditie...and I\'m hooked again...and loving it anyway![]()
Sta ik volgens mij ook niet bij, en ik stond ook op de lijst voordat ik aangaf niet te kunnen. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt aan je posts..... sta je in de top 15??
bakvisjes.. why?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah daar waar alle bakvisjes zitten :\')
nou daar zitten alle bakvisjes, die de kandidaten half bespringen, daar zit het schreeuwvolk, de Breezerbakvisjesquote:
o,quote:Op zondag 5 februari 2006 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou daar zitten alle bakvisjes, die de kandidaten half bespringen, daar zit het schreeuwvolk, de BreezerbakvisjesElke liveshow weer
Wanneer ben je geweest dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
o,
ik zat daar namelijk ook vorige keer![]()
Meen je dat.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:05 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga trouwens wel een spandoek maken![]()
interestingquote:Op zondag 5 februari 2006 14:08 schreef WithMe het volgende:
Ik ken weinig Idols-fans in mijn directe omgeving, dus de kans bestaat dat ook mijn tweede kaartje beschikbaar komt.
dam ben je dus een bakvisquote:Op zondag 5 februari 2006 12:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
o,
ik zat daar namelijk ook vorige keer![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:47 schreef sbientje het volgende:
jerruh, als mijn vriendin niet meewil dan mag je wel met mij![]()
ja hey! had dan eerder wat gezegdquote:
okee vooruit vooruitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |