12..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je nou al bijna 15 adressen
quote:
Op t moment moeten er me nog 2 terugmailen en 1 bevestigen..dus neequote:
Ach. Ik heb geduld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op t moment moeten er me nog 2 terugmailen en 1 bevestigen..dus nee
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wacht nog op mail, bevestigingen en adressen van:
Tha_Erik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:45 schreef Andiyan het volgende:
IDO-meet
![]()
Erik, je maakt toch wel een Raf-spandoek hè(anders maak ik er een voor je
)
Ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er ook nog mensen die richting Eindhoven moeten?
in de stijl vanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Mee naar Hilversum Noord en daar gooien ze je overboord
Optimistisch hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga wel extra uit mijn dak bij Raff..
Hoezo, het is toch vanzelfsprekend dat ze er dan in zit?quote:
Floortje, Angelique en Raffa zou geweldig zijn (Floortje iets minder, maar nog wel net iets beter dan de overige).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
vertrouwen hebben in Floortje.
ik zie haar er nog wel inziiten 4 maartt, liefst samen met Raffa en Angelique, maar ik denk dat ze samen met Harm en Serge zal zijn...(yeah, that's scary)
Ik heb m dubbelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
ze moet wel, anders ga ik echt geloven dat er iets niet klopt (en ik wil toch een fllortje ster zien te krijgen als ik er dan toch ben)
Als Harm en Serge er nog bij zitten ben zelfs jij voor Floortje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Harm en Serge. Die mogen er snel uitvliegen van mij.
Ja, als die drie overblijven wel ja. Het si niet zo dat ik Floortje slecht vind, maar saai. Ze heeft echt een goede stem, maar moet ze wel oppassen dat ze niet te ongenuanceerd wordt in haar zingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als Harm en Serge er nog bij zitten ben zelfs jij voor Floortje.![]()
met schoonheidfoutjes als 2equote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ongenuanceerd nomineren voor Idols-woord-van-het-jaar.
Jerney is gewoon een schoonheidsfoutjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
met schoonheidfoutjes als 2e
je moet wel vroeg zijn voor de Floortje sterren, want die zijn het eerste opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
ze moet wel, anders ga ik echt geloven dat er iets niet klopt (en ik wil toch een fllortje ster zien te krijgen als ik er dan toch ben)
Jahquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef Timmai het volgende:
[..]
je moet wel vroeg zijn voor de Floortje sterren, want die zijn het eerste op![]()
Naja die keer dat ik er was waren ze op in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jahniks van gemerkt.... Serge die gaan pas snel
![]()
ik las iets heel andersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ik hoef toch geen Floortje of Serge ster.
Enlighten me!quote:
ALs je dit leest zonder de andere krijg je wel een heel fout beeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik las iets heel anders![]()
maar ik hoop mijn Floortje ster nog eens op te halen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
ALs je dit leest zonder de andere krijg je wel een heel fout beeld![]()
Ojaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik verlaag me maar niet op dat niveauquote:
Daar begon ik dus net met lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Tranen sprongen in mn ogenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef chansadres het volgende:
SChrik je toch wel even van he
Dacht al Lucky Bastard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |