Ik zag je staan! Maar ik dacht: een handtekening vragen gaat wel erg ver.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:16 schreef Yeahinho het volgende:
Met CDP op de foto. Het is toch tegenwoordig een bekende Nederlander hè
.
en wie was dat dan wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Berucht zelfs..een bekende vrouwelijke artiest stond zelfs op t punt me in elkaar te rammen hoorde ik vandaag
Do tell!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Berucht zelfs..een bekende vrouwelijke artiest stond zelfs op t punt me in elkaar te rammen hoorde ik vandaag
Geloof t welquote:Op maandag 6 februari 2006 15:52 schreef Insomaniac het volgende:
Jezus CDP, moeten we het hele verhaal uit je trekken ofzo?
IK heb CDP al gemailt dat ik niet kanquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
Woelli, wanneer weet je of je komt of niet?
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK heb CDP al gemailt dat ik niet kan![]()
Hoe minder Ellenfans erbij hoe beterquote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK heb CDP al gemailt dat ik niet kan![]()
Had alles geprobeerd voor school.. dat lukte welquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe minder Ellenfans erbij hoe beter
Grapje Woelli![]()
[..]
Grapje Woelli![]()
[..]
Grapje Woelli![]()
Ik moet toch echt even kwijt dat je avatar erg mooi isquote:
Hij is was niet voor niks designerquote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet toch echt even kwijt dat je avatar erg mooi is, Lynx666.
Dank jequote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet toch echt even kwijt dat je avatar erg mooi is, Lynx666.
Ik ben het nog steeds hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is was is niet voor niks designer.
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis dat ik geen filmpje kon vinden van Floortje in dezelfde pose
De OS-site ziet er puik uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds hoor. Alleen niet meer voor FOK! voorlopig
quote:
Thnx! (al komt ie niet helemaal overeen met mijn versiequote:
Ik kijk mee van over je schouder.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
Dude, hoe vaak check jij de OP? Ik had 'm net aangepast
Das Tarja Turunen, de finse ex-zangeres van de band Nightwish. Geript uit hun video "Nemo"quote:Op maandag 6 februari 2006 18:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
wie is dat dan nu in je ava, lynx?
Lijkt alsof ze gaat kotsenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das Tarja Turunen, de finse ex-zangeres van de band Nightwish. Geript uit hun video "Nemo"
Mooie clip
Ik heb verder een wel lichte persoonlijkheid hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb het niet zo met al dat donkere...
Goed nieuws (en voor sommigen slecht). Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook. Na lang zoeken eindelijk wat mede-Idols fans gevonden, en 1tje kan en wil op 4 maart. Dus dat ga ik uiterlijk morgen definitief regelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wacht nog op mail, bevestigingen en adressen van:
alwaysthebest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |