Hoe kan je ze eigenlijk bemachtigen? Worden ze uitgedeeld?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jahniks van gemerkt.... Serge die gaan pas snel
![]()
Nee tijdelijk gratis bij 5 pakjes boter, dus als een gek naar de AH en hamsterenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Hoe kan je ze eigenlijk bemachtigen? Worden ze uitgedeeld?![]()
19.30 hoor..19.45 is de vloer al leeg enzo en dan kun je niet meer bij ons zitten enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef Ayaxola het volgende:
Het begint natuurlijk om 20 uur
En volgens CDP moest je er uiterlijk om 19:45 zijn.
FOK!kers schijnen mee te vallen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik wel schrik heb voor mensen die ik nog nooit gezien heb en waar ik dan mee om moet gaan.
Je moet nix he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik wel schrik heb voor mensen die ik nog nooit gezien heb en waar ik dan mee om moet gaan.
Moeten niet, maar het is ook zoiets om er niet mee om te gaan, ik bedoel, het blijft wel een IDO-meet. En meet is toch echt ontmoetenquote:
Ik snap het wel, bij m'n eerste 2 meets kende ik ook helemaal niemand. Zit je toch niet zo heel lekker in (in mijn geval) de trein. Daarbij wel gezegd dat als je eenmaal de groep gevonden hebt en de eerste woorden gewisseld hebt het allemaal enorm meevaltquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten niet, maar het is ook zoiets om er niet mee om te gaan, ik bedoel, het blijft wel een IDO-meet. En meet is toch echt ontmoeten.
Ach, ik moet gewoon over mijn angstjes heenstappen. En zorgen dat ik iemand meeneem die ik goed ken.
Dat doe ik dus niet, dan voel ik me helemaal niet op m'n gemakquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
En zorgen dat ik iemand meeneem die ik goed ken.
Bij sommige FOK!kers kan ik me dat voorstellen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga jij nou ook?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij sommige FOK!kers kan ik me dat voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |