ik ken lynx een klein beetjequote:
ikke ikke ikkequote:Op zondag 5 februari 2006 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb een mailtje gehad van CDP!!
Geweldig leuk idee, al mag iemand anders mijn kaartjes hebben. Ik ga over twee weken al naar de liveshow en een keertje vind ik genoeg.
Jullie iig veel plezier!
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
De beste manier om toch mee te kunnen als je niet hoog in de lijstjes staat is gewoon slijmen bij personen die tot nu toe nog geen introducées hebben.
Maar hebben die zich hier al gemeld dan? Hier zijn er in ieder geval wel een paar die erg graag willen.quote:Er is al een reservelijstje hoor...maar dat zijn idd wel de posters die iets meer richting de top staan
De reserves worden pas gemaild als de vorige niet kanquote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Maar hebben die zich hier al gemeld dan? Hier zijn er in ieder geval wel een paar die erg graag willen.
Ik weet het nog niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
charmed_angel ]---> Neemt wie mee?
CrazyDutchPunk ---> Neemt wie mee?
WithMe ---> Neemt wie mee?
Dizer ---> Neemt wie mee?
Ik heb nog werkelijk geen idee.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
WithMe ---> Neemt wie mee?
jullie hebben alleen geen kaartje gehad van CDP en markquote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef Natalie het volgende:
Steenz en ik zijn hier ook wel voor te porren
(steenz zit nu in de trein, maar ik gok dat ie geen bezwaar zal maken)
pssst...er is dan een crewmeet hequote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef Natalie het volgende:
Steenz en ik zijn hier ook wel voor te porren
(steenz zit nu in de trein, maar ik gok dat ie geen bezwaar zal maken)
Ja, damn :')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
jullie hebben alleen geen kaartje gehad van CDP en mark
dus kom naar de crewmeet!!
Hm, dan moeten er nog een hoop mensen niet kunnen voordat ik aan de beurt benquote:
*roffelt de trom*quote:Op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef Lynx666 het volgende:
[me=Lynx666] hoopt nog op een toch-niet-zo\\\'n-zin bericht van sbientjes kanshebbende vriendin[/me]
En er worden geen namen genoemdquote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
*roffelt de trom*
Sbien zegt:
haha, ik heb een jongen van FOK beloofd dat ie meemag naar idols als jij niet wil
Marjolijn - nieuwe pc is onderweg zegt:
oh, ja nouja, neem hem maar mee hoor
ik heb er toch niet zo veel zin in
Sbien zegt:
okee
ik zat gisteren te kijken naar idols en toen dacht ik
![]()
Sbien zegt:
okee
Sbien zegt:
dan ga ik m blij maken
Ja maar ik ben blijer dan jij.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En er worden geen namen genoemd. Ik ben een jongen
.
.
Oh. Werd ik dan niet bedoeld?quote:
whehehequote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]!!!
Die blijmaakmissie is geslaagd !!
!
!! sbientje for president!
Zeker een schrale tong aan over gehoudenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef Yeahinho het volgende:
Ik sta 25e op de lijst en was de 2e reserve geloof ik.
Inlikken is oké![]()
.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:24 schreef sbientje het volgende:
zo komen we aan een heel aantal fokkers. Misschien kunnen we een eindje van tevoren afsprken, zodat we bij elkaar zitten
Ik was er ook gisterquote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef dolfg het volgende:
Toffe actie hoor, van Idols!![]()
Ik heb gisteren erg genoten in de studio en zal er 4 maart ook weer zijn met mijn kids.
Die vonden het echt fantastisch gisteren.![]()
Ik zag je staan! Maar ik dacht: een handtekening vragen gaat wel erg ver.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:16 schreef Yeahinho het volgende:
Met CDP op de foto. Het is toch tegenwoordig een bekende Nederlander hè
.
en wie was dat dan wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Berucht zelfs..een bekende vrouwelijke artiest stond zelfs op t punt me in elkaar te rammen hoorde ik vandaag
Do tell!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Berucht zelfs..een bekende vrouwelijke artiest stond zelfs op t punt me in elkaar te rammen hoorde ik vandaag
Geloof t welquote:Op maandag 6 februari 2006 15:52 schreef Insomaniac het volgende:
Jezus CDP, moeten we het hele verhaal uit je trekken ofzo?
IK heb CDP al gemailt dat ik niet kanquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
Woelli, wanneer weet je of je komt of niet?
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK heb CDP al gemailt dat ik niet kan![]()
Hoe minder Ellenfans erbij hoe beterquote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK heb CDP al gemailt dat ik niet kan![]()
Had alles geprobeerd voor school.. dat lukte welquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe minder Ellenfans erbij hoe beter
Grapje Woelli![]()
[..]
Grapje Woelli![]()
[..]
Grapje Woelli![]()
Ik moet toch echt even kwijt dat je avatar erg mooi isquote:
Hij is was niet voor niks designerquote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet toch echt even kwijt dat je avatar erg mooi is, Lynx666.
Dank jequote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet toch echt even kwijt dat je avatar erg mooi is, Lynx666.
Ik ben het nog steeds hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is was is niet voor niks designer.
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis dat ik geen filmpje kon vinden van Floortje in dezelfde pose
De OS-site ziet er puik uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds hoor. Alleen niet meer voor FOK! voorlopig
quote:
Thnx! (al komt ie niet helemaal overeen met mijn versiequote:
Ik kijk mee van over je schouder.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
Dude, hoe vaak check jij de OP? Ik had 'm net aangepast
Das Tarja Turunen, de finse ex-zangeres van de band Nightwish. Geript uit hun video "Nemo"quote:Op maandag 6 februari 2006 18:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
wie is dat dan nu in je ava, lynx?
Lijkt alsof ze gaat kotsenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das Tarja Turunen, de finse ex-zangeres van de band Nightwish. Geript uit hun video "Nemo"
Mooie clip
Ik heb verder een wel lichte persoonlijkheid hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb het niet zo met al dat donkere...
Goed nieuws (en voor sommigen slecht). Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook. Na lang zoeken eindelijk wat mede-Idols fans gevonden, en 1tje kan en wil op 4 maart. Dus dat ga ik uiterlijk morgen definitief regelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wacht nog op mail, bevestigingen en adressen van:
alwaysthebest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |