Misschien kun je samen reizen met andere FOKkers?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Qua reizen gaat het wel moeilijk, ik denk dat we voor de uitslag dan maar weg gaan
Wees gerust. CDP en c_a zijn erbijquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Er wordt natuurlijk wel een uitgebreid verslag met foto's verwacht he?
Ik ga waarschijnlijk met de trein. We kunnen tot Utrecht samen reizen dan, als ik idd met de trein ga? Ik zou het net moeten halen om terug te gaan naar Rotterdam of zelfs tot Gouda, DH is even ver.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Qua reizen gaat het wel moeilijk, ik denk dat we voor de uitslag dan maar weg gaan
Super bedankt! Echt! Dit is zo ontzettend gaaf!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Backstage zit er niet in. Maar dat begrijpen jullie vast wel.
Ja, ik moet ook nog ff kijken. Mijn laatste trein gaat om 23.30. Maar ik heb een oom en tante in Hilversum, dus misschien mag ik daar logerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is goed hoor, ik zat net te kijken op 9292ov.nl en mijn laatste trein (die gaat naar Utrecht idd) gaat om 23:09 als ik in Den Haag mijn tram naar huis nog wil halen. Dat is wel krap natuurlijk, maar dan kunnen we de uitslag iig nog zien..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk met de trein. We kunnen tot Utrecht samen reizen dan, als ik idd met de trein ga? Ik zou het net moeten halen om terug te gaan naar Rotterdam of zelfs tot Gouda, DH is even ver.
Ja tuurlijk, dat verwachtte ik ook niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Backstage zit er niet in. Maar dat begrijpen jullie vast wel.
Ohnee foutje, ik moet om 22u09 al weg als in mn tram nog wil halenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik zat net te kijken op 9292ov.nl en mijn laatste trein (die gaat naar Utrecht idd) gaat om 23:09 als ik in Den Haag mijn tram naar huis nog wil halen. Dat is wel krap natuurlijk, maar dan kunnen we de uitslag iig nog zien..
Je kan wel mee!quote:
Ja wrijf het er nog even in!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan wel mee!
Er zijn al 2 die er niet kunnen.
Mail me even op gj.kooijman@gmail.com
Hilversum Noord.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:50 schreef PeRi het volgende:
Welk station ligt er ook al weer het dichtst bij? Kan ik ff rekenen voor mezelf..
Als je met de taxi gaat, kun je ook om 23: 18 de laatste trein op H'sum Noord pakken. Dan gaat er om 23:47 een intercity op Utrecht naar DH.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ohnee foutje, ik moet om 22u09 al weg als in mn tram nog wil halenAnders nemen we in Den Haag wel een taxi, da's makkelijker (en duurder
)
![]()
Ja, ik had het net gezienquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je met de taxi gaat, kun je ook om 23: 18 de laatste trein op H'sum Noord pakken. Dan gaat er om 23:47 een intercity op Utrecht naar DH.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga met -Vaduz- mee
mn broer
we moeten ook nog ff kijken, toen bij de workshops konden we ook de uitslag niet zien ivm laatste trein.
Is dat jouw broer?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga met -Vaduz- mee
mn broer
we moeten ook nog ff kijken, toen bij de workshops konden we ook de uitslag niet zien ivm laatste trein.
Je broer???quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga met -Vaduz- mee
mn broer
Oeh neem Skaai mee, dan kan ik bij haar pitten en langer blijvenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Svensational het volgende:
Als ik ga, ga ik alleen denk ik, dus dan heb ik nog een kaartje over.
Thanx!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan wel mee!
Er zijn al 2 die er niet kunnen.
Mail me even op gj.kooijman@gmail.com
Ik neem een eigen vriendinnetje mee, die is ook echt helemaal Idols idolaat. Maar ze zit niet op het forum. Als ze niet had gekund, had ik Skaai gevraagd of had iemand anders mee gemogen.quote:
Studio 22, zit aan de rand van het media park, vanaf daar is het denk 5-10 minuutjes lopen naar stationquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef --Globe-- het volgende:
Hey weet iemand of je, als de show is afgelopen snel naar t station kan komen? Of moet je dan nog wachten op een bus of weet ik veel..
Is het dan moeilijk te vinden vanaf het begin van het mediapark?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:38 schreef Timmai het volgende:
[..]
Studio 22, zit aan de rand van het media park, vanaf daar is het denk 5-10 minuutjes lopen naar station
/edit.. had ik nou maar wat vaker gepost
Ja dat zit er bij mij ook wel in waarschijnlijk, maar dat zie ik dan wel weer,quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:41 schreef Woelli het volgende:
CDP, wanneer moet jij het 100% weten of ik wel of niet kan?
Want volgens mij is dat de zaterdag voor mijn tentamenweek![]()
PS. Ik vind dit echt geweldig dat dit voor ons word gedaan!
Daar kwamen ze trouwens pas na een hele tijd achter, dat ze allebei van die streepjes haddenquote:
Mag Marescha die avond haar rentree maken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:40 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Graag gedaan hoor. Jullie zijn toch de vaste trouwe fanclub. Lees altijd met veel plezier jullie opmerkingen. Doe er soms ook nog wel eens iets mee.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag Marescha die avond haar rentree maken?
Mag Raff een vrijstelling naar de finale?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag Marescha die avond haar rentree maken?
Kijk dat zit er waarschijnlijk dus ook niet inquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:47 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je kan misschien van te voren al goed gaan leren zodat je zaterdag weinig meer hoeft te doen?
Hoogeveen. En ik kan om 23.18 nog de laatste trein pakken. Volgens CDP is dat haalbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef WithMe het volgende:
[..]
Thanx!![]()
Oei, maar het wordt wel erg krap qua tijd met de treinreis naar Groningen. Moet waarschijnlijk dan de uitslag missen. Zijn er misschien nog meer Fok!kers uit de richting Groningen/Assen?
Als je gewoon links aanhoudt moet het goedkomenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:45 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Is het dan moeilijk te vinden vanaf het begin van het mediapark?
Ik ben al eerder er eens geweest bij idols 1, maar toen was ik met iemand anders mee met de auto dus daar weet ik niks meer van![]()
Voor ons dezelfde tijd, dus dan kunnen we met meer richting het station gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoogeveen. En ik kan om 23.18 nog de laatste trein pakken. Volgens CDP is dat haalbaar.
Zelfde richting ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij moet iedereen zowat die trein hebben.
Rellen tussen de fans van verschillende personenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef Yeahinho het volgende:
Afterparty in de trein naar Utrecht dus.
whaha, wordt gezellig nogquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij moet iedereen zowat die trein hebben.
Ah, mooi.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoogeveen. En ik kan om 23.18 nog de laatste trein pakken. Volgens CDP is dat haalbaar.
Daar moet ik spontaan van blozen Tomquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je uit een stil hoekje geluidjes hoort komen zijn het. PeRi.
. en ik.
Dacht je dan dat er mensen in het Idols-subforum waren die het niet leuk vinden om naar een show te gaan met een leuke groepquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:30 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Wel leuk dat jullie zo enthousiast zijn!! Maakt de dag weer goed.
Was de dag nog niet goed danquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:30 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Wel leuk dat jullie zo enthousiast zijn!! Maakt de dag weer goed.
Die is er dan allang uit... hopelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag Raff een vrijstelling naar de finale?
Jaa, dat is wel wat beter. Ik vind het zo zielig voor iedereen die niet mee magquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sven zou strax een IDO-Meet topic maken
WTF AAARGH?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:32 schreef superhero87 het volgende:
Krijg het druk, ik ga op 9 maart misschien naar Lucie Silvas![]()
Ow.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:11 schreef PeRi het volgende:
We gaan niet vanavond, 4 maart pas! En je moet CDP mailen dan kan je ook mee!
Jawel, maar ik woon in 'n gehucht en ben afhankelijk van 't openbaar vervoer. M'n Idols-2-minnende autobezittende vrienden zijn dit seizoen afgehaakt dus die krijg ik niet zo gek.quote:
Leuke testquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef WithMe het volgende:
Test
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:\\\\\\\\\\\\\\\'(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:\\\\\\\\\\\\\\\')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oO<
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~:) O~) >:O
Groeten terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef Vadoes het volgende:
Hoi hoi, jullie moeten de groeten van -Vaduz- hebben.
dat je niet kon posten als je moderator wasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar heb je het over Sbien?
ja tuurlijk! met waars. dezelfde vriendinquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik. Ga je 4 maart ook weer trouwens?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij wil die droom zeggen dat Aâaäron er snel uitligt.
Dan moeten we jou dus huldigenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Dan hou ik me persoonlijk verantwoordelijk mocht dat het geval zijn.
het was echt zoooo vet, karten... moet je echt eens doen, al kom jij er met je lengte idd bont en blauw uit waars...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Lachen man.
Karten heb ik nog nooit gedaan, zouden ze karretjes hebben waar ik in zou passen?
Geen dure hé :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn pa had een rib gebroken tijdens het karten en mijn moeder een oorbel verloren..
Tuurlijk, Altijdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog beltegoed gereserveerd voor vanavond Woelli?
Ik ben erg druk met school en Ik moet hopen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
En je gaat toch nog wel proberen om te komen op 4 maart.
Woelli moet komen
![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop met je mee, we wachten het wel af.
Op wie?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe duur is nou precies 1 stem? 60 cent toch? Dan denk ik dat ik wel een keertje ga stemmen.
Als je maar niet voor Ellen stemt is het mij best. Maar ik denk toch dat het voor Aaron afgelopen zal zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar.. ik moet Aäron als enige van dit forum steunen.
Op Ellen stemmen is wel het laatste wat ik zou doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je maar niet voor Ellen stemt is het mij best. Maar ik denk toch dat het voor Aaron afgelopen zal zijn![]()
Het zou wel een leuke verrassing zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
Eigenlijk maakt het me niet heel veel uit wie er weg gaat, ik heb toch geen favoriet meer. Maar Ellen vind ik het minst leuk van allemaal, dus die mag er wel uit van mij. Denk niet dat het gaat gebeuren helaas...![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar.. ik moet Aäron als enige van dit forum steunen.
Ahhh kom op, 60 cent voor onze lieve Aäron moet er toch vanaf kunnen, hij heeft onze steun hard nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Pssssst. Je bent niet de enige. Alleen ga ik niet stemmen. Maar toch.![]()
Nou, vooruit dan, misschien gooi ik er een maar eurocentjes tegenaan. maar niet doorvertellen he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ahhh kom op, 60 cent voor onze lieve Aäron moet er toch vanaf kunnen, hij heeft onze steun hard nodig![]()
![]()
niet dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
aaron mag beginnen , vind zijn stem aardig vermoeiend kijken of hij met disco cq soul erbeter uitkomt met zijn stem
Doosje chocola om je schuldgevoel te stelpen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Cee het volgende:
![]()
Dan hou ik me persoonlijk verantwoordelijk mocht dat het geval zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Doosje chocola om je schuldgevoel te stelpen?
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vriendin en ik net voor de opening
Ik kan het finaletopic niet aanpassenquote:
Neequote:kom jij 18 feb naar de crewmeeting sven?![]()
Shit. Te vroeg vertrokken.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:14 schreef sbientje het volgende:
kom jij 18 feb naar de crewmeeting sven?![]()
Dat topic is al gestart voordat jij crew werd :')!quote:
Aggos!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat topic is al gestart voordat jij crew werd :\')!
geweldig..... sannequote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vriendin en ik net voor de opening
Het was echt tof hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geweldig..... sanne
Zelfde brilletjes.....
Ben achteraf toch wel blij dat ik niet geweest ben, ik hou niet zo van verkleedpartijtjes
Haha, en Floortje dus niet?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was echt tof hoor
En de Sugababes vonden Angelique, Raffaela , Ellen en Serge erg goed
ik geloof het best dat het tof wasquote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was echt tof hoor
WTF!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die spullen kreeg je bij de ingang hahahquote:Op zondag 5 februari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof het best dat het tof was
Was Evert ook verkleedEn hoe komen jullie aan die spullen? Ik zou niet weten waar ik dat vandaan moet halen
Vond het trouwens weer erg lekker om thuis te kijken, alleen in mijn eentje Serge te verdedigen is wat moeilijk
Whaha, like duh, die polderuitstraling werkt echt niet over de grens hoor.quote:
Dat is wel beter!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die spullen kreeg je bij de ingang hahah
Maar ze zijn wel wereldberoemd en succesvol.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef WithMe het volgende:
Heb je gehoord hoe ze zelf zongen. [afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef WithMe het volgende:
Blijkt dus wel dat een Idol niet hoeft te kunnen zingen. En in de studio worden de valse noten er wel uit geëditquote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel wereldberoemd en succesvol.
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat de usergame al over is./
Precies, het gaat dus om het totaalplaatje.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Blijkt dus wel dat een Idol niet hoeft te kunnen zingen. En in de studio worden de valse noten er wel uit geëdit(bij de een wat meer dan de ander)
haha je kunt niet ontkennen dat ze vals zongenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat de usergame al over is./
Ik moet het nog terugzienquote:Op zondag 5 februari 2006 21:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
haha je kunt niet ontkennen dat ze vals zongen![]()
ik vond ze wel goed. Die nieuwe was alleen wat zenuwachtig en klonk niet zo goedquote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef WithMe het volgende:
L&C heb ik niet gezien..quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond ze wel goed. Die nieuwe was alleen wat zenuwachtig en klonk niet zo goed![]()
CDP Zongen ze vandaag bij L&C live?
Bij L&C ook ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond ze wel goed. Die nieuwe was alleen wat zenuwachtig en klonk niet zo goed![]()
CDP Zongen ze vandaag bij L&C live?
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef WithMe het volgende:
Respect voor het feit dat ze live zongen trouwens.
Eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie liever artiesten die live en vals zingen dan artiesten die playbacken.
Ik dacht eerst dat ze playbackten, die Heidi zong heel raar.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef WithMe het volgende:
Respect voor het feit dat ze live zongen trouwens.
toch had me vriend toch gelijkquote:
Het klonk inderdaad stukken beter dan gisteravond.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch had me vriend toch gelijk![]()
Daar klonk die nieuwe namelijk veeeeeeeeeeel beter, dus ik gelijk: dit kan niet live zijn![]()
Maar daar zongen ze dus wel degelijk goed dan![]()
Ze klonk bij dat eerste liedje wat zenuwachtig, maar bij de 2e was ze echt goed. Ik ben fanquote:
ik vind haar gewoon geen 'babe'quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die foto is echt zwaar kut en ze hadden vandaag weinig make up toen ik ze zag bij 3fm hoor
Ze is t welquote:Op zondag 5 februari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar gewoon geen \'babe\'
Heidi daarentegen wel
Wat maakt een babe een babe?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar gewoon geen \'babe\'
Heidi daarentegen wel
Je hoeft geen 'babe' te zijn om mooi te zijn, of zoietsquote:Op zondag 5 februari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar gewoon geen 'babe'
Zekerquote:Heidi daarentegen wel
niet lelijk zijn?quote:
dat is waar, smaken verschillenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef Cee het volgende:
Smaken verschillen: EENS.
Ja, eens natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een Babe is bijvoorbeeld: Alyssa Milano EENS/ONEENS?
geen babequote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, eens natuurlijk.
Maar bijvoorbeeld Audrey Tautou?
Vind ik ook niet echt een babe, daar is ze net te 'girl next door' voor.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Kelly Clarkson: Babe or not?
En dat uitverkocht is :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook niet echt een babe, daar is ze net te \'girl next door\' voor.
Damn, wat baal ik dat ze alleen naar de Amsterdam Bierhal komt en niet dichterbij.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:46 schreef Marble het volgende:
Dít is nou een echte babe. En nog eentje uit Idols ook, dus dubbel van toepassing.
[afbeelding]
Ik had geen geld en t was de dag voor mn verjaardag uitverkoch maar Ebay en Marktplaats zijn zo onbetrouwbaar:(quote:Op zondag 5 februari 2006 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij gaat niet, CDP?
Dat stelt me teleur. Er klopt iets niet in de wereld.
* Is jaloersquote:
en bij 3fmquote:Op zondag 5 februari 2006 21:59 schreef sbientje het volgende:
op schiphol??
Heidi kijkt echt heel vertederdquote:
Verrek je hebt gelijkquote:
Eindelijkquote:
Jaquote:
Alleen bij kutnewbies niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hee, bij sommigen werkt het niet!
Nou, ik zag het bij jou anders ook nietquote:
Wanneer?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik zag het bij jou anders ook niet!
quote:
Die werkte eerst niet...quote:
Ik heb de audio van Paradiso en G-A-Y.. wedden dat ze wel goed klinken live?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef superhero87 het volgende:
Ze kunnen niet echt geweldig zingen live.
die Mutya kon het beste zingen, maar die is inmiddels uit de groep gestapt
Ik heb het gister toch al gehoord? klonk niet echt geweldigquote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de audio van Paradiso en G-A-Y.. wedden dat ze wel goed klinken live?
Moet je wel de juiste code doen.quote:
Life and Cooking gezien?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb het gister toch al gehoord? klonk niet echt geweldig![]()
![]()
Waarom via die link?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=2NY7ATAMNW2AP3C189QYB07CCO
Ugly tijdens Idols
quote:
kun je het als mpg opslaan?quote:
De kandidaten zouden toch meezingenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=2NY7ATAMNW2AP3C189QYB07CCO
Ugly tijdens Idols
:'( :')quote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
Dr kan weer ouderwets gesmileyjankt worden
Dat heet nou karma. Dat krijg je ervan als je Raffie afzeikt.quote:
Raffie suxquote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat heet nou karma. Dat krijg je ervan als je Raffie afzeikt.
Preciesquote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Marble het volgende:
[..]
WTFquote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Yeahinho het volgende:
Bij mij doen ze het wel![]()
.
:\'( :\') :\'( :\') :\'( :\').
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, maar staat het op de Idolssite?quote:
Ugly nog niet.. Push The Button al welquote:Op zondag 5 februari 2006 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar staat het op de Idolssite?
Misschien dat je bij FOK!features, Bugs & Development iets kan vinden.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Weet iemand soms het topic waar ik meer kan lezen over het :\')-mysterie?
Meld hier de bugs die je tegenkomt na de downtimequote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Weet iemand soms het topic waar ik meer kan lezen over het :\')-mysterie?
stond er gisteren ook al op hoor.. bij de uitslag en de hoogte putnen van aaronquote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ugly nog niet.. Push The Button al wel
Oh...okquote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
stond er gisteren ook al op hoor.. bij de uitslag en de hoogte putnen van aaron
Ik snap dan alleen niet waarom je de moeite neemt om het filmpje over te zettenquote:
Ik kreeg de link doorgespeeldquote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap dan alleen niet waarom je de moeite neemt om het filmpje over te zetten
Jah ik!!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kreeg de link doorgespeeld
En sommige mensen vinden t leuk om op te slaan en te hebben
ja 20 minuutjesquote:Op maandag 6 februari 2006 12:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
pffff, voor 2 uurtjes? hoezo belachelijk. is het wel dichtbij, anders ben je strax nog langer onderweg dan dat je op school zit
Ik moest vandaag voor 1 uurtje. Sta ik in Eindhoven, rijd de trein niet. Kan ik meteen weer terug.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef sbientje het volgende:
*gaapt*
ik moet even voor 2 uurtjes naar school... duf hoor
InHolland, zegt genoeg he?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
zoo jeetje welke opleidingen doen jullie?
Ik zat 3 dagen van half 9 tot 4 op school
En 2 dagen van half 9 tot 1
Is er zoveel veranderd in 10 jaar tijd?
T verschilt ook per opleiding he, ik heb erg weinig les maar een vriendin van mij elke dag van 9 tot 4/5 ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik deed MAVO.....
En de VWO leerlingen hadden 4 dagen volle les, en 1 halve dag...
Pffffff toch veel veranderd.... wow.....
Zo zagen mijn weken er ook ongeveer uit. Vaak maar 1 dagje waar ik rond het middaguur weer naar huis kon. Alleen m'n laatste schooljaar, 8 jaar geleden, barstte het van de gaten in mn rooster, maar dat kwam door veel lesuitval, zieke leraren, en ongemotiveerde lerarenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
zoo jeetje welke opleidingen doen jullie?
Ik zat 3 dagen van half 9 tot 4 op school
En 2 dagen van half 9 tot 1
Is er zoveel veranderd in 10 jaar tijd?
wat hebben wij het zwaar gehad hequote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo zagen mijn weken er ook ongeveer uit. Vaak maar 1 dagje waar ik rond het middaguur weer naar huis kon. Alleen m'n laatste schooljaar, 8 jaar geleden, barstte het van de gaten in mn rooster, maar dat kwam door veel lesuitval, zieke leraren, en ongemotiveerde leraren.
Alsof je nu stokoud bentquote:
quote:
jaja..nog ff en Huize Avondrood heeft al een kamer voor jequote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is toch 14 jaar geleden dat ik naar de brugklas ging
Wow wat gaat de tijd snel
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
jaja..nog ff en Huize Avondrood heeft al een kamer voor je![]()
quote:
Vroegâh! Vroegâh wisten we nog wat studeren was! Blokken! Afgebeuld werden we!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat hebben wij het zwaar gehad heVroeger
![]()
We kregen pas te horen dat ze ongemotiveerd waren toen we al lang en breed in de klas zatenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef Natalie het volgende:
Mèn.. het aantal uren wat uitviel kan ik op 1 hand tellen. Had ik maar ongemotiveerde leraren, dan kon ik tenminste eens uitslapen
Daar word je als leerling ook behoorlijk ongemotiveerd vanquote:Op maandag 6 februari 2006 15:04 schreef Lynx666 het volgende:
We kregen pas te horen dat ze ongemotiveerd waren toen we al lang en breed in de klas zaten. Moet je je tijd vullen op school
. Om vervolgens het uur erop te horen te krijgen dat die leraar net 5 minuten geleden ziek naar huis is vertrokken.
.
quote:Jah. Slechte herinneringen aan mn laatste jaar. Daarom was het ook mn laatste jaar.
Daar ben ik ook nog steeds kwaad om jaquote:Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef Timmai het volgende:
Trouwens.. Blueroom... waar is de Blueroom?
Ik vond aan de blue room meestal niet veel aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog steeds kwaad om jaDe Blue Room is weg!
.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die lanceerbare uitschuif balk is veel spannender, ik wacht nog steeds op het moment dat er iemand afvalt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |