Gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop met je mee, we wachten het wel af.
Op wie?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe duur is nou precies 1 stem? 60 cent toch? Dan denk ik dat ik wel een keertje ga stemmen.
Als je maar niet voor Ellen stemt is het mij best. Maar ik denk toch dat het voor Aaron afgelopen zal zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar.. ik moet Aäron als enige van dit forum steunen.
Op Ellen stemmen is wel het laatste wat ik zou doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je maar niet voor Ellen stemt is het mij best. Maar ik denk toch dat het voor Aaron afgelopen zal zijn![]()
Het zou wel een leuke verrassing zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
Eigenlijk maakt het me niet heel veel uit wie er weg gaat, ik heb toch geen favoriet meer. Maar Ellen vind ik het minst leuk van allemaal, dus die mag er wel uit van mij. Denk niet dat het gaat gebeuren helaas...![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar.. ik moet Aäron als enige van dit forum steunen.
Ahhh kom op, 60 cent voor onze lieve Aäron moet er toch vanaf kunnen, hij heeft onze steun hard nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Pssssst. Je bent niet de enige. Alleen ga ik niet stemmen. Maar toch.![]()
Nou, vooruit dan, misschien gooi ik er een maar eurocentjes tegenaan. maar niet doorvertellen he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ahhh kom op, 60 cent voor onze lieve Aäron moet er toch vanaf kunnen, hij heeft onze steun hard nodig![]()
![]()
niet dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
aaron mag beginnen , vind zijn stem aardig vermoeiend kijken of hij met disco cq soul erbeter uitkomt met zijn stem
Doosje chocola om je schuldgevoel te stelpen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Cee het volgende:
![]()
Dan hou ik me persoonlijk verantwoordelijk mocht dat het geval zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Doosje chocola om je schuldgevoel te stelpen?
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vriendin en ik net voor de opening
Ik kan het finaletopic niet aanpassenquote:
Neequote:kom jij 18 feb naar de crewmeeting sven?![]()
Shit. Te vroeg vertrokken.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:14 schreef sbientje het volgende:
kom jij 18 feb naar de crewmeeting sven?![]()
Dat topic is al gestart voordat jij crew werd :')!quote:
Aggos!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat topic is al gestart voordat jij crew werd :\')!
geweldig..... sannequote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vriendin en ik net voor de opening
Het was echt tof hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geweldig..... sanne
Zelfde brilletjes.....
Ben achteraf toch wel blij dat ik niet geweest ben, ik hou niet zo van verkleedpartijtjes
Haha, en Floortje dus niet?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was echt tof hoor
En de Sugababes vonden Angelique, Raffaela , Ellen en Serge erg goed
ik geloof het best dat het tof wasquote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was echt tof hoor
WTF!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die spullen kreeg je bij de ingang hahahquote:Op zondag 5 februari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof het best dat het tof was
Was Evert ook verkleedEn hoe komen jullie aan die spullen? Ik zou niet weten waar ik dat vandaan moet halen
Vond het trouwens weer erg lekker om thuis te kijken, alleen in mijn eentje Serge te verdedigen is wat moeilijk
Whaha, like duh, die polderuitstraling werkt echt niet over de grens hoor.quote:
Dat is wel beter!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die spullen kreeg je bij de ingang hahah
Maar ze zijn wel wereldberoemd en succesvol.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef WithMe het volgende:
Heb je gehoord hoe ze zelf zongen. [afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef WithMe het volgende:
Blijkt dus wel dat een Idol niet hoeft te kunnen zingen. En in de studio worden de valse noten er wel uit geëditquote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel wereldberoemd en succesvol.
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat de usergame al over is./
Precies, het gaat dus om het totaalplaatje.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Blijkt dus wel dat een Idol niet hoeft te kunnen zingen. En in de studio worden de valse noten er wel uit geëdit(bij de een wat meer dan de ander)
haha je kunt niet ontkennen dat ze vals zongenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat de usergame al over is./
Ik moet het nog terugzienquote:Op zondag 5 februari 2006 21:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
haha je kunt niet ontkennen dat ze vals zongen![]()
ik vond ze wel goed. Die nieuwe was alleen wat zenuwachtig en klonk niet zo goedquote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef WithMe het volgende:
L&C heb ik niet gezien..quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond ze wel goed. Die nieuwe was alleen wat zenuwachtig en klonk niet zo goed![]()
CDP Zongen ze vandaag bij L&C live?
Bij L&C ook ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond ze wel goed. Die nieuwe was alleen wat zenuwachtig en klonk niet zo goed![]()
CDP Zongen ze vandaag bij L&C live?
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef WithMe het volgende:
Respect voor het feit dat ze live zongen trouwens.
Eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie liever artiesten die live en vals zingen dan artiesten die playbacken.
Ik dacht eerst dat ze playbackten, die Heidi zong heel raar.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef WithMe het volgende:
Respect voor het feit dat ze live zongen trouwens.
toch had me vriend toch gelijkquote:
Het klonk inderdaad stukken beter dan gisteravond.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch had me vriend toch gelijk![]()
Daar klonk die nieuwe namelijk veeeeeeeeeeel beter, dus ik gelijk: dit kan niet live zijn![]()
Maar daar zongen ze dus wel degelijk goed dan![]()
Ze klonk bij dat eerste liedje wat zenuwachtig, maar bij de 2e was ze echt goed. Ik ben fanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |