Leuke testquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef WithMe het volgende:
Test
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:\\\\\\\\\\\\\\\'(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:\\\\\\\\\\\\\\\')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oO<
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~:) O~) >:O
Groeten terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef Vadoes het volgende:
Hoi hoi, jullie moeten de groeten van -Vaduz- hebben.
dat je niet kon posten als je moderator wasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar heb je het over Sbien?
ja tuurlijk! met waars. dezelfde vriendinquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik. Ga je 4 maart ook weer trouwens?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij wil die droom zeggen dat Aâaäron er snel uitligt.
Dan moeten we jou dus huldigenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Dan hou ik me persoonlijk verantwoordelijk mocht dat het geval zijn.
het was echt zoooo vet, karten... moet je echt eens doen, al kom jij er met je lengte idd bont en blauw uit waars...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Lachen man.
Karten heb ik nog nooit gedaan, zouden ze karretjes hebben waar ik in zou passen?
Geen dure hé :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn pa had een rib gebroken tijdens het karten en mijn moeder een oorbel verloren..
Tuurlijk, Altijdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog beltegoed gereserveerd voor vanavond Woelli?
Ik ben erg druk met school en Ik moet hopen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
En je gaat toch nog wel proberen om te komen op 4 maart.
Woelli moet komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |