quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij wil die droom zeggen dat Aâaäron er snel uitligt.
Dan moeten we jou dus huldigenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Dan hou ik me persoonlijk verantwoordelijk mocht dat het geval zijn.
het was echt zoooo vet, karten... moet je echt eens doen, al kom jij er met je lengte idd bont en blauw uit waars...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Lachen man.
Karten heb ik nog nooit gedaan, zouden ze karretjes hebben waar ik in zou passen?
Geen dure hé :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn pa had een rib gebroken tijdens het karten en mijn moeder een oorbel verloren..
Tuurlijk, Altijdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog beltegoed gereserveerd voor vanavond Woelli?
Ik ben erg druk met school en Ik moet hopen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
En je gaat toch nog wel proberen om te komen op 4 maart.
Woelli moet komen
![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop met je mee, we wachten het wel af.
Op wie?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe duur is nou precies 1 stem? 60 cent toch? Dan denk ik dat ik wel een keertje ga stemmen.
Als je maar niet voor Ellen stemt is het mij best. Maar ik denk toch dat het voor Aaron afgelopen zal zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar.. ik moet Aäron als enige van dit forum steunen.
Op Ellen stemmen is wel het laatste wat ik zou doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je maar niet voor Ellen stemt is het mij best. Maar ik denk toch dat het voor Aaron afgelopen zal zijn![]()
Het zou wel een leuke verrassing zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
Eigenlijk maakt het me niet heel veel uit wie er weg gaat, ik heb toch geen favoriet meer. Maar Ellen vind ik het minst leuk van allemaal, dus die mag er wel uit van mij. Denk niet dat het gaat gebeuren helaas...![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar.. ik moet Aäron als enige van dit forum steunen.
Ahhh kom op, 60 cent voor onze lieve Aäron moet er toch vanaf kunnen, hij heeft onze steun hard nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Pssssst. Je bent niet de enige. Alleen ga ik niet stemmen. Maar toch.![]()
Nou, vooruit dan, misschien gooi ik er een maar eurocentjes tegenaan. maar niet doorvertellen he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ahhh kom op, 60 cent voor onze lieve Aäron moet er toch vanaf kunnen, hij heeft onze steun hard nodig![]()
![]()
niet dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
aaron mag beginnen , vind zijn stem aardig vermoeiend kijken of hij met disco cq soul erbeter uitkomt met zijn stem
Doosje chocola om je schuldgevoel te stelpen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Cee het volgende:
![]()
Dan hou ik me persoonlijk verantwoordelijk mocht dat het geval zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Doosje chocola om je schuldgevoel te stelpen?
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vriendin en ik net voor de opening
Ik kan het finaletopic niet aanpassenquote:
Neequote:kom jij 18 feb naar de crewmeeting sven?![]()
Shit. Te vroeg vertrokken.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:14 schreef sbientje het volgende:
kom jij 18 feb naar de crewmeeting sven?![]()
Dat topic is al gestart voordat jij crew werd :')!quote:
Aggos!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat topic is al gestart voordat jij crew werd :\')!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |