ik vind haar gewoon geen 'babe'quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die foto is echt zwaar kut en ze hadden vandaag weinig make up toen ik ze zag bij 3fm hoor
Ze is t welquote:Op zondag 5 februari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar gewoon geen \'babe\'
Heidi daarentegen wel
Wat maakt een babe een babe?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar gewoon geen \'babe\'
Heidi daarentegen wel
Je hoeft geen 'babe' te zijn om mooi te zijn, of zoietsquote:Op zondag 5 februari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar gewoon geen 'babe'
Zekerquote:Heidi daarentegen wel
niet lelijk zijn?quote:
dat is waar, smaken verschillenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef Cee het volgende:
Smaken verschillen: EENS.
Ja, eens natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een Babe is bijvoorbeeld: Alyssa Milano EENS/ONEENS?
geen babequote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, eens natuurlijk.
Maar bijvoorbeeld Audrey Tautou?
Vind ik ook niet echt een babe, daar is ze net te 'girl next door' voor.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Kelly Clarkson: Babe or not?
En dat uitverkocht is :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook niet echt een babe, daar is ze net te \'girl next door\' voor.
Damn, wat baal ik dat ze alleen naar de Amsterdam Bierhal komt en niet dichterbij.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:46 schreef Marble het volgende:
Dít is nou een echte babe. En nog eentje uit Idols ook, dus dubbel van toepassing.
[afbeelding]
Ik had geen geld en t was de dag voor mn verjaardag uitverkoch maar Ebay en Marktplaats zijn zo onbetrouwbaar:(quote:Op zondag 5 februari 2006 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij gaat niet, CDP?
Dat stelt me teleur. Er klopt iets niet in de wereld.
* Is jaloersquote:
en bij 3fmquote:Op zondag 5 februari 2006 21:59 schreef sbientje het volgende:
op schiphol??
Heidi kijkt echt heel vertederdquote:
Verrek je hebt gelijkquote:
Eindelijkquote:
Jaquote:
Alleen bij kutnewbies niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hee, bij sommigen werkt het niet!
Nou, ik zag het bij jou anders ook nietquote:
Wanneer?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik zag het bij jou anders ook niet!
quote:
Die werkte eerst niet...quote:
Ik heb de audio van Paradiso en G-A-Y.. wedden dat ze wel goed klinken live?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef superhero87 het volgende:
Ze kunnen niet echt geweldig zingen live.
die Mutya kon het beste zingen, maar die is inmiddels uit de groep gestapt
Ik heb het gister toch al gehoord? klonk niet echt geweldigquote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de audio van Paradiso en G-A-Y.. wedden dat ze wel goed klinken live?
Moet je wel de juiste code doen.quote:
Life and Cooking gezien?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb het gister toch al gehoord? klonk niet echt geweldig![]()
![]()
Waarom via die link?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=2NY7ATAMNW2AP3C189QYB07CCO
Ugly tijdens Idols
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |