quote:Op zondag 5 februari 2006 21:46 schreef Marble het volgende:
Dít is nou een echte babe. En nog eentje uit Idols ook, dus dubbel van toepassing.
[afbeelding]
Ik had geen geld en t was de dag voor mn verjaardag uitverkoch maar Ebay en Marktplaats zijn zo onbetrouwbaar:(quote:Op zondag 5 februari 2006 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij gaat niet, CDP?
Dat stelt me teleur. Er klopt iets niet in de wereld.
* Is jaloersquote:
en bij 3fmquote:Op zondag 5 februari 2006 21:59 schreef sbientje het volgende:
op schiphol??
Heidi kijkt echt heel vertederdquote:
Verrek je hebt gelijkquote:
Eindelijkquote:
Jaquote:
Alleen bij kutnewbies niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hee, bij sommigen werkt het niet!
Nou, ik zag het bij jou anders ook nietquote:
Wanneer?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik zag het bij jou anders ook niet!
quote:
Die werkte eerst niet...quote:
Ik heb de audio van Paradiso en G-A-Y.. wedden dat ze wel goed klinken live?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef superhero87 het volgende:
Ze kunnen niet echt geweldig zingen live.
die Mutya kon het beste zingen, maar die is inmiddels uit de groep gestapt
Ik heb het gister toch al gehoord? klonk niet echt geweldigquote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de audio van Paradiso en G-A-Y.. wedden dat ze wel goed klinken live?
Moet je wel de juiste code doen.quote:
Life and Cooking gezien?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb het gister toch al gehoord? klonk niet echt geweldig![]()
![]()
Waarom via die link?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=2NY7ATAMNW2AP3C189QYB07CCO
Ugly tijdens Idols
quote:
kun je het als mpg opslaan?quote:
De kandidaten zouden toch meezingenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=2NY7ATAMNW2AP3C189QYB07CCO
Ugly tijdens Idols
:'( :')quote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
Dr kan weer ouderwets gesmileyjankt worden
Dat heet nou karma. Dat krijg je ervan als je Raffie afzeikt.quote:
Raffie suxquote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat heet nou karma. Dat krijg je ervan als je Raffie afzeikt.
Preciesquote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Marble het volgende:
[..]
WTFquote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Yeahinho het volgende:
Bij mij doen ze het wel![]()
.
:\'( :\') :\'( :\') :\'( :\').
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, maar staat het op de Idolssite?quote:
Ugly nog niet.. Push The Button al welquote:Op zondag 5 februari 2006 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar staat het op de Idolssite?
Misschien dat je bij FOK!features, Bugs & Development iets kan vinden.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Weet iemand soms het topic waar ik meer kan lezen over het :\')-mysterie?
Meld hier de bugs die je tegenkomt na de downtimequote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Weet iemand soms het topic waar ik meer kan lezen over het :\')-mysterie?
stond er gisteren ook al op hoor.. bij de uitslag en de hoogte putnen van aaronquote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ugly nog niet.. Push The Button al wel
Oh...okquote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
stond er gisteren ook al op hoor.. bij de uitslag en de hoogte putnen van aaron
Ik snap dan alleen niet waarom je de moeite neemt om het filmpje over te zettenquote:
Ik kreeg de link doorgespeeldquote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap dan alleen niet waarom je de moeite neemt om het filmpje over te zetten
Jah ik!!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kreeg de link doorgespeeld
En sommige mensen vinden t leuk om op te slaan en te hebben
ja 20 minuutjesquote:Op maandag 6 februari 2006 12:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
pffff, voor 2 uurtjes? hoezo belachelijk. is het wel dichtbij, anders ben je strax nog langer onderweg dan dat je op school zit
Ik moest vandaag voor 1 uurtje. Sta ik in Eindhoven, rijd de trein niet. Kan ik meteen weer terug.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef sbientje het volgende:
*gaapt*
ik moet even voor 2 uurtjes naar school... duf hoor
InHolland, zegt genoeg he?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
zoo jeetje welke opleidingen doen jullie?
Ik zat 3 dagen van half 9 tot 4 op school
En 2 dagen van half 9 tot 1
Is er zoveel veranderd in 10 jaar tijd?
T verschilt ook per opleiding he, ik heb erg weinig les maar een vriendin van mij elke dag van 9 tot 4/5 ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik deed MAVO.....
En de VWO leerlingen hadden 4 dagen volle les, en 1 halve dag...
Pffffff toch veel veranderd.... wow.....
Zo zagen mijn weken er ook ongeveer uit. Vaak maar 1 dagje waar ik rond het middaguur weer naar huis kon. Alleen m'n laatste schooljaar, 8 jaar geleden, barstte het van de gaten in mn rooster, maar dat kwam door veel lesuitval, zieke leraren, en ongemotiveerde lerarenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
zoo jeetje welke opleidingen doen jullie?
Ik zat 3 dagen van half 9 tot 4 op school
En 2 dagen van half 9 tot 1
Is er zoveel veranderd in 10 jaar tijd?
wat hebben wij het zwaar gehad hequote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo zagen mijn weken er ook ongeveer uit. Vaak maar 1 dagje waar ik rond het middaguur weer naar huis kon. Alleen m'n laatste schooljaar, 8 jaar geleden, barstte het van de gaten in mn rooster, maar dat kwam door veel lesuitval, zieke leraren, en ongemotiveerde leraren.
Alsof je nu stokoud bentquote:
quote:
jaja..nog ff en Huize Avondrood heeft al een kamer voor jequote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is toch 14 jaar geleden dat ik naar de brugklas ging
Wow wat gaat de tijd snel
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
jaja..nog ff en Huize Avondrood heeft al een kamer voor je![]()
quote:
Vroegâh! Vroegâh wisten we nog wat studeren was! Blokken! Afgebeuld werden we!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat hebben wij het zwaar gehad heVroeger
![]()
We kregen pas te horen dat ze ongemotiveerd waren toen we al lang en breed in de klas zatenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef Natalie het volgende:
Mèn.. het aantal uren wat uitviel kan ik op 1 hand tellen. Had ik maar ongemotiveerde leraren, dan kon ik tenminste eens uitslapen
Daar word je als leerling ook behoorlijk ongemotiveerd vanquote:Op maandag 6 februari 2006 15:04 schreef Lynx666 het volgende:
We kregen pas te horen dat ze ongemotiveerd waren toen we al lang en breed in de klas zaten. Moet je je tijd vullen op school
. Om vervolgens het uur erop te horen te krijgen dat die leraar net 5 minuten geleden ziek naar huis is vertrokken.
.
quote:Jah. Slechte herinneringen aan mn laatste jaar. Daarom was het ook mn laatste jaar.
Daar ben ik ook nog steeds kwaad om jaquote:Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef Timmai het volgende:
Trouwens.. Blueroom... waar is de Blueroom?
Ik vond aan de blue room meestal niet veel aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog steeds kwaad om jaDe Blue Room is weg!
.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die lanceerbare uitschuif balk is veel spannender, ik wacht nog steeds op het moment dat er iemand afvalt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |