Hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand voelt zich thuis![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand voelt zich thuis![]()
[afbeelding]
Ik wachtte al evenquote:
erin
Omdat er een kutregie zit?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom oh waaromheb ik 3 streams op Bart en die saaie gast en 1 stream doet het niet?![]()
Vind je 't gek. Hij heeft een jetlag en heeft toch behoorlijk mee gewerkt vandaag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri heeft het gehad
[afbeelding]
Absoluut, heb geen geluid maar lijkt me leuk stel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
Wel gezellige hotelgasten vind ik... beter dan snorrowietz toen
Die is natuurlijk moe van de avond. Moest nu toneelspelen EN werken tegelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:53 schreef frizti het volgende:
Ferry vindt het een beetje saai geloof ik.
[afbeelding]
Ja precies... zeg ook niet dat het erg is... viel alleen opquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind je 't gek. Hij heeft een jetlag en heeft toch behoorlijk mee gewerkt vandaag.
verkeerde serverquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom oh waaromheb ik 3 streams op Bart en die saaie gast en 1 stream doet het niet?![]()
Ja Bart zuigt soms wel een beetje uit zijn duim, tenminste dat gevoel heb ik wel eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je weet dat Bart voor de fun wel meer sprookjes vertelt![]()
1 voordeel heeft die dan. Bij dementie blijven de dingen uit het verleden meestal het beste hangen, dus heeft hij meerdere verhalen om te vertellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja Bart zuigt soms wel een beetje uit zijn duim, tenminste dat gevoel heb ik wel eens
hij heeft al zoveel meegemaakt!!!! pft dat ik wel eens denk goffer hoe moet het dalijk als
je een jaar of 60 bent dan loopt dan je hoofd over![]()
Arme zusters in dat bejaardentehuis danquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
1 voordeel heeft die dan. Bij dementie blijven de dingen uit het verleden meestal het beste hangen, dus heeft hij meerdere verhalen om te vertellen![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
1 voordeel heeft die dan. Bij dementie blijven de dingen uit het verleden meestal het beste hangen, dus heeft hij meerdere verhalen om te vertellen![]()
Hij heet toch niet haagse Harryquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
Wat een kletskous die Harry (?)Aah, Bart betrekt zijn vrouw erbij
Viool kijkt een beetje weemoedig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Voor de afwisseling dan maar...
[afbeelding]
Viool wil de regisseur gaan vertellen wat ie moet doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Voor de afwisseling dan maar...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij heet toch niet haagse Harry![]()
![]()
Ze mist haar hondjequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Viool kijkt een beetje weemoedig.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij heet toch niet haagse Harry![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
Viola steekt er nog maar eentje op![]()
[afbeelding]
En ze wilde nog wel optijd gaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
Viola steekt er nog maar eentje op![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
verkeerde server![]()
http://bb.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
Doe ik gezellig met je meequote:
Ow hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
ondanks zijn accent komen Harrie en Esther uit Apeldoorn
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow hahahahij lult net als Bart als ze bejaard zijn kunnen ze wel bijelkaar op een kamertje
![]()
Viool is toch altijd gastvrijquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef frizti het volgende:
Viool: als ze morgen maar om 12.00 uur wegzijn.
Lekker gastvrij.![]()
![]()
![]()
Viool is er HELEMAAL niet blij mee dat ze blijven slapen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef frizti het volgende:
Viool: als ze morgen maar om 12.00 uur wegzijn.
Lekker gastvrij.![]()
![]()
![]()
tuurlijk niet, die had liever zelf met haar Wolf die slaapkamer gehad vannachtquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viool is er HELEMAAL niet blij mee dat ze blijven slapen.
Whahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Spiegelwandje erbij, hebben ze het idee dat er heeeelll veeel mensen naar ze luisteren
![]()
Dont be ashamedquote:
Stevig nog wel... stoombootje dusquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dont be ashamed
* BONG4002ook (en stevig)
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
Dat word een goed geventileerde zaal zoeken voor de HBB meet (als die al komt)
Bingo zit al helemaal volgeboekt begreep ik van Bart.quote:
ff mailtje sturen naar ministerie van VWSquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahahadan denken ze misschien wel " hoe meer zielen hoe meer vreugd " en maar lulle die 2
de verpleging heeft geen kind aan ze dan
![]()
Gauloises Darkblue dus ja, stevigquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stevig nog wel... stoombootje dus
Wat jammer nouquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bingo zit al helemaal volgeboekt begreep ik van Bart.
we kunnen natuurlijk inschrijven voor de spirituele avond van Wilma Nanninga. Als er wierook komt zal sigaretterook toch geen probleem zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
Dat word een goed geventileerde zaal zoeken voor de HBB meet (als die al komt)
Whahaha valt niet op dan neequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk inschrijven voor de spirituele avond van Wilma Nanninga. Als er wierook komt zal sigaretterook toch geen probleem zijn![]()
Gaat niet, de bingo zit volquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dan meld ik het hier lekker niet![]()
![]()
Whahahaha,quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ff mailtje sturen naar ministerie van VWS![]()
Oh neeeeee, 40equote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Zie: [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #99
Nr.1
Die Harry wil nog wel even doordrinken
aiquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Niet zo gezellie voor zijn vrouw, lig je een keer op een hotelkamer en dan nog wel in het HBBquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten geloof ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe verkeerd (en vele met mij) ik Bonnie heb ingeschatHet is gewoon een lieverd! En trouwens, Monique ook, heb ik ook verkeerd beoordeeld
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Dankje, afgelopen zondag had ik goudquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
van Harte Snappie en Bong voor de gouden en bronzen dagmedaille
![]()
![]()
Lijkt me leuk plan... een HBB meet daar. Wie opent er een topic om het animo te pijlen?quote:
Nouquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dan meld ik het hier lekker niet![]()
![]()
Bonnie en Monique zijn inderdaad schatten. Werken hard (vaak op de achtergrond) en bemoeien zich positief met de gastenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe verkeerd (en vele met mij) ik Bonnie heb ingeschatHet is gewoon een lieverd! En trouwens, Monique ook, heb ik ook verkeerd beoordeeld
![]()
![]()
![]()
Met ei, mag ik hopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lijkt me leuk plan... een HBB meet daar. Wie opent er een topic om het animo te pijlen?
Nee, een plaatje van een joint die ik via google gevonden had.quote:
Ik maak de poll wel ffquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met ei, mag ik hopen.
Wie opent er een poll?![]()
Heb je al wel meegekregen dat Chiel vandaag besloten heeft om de prijs voor de bingo op te schroeven naar ¤ 25,- inclusief 2 à 3 consumpties.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lijkt me leuk plan... een HBB meet daar. Wie opent er een topic om het animo te pijlen?
Volgens mij heb ik dit al 5 keer gepost en blijf het ook herhalen maar dan doen die 2 weer iets en moet ik het toch weer zeggen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten geloof ik![]()
Ja, ik schaam me daar haast over, hoe snel je over iemand een oordeel hebt. Bij Bonnie zat ik er dus behoorlijk naast, is echt een leuk mens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar ik wil een 15-eurostinker zijn en geen 25-eurostinkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je al wel meegekregen dat Chiel vandaag besloten heeft om de prijs voor de bingo op te schroeven naar ¤ 25,- inclusief 2 à 3 consumpties.![]()
Niks, doe je langer mee dan een pakje sigaretten en smaakt beterquote:
Zijn gewoon 2 schatten van vrouwenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
![]()
Okee... topic is aangemaaktquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met ei, mag ik hopen.
Wie opent er een poll?![]()
Bart houd hem in de gaten hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:30 schreef White_Pearl het volgende:
Die Haagse Harry loopt wel al vreemd, goh! wat een teleurstelling voor die vrouw![]()
Bong was me alweer voor zie ik... maar in een appart topic komt het misschien beter uitquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dan toch
Poll: HBB Meet? Ja of Nee?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik wilde alvast even de stemming peilenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bong was me alweer voor zie ik... maar in een appart topic komt het misschien beter uit
Bart gooit hem zo buiten als het moetquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja zo te zien mag dat ook wel BONG![]()
Het hoeft niet speciaal op de bingo avond... een gewone HBB Fok meet vind ik ook goed.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wilde alvast even de stemming peilen
Angel kon het niet zo waarderen geloof ik![]()
![]()
Bij de Jacuzzi kunnen ze beter niet komen pl**rt haagse harry der inquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
Bart en Ferry checken even de sauna
Dan ga ik de verslagen hier wel doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het hoeft niet speciaal op de bingo avond... een gewone HBB Fok meet vind ik ook goed.
Dag Frizti have funquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:33 schreef frizti het volgende:
Ik ga csi miami seizoen 4 afl. 14 kijken.
Toedeledoki.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Niks, doe je langer mee dan een pakje sigaretten en smaakt beter![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan ga ik de verslagen hier wel doen
Er moet toch iemand achterblijven natuurlijk
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
kun je als je wilt nu al wel vast wat oefenen![]()
![]()
Ik zit nu al Stereo te werken door het Tanja topic, maar als jullie er zijn dan ga ik echt hard in de SVquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
kun je als je wilt nu al wel vast wat oefenen![]()
![]()
toedeloequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:33 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.
Ja idd, zo van kijk! daar is de kamer opzoute nuquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
Zelfs de regie geeft de hotelgasten een hint om maar eens te gaan slapen
[afbeelding]
doegieeequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:33 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.
Preciesquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd, zo van kijk! daar is de kamer opzoute nu![]()
Ja dat vertelde je idd, vervelend, gelukkig gaat het nu weer wat beter met jequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:37 schreef newsman het volgende:
Hallo allemaal, de afgelopen dagen waren een beetje zwaar, heb wat mensen verloren waarvan ik dacht dat ze vrienden waren, maar ja ik ben er weer, het leven gaat verder.
Vandaag dus weer een bongquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat vertelde je idd, vervelend, gelukkig gaat het nu weer wat beter met je![]()
Raar hoor, waarom laten ze je nou in de steek dan?quote:
Ik vind dat vaak wel een gezellig plekkie om te kijken/ luisterenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
De kletskous-rook tafel is nog steeds vol in bedrijf![]()
[afbeelding]
dat klinkt minder plezierig, maar wel fijn dat je probeert het leven gewoon weer positief op te pakkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:37 schreef newsman het volgende:
Hallo allemaal, de afgelopen dagen waren een beetje zwaar, heb wat mensen verloren waarvan ik dacht dat ze vrienden waren, maar ja ik ben er weer, het leven gaat verder.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak wel een gezellig plekkie om te kijken/ luisteren![]()
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak wel een gezellig plekkie om te kijken/ luisteren![]()
Het is nooit leuk dat je vrienden kwijtraakt.quote:
Heb ook ooit een goede vriend "verloren", die wilde meer tijd besteden aan zijn eigen leven en had dus geen tijd meer voor mij, maar daar ben ik gelukkig al overheenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is nooit leuk dat je vrienden kwijtraakt.
Maar zo weet je wie je blijven steunen hoe dan ook.
Die gene die echt om je geven blijven over.
Weet je ok de rede dat ze weg zijn
Zodra ze daar zittenspring ik altijd naar dat hoekje overquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Eigenlijk wel een slim idee, die rokershoek, krijg je tenminste gesprekken (maar dan goede) net als toen hetverbod gold in BB5 met Tanja's baby
Gaat wel pareltje, alleen een beetje teleurgesteld, meestal als mensen een relatie hebben laten ze hun vrienden vallen, nou ja ik heb het nou 2 keer gezien in een week. Maar ja ik ga niet schelden en bij de pakken neer zitten. Trouwens wat voor vrienden waren het eingelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand Newsman? gaat het wel met je ?
Flinke pft katerquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef M-en-A het volgende:
Bart waarschuwt harrie: "Wacht maar tot je morgenochtend wakker wordt"![]()
![]()
Ken t.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb ook ooit een goede vriend "verloren", die wilde meer tijd besteden aan zijn eigen leven en had dus geen tijd meer voor mij, maar daar ben ik gelukkig al overheen
Ik zei het al, Bart houd hem zwaar in de gatenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef M-en-A het volgende:
hahaha Harrie wil weer wijn inschenken, maar Bart pakt hem de fles af![]()
![]()
Nee die is niet voor jou, jij hebt andere gedronken![]()
Zou best kunnen, dat je toch een beetje veranderd al heb je het zelf niet eens echt in de gaten dat kan best kloppen jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ken t.
Maar is ook wel eens omdat je zelf ook veranderd.
Als je bijv jonger ben heb je wel eens andere intresses dan een paar jaar later bijv.![]()
Geloof me lieve newsman dat zij geen echte vrienden, echte vrienden laten je namelijk niet in de steek, ook al zijn ze getrouwd, of wat dan ook, als je een echte vriend of vriendin van iemand bent maak je tijd voor hem of haar hoe dan ook! niet bij de pakken neer gaan zitten hoor dikke steunknuffelquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef newsman het volgende:
[..]
Gaat wel pareltje, alleen een beetje teleurgesteld, meestal als mensen een relatie hebben laten ze hun vrienden vallen, nou ja ik heb het nou 2 keer gezien in een week. Maar ja ik ga niet schelden en bij de pakken neer zitten. Trouwens wat voor vrienden waren het eingelijk.
![]()
Ja klopt als je heel jong bent en net een relatie heb, heb je de neiging om je vrienden te "vergeten" , als je ouder wordt weet je wel beter en verdeel je je tijd beter tussen je relatie (belangrijk) en je vrienden (erg belangrijk)quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ken t.
Maar is ook wel eens omdat je zelf ook veranderd.
Als je bijv jonger ben heb je wel eens andere intresses dan een paar jaar later bijv.![]()
Dat is ook niet altijd goed nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef newsman het volgende:
[..]
Gaat wel pareltje, alleen een beetje teleurgesteld, meestal als mensen een relatie hebben laten ze hun vrienden vallen, nou ja ik heb het nou 2 keer gezien in een week. Maar ja ik ga niet schelden en bij de pakken neer zitten. Trouwens wat voor vrienden waren het eingelijk.
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geloof me lieve newsman dat zij geen echte vrienden, echte vrienden laten je namelijk niet in de steek, ook al zijn ze getrouwd, of wat dan ook, als je een echte vriend of vriendin van iemand bent maak je tijd voor hem of haar hoe dan ook! niet bij de pakken neer gaan zitten hoor dikke steunknuffel
KLopt helemaalquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, dat je toch een beetje veranderd al heb je het zelf niet eens echt in de gaten dat kan best kloppen ja
Harry lust er nog wel één Bongetje en ook wel 2quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
T wordt steeds gezelliger bij Harrie en consorten
Een hele dikke berekus voor beertje:quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
KLopt helemaal![]()
Maar goed ik ga slapen lieverds morgen weer werken
Slaap lekker allemaal en tot morgen laat![]()
![]()
![]()
Harrie is even wezen luisteren bij de zingende dames maar snel weer terug naar de tafel gegaan. Ze hebben het daar nu een beetje over BB.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
T wordt steeds gezelliger bij Harrie en consorten
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Harry lust er nog wel één Bongetje en ook wel 2![]()
slaap lekker beertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
KLopt helemaal![]()
![]()
![]()
truste beertje, en succes morgen met het werkquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
KLopt helemaal![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Beertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
KLopt helemaal![]()
![]()
![]()
slaap lekker Beertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
KLopt helemaal![]()
![]()
![]()
Ik zie dat je idd soms een beetjequote:
Maak ik Snappie altijd wel mee blij mee dusquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maak ik Snappie altijd wel mee blij mee dus
Gelooft ie ook nog in Sinterklaasquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Bart: we hebben in de 1e week klachten gehad... nou ja klachten. We hebben de eerste week hier harder gewerkt met zijn achten... dan achter de schermen
Soms ben ik nog erger danquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie dat je idd soms een beetjewordt, maar heb je liever
O jee... Pareltjes toetsenbord houdt het ook niet droog zie ikquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef SuperMOM het volgende:
Lief van Bart: Laat ik niet iets slechts ooit over Bonnie St Clair horen...... Ferry zegt: dan vallen er klappen?? Dacht het wellllllllllllllllllll zegt Bart!!!! N.a.v. de uitzending Bobo's in de Bush waar Bonnie out ging (wat ik ook eng vond om te zien en de reden niet duidelijk was) en alle slechte verhalen natuurlijk.
Toppie van Bart![]()
![]()
Meer mensen volgens mij... vandaar ook de lage kijkcijfers voor HBBquote:
Lijkt erop, dat hij last gaat krijgen van z'n wijntje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
Bart zegt dat de crew van HBB minder hard werkte dan de hoteliers zelf in de eerste week
Ha Newsmanquote:
Gaat welquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Newsman
Ja hoor... met jou ook weer ondertussen?
wbquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt erop, dat hij last gaat krijgen van z'n wijntje.
- BEW
Nou.....dat denk ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- BEW
Always look at the bright side of lifequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- BEW
Hij is idd vaak heel alert.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou.....dat denk ik niet
Bart houd alles nog scherp in de gaten, en met name Harrie
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar bed, was een lange dag, nog veel plezier![]()
![]()
Cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
![]()
hahaha die had ik ook, staat er alweer inquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
Ieder pondje gaat nog steeds door t mondje bij Viool![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik kom gewoon voorzichtig binnen, ik ga dadelijk wel slaanquote:
slaap lekker wijffiequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
![]()
zag 't jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahaha die had ik ook, staat er alweer in
Of alvast gaan slapenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:07 schreef White_Pearl het volgende:
Potver, die vrouw had beter thuis kunnen blijven![]()
je moet toch wat als je alleen bij het eten drinktquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
Ieder pondje gaat nog steeds door t mondje bij Viool![]()
[afbeelding]
Pareltje en alle andere kanjersquote:
Ben op de hoogte van haar aanwezigheid iig, en lurk/post ook meequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het andere topic wordt gepost door ene Tann, die zeer waarschijnlijk de echte Tanje is. Hebben jullie deze -mogelijke- roddel al gelezen ?
Tanja - deel 11
Nee, die is al aardig bezopenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
Haha
Ferry "die is ook niet helemaal fris hoor John"
Doelt op Harrie
Hoi hoi Dizzyquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je moet toch wat als je alleen bij het eten drinkt![]()
![]()
Dat is nog heel zachtjes uitgedruktquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, die is al aardig bezopen
Ik dus nietquote:
Ik hoorde zoiets van de week ja, maar het maakt me echt niet uit , laat ik alles netjes houden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het andere topic wordt gepost door ene Tann, die zeer waarschijnlijk de echte Tanje is. Hebben jullie deze -mogelijke- roddel al gelezen ?
Tanja - deel 11
Ik was er al steeds maar een beetje in de lurk en cap standquote:
WBquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- BEW
Nouja, dan een BEW voor de post-standquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:13 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik was er al steeds maar een beetje in de lurk en cap stand![]()
Zoals WP al zei mooie avatar inderdaadquote:
Hallo Dizzy en Morwenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je moet toch wat als je alleen bij het eten drinkt![]()
![]()
Hej Dizzyquote:
heeeeeeeeeeeeeej Blauwe geile sexbeerquote:
Ze gaat stevig door jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ben je trouwens een spemmert Snappie
1. 229 Snaptnix
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #99
Da was ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
1. 229 Snaptnix
Jij doet er niet veel aan onder hoor Bongquote:
Hoe moet ze anders Cuall in halenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
1. 229 Snaptnix
Ongelovelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij doet er niet veel aan onder hoor Bong
3. 184 BONG4002
Das ook weer waar. Al gaat dat me toch nooit van m'n leven lukkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoe moet ze anders Cuall in halen![]()
Mooiquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne![]()
allemaal, en gaat primo de luxe met mannetje
![]()
quote:
mooi, zal wel wennen zijn in zijn nieuwe baantje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne![]()
allemaal, en gaat primo de luxe met mannetje
![]()
Ik heb net een hele vriendelijke reactie van Peter ontvangenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dag walgelijk wijf, en mij voor mongool uitschelden deed je ook toen ik er niet was![]()
Ik hoop dat je dood valt, met je denigrerende toontje
![]()
Daag![]()
407. (412) 16353 4198 096 cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das ook weer waar. Al gaat dat me toch nooit van m'n leven lukken![]()
Toch wel makkelijk als je een excuus wordt aangedragenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zei nog zo dat ze dat niet mocht doen....
hahahaha nu je zus, en straks zeker Kimmie, en wij dan maar denken dat beertje bij je op bezoek is met een flesje wijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zei nog zo dat ze dat niet mocht doen....
Met een zoentje?? vindt ie vast lekker, zeker als je een snorretje hebtquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Doe hem de hartelijke muziekale groetjes van Bongetje
Heb het gelezen, erg kinderachtig, maarja gewoon negeren dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb net een hele vriendelijke reactie van Peter ontvangen
[..]
* BONG4002 is Herr Krol iig niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met een zoentje?? vindt ie vast lekker, zeker als je een snorretje hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |